Advertentie | |
|
![]() |
|
Frederique en Ninh tnx
![]() wit longsleeve shirtje Armani Jeans donkerbruine gebreide coltrui Esprit (shirtje komt er onderuit) beige/bruinig wollen rokje Elementi bruinige panty bruine leren puntige laarsjes haar met klem omhoog, parelknopjes in oren, horloge DKNY, slavenarmband, dun zilveren armbandje, luchtje Hugo Women
|
*Een spijkerbroek van het o! zo foute merk Energie, maar deze is heel mooi, heel aparte wassing, wijde pijpen.
*Een witte longsleeve van Moschino jeans, met een hele grote opdruk van een amerikaanse truck erop. Ziet er behoorlijk 80's uit. Net een beetje verpest in de was ![]() *Goud met bruine Dieselschoenen *Jil Sander for men eau de toilette |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Zwarte overhemd (verticaal grijs gestreept) van Ferre
- Oud gebroken wit lacoste spencer - Witte Emporio Armani t-shirt eronder, figure hugging ofcourse - Armani Adelaar riem - Zwarte Giorgio Armani pantalon met ijzeren adelaar op ass ![]() - Zwarte Boss schoentjes - Geurtje: Boss Bottled |
![]() |
|
-zwarte wijduitlopende rok met aan de onderkant rouches van kookaï
-zwart ondergoed -zwarte panty -zwarte puntschoentjes van tinteretto -zwart shirtje van d&g -zwart getailleerd bloesje van benetton -parelsnoertje -ik had een parelsnoer om mn middel maar ik denk dat die nog in de tram ligt ![]() -zwarte lijn onder m'n ogen, mascara -barbieroze oogschaduw
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Bordeauxrode broques Van Lier
- Donkerblauwe sokken - Donkerblauwe boxer met wit ruitje - Khaki bandplooi broek Gant - Wit T-shirt van Silver Creek - Groen/wit geruit Blake hemd van Polo Ralph Lauren - Groene lamswollen crewneck trui Bijenkorf - Citizen horloge |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |