Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2006, 07:22
butterbee
butterbee is offline
Citaat:
catoolyntje schreef op 20-03-2006 @ 15:12 :
Kijk voor een weekendje weg eens op:
http://www.weekendhotel.nl ! Ik ben met mijn vriend hier geweest en het was helemaal geweldig, een super luxe en alles was prima verzorgd.
Wel goed op de prijs letten, want sommige zijn echt heel erg duur! Slapen in een vuurtoren mag dan geweldig zijn, €250 voor 1 nacht is best veel
Hey ik heb geslapen bij de vuurtoren op Texel. Dat was nog geen €20,- per nacht.
Advertentie
Oud 29-03-2006, 16:12
Yurgentje
Yurgentje is offline
In of bij de vuurtoren?
Oud 29-03-2006, 16:45
Suspender
Suspender is offline
ja das op een eiland
Oud 29-03-2006, 17:42
catootje
catootje is offline
Citaat:
butterbee schreef op 29-03-2006 @ 08:22 :
Hey ik heb geslapen bij de vuurtoren op Texel. Dat was nog geen €20,- per nacht.
Inderdaad, in of bij de vuurtoren, dat is nogal een verschil
Oud 29-03-2006, 18:45
butterbee
butterbee is offline
In het huis van de vuurtorenwachter. (We kregen wel een rondleiding).

Maar waar sliepen jullie dan? Want een vuurtoren is niet bepaald erg groot. En met dat licht kun je op de bovenste verdieping niet slapen.

Hadden jullie een mooi uitzicht?

Butterbee
Oud 31-03-2006, 10:35
catootje
catootje is offline
Citaat:
butterbee schreef op 29-03-2006 @ 19:45 :
In het huis van de vuurtorenwachter. (We kregen wel een rondleiding).

Maar waar sliepen jullie dan? Want een vuurtoren is niet bepaald erg groot. En met dat licht kun je op de bovenste verdieping niet slapen.

Hadden jullie een mooi uitzicht?

Butterbee
Als je beter leest, zie je dat wij niet in de vuurtoren geslapen hebben was ons iets te duur.

Vuurtoren van Harlingen - Overnachten in de top van een vuurtoren?
Harlingen - Na driekwart eeuw trouwe dienst dooft in 1998 het licht in de Vuurtoren van Harlingen. Heel even lijkt de toekomst van de toren ongewis. Want wat moet je nu met een gepensioneerde vuurtoren?

Rijkswaterstaat verkocht het monumentale gebouw aan een particulier die er zijn droom in verwezenlijkt: een kijk-, geniet- en slaapplaats in de Vuurtoren van Harlingen.

Volledig gerestaureerd biedt de vuurtoren nu elk etmaal comfortabel onderdak aan twee gasten. Hoog boven de oude handelsstad, op de grens van land en Wad.
Oud 09-04-2006, 09:43
amoblaz
amoblaz is offline
Hoi iedereen

Ik weet niet echt of deze vraag hier in dit forum thuis hoort, maarja daar gaat ie.

D'r is n meid en ik vind haar erg leuk, afgelopen vrijdag hebben we zelfs staan zoenen en knuffelllen enso. En vanavond gaan we naar de bioscoop samen, ik wil haar graag verkering vragen, maar ik weet niet precies hoe, hoe kan ik het het beste vragen? zodat ik het meeste kans op een ja heb(A)

Bedankt alvast.
Oud 10-04-2006, 09:04
Verwijderd
he,
Mijn vriend en ik hebben in mei een jaar verkering. Op de dag dat we wat kregen zijn we naar Amsterdam geweest en dit gaan we dan weer doen.
Maar nu wil ik hem daar graag verrassen met iets romantisch. Wie weet iets leuks wat je specifiek in amsterdam kan doen? Want ik ben er niet zo bekend
Oud 12-04-2006, 18:05
butterbee
butterbee is offline
Citaat:
amoblaz schreef op 09-04-2006 @ 10:43 :
Hoi iedereen

Ik weet niet echt of deze vraag hier in dit forum thuis hoort, maarja daar gaat ie.

