Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
deze schoenen (http://www.vanbommel.nl/img/1007.gif) maar dan in het zwart.
zwarte broek Dolce&Gabbana donkerblauw Armani overhemd paarse gant pullover |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vandaag heb ik aan: - blauw/wit gestreepte broek Diesel - oranje coltrui met 3/4 mouw Benetton - bruine laarsjes TH
||
![]() |
Citaat:
eej chill ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
oeeh panter string ![]() je zag er goed uit vandaag Emm!! (kakkertje met die kraagjes ![]() |
![]() |
|
Goedemorgen
![]() Rode Dockers twee keer omgeslagen Zwart coltruitje met korte mouwen Tommy Hilfiger Zwarte punt instappers van m'n moeder blauwe riem Tommy Hilfiger (ik kon geen zwarte vinden ![]() Glad horloge DKNY, haar vast, beetje grijsbruine oogschaudw Bourjois
|
![]() |
- beige Vansjes (Britain)
- wijde spijkerbroek (Britain) - paars/roze met bloemetjes ondergoed (Zeeman) - witte blouse met grote ruitjes (groene en zwarte lijntjes), ziet er een beetje als een wiskunde schrift uit ![]() - groen Flogging Molly shirtje (LL)
||
Citaat:
Wat heb ik aan? - Zwart hemdje - Gestreept bloesje (bruin/wit/beige/lichtblauw/oranje) - Zwart vestje - Wijduitlopende spijkerbroek - Hoge doc's - Gestreepte sokken - Ondergoed ![]()
|
grijze broek met reflectorstreep aan de zijkant.
zwart hemdje met daaroverheen een wit/paars vestje van maartje gejat en groen (???) ondergoed en grijze burlingtons (ja ik kan het ook ![]() ![]() ik zie er dus niet uit ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vandaag: - haar vast met mn armbandje (bij gebrek aan elastiekje) - blauwe BH - wit truitje met lange mouwen van Oilily (=heeeel oud) - zwart truitje van Estici met driekwart mouwen - zwart vest met lange mouwen van de H&M - roze string - bruine ribbroek - witte korte sokjes - zwarte LaCoste gympen - zilveren ketinkje van mn vriend gekregen met hartje eraan, zwart armbandje van mn vriend gekregen, roze armbandje met kraaltjes en mn paarse zit dus in mn haar, wit horloge uit Chinatown (NYC). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
zwarte witte dienstmeisjes rok van olga
zwart 3 kwart truitje zwarte gebreide trui,oude trui van mn vader. Zwart ondergoed Kniekousen met glitter-kant ![]() Doc's zwarte beenwarmertjes Haar alle kanten op dikke laag zwarte oogschaduw,glitters en oogpotlood...uiteraard naar alle kanten uitgeveegd en uitgelopen,heerlijk van die ontstoken oogjes ![]() |
![]() |
|
![]() |
vandaag
-3/4 broek -roze gestreepte kousen -gestreept t-shirtje -zwart spaghetti hemdje -blauwe strakke trui met kapusjon -regenboogsjaal -roze sjaal om mn middel -ongeveer de hele dag mn jas aan ![]() nu: -zwarte trainingsbroek -hockeyschoenen -het gestreepte t-shirtje -roze sokken en de hele dag gewoon zwart ondergoed ![]() oeh ik ben verkouden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |