Advertentie | |
|
![]() |
|
donkere spijkerbroek (indian rose)
zwart shirtje met driekwarts mouwtjes (h&m) Zwart witte sparco's (van puma dus) Zwarte riem met zilveren stuts -ofzo- met kettinkje eraan (man at work) wit leren armbandje (levi's store) horloge (guess) slavenarmband (moeder) ringen (overal en nergens) oorbellen (h&m) ondergoed (h&m) Luchtje: armani elle (volgens mij heetie zoiets, tis iig een ouwe) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik: - bh H&M - lichtblauwe polo H&M - roze string V&D - bruine ribbroek H&M - zwarte riem ??? - witte sokjes HEMA - haar los, geen sieraden noch een horloge noch make-up noch een luchtje Er komt straks nog bij: - bruine capuchontrui met gele opdruk H&M - zwarte bodywarmer Jennyfer - zwart/blauwe Puma`s - elastiekje voor in het haar DvdB - luchtje, moet ik nog bekijken - horloge HEMA - zilveren kettinkje met hartje |
![]() |
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- lolly schreef op 29-08-2003 @ 13:26: sokken string bh handdoek en een truitje -------------------------------------------------------------------------------- Maar ik vraag me af, hoe trek je een handdoek aan? -------------------------------------------------------------------------------- Nou okay ik had hm om....
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
naast homo kun je ook nicht zijn en dat laat jij dan ook graag zien. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ADHD; graag, ik wil weer naar school (niet dat ik een rooster heb) Nu heb ik mijn nachthemd opgefleurd met een licht paarse pyjama-broek!
|
zwarte broek met wijduitlopende pijpen
een paars truitje met lange mouwen (bovenaan lichtpaars, in het midden wit en onderaan donkerpaars)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: ik draag nu hetzelfde als gister, ik heb alleen een schone onderbroek en schone sokken aan |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |