Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2018, 06:51
Verwijderd
Citaat:
Amsterdam zit vol zotte mensen. De datingscene is daar echt een mijnenveld.
Advertentie
Oud 01-08-2018, 10:21
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hebben jullie wel eens gedate met iemand met kinderen?
Oud 01-08-2018, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, werd al vrij snel chaos 😜
Oud 01-08-2018, 10:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
In welke zin? Asking for a friend
Oud 01-08-2018, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Tigerly naamzoek
Oud 01-08-2018, 10:33
Verwijderd
Miekepieke
Oud 01-08-2018, 10:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Amsterdam zit vol zotte mensen. De datingscene is daar echt een mijnenveld.

Een goede vriend van me kan het beamen; zijn motto is inmiddels "never stick your dick in crazy" geworden
Oud 01-08-2018, 11:42
Verwijderd
Ik ben ineens bij een derde date aanbeland zonder dat het awkward is, ik mijn interesse alweer kwijt ben of de ander al 500 stappen verder vooruit loopt dan ik! Wat een wonder
Oud 01-08-2018, 11:47
Verwijderd
Citaat:
In welke zin? Asking for a friend
Ehm hij vertelde het sowieso pas na een paar dates dus dat was erg raar. En terwijl ik nog aan het nadenken was wat ik er überhaupt van vond zat hij nog in allemaal struggles met de babymomma en de woonsituatie en zo. Misschien is het anders als diegene dat allemaal al goed geregeld is en duidelijk is over wat hij wel/niet zoekt. Maar dan nog blijven er lastige dingen, het wordt óf vrij snel serieus óf je wordt helemaal buiten een groot deel van zijn leven gehouden en dan blijft het dus gedwongen oppervlakkig. Daarnaast moet je nadenken over wat voor familieplannen je zelf hebt en of dit invloed heeft. En het was voor mij de eerste keer dat ik jaloerse gevoelens had, er zal toch altijd een andere vrouw zijn die een belangrijke rol heeft in zijn leven.
Oud 01-08-2018, 11:52
Verwijderd
Je zou toch ook kunnen kiezen voor een situatie waarbij je het kind of de kinderen pas ontmoet (en actief wordt in die levens) op het moment dat jullie er zeker van zijn dat het "de moeite waard" is? Op die manier hoeft het helemaal niet vrij snel serieus te worden maar heb je prima gelegenheid elkander te leren kennen. Overigens is dit geen kritiek hoor, het zijn zeer valide punten die je noemt.
Oud 01-08-2018, 11:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het ligt er denk ik ook aan hoe vaak die kinderen bij hem/haar zijn. Collega van me heeft een dochter die altijd maandag-dinsdag-woensdag bij haar is en haar nieuwe vriend werkt in het weekend en is maandag en dinsdag vrij, dan heb je niet snel een dag samen zonder kinderen.
Oud 01-08-2018, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Je zou toch ook kunnen kiezen voor een situatie waarbij je het kind of de kinderen pas ontmoet (en actief wordt in die levens) op het moment dat jullie er zeker van zijn dat het "de moeite waard" is? Op die manier hoeft het helemaal niet vrij snel serieus te worden maar heb je prima gelegenheid elkander te leren kennen. Overigens is dit geen kritiek hoor, het zijn zeer valide punten die je noemt.
Ja dat kan zeker, maar je moet wel gewoon meer/sneller over dat soort dingen nadenken dan met iemand die ongebonden is.
Oud 01-08-2018, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Je overziet het dan al helemaal niet snel denk ik. Dan zijn er dingen waar je lange tijd deel van uitmaakt en kom je er later pas achter hoe dat dan echt gaat.
Oud 01-08-2018, 13:10
Verwijderd
Kan er een boek over schrijven. Ik begin nu niet meer aan iemand met een kind. (Misschien als ik 50 ben ofzo dat ik er anders over denk.) zoveel gevoelens die opspelen waar ik niet eens van wist dat ze überhaupt bestonden. Zelfs als dingen goed gaan is het altijd lastiger denk ik.
Oud 01-08-2018, 13:21
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hahaha nou dat klinkt lekker hoopvol
Oud 01-08-2018, 13:23
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hij is verder heel leuk trouwens én vanaf het begin eerlijk over z'n kinderen. Ik was lekker pragmatisch, zo van, ik wil ze zelf niet, jij wilde ze wel, je hebt ze al, gaat dat iig geen gezeur opleveren, maar ik vrees dat er wel wat andere issues komen mocht 't serieuzer worden ja
Oud 01-08-2018, 13:24
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En ik vind het best gek dat ik nu in de leeftijdscategorie zit waarin het niet heel raar is iemand te ontmoeten die al een 'heel leven' heeft gehad, met kids en shit.
Oud 01-08-2018, 13:32
Koekje
Koekje is offline
Citaat:
En ik vind het best gek dat ik nu in de leeftijdscategorie zit waarin het niet heel raar is iemand te ontmoeten die al een 'heel leven' heeft gehad, met kids en shit.
Ik ook. Ik had laatst gedate met iemand die getrouwd is geweest en dat vond ik al een heel raar idee
Oud 01-08-2018, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Je overziet het dan al helemaal niet snel denk ik. Dan zijn er dingen waar je lange tijd deel van uitmaakt en kom je er later pas achter hoe dat dan echt gaat.
Nu ja, om draagvlak als stiefmoeder te kweken lijkt het me de eerste prioriteit om te kijken of stiefmama überhaupt werkt met papa. Daar hoeft het kind niet bij betrokken te zijn toch? Rustig de tijd hebben dat uit te zoeken om pas daarna het kind te betrekken in de nieuwe relatie lijkt mij dan de juiste koers te varen voor iedereen. Dat je niet op álles kunt voorbereiden is helder -- de minst kwade is dan een kindloze periode denk ik.
Oud 01-08-2018, 20:19
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Zo hè, je hebt eerder geluk iemand nu tegen het lijf te lopen zonder kinderen dan met kinderen...
Oud 01-08-2018, 20:45
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Tigerly naamzoek
Yessirrrrr! De lieve mannetjes nooit ontmoet, omdat ik het met hun vader niet zo lang uithield. Maar het werd me wel duidelijk: mijn voorkeur heeft het niet! Ik hou het wat dat betreft liever wat ongecompliceerder en met meer vrijheid.

