Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zou toch ook kunnen kiezen voor een situatie waarbij je het kind of de kinderen pas ontmoet (en actief wordt in die levens) op het moment dat jullie er zeker van zijn dat het "de moeite waard" is? Op die manier hoeft het helemaal niet vrij snel serieus te worden maar heb je prima gelegenheid elkander te leren kennen. Overigens is dit geen kritiek hoor, het zijn zeer valide punten die je noemt.
|
![]() |
|
Het ligt er denk ik ook aan hoe vaak die kinderen bij hem/haar zijn. Collega van me heeft een dochter die altijd maandag-dinsdag-woensdag bij haar is en haar nieuwe vriend werkt in het weekend en is maandag en dinsdag vrij, dan heb je niet snel een dag samen zonder kinderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan er een boek over schrijven. Ik begin nu niet meer aan iemand met een kind. (Misschien als ik 50 ben ofzo dat ik er anders over denk.) zoveel gevoelens die opspelen waar ik niet eens van wist dat ze überhaupt bestonden. Zelfs als dingen goed gaan is het altijd lastiger denk ik.
|
![]() |
|
![]() |
Hij is verder heel leuk trouwens én vanaf het begin eerlijk over z'n kinderen. Ik was lekker pragmatisch, zo van, ik wil ze zelf niet, jij wilde ze wel, je hebt ze al, gaat dat iig geen gezeur opleveren, maar ik vrees dat er wel wat andere issues komen mocht 't serieuzer worden ja
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En nu ik er toch ben! Gisteren een jaar geleden had ik de eerste Tinder-date met de scharrel en sinds gisteren is hij mijn vurkeering. JA MENSEN, HET IS ZO VER!! We hebben lang omtrekkende bewegingen proberen te maken, maar er was geen ontkomen meer aan. Eigenlijk al heel lang niet natuurlijk. Een beetje zeggen dat je van elkaar houdt, zonder een relatie te hebben is natuurlijk ook een beetje lariekoek. Dus ja, ik heb maar ja gezegd! ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Dan kunnen we beide eindelijk DEFINITIEF???? (OEH LALALAAAAAAA ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar jouw nieuwe crush mag dus ook wel vaker (terug)komen?? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|