Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat een vreselijke reactie al was mijn eerste reactie om je maar te negeren dat doe ik toch liever niet want daar word mijn reputatie die toch al niet te hoog is alleen maar slechter van want dat soort reacties negeren is hoe verstandig dat ook mag lijken niet verstandig want daar word de breedsprakigheid van sommige mensen door beinvloed wat nooit de bedoeling kan zijn van een semi-onschuldig berichtje dat wordt gecamoufleerd wordt door een eng virus genaamd Communisme.sp echter gelukkig is hier wel een bescherming tegen namelijk het bestand kapitalisme.cda dat te downloaden valt via de gebruikelijke adressen als je nou al genoeg hebt van dit eindeloze geneuzel zonder leestekens dan moet je er wat tegen doen door mij te bannen of pm's te sturen wil je daarentegen meer van dit intelectuele en hoogstaande verhaal weten moet je gewoon verder lezen en je niet laten stoppen door mensen die minder begaafd als jij en ik zijn maar genoeg over de mensen die minder begaafd zijn want zij kunnen hun verhaal al kwijt in ONZin terwijl wij intelectuelen het moeten doen met de kantine om onze diepzinnige zielenroerselen in kwijt te kunnen hoewel wij recht hebben op een eigen forum waar wij kunnen bespreken hoe miskend wij worden door onze omgeving echter zo een forum zullen wij hier niet zien omdat JON bang is van onze intelectuele krachten die die van hem ver te boven gaan want geen enkel ander schepsel heeft de gaven die wij tweeen delen hoe triest het ook mogen klinken het is niet anders ik moet nu stoppen met typen want ik moet nog een medicijn tegen kanker en aids maken en de wereldvrede reddenvaarwel mede-intelectueel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|