En nu ik er toch ben! Gisteren een jaar geleden had ik de eerste Tinder-date met de scharrel en sinds gisteren is hij mijn vurkeering. JA MENSEN, HET IS ZO VER!! We hebben lang omtrekkende bewegingen proberen te maken, maar er was geen ontkomen meer aan. Eigenlijk al heel lang niet natuurlijk. Een beetje zeggen dat je van elkaar houdt, zonder een relatie te hebben is natuurlijk ook een beetje lariekoek. Dus ja, ik heb maar ja gezegd!

Oud 01-08-2018, 20:50
Elin3
Elin3 is offline
Oud 01-08-2018, 20:50
Verwijderd
Gaaf dat we dit hier in dit topic mee hebben kunnen zien opbloeien!
Oud 01-08-2018, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Yessirrrrr! De lieve mannetjes nooit ontmoet, omdat ik het met hun vader niet zo lang uithield. Maar het werd me wel duidelijk: mijn voorkeur heeft het niet! Ik hou het wat dat betreft liever wat ongecompliceerder en met meer vrijheid.

En nu ik er toch ben! Gisteren een jaar geleden had ik de eerste Tinder-date met de scharrel en sinds gisteren is hij mijn vurkeering. JA MENSEN, HET IS ZO VER!! We hebben lang omtrekkende bewegingen proberen te maken, maar er was geen ontkomen meer aan. Eigenlijk al heel lang niet natuurlijk. Een beetje zeggen dat je van elkaar houdt, zonder een relatie te hebben is natuurlijk ook een beetje lariekoek. Dus ja, ik heb maar ja gezegd!