D'r is n meid en ik vind haar erg leuk, afgelopen vrijdag hebben we zelfs staan zoenen en knuffelllen enso. En vanavond gaan we naar de bioscoop samen, ik wil haar graag verkering vragen, maar ik weet niet precies hoe, hoe kan ik het het beste vragen? zodat ik het meeste kans op een ja heb(A)

Bedankt alvast.
Ojee
Oud 15-04-2006, 12:59
Suspender
Suspender is offline
Citaat:
En vanavond gaan we naar de bioscoop samen, ik wil haar graag verkering vragen, maar ik weet niet precies hoe, hoe kan ik het het beste vragen? zodat ik het meeste kans op een ja heb(A)
grapje zeker?
je bent 17, get your shit together
Oud 15-04-2006, 13:17
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hoi iedereen

Bedankt alvast.
Ik zou haar geen 'verkering' vragen.
Wat het, meestal, wel goed doet is een opmerking als:
'kan ik je nu mijn vriendinnetje noemen?'
ofzo
Oud 23-04-2006, 16:31
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Eme schreef op 10-04-2006 @ 10:04 :
he,
Mijn vriend en ik hebben in mei een jaar verkering. Op de dag dat we wat kregen zijn we naar Amsterdam geweest en dit gaan we dan weer doen.
Maar nu wil ik hem daar graag verrassen met iets romantisch. Wie weet iets leuks wat je specifiek in amsterdam kan doen? Want ik ben er niet zo bekend
Je kunt romantisch uit eten gaan. Er zijn vast wel plekken waar je romantisch uit eten kunt in Amsterdam!

Verder ben ik niet zo bekent in A'dam, dus meer kan ik je niet vertellen. Sorry..

Succes iig!!
Oud 24-04-2006, 14:23
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Stel : Je hebt nog geen relatie met elkaar, maar vind elkaar wel met de dag leuker. Is een picknick dan een leuk idee (wordt onze 3e afspraak)? Ik wil hem er mee verrassen en er niet too much van maken: gewoon lekkere broodjes, wat drinken en miss wat fruit enzo. Leuk idee?
Oud 24-04-2006, 14:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
CoveredEyes schreef op 24-04-2006 @ 15:23 :
Stel : Je hebt nog geen relatie met elkaar, maar vind elkaar wel met de dag leuker. Is een picknick dan een leuk idee (wordt onze 3e afspraak)? Ik wil hem er mee verrassen en er niet too much van maken: gewoon lekkere broodjes, wat drinken en miss wat fruit enzo. Leuk idee?
Ja, zeker een leuk idee!
Oud 28-04-2006, 11:21
Oekie
Oekie is offline
Muffins bakken is ook leuk
Oud 03-05-2006, 10:15
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Oekie schreef op 28-04-2006 @ 12:21 :
Muffins bakken is ook leuk
Of heel uitgebreid samen koken

@CoveredEyes: Ja en dan in zo'n verlaten wei, of als je in de buurt van een rivier woont ergens aan het water
Oud 20-05-2006, 13:37
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 23-04-2006 @ 17:31 :
Je kunt romantisch uit eten gaan. Er zijn vast wel plekken waar je romantisch uit eten kunt in Amsterdam!

Verder ben ik niet zo bekent in A'dam, dus meer kan ik je niet vertellen. Sorry..

Succes iig!!

Romantisch uit eten gaan: Bella Vista in Amsterdam
Ligt op de kruising Emmastraat (of laan, weet ik het) en Johannes Verhulst... (volgens mij) In ieder geval vlakbij de C. Schuijtstraat.
Het is een Italiaans restaurantje, echt superleuk!
Oud 21-05-2006, 12:08
fractuur
fractuur is offline
Vraagje: zondagavond, allebei de hele dag geleerd, en ik heb geen zin om weer op de bank te gaan hangen om een filmpje te gaan kijken. Iemand een idee?
Oud 21-05-2006, 17:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 21-05-2006 @ 13:08 :
Vraagje: zondagavond, allebei de hele dag geleerd, en ik heb geen zin om weer op de bank te gaan hangen om een filmpje te gaan kijken. Iemand een idee?
Als het lekker weer is naar buiten gaan. Ga bijvoorbeeld ergens in een park lopen/zitten/sporten, weet ik veel. Of lekker samen in bad liggen als dat kan met slecht weer ofzo
Oud 21-05-2006, 20:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
fractuur schreef op 21-05-2006 @ 13:08 :
stukje lopen/fietsen
spelletje spelen (risk ofzo?)
elkaar masseren
Oud 22-05-2006, 08:54
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
snoopy schreef op 21-05-2006 @ 21:32 :
stukje lopen/fietsen
spelletje spelen (risk ofzo?)
elkaar masseren
die laatste is heel leuk om te doen

