Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2002, 12:23
sy'rai
sy'rai is offline
hey hoe vinden jullie van mijn avatar/??

rara wie ben ik??

weet ej wat ik zo raar vin aan dit topic. Dat is dat er bijna of geen meisjes antwoorden!

vind geen 1 meisjes dan dbz leuk en jongens ga nou niet zeggen dat het iets voor jongens is.

Ik mis geen een aflevering!
Oud 20-11-2002, 12:45
Eendje
Eendje is offline
en opeens kwam de ssj10 eendje, en schopt iedereen dood met zijn mega super kick
Oud 20-11-2002, 12:47
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Eendje schreef:
en opeens kwam de ssj10 eendje, en schopt iedereen dood met zijn mega super kick
en onverw8 was daar een ( vrouwelijke ) ssj12 en die was nog veel sterker!

danoontje powerrrrrrrrrrrrrr!
Oud 20-11-2002, 12:49
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
sy'rai schreef:
en onverw8 was daar een ( vrouwelijke ) ssj12 en die was nog veel sterker!

danoontje powerrrrrrrrrrrrrr!
haha dat kan niet! ssj gaat niet zo ver en al helemaal niet als het een vrouwtje is (oef, no offence hoor)
Oud 20-11-2002, 12:52
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Eendje schreef:
haha dat kan niet! ssj gaat niet zo ver en al helemaal niet als het een vrouwtje is (oef, no offence hoor)
nou jah ik heb anders ook geen ssl10 gezien.

volgens mij gaan ze niet verder dan ssj4!

en o jah volgens mij wordt pan, je weet wel de dochter van gohan wel sterk en superssj!

en videl ook, ok niet zo sterk maar toch wel wat toch!
Oud 20-11-2002, 12:54
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
sy'rai schreef:
nou jah ik heb anders ook geen ssl10 gezien.

volgens mij gaan ze niet verder dan ssj4!

en o jah volgens mij wordt pan, je weet wel de dochter van gohan wel sterk en superssj!

en videl ook, ok niet zo sterk maar toch wel wat toch!
kheb alles al gezien toen ik klein was (in chinese versie)
Oud 20-11-2002, 13:01
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
sy'rai schreef:
hey hoe vinden jullie van mijn avatar/??

rara wie ben ik??

weet ej wat ik zo raar vin aan dit topic. Dat is dat er bijna of geen meisjes antwoorden!

vind geen 1 meisjes dan dbz leuk en jongens ga nou niet zeggen dat het iets voor jongens is.

Ik mis geen een aflevering!
*zwaait* ik ben een meisje en k vind het leuk alleen k heb geen zin in die eindeloze discussies en gevit over Funi en ocean.. maar dbz roelt wel
Oud 20-11-2002, 13:01
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Eendje schreef:
kheb alles al gezien toen ik klein was (in chinese versie)
ow

kan je chinees dan of had et ook nog ondertitling

en dus wordt het nog beter of niet??
Oud 20-11-2002, 13:02
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
*zwaait* ik ben een meisje en k vind het leuk alleen k heb geen zin in die eindeloze discussies en gevit over Funi en ocean.. maar dbz roelt wel
yes!

finaly
seker roeleert dbz!
Oud 20-11-2002, 13:39
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
sy'rai schreef:
ow

kan je chinees dan of had et ook nog ondertitling

en dus wordt het nog beter of niet??
mjah lijkt me wel handig als ik chinees ben dat ik dat dan ook kan verstaan

ik weet niet wat andere van vinde, maar ik vind het wel iets minder dbz is beter dan db gt , maar er komt een nieuwe versie aan met een ssj10 eendje die ik uitga brengen
Oud 20-11-2002, 13:41
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Eendje schreef:
mjah lijkt me wel handig als ik chinees ben dat ik dat dan ook kan verstaan

ik weet niet wat andere van vinde, maar ik vind het wel iets minder dbz is beter dan db gt , maar er komt een nieuwe versie aan met een ssj10 eendje die ik uitga brengen
ja ok dan is het logisch he als je chinees bent.

een nieuwe versie met ssj 10 eendje, huh lijkt me sterk hoor, maar dan wil hem wel zien hoor.!
Oud 20-11-2002, 14:51
apekop123
apekop123 is offline
DBZ =

dat wilde ik alleen maar ff zeggen

btw. dat hele stemmen gedoe waarom hebben ze ooit besloten meerdere stem acteurs te nemen. Want als je de amerikaanse versie kijkt (die op Yorin) merk je dat in de serie se stemmen een paar keer veranderen. Dat heb ik dus nooit helemaal begrepen. Waarom zouden ze ineens alle stemmen vervangen ?
Oud 20-11-2002, 14:57
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
DBZ is wel cool maar soms wel een beetje kinderachtig. Gotenks bijvoorbeeldt moet de hele tijd van die kinderachtige opmerkingen maken. En soms rekken ook zo lang met 'oeverloos' gezwam.