Oud 01-08-2018, 21:37
Loezzel
Loezzel is offline
Woohoooo Tigerly!!!! <3<3
Oud 01-08-2018, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit tot nu toe niet gehad eerlijk gezegd. Ik heb zelf wel bagage, behalve de kinderen, maar daar maakt ook niemand een probleem van eerlijk gezegd. Maar sinds kort date ik niet echt....... in mijn leeftijdscategorie.
Oud 01-08-2018, 21:43
Verwijderd
Citaat:

YESSSSSS GURL!!!!!

Dan kunnen we beide eindelijk DEFINITIEF???? (OEH LALALAAAAAAA ) HET BOEK AFSLUITEN?!
Oud 01-08-2018, 21:46
Miekje*
Miekje* is offline
Tigerly
Oud 01-08-2018, 21:47
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
verhaal

Van de week moest ik er nog aan denken omdat het al een tijdje stil was, maar goed nieuws dus
Oud 01-08-2018, 21:51
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
YESSSSSS GURL!!!!!

Dan kunnen we beide eindelijk DEFINITIEF???? (OEH LALALAAAAAAA ) HET BOEK AFSLUITEN?!
Hahahaha zou het??? Gelukkig hebben we nog honderden smeuïge verhalen om uit te putten!

Maar jouw nieuwe crush mag dus ook wel vaker (terug)komen??
Oud 01-08-2018, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha zou het??? Gelukkig hebben we nog honderden smeuïge verhalen om uit te putten!

Maar jouw nieuwe crush mag dus ook wel vaker (terug)komen??
Oehhh ja. en tot nu toe lijkt het een blijvertje. Maar komt ook niet uit hetzelfde land en stad.
Oud 01-08-2018, 23:33
Holland Oates
Holland Oates is offline
Hehe, EINDELIJK! Congrats met je boyf. <3
Oud 02-08-2018, 09:29
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hahaha lekker Tigerly
Oud 02-08-2018, 09:36
Verwijderd
Maaike.sann is dit de kerel van de bruiloft?
Oud 02-08-2018, 09:43
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hahaha nee, drukke zomer
Oud 02-08-2018, 09:44
Verwijderd
Heul goed
Oud 02-08-2018, 09:51
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik heb dit tot nu toe niet gehad eerlijk gezegd. Ik heb zelf wel bagage, behalve de kinderen, maar daar maakt ook niemand een probleem van eerlijk gezegd. Maar sinds kort date ik niet echt....... in mijn leeftijdscategorie.
Oehh, tell me more! Jonger? Ouder?
Oud 02-08-2018, 10:04
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Oehhh ja. en tot nu toe lijkt het een blijvertje. Maar komt ook niet uit hetzelfde land en stad.
Citaat:
Oehh, tell me more! Jonger? Ouder?
Dit ja!!
Oud 02-08-2018, 10:59
Verwijderd
twintiger wel boven de 25 hoor
Oud 02-08-2018, 11:04
Verwijderd
25 en drie kwart!
Oud 02-08-2018, 11:09
Verwijderd
nahhhh iets ouder
Oud 02-08-2018, 11:55
Verwijderd
Je weet de spanning wel op te bouwen zeg, grutjes.
Oud 02-08-2018, 12:56
Verwijderd
Verder zeg ik ook niks
Oud 02-08-2018, 13:40
Verwijderd
Het is nog allemaal pril en eng etc.
Oud 02-08-2018, 13:42
Verwijderd
Wat hebben we het toch gezellig in deze topic he forumvrindjes <3
Oud 02-08-2018, 13:43
Verwijderd
Cougars die veroveringen vermelden, gezellig ja.
Oud 02-08-2018, 13:51
Verwijderd
Even niet zo doen
Oud 02-08-2018, 16:49
Loezzel
Loezzel is offline
Hoi, ik date erop los, want dat mag nu ik vrijgezel ben en ik vind het leuk!
Oud 02-08-2018, 17:58
Verwijderd
In vraag me wel eens af hoe ik dat hele daten zou vinden. Nooit gedaan dus ik heb werkelijk geen idee.
Oud 02-08-2018, 18:09
Verwijderd
Hoe deden jij en Jos dat dan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten