Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
volgens mij gaan ze niet verder dan ssj4! en o jah volgens mij wordt pan, je weet wel de dochter van gohan wel sterk en superssj! en videl ook, ok niet zo sterk maar toch wel wat toch!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik weet niet wat andere van vinde, maar ik vind het wel iets minder ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
een nieuwe versie met ssj 10 eendje, huh lijkt me sterk hoor, maar dan wil hem wel zien hoor.!
|
DBZ =
![]() dat wilde ik alleen maar ff zeggen ![]() btw. dat hele stemmen gedoe waarom hebben ze ooit besloten meerdere stem acteurs te nemen. Want als je de amerikaanse versie kijkt (die op Yorin) merk je dat in de serie se stemmen een paar keer veranderen. Dat heb ik dus nooit helemaal begrepen. Waarom zouden ze ineens alle stemmen vervangen ? ![]()
|
![]() |
DBZ is wel cool maar soms wel een beetje kinderachtig. Gotenks bijvoorbeeldt moet de hele tijd van die kinderachtige opmerkingen maken. En soms rekken ook zo lang met 'oeverloos' gezwam.
Ik kijk het natuurlijk alleen maar omdat er wel lekker wordt geknokt. Vandaag gaat Gohan Buu molestreren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
DBZ wordt gedubbed door 2 bedrijven in het Engels...en daarvoor werkten die bedrijven samen (totaan bijna et einde van de Ginyu Saga, episode 53 voor de kenners) Dit bedrijf (Saban als ik me niet vergis) kapte na episode 53, omdat het niet super liep geloof ik. De resten van het DBZ team, splitste op in 2 bedrijven zoals ze nu nog zijn. FUNimation kocht vrij snel de rechten op, en ging verder dubben. (met een andere crew dus..vandaar dus de stemmenswich bij ep 54) Het andere bedrijf, Ocean, had eerst geen interesse in DBZ, en ging verder met andere dingen dubben. Toen de Ocean het succes van DBZ zag in het jaar 2000, kochten ze als de sodemieter de canadese en europese uitzendrechten. (hoe dit jurisisch inmekaar zit weet ik niet) Ocean heeft vanaf episode 108 (Trunks saga) de draad weer opgepakt met het dubben, en zijn toen in snelteinvaart gaan dubben totaan de Kid Buu saga. (vandaar dat ze kappen op Yorin) In Amerika zin ze nooit overgestapt op Ocean, omdat de FUNimation daar de rechten had, en veel beter werk deed. De afleveringen die je dus nu op TV ziet zijn voor 99% Ocean, en hier en daar een FUN..waarom ze dr 2 weken geleden 3 FUN eps tussen deden is me een raadsel. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is..
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Damn, wat zijn de nieuwe eps lau. Echt zo vet gedaan wanneer Kid Buu de aarde opblaasd en wanneer goku zijn gang mag gaan op Kid Buu. Ook kewl is wanneer ze allebei een 2e fusie weigeren
||
Citaat:
|
Jongens ep 264, Let The Battle For The Universe Begin, verdiend toch zeker wel een plaats in de categorie; beste ep van DBZ. Die 2 verdomde saiyans flikken het toch weer, Goku neemt pas op het eind het gevecht serieus, heerlijk en Vegeta en Goku zijn echt matties nu
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nobuo Uematsu, die heeft pas magische muziek ![]() Faulconer is wel aardig, maar het kan altijd beter ![]()
||
Citaat:
![]() zie je wel, we hoeven het niet altijd oneens te zijn met elkaar ![]()
|