Ik kijk het natuurlijk alleen maar omdat er wel lekker wordt geknokt. Vandaag gaat Gohan Buu molestreren .
Oud 20-11-2002, 15:08
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Kunnen we niet, omdat we de FUNI-versie helemaal gezien hebben
"we"????
Oud 20-11-2002, 15:16
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Drexz schreef:
DBZ =

dat wilde ik alleen maar ff zeggen

btw. dat hele stemmen gedoe waarom hebben ze ooit besloten meerdere stem acteurs te nemen. Want als je de amerikaanse versie kijkt (die op Yorin) merk je dat in de serie se stemmen een paar keer veranderen. Dat heb ik dus nooit helemaal begrepen. Waarom zouden ze ineens alle stemmen vervangen ?
Ik zal et ff uitleggen:
DBZ wordt gedubbed door 2 bedrijven in het Engels...en daarvoor werkten die bedrijven samen (totaan bijna et einde van de Ginyu Saga, episode 53 voor de kenners) Dit bedrijf (Saban als ik me niet vergis) kapte na episode 53, omdat het niet super liep geloof ik. De resten van het DBZ team, splitste op in 2 bedrijven zoals ze nu nog zijn. FUNimation kocht vrij snel de rechten op, en ging verder dubben. (met een andere crew dus..vandaar dus de stemmenswich bij ep 54) Het andere bedrijf, Ocean, had eerst geen interesse in DBZ, en ging verder met andere dingen dubben. Toen de Ocean het succes van DBZ zag in het jaar 2000, kochten ze als de sodemieter de canadese en europese uitzendrechten. (hoe dit jurisisch inmekaar zit weet ik niet) Ocean heeft vanaf episode 108 (Trunks saga) de draad weer opgepakt met het dubben, en zijn toen in snelteinvaart gaan dubben totaan de Kid Buu saga. (vandaar dat ze kappen op Yorin) In Amerika zin ze nooit overgestapt op Ocean, omdat de FUNimation daar de rechten had, en veel beter werk deed. De afleveringen die je dus nu op TV ziet zijn voor 99% Ocean, en hier en daar een FUN..waarom ze dr 2 weken geleden 3 FUN eps tussen deden is me een raadsel.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is..
Oud 20-11-2002, 15:23
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
sy'rai schreef:
ja ok dan is het logisch he als je chinees bent.

een nieuwe versie met ssj 10 eendje, huh lijkt me sterk hoor, maar dan wil hem wel zien hoor.!
je zult zien dat het een hele andere wending geeft aan deze anime , er komen ook heel veel nieuwe tegenstanders zoals de grote enge kat moesti (eerst was het me prive vervoer), maar meer ga ik nie verklappe hoor
Oud 20-11-2002, 15:24
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Ik zal et ff uitleggen:
DBZ wordt gedubbed door 2 bedrijven in het Engels...en daarvoor werkten die bedrijven samen (totaan bijna et einde van de Ginyu Saga, episode 53 voor de kenners) Dit bedrijf (Saban als ik me niet vergis) kapte na episode 53, omdat het niet super liep geloof ik. De resten van het DBZ team, splitste op in 2 bedrijven zoals ze nu nog zijn. FUNimation kocht vrij snel de rechten op, en ging verder dubben. (met een andere crew dus..vandaar dus de stemmenswich bij ep 54) Het andere bedrijf, Ocean, had eerst geen interesse in DBZ, en ging verder met andere dingen dubben. Toen de Ocean het succes van DBZ zag in het jaar 2000, kochten ze als de sodemieter de canadese en europese uitzendrechten. (hoe dit jurisisch inmekaar zit weet ik niet) Ocean heeft vanaf episode 108 (Trunks saga) de draad weer opgepakt met het dubben, en zijn toen in snelteinvaart gaan dubben totaan de Kid Buu saga. (vandaar dat ze kappen op Yorin) In Amerika zin ze nooit overgestapt op Ocean, omdat de FUNimation daar de rechten had, en veel beter werk deed. De afleveringen die je dus nu op TV ziet zijn voor 99% Ocean, en hier en daar een FUN..waarom ze dr 2 weken geleden 3 FUN eps tussen deden is me een raadsel.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is..
en later na de db gt komt er dbeend, en die versie word het beste!
Oud 20-11-2002, 17:44
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
/\/\4®téñZ schreef:
"we"????
Ik en D@mien = we

