Advertentie | |
|
![]() |
|
Qua topics sluiten vind ik dat het niet helemaal consequent/objectief gebeurd.
Heb er opzich weinig last van hoor, maar zeg t toch maar ff ![]() Een topic over zuigzoenen mag wel blijven staan, een topic over wallen niet (terwijl het allebei gaat over hoe je ze weg kan krijgen/minder kan laten opvallen) Ligt zoiets dan aan de topicstarter, de aard van de reacties of valt zoiets mij gewoon alleen op? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Mja, eens even kijken of die d'r nog staat, kijken wat het is.
||
Citaat:
over zuigzoenen ![]() dr vallen me wel vaker dingetjes op, maar dit kon ik me toevallig nog herinneren ![]() tis nogmaals helemaal niet zo'n probleem hoor...maar iets wat me opviel..
|
![]() |
twijfelgevallen, vind ik, kun je er even naar kijken
hoeveel verdien jij? http://forum.scholieren.com/showthre...02#post4120002 gezeik op school http://forum.scholieren.com/showthre...88#post4120188
|
![]() |
geen enkel leuk topic te vinden en allerlei troep
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=389143 bijv. is zooitje, verwijder aantal post of geen waarschuwing ofzo.
|
Verwijderd
|
ik weet dat dit eigenlijk niet mag... maar ik vond het jullie toch de moeite waard om het te vermelden...
rodina en ik hebben de ontdekking gedaan dat spirit en fornarina 1 dezelfde persoon zijn. Waarom wij dat denken, spirit reageert altijd meteen na post van fornarina en andersom ook... Eergister heeft rodina hierover een topic op feedback geopend met de vraag of een fb dat zou kunnen bevestigen. Vervolgens is het topic spoorloos verdwenen. Wie zou dat topic verwijderd hebben? Een fb natuurlijk! En wie dan? Blacksugar!!! En waarom denken we dat? Nou, ik heb fornarina/spirit laatst gesproken op msn en ze vertelde mij dat ze in enschede woonde! En wie woont er heel toevallig ook in enschede? Nou, dat is blacksugar! Daarom posten spirit en fornarina ook nooit foto's van zich zelf in fototopics... Dan nog iets... waarom in black sugar zo weining online als fb? Nou, gewoon, omdat ze vaak onder de nicks spirit en fornarina post... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel,ze trekt toch helemaal niet op ,op haar posts van black sugar dan of zo.
|
Hahahaha, jullie hebben in ieder geval een goede fantasie.
Mja, er is in ieder geval niks van waar van wat jullie beweren. Ik heb het op het moment al zo druk, laat staan dat ik ook nog de tijd neem om met nog twee andere nicks te posten. (iets te druk zelfs, kan naar mijn eigen inszien niet eens voldoende online zijn op het moment om goed als fb te kunnen fungeren) Maar daarvoor hebben we twee fb's. Owja, als jullie willen mag je het er wel met een fb+ over hebben dan kan hij/ zij mijn ip-adres na checken. Maar het lijkt er een beetje op dat jullie me weg willen als fb?
||
Citaat:
ze mengt zich zelden in discussies is zelde online het enige wat ze doet is af en toe een slotje uitdelen, niet dat dat onterecht is ofzo, maar echt actief op het forum is ze niet meer. |
![]() |
||
Citaat:
Meer wil ik er ook niet over zeggen, das gewoon prive. Ik zou eigenlijk graag eens met een paar mensen willen praten (paar vaste forummers zeg maar) over wat zij vinden en denken. Daarom wil ik weer een keer naar een meeting, maar 10 mei gaat dat helaas weer niet lukken aangezien ik die dag jarig ben. Van mij mogen jullie best wat tegen mij hebben hoor, zolang je zelf niet loopt te kloten mag je commentaar hebben zoveel je wilt (kloppend is altijd fijn natuurlijk) maar zodra je zelf begint te kloten neem ik je natuurlijk niet meer serieus. (niet persoonlijk tegen jou uiteraard)
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wat vinden jullie van het idee om dit evaluatie topic te sluiten en een nieuw aan te maken?
Dan laat ik deze nog wel een tijdje nonactief staan zodat je wel terug kunt lezen wat er de laatste tijd besproken en gezegd is, maar kunnen we verder in een schoon topic.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Beleidszaken |
'gewone topic's op Lifestyle Verwijderd | 49 | 20-12-2004 12:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwaar antisemitisch incident Frankrijk Verwijderd | 245 | 02-08-2004 00:12 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Beleidszaken |
A&N: Mag dit topic weer open? Rabbi Daniel | 8 | 26-05-2003 11:25 |