Heb ik ook vaker gedaan met mn ex
Oud 26-05-2006, 11:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Lekker uit eten in Amsterdam kan bij "De Bazaar" op de Albert Cuijp Ongeveer 10 euro voor een hoofdgerecht!
Oud 26-05-2006, 11:53
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Specifieke dingen om te doen:
  • Quad rijden, Outdoor Karting, Sandbuggy rijden, Airboarden.
    In Huizen. (Vanaf 39 euro)
  • Overnachten in de Ardennen. Dat kan heel goedkoop vanaf 7 euro per nacht. In Vielsalm
  • Zelf de Elfstedentocht maken. Schaatsend, fietsend, lopend, varend, paardrijdend of gewoon met de auto
  • Rondneuzen bij boekengigant Donner in Rotterdam, 6000 m2! Ze hebben een leuk activiteitenprogramma en een koffiecorner om bij te kletsen
  • Winkelen in Bataviastad.
  • Woon de opname van een TV-programma bij! Of stel je beschikbaar als kandidaat! Genoeg om uit te kiezen.
  • Doe een dagje Bazaar in Beverwijk.

Meer van zulke dingen op www.leukedingendoen.nl
Oud 26-05-2006, 12:57
Roos
Roos is offline
Is inderdaad leuk, de Donner boekenwinkel. Het klinkt wel stom maar je kunt daar heerlijk struinen, ze hebben daar echt alle boeken over alle ondewerpen.
Moet je alleen niet op zaterdag of zondag doen, maar gewoon op een doordeweekse middag. Dan is het lekker rustig.
Oud 28-05-2006, 22:28
Verwijderd
een speurtocht naar een rustig plekje in een drukke stad altijd succesvol, om elkaar vervolgens super lang te zoenen.
Oud 29-05-2006, 18:38
Papilot
Papilot is offline
ik ga met mijn vriendje naar de Lama's
Oud 31-05-2006, 18:48
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Papilot schreef op 29-05-2006 @ 19:38 :
ik ga met mijn vriendje naar de Lama's
Oud 01-06-2006, 17:33
Suspender
Suspender is offline
bump
Oud 01-06-2006, 17:35
Suspender
Suspender is offline
Citaat:
[*] Overnachten in de Ardennen. Dat kan heel goedkoop vanaf 7 euro per nacht. In Vielsalm
ja lijkt me waanzinnig, maar niet op zo'n 7 euro ding, dan slaap je met een groep anderen.
Oud 01-06-2006, 20:06
Iduna
Iduna is offline
Ik liep laatst in de Bruna en toen kwam ik zo'n boekje tegen met allemaal tips voor dagjes weg zonder dat het geld kost!

Het heet Nederland voor nop (meer dan 1900 ideeën voor een gratis dagje uitje) en is geschreven door A. Struijs.

Ik heb geen idee wat, want ik heb het alleen even doorgebladerd. Het boekje kost zelf € 12,50.

Als je besluit dat boekje te kopen, vertel hier dan wat voor leuks je hebt gedaan.
Oud 02-06-2006, 07:52
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Anneka schreef op 28-05-2006 @ 23:28 :
een speurtocht naar een rustig plekje in een drukke stad altijd succesvol, om elkaar vervolgens super lang te zoenen.
of een lange wandeling door het bos/langs de rivier en dan ergens op een open plek in het bos/in een weide/op een bankje aan de rivier superlang zoenen

Ik heb dat zelf nog niet gedaan, maar als ik de persoon die ik momenteel wil zou krijgen, neem ik dr meteen daarmee naartoe
Oud 09-06-2006, 19:51
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
hmm.. spreek binnenkort weer af met iemand die ik nu een week ken, iemand goede suggesties om iets te gaan doen?
Oud 12-06-2006, 16:24
Roos
Roos is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 09-06-2006 @ 20:51 :
hmm.. spreek binnenkort weer af met iemand die ik nu een week ken, iemand goede suggesties om iets te gaan doen?
Het is lekker weer, dus pak een terrasje of ga in het park chillen ofzo.
Oud 14-06-2006, 12:41
Li
Li is offline
Leuke dingen die ik en mn vriendje doen zijn uhm:
-sporten (tennis, squash, golf en zeilen)
-uit eten gaan naar knusse restaurantjes
-bijzondere feestjes meepakken
-wandelen op t strand
-lekker in het park liggen en eten
-kolonisten van catan spelen
-mario kart competitie
-voetbalcommentaar geven en kijken wie de beste is
-samen gaan skiën
-voor elkaar koken en niet vertellen wat het wordt
-elkaar lekkere massages geven
-lekker samen shoppen en elkaar advies geven
-hele avond terrassen
-voor een date is het leuk (hebben wij gedaan als 1e date) om naar boom chicago te gaan. Of natuurlijk een andere leuke (cabaret)voorstelling.
-zwemmen
-pretpark
-dierentuin
-naar concert gaan
-gewoon lekker knuffelen
Oud 29-06-2006, 17:06
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
waar halen jullie eigenlijk de tijd vandaan om iedere week iets leuks te doen?
Oud 29-06-2006, 21:48
QT
QT is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 18-07-2003 @ 22:43 :
op je rug in het gras liggen woken kijken en zoenen