Wat veel vrouwen opeens...
*vraagt zich af hoeveel procent van DBZ kijkers vrouw is en gokt op 30%*
Oud 20-11-2002, 18:33
Bluesummers
Bluesummers is offline
die stem van de Supreme Kai is nu echt helemaal nix! hij had zo'n prachtige stem..
Oud 20-11-2002, 21:51
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
Mag ik jullie erop wijzen dat de nieuwe eps gereleased zijn, 261 (Kid Buu) en 262 (End Of Earth) zijn nu uit en ben ik aan het downloaden, 263/264 later deze dag en 265/266 mogge.

Veel kijkplezier
Jammer dat de files zo f*ckin groot zijn...230mb niet ff iets om in een uurtje t edownen..
Oud 21-11-2002, 11:42
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Damn, wat zijn de nieuwe eps lau. Echt zo vet gedaan wanneer Kid Buu de aarde opblaasd en wanneer goku zijn gang mag gaan op Kid Buu. Ook kewl is wanneer ze allebei een 2e fusie weigeren
Oud 21-11-2002, 12:28
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
Damn, wat zijn de nieuwe eps lau. Echt zo vet gedaan wanneer Kid Buu de aarde opblaasd en wanneer goku zijn gang mag gaan op Kid Buu. Ook kewl is wanneer ze allebei een 2e fusie weigeren
huh ok ik ga dus ddl kijken he!
Oud 21-11-2002, 12:43
Isa
Isa is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
die stem van de Supreme Kai is nu echt helemaal nix! hij had zo'n prachtige stem..
agree. fuck funi.
Oud 21-11-2002, 14:38
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
sy'rai schreef:
rara wie ben ik??
Oud 21-11-2002, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
das videl ( toch? )
Oud 21-11-2002, 16:14
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Jammer dat de files zo f*ckin groot zijn...230mb niet ff iets om in een uurtje t edownen..
Juist hoe groter ze zijn , hoe beter.
- Beeld is mooier
- Hele EP.
Ik heb ze liever boven de 100 MB.

- Courage
Oud 21-11-2002, 17:36
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
sy'rai schreef:
huh ok ik ga dus ddl kijken he!
He ik heb je ff toegevoegd op msn, kunnen we eens uitgebreid praten over drakenbal z
Oud 21-11-2002, 17:50
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Ik en D@mien = we

Wat veel vrouwen opeens...
*vraagt zich af hoeveel procent van DBZ kijkers vrouw is en gokt op 30%*
15
Oud 21-11-2002, 18:03
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Jongens ep 264, Let The Battle For The Universe Begin, verdiend toch zeker wel een plaats in de categorie; beste ep van DBZ. Die 2 verdomde saiyans flikken het toch weer, Goku neemt pas op het eind het gevecht serieus, heerlijk en Vegeta en Goku zijn echt matties nu
Oud 21-11-2002, 23:10
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
das videl ( toch? )
de avatar jah
Oud 22-11-2002, 15:14
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
Jongens ep 264, Let The Battle For The Universe Begin, verdiend toch zeker wel een plaats in de categorie; beste ep van DBZ. Die 2 verdomde saiyans flikken het toch weer, Goku neemt pas op het eind het gevecht serieus, heerlijk en Vegeta en Goku zijn echt matties nu
264, 265 en 266 zijn meesterlijk.....
Oud 22-11-2002, 16:42
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik merkte trouwens dat de muziek bij de aflevering van vandaag, vrijdag opeens veel stoerder is geworden. Muziek is nu echt relaxed .
Oud 22-11-2002, 18:19
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Ik merkte trouwens dat de muziek bij de aflevering van vandaag, vrijdag opeens veel stoerder is geworden. Muziek is nu echt relaxed .
dat is nou de magie van Bruce Faulconer van de FUN
Oud 22-11-2002, 19:26
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
D@mien schreef:
dat is nou de magie van Bruce Faulconer van de FUN