![]() ![]() ![]() Iemand die durft te gokken wanneer de laatste dbz aflevering op tv zal verschijnen? Vast wel voor de zomer toch? Of zullen ze na de decemberherhaling toch weer een hele stapel oude sagas te voorschijn halen en WEER ergens honderd afleveringen terug beginnen. Ik zie ze er wel voor aan dat als de Cell games uitgezonden worden, ze dan als nog Majin Buu en Babidi er achter aan doen. ![]()
|
DBZ RULEZ!!!!!!!!! Das een onwijs gaaf programma
![]() ![]() Oja beter dat ze de Cell Games weer gaan uitzenden ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het ff kwijt
![]() ![]() Welke versie draaien ze nu weer? De stemmen en de muziek zijn duidelijk die van Fun, maar er heeft hier nog niemand opgemerkt dat de vader van Videl(duidelijker voor wie de namen nie kent) HERCULE wordt genoemd, terwijl hij in Fun toch echt MR.SATAN heet. Kan iemand me dat uitleggen? Ik heb de eps die er nu op zijn al lang gedownd(kheb modem, maar ze waren maar 15 mb en goede kwaliteit ![]() |
![]() |
|
Okay, effun snel een paar vraagjes:
Gaan Goku en Gohan echt fuseren? Ik dacht namelijk dat Goku en Vegeta gingen fuseren (ik weet ook niet hoe, nu Vegeta dood is, maar goed)? En met die oorringen, worden ze dan Vegetto of Gogeta? Hoe oud is iedereen aan het begin van DB, DBZ en DBGT? Hoe komt Dende opeens weer terug uit Buu (2x aflevering gemist)? Komt Vegeta (mijn skatjuh) nog terug? Wanneer wordt Bra geboren? Ik zou het natuurlijk allemaal kunnen opzoeken, maar dat vind ik nogal zonde van mijn tijd, en zo geweldig vind ik het nou ook weer niet. Zou iemand van jullie mij dit ff kunnen uitleggen? Oh, en Vegeta is nog steeds het allerallerallergaafste. *is jaloers op Bulma* Laatst gewijzigd op 24-11-2002 om 15:10. |
![]() |
||
Citaat:
- Goku en vegeta worden uiteindelijk gefuseerd. En met die oorringen, worden ze dan Vegetto of Gogeta? Ze worden Vegetto, waarmee vegeta de lichaam bestuurt. in GT geloof ik worden ze Gogeta, waarmee goku de lichaam bestuurt - Na Powerlevel vergelijkenis is Gogeta is sterker dan Vegetto Hoe komt Dende opeens weer terug uit Buu (2x aflevering gemist)? Dende komt helemaal niet terug aldus hij was helemaal niet dood. Hij lag ergens tussen de rotsen met z'n laag powerlevel van pijn lijden. Uiteindelijk voelde Mystic gohan en Piccolo zijn powerlevel en hebben ze Dende weggebracht. - Kijken he die afleveringen anders begrijp je dus niks. Leeftijden: Die vind je hier. Oh, en Vegeta is nog steeds het allerallerallergaafste. Hmm ook eingelijk maar Goku is en blijft het gaaft ( dat zul je nog wel eens zien) Komt Vegeta (mijn skatjuh) nog terug? Ja cker begin Vegetto Saga ( Vrijdag ) Maar Yorin laat het niet zien ( geloof ik) Wanneer wordt Bra geboren? Weet ik niet! ![]() - Courage
||
Citaat:
En Bra wordt in GT geboren
||
Citaat:
Begin DBZ is Goku begin 20 ofsow, Gohan is dan 4/5, Bulma tussen de 25-30, Vegeta ook zowiets..Piccolo evenoud als Goku...Roshi een paar honderd jaar gloofik...Chi Chi evenoud als Goku ongeveer....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"De mens is egoïstisch" Egoconstructie | 52 | 17-04-2010 13:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God is: hookee | 204 | 17-06-2009 12:35 | |
Films, TV & Radio |
Het grote DBZ topic deel 2 Vlooienband | 101 | 24-04-2003 00:32 | |
Films, TV & Radio |
Het grote Gundam Wings topic Verwijderd | 37 | 18-02-2003 11:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Films, TV & Radio |
dragonballz mocrodealer | 4 | 04-11-2002 12:18 |