Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoor net dat m'n buurman is overleden dat hij hiernaast opgebaard ligt. Net werden er al allerlei mebeuls uit het huis gehaald terwijl hij er nog ligt. Blijkbaar wil z'n dochter met wie hij geen contact meer had het zo snel mogelijk aan expats verhuren.
Sneu. ![]()
|
Nee, dat wil zeggen, eenzijdig. Ik ben nooit gestopt met hem heel vriendelijk groeten en hem een fijne dag wensen. Maar om de een of andere reden haatte hij mij. Hij was psychisch ook niet in orde.
||
Citaat:
![]()
|
Oh ja, ik was gisteravond uit in Roffa in een klein tentje waarvan ik niet eens wist dat het bestond, en er waren zo veel aparte mensen en een 60+er als DJ en rare mensen achter de bar....
En nu voel ik me teringbrak, ookal heb ik maar 3 drankjes op op de hele avond en heb ik een shitload aan voer naar binnengewerkt. Niet eerlijk. ![]()
|
Verwijderd
|
Die brakheid had ik ook last van. Ik ben wel laat naar bed gegaan en heb 7 uur geslapen maar het klopt niet met de brakheid. Gistermiddag tussen 14:30 en 21:00 zeven standaardglazen gedronken en thuis nog twee sterke rumcola's tussen 23:00 en 05:00 dus. De derde is wel ingeschonken maar die kon ik vanochtend wegflikkeren
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want als dat gebeurt, zegt zo'n meisje gewoon "Nou, ik vind het nu al gezellig! Ja, ik voel me ook helemaal op m'n gemak enzo! En er valt ook geen gekke stilte..." Nee, niet als je zulke onzin uit blijft kramen ![]() |
![]() |
|
|