Nobuo Uematsu, die heeft pas magische muziek

Faulconer is wel aardig, maar het kan altijd beter
Oud 22-11-2002, 22:10
ssjpan
ssjpan is offline
er zijn best wel meisjes die dbz kijken hoor ik hou het ook bij zo'n 30%
Oud 22-11-2002, 22:32
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:

Nobuo Uematsu, die heeft pas magische muziek

Bruce Faulconer heeft muziekmagie, maar Nobuo Uematsu is de oppermage....verschil moet dr wezen
Oud 22-11-2002, 22:57
AirRaid
AirRaid is offline
Fun is echt cool

die stem van Vegetta is te gek
Oud 23-11-2002, 08:55
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Bruce Faulconer heeft muziekmagie, maar Nobuo Uematsu is de oppermage....verschil moet dr wezen
fijn dat we het hier over eens zijn

zie je wel, we hoeven het niet altijd oneens te zijn met elkaar
Oud 23-11-2002, 12:13
AirRaid
AirRaid is offline
Is er eigenlijk al meer bekend over de film die ze wouden gaan maken van DBZ??
Oud 23-11-2002, 13:43
Isa
Isa is offline
SMS allemaal de letter B naar CN want ik wil de Cell games zien want die heb ik gemist.!
Oud 23-11-2002, 14:22
Vash!
Vash! is offline
Garlic junior, beter gaan ze die niet weer uitzenden, daar wordt je gewoon helemaal gek van, en hij is niet eens echt leuk . Babidi hebben we net gehad dus ik denk dat het wel de Cell games worden. En die wil ik ook zien want die heb ik op tv ook gemist

Iemand die durft te gokken wanneer de laatste dbz aflevering op tv zal verschijnen? Vast wel voor de zomer toch? Of zullen ze na de decemberherhaling toch weer een hele stapel oude sagas te voorschijn halen en WEER ergens honderd afleveringen terug beginnen. Ik zie ze er wel voor aan dat als de Cell games uitgezonden worden, ze dan als nog Majin Buu en Babidi er achter aan doen.
Oud 23-11-2002, 15:22
Davine
DBZ RULEZ!!!!!!!!! Das een onwijs gaaf programma *verslaafd* Gohan is de gaafste en #18 maar ze hebben nu andere stemmen is egt heeeeel erg dom! Zit me der de hele tijd aan te ergeren...
Oja beter dat ze de Cell Games weer gaan uitzenden dat was een gave saga deze is saai...maar de Androide saga is ook wel goed
Oud 23-11-2002, 15:27
Phreak
Phreak is offline
Wat gaan ze eingelijk uitzenden?
Buu Saga weer?? K hoop het!
Cell Saga?
Frieza Saga?

Buu Saga vond ik tot nu toe 't leukst
Oud 23-11-2002, 17:55
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
fijn dat we het hier over eens zijn

zie je wel, we hoeven het niet altijd oneens te zijn met elkaar
Oud 24-11-2002, 11:26
Verwijderd
Ik ben het ff kwijt

Welke versie draaien ze nu weer?

De stemmen en de muziek zijn duidelijk die van Fun, maar er heeft hier nog niemand opgemerkt dat de vader van Videl(duidelijker voor wie de namen nie kent) HERCULE wordt genoemd, terwijl hij in Fun toch echt MR.SATAN heet.

Kan iemand me dat uitleggen? Ik heb de eps die er nu op zijn al lang gedownd(kheb modem, maar ze waren maar 15 mb en goede kwaliteit ) en de stemmen zijn exact hetzelfde, behalve dat ie mr.satan heet.
Oud 24-11-2002, 15:05
Noínden
Noínden is offline
Okay, effun snel een paar vraagjes:

Gaan Goku en Gohan echt fuseren? Ik dacht namelijk dat Goku en Vegeta gingen fuseren (ik weet ook niet hoe, nu Vegeta dood is, maar goed)? En met die oorringen, worden ze dan Vegetto of Gogeta?
Hoe oud is iedereen aan het begin van DB, DBZ en DBGT?
Hoe komt Dende opeens weer terug uit Buu (2x aflevering gemist)?
Komt Vegeta (mijn skatjuh) nog terug?
Wanneer wordt Bra geboren?