*zweeft*
Dit is zo tof Deed ik op vakantie met een select groepje vriendjes en vriendinnetjes. 's avonds om een uur of 2 sterren blieken Gaaf.
Oud 29-06-2006, 21:49
QT
QT is offline
's avonds op het dak van de studentenflat gaan zitten, met wat versnaperingen (en ganggenootjes) Super gezellig, met tof uitzicht.
Oud 20-07-2006, 10:48
Stevill
Stevill is offline
Picknicken daar moet ik echt niet aan denken als verassing
Oud 21-07-2006, 10:49
Orpheus
Orpheus is offline
Utrecht - La Fontana. Een Italiaan aan de gracht.

Echt een leuke verrassing voor je vriendin
Oud 27-07-2006, 23:14
Roos
Roos is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 20-07-2006 @ 11:48 :
Picknicken daar moet ik echt niet aan denken als verassing
Ook niet als ze lekkere fruit-proteine shakes heeft gemaakt?
Oud 30-07-2006, 20:22
Anaïs
Anaïs is offline
Op 10 augustus 2006 krijgt u de kans om één van de mooiste hemels van het jaar waar te nemen.

De aarde gaat dan immers door een wolk, gemaakt van stof en steen die afkomstig is van de kommeet Swift-Tuttle. De stofdeeltjes en de stenen vallen door de aardse atmosfeer aan een snelheid van 200.000 km/u en branden volledig op, waardoor de hemel bezaaid is met ontelbare vallende sterren.

Als dat niet romantisch is...

Meer info
Oud 08-08-2006, 17:46
Soezen
Soezen is offline
Ik wilde iets leuks verzinnen voor een avondje met elkaar en ben bij het volgende terecht gekomen:

Ik heb twee schilderdoeken, verf en penselen gekocht en nu gaan we elkaar schilderen hoe wij elkaar zien. Dat spul kan je gewoon goedkoop halen bij Xenos of Action ofzo. En dat zorgt wel voor een origineel leuk avondje!
Oud 09-08-2006, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Anteverta schreef op 05-09-2003 @ 19:24 :
Dat klinkt allemaal echt heel erg leuk!!
Waarom doe ik nooit zulke dingen??
Oh Hebben we klachten?

Wil nog even iets toevoegen:
  • Fotoboeken bekijken (of maken ).
Oud 26-08-2006, 18:17
Nyawa
Een yogaboek uit de bieb halen/yogadvd kijken en je met z'n tweeën in de meest onmogelijke houdingen proberen te wringen kan ook erg lachwekkend zijn heb ik gisteren gemerkt .
Oud 26-09-2006, 22:06
Goebel
Goebel is offline
Scooba Diving
Oud 28-09-2006, 16:46
KiMZz
KiMZz is offline
Samen een jointje roken en helemaal van de kaart melig zijn samen! Aanrader
Oud 28-09-2006, 23:55
Roos
Roos is offline
Ik ben laatst gaan bowlen met m'n vriend, lekker corny maar is echt lachen. En laatst zijn we ook een potje gaan poolen.

Natuurlijk won ik
Oud 01-10-2006, 11:11
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Roos schreef op 29-09-2006 @ 00:55 :
Ik ben laatst gaan bowlen met m'n vriend, lekker corny maar is echt lachen. En laatst zijn we ook een potje gaan poolen.

Natuurlijk won ik
Haha, poolen heb ik laatst ook gedaan met m'n vriendje, best leuk
Oud 03-10-2006, 15:34
Verwijderd
sporten =)
Oud 05-10-2006, 00:17
DusterBoy
DusterBoy is offline
Ik denk dat je dat moeilijk aan andere mensen kan vragen. Per slot van rekening is niet iedereen hetzelfde. En als je het mij vraagt gaat het ook niet echt de goede kant op met je relatie als je daarvoor anderen moet raadplegen.
Er zijn natuurlijk wel de standaard antwoorden als wandeling aan het strand, bioscoop etc. Volgens mij zijn het juist de spontane momenten die een relatie leuk/spannend houden, de rest zijn over het algemeen romantisering van je relatie (als in romantische comedy's). En als je daar naar zoekt, blijf dan vooral zoeken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten