Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben lang niet met iedereen van het omstrengelen, maar met deze wel. Vind het heerlijk. We draaien ook echt al in onze slaap met elkaar mee. Spoonen is hoera.
![]() En binnenkort heb ik dat praktisch elke nacht, want na 3 weken verkering hebben we maar besloten om samen te gaan wonen. ![]()
|
Verwijderd
|
Overigens is Jos als vader echt heel erg leuk. Nu al, en Doris is nog maar een mormeltje (uiteraard wel het leukste mormel ooit) dat niets kan. Dat wordt nog wat als ze groter wordt.
En we gaan terug naar Limburg en dat is weer een heel nieuw stuk en ik heb er zo'n zin in om dat weer samen met hem te gaan doen en het is zo leuk om het er over te hebben en zo. Hoera! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Elinorac Wat goed. Ik kan bet me goed voorstellen, met onze mini ben ik ook zo blij dat we de familie in de buurt hebben. Althans de mijne, die van mijn wederhelft zit in Friesland en zijn moeder zou de eerste jaren nooit zelfstandig op kunnen passen. Leuke spannende stap
![]() Goed bezig Tigerly! ![]() Slapen ben ik vreselijk. Ik ben een draaierd en de poezels gaan zelfs liever bij Egbert liggen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
We hadden vandaag wat dingen bedacht die we op de korte en langere termijn nog aan willen schaffen. Ik kon vandaag wat dingen van dat lijstje afstrepen. Zie ik er ineens 'verlovingsring' tussen staan.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|