Ik zou het natuurlijk allemaal kunnen opzoeken, maar dat vind ik nogal zonde van mijn tijd, en zo geweldig vind ik het nou ook weer niet. Zou iemand van jullie mij dit ff kunnen uitleggen?

Oh, en Vegeta is nog steeds het allerallerallergaafste.

*is jaloers op Bulma*

Laatst gewijzigd op 24-11-2002 om 15:10.
Oud 24-11-2002, 15:23
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Nospheratou schreef:
Okay, effun snel een paar vraagjes:

Gaan Goku en Gohan echt fuseren? Ik dacht namelijk dat Goku en Vegeta gingen fuseren (ik weet ook niet hoe, nu Vegeta dood is, maar goed)? En met die oorringen, worden ze dan Vegetto of Gogeta?
Hoe oud is iedereen aan het begin van DB, DBZ en DBGT?
Hoe komt Dende opeens weer terug uit Buu (2x aflevering gemist)?
Komt Vegeta (mijn skatjuh) nog terug?
Wanneer wordt Bra geboren?

Ik zou het natuurlijk allemaal kunnen opzoeken, maar dat vind ik nogal zonde van mijn tijd, en zo geweldig vind ik het nou ook weer niet. Zou iemand van jullie mij dit ff kunnen uitleggen?

Oh, en Vegeta is nog steeds het allerallerallergaafste.

*is jaloers op Bulma*
Gaan Goku en Gohan echt fuseren? "t plan was om goku en gohan te laten fuseren maar het plan mislukte. goku gooide zijn oorbel naar gohan maar die ko nniet vangen de oorbel lag ergens tussen de rotsen waar hij het niet kon vinden.
- Goku en vegeta worden uiteindelijk gefuseerd.

En met die oorringen, worden ze dan Vegetto of Gogeta?
Ze worden Vegetto, waarmee vegeta de lichaam bestuurt.
in GT geloof ik worden ze Gogeta, waarmee goku de lichaam bestuurt
- Na Powerlevel vergelijkenis is Gogeta is sterker dan Vegetto

Hoe komt Dende opeens weer terug uit Buu (2x aflevering gemist)? Dende komt helemaal niet terug aldus hij was helemaal niet dood. Hij lag ergens tussen de rotsen met z'n laag powerlevel van pijn lijden. Uiteindelijk voelde Mystic gohan en Piccolo zijn powerlevel en hebben ze Dende weggebracht.
- Kijken he die afleveringen anders begrijp je dus niks.

Leeftijden: Die vind je hier.

Oh, en Vegeta is nog steeds het allerallerallergaafste. Hmm ook eingelijk maar Goku is en blijft het gaaft ( dat zul je nog wel eens zien)

Komt Vegeta (mijn skatjuh) nog terug? Ja cker begin Vegetto Saga ( Vrijdag ) Maar Yorin laat het niet zien ( geloof ik)

Wanneer wordt Bra geboren? Weet ik niet!

- Courage
Oud 24-11-2002, 15:40
Noínden
Noínden is offline
Dank je wel, ik hou van je.......

Maar bij de leeftijden staat niet hoe oud ze zijn aan het begin van DBZ. Das minder!

Iemand hier die het misschien wel weet?

Laatst gewijzigd op 24-11-2002 om 15:44.
Oud 24-11-2002, 15:57
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Courage schreef:
Komt Vegeta (mijn skatjuh) nog terug? Ja cker begin Vegetto Saga ( Vrijdag ) Maar Yorin laat het niet zien ( geloof ik)
- Courage
Dude...Vegito komt gewoon in de Fusion saga hoor...niet elk persoon heefdt zn eigen Saga...(voor de Saga lijst kijk maar op www.dragonballz.com)

En Bra wordt in GT geboren
Oud 24-11-2002, 16:02
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Nospheratou schreef:
Dank je wel, ik hou van je.......

Maar bij de leeftijden staat niet hoe oud ze zijn aan het begin van DBZ. Das minder!

Iemand hier die het misschien wel weet?
ff denken....
Begin DBZ is Goku begin 20 ofsow, Gohan is dan 4/5, Bulma tussen de 25-30, Vegeta ook zowiets..Piccolo evenoud als Goku...Roshi een paar honderd jaar gloofik...Chi Chi evenoud als Goku ongeveer....

Regels voor berichten