Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar kvond het een mooie aflevering hoe amy opkwam voor ephram super ![]()
||
Citaat:
Ik heb geloof ik echt wat gemist ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik vind Amy nog steeds een stom trutje!!! *zwaait handje* Maar ze heeft wel ineens een draai van 180 graden gemaakt eigenlijk. Ze wordt al wat aardiger. Ik vind Colin en Ephram allebei wel leuk. Alleen Ephram is wat liever. Wat zever ik weer....
||
Citaat:
![]() Wat moet ik dan voortaan op de dinsdag avond ![]() ![]() Ey, maar als dit de laatste is, zal Colin hier Amy en Bright wel ontvoeren ![]() Naja....het begin bijna, dus ik maar alvast off line
|
Het lijkt net alsof ze een gedownloade versie uitzenden..onderin beeld staat ook "All New WB" Hier (z'meer) is de kwaliteit namelijk ook zeer slecht deze aflevering
ik lees al vanaf het begin dit topic maar heb geloof ik nooit gepost, dus bij deze everwood is ![]()
Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 19:45. |
![]() |
||
Citaat:
Vond het trouwens echt een coole aflevering. Er is zoveel gebeurd!! Maar dit is volgens mij niet de laatste aflevering hoor. Want jullie hadden het toch ook op die site gelezen dat in een aflevering Colin, Amy en bright ging kidnappen ?!?! Ik weet het echt cker. En das nog steeds niet geweest. Ik denk dan volgende week ofzo. Dat we 2 of 3 afleveringen met amerika achterlopen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Hoop niet dat het volgende week het slot is, dan zou ik me echt vervelen op dinsdagavond.
Ik denk trouwens niet dat het het slot is omdat er op een Everwood-site stond dat Amy nog iets met Colin krijgt... en het lijkt me niet dat dat in 1 aflevering gaat gebeuren
||
Citaat:
ook wat tekentje van warner bros stond nog in beeld, en dat heb ik ook altijd met gedownloade smallville afleveringen zou net5 illegaal bezig zijn geweest? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jammer... Nu maar hopen dat Gillmore Girls weer komt ![]() |
![]() |
|
Okee nog 1 keer...
Aankomende dinsdag is de laatste aflevering van Everwood. Van dit seizoen. Dringt dat door? DIT seizoen. Want als alles volgens plan verloopt, begint de cast deze zomer met opnames voor een nieuw seizoen. (wat we dan weer in het najaar op ons tvschermpje te zien krijgen) Dus maak je geen zorgen, the glory days of gregory smith haven't passed yet. Just have a little patience.
|
ey wisten jullie dat Andy (Treat Williams) de hoofdrol speelt in hair??!?!?!
Ik zit hair nu te kijken, en ik zit echt zo van.....hè, ik kan die man ![]() EN toen opeens had ik het door. Dat is gewoon de jonge versie van Treat Williams ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (oh, en dit is niet sarcastisch bedoeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zow.....deze aflevering was echt stoer zeg. Ze hebben wel effe alles uit de kast gehaald voor de laatste aflevering. Maar wat erg zeg!!!!! Denken jullie dat Colin overleden is? Andy keek wel erg triest. EN het leek ook net of ephram hem meteen begreep! ahhh jsus!!! nou moeten we nog zo lang wachten op het plot ![]() ![]() Maar wat was het een heerlijke aflevering hè. Alles viel weer op zijn plaats. En Bright en Colin als best buddies. Dat moment was echt mooi. Naja......nu word het HEEL lang wachten. Die nieuwe serie op de plaats van everwood lijkt me trouwens ook wel leuk ![]() Zullen we met de hele everwood club daar maar naar gaan kijken!? Dan hoef ik tenminste ook nog geen afscheid van jullie te nemen ![]() BTW: wie weet hoe dat liedje heet die Colin, Amy en bright in de auto aan het zingen waren? en dat liedje tijdens het scheren van colins hoofd en het voorbereiden op de operatie van andy? Dat waren echt mooie nummers ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
jemig!! dast was egt een roege aflevering!!! wat denken jullie allemaal?? hij keek idd wel un beetje bezord, ik denk dat hij nog wel leeft maar erb iets aan over heeft gehouden. en dan laat hij dat briefje van colin zien die hij de vorige avond heeft gekregen. zoiets??? ok; probeer de volgende aflevering een beetje te voorspellen!!
|
![]() |
|
wooow, mooie aflevering
![]() ik denk niet dat Colin dood is, dat zou te dramatische gevolgen hebben voor Andy en Ephram, denk niet dat ze dan in Everwood zouden kunnen blijven wonen. Ik denk dat ie iets gaat zeggen als: het was heel zwaar, blabla, komende 36 uur ijn kritiek, blabla' en ik weet ook zeker dat ie al een keer eerder heeft verteld waarom ze naar Everwood zijn verhuisd. toen zei hij ook dat Julia dacht dat de hemel er zo uit zou zien als dat prachtige uitzicht bij Everwood dus als Andy daar dan zou zijn zouden ze toch nog een soort van samen zijn. maar goed. laatste aflevering ![]() ![]() Boston Public is trouwens een hele leuke serie, is al minstens één seizoen van uitgezonden door net5. waarschijnlijk zijn het herhalingen, denk niet dat ze in de zomer nieuwe afleveringen zouden gaan laten zien. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Everwood # 3 Verwijderd | 500 | 16-04-2006 18:24 | |
Films, TV & Radio |
Jouw tv-week Verwijderd | 43 | 05-03-2005 17:50 | |