Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ohnee een plus ![]() nee, sorry, je hebt gelijk. maar ik kan mir nu ff niet anders bereiken (msn gooit me eraf, email ook (geeft pagina dat hij niet kan worden weergegeven) en mn mobiel is niet opgeladen en heeft bovendien geen beltegoed.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nu alleen nog last van mn keel... oorpijn en btje hoofdpijn. gaat wel over ![]() mir, niet schuldig voelen... als mn hoofd er echt niet naar stond zeg ik het wel kee.... en ik vroeg zelf of je het wilde sturen
|
hmm..
Rust... -in mn hoofd, want t is nogal een chaos in mn hoofd -thuis, want ik word langzamerhand gek van alle ruzies -binnen het dartteam, zelfde als bovenstaande -op school, iedereen loopt echt veel te veel te stressen over de examens naar mijn idee -in de buurt, maar achjah, wat wil je, als er afgelopen vrijdag een viervoudige moord gebeurd is... gebeurd niet elke dag nee..(zie A&N) hmm.. wat wil ik nog meer heel graag.... Uhm.. een ijsje!! *rent naar vriezer*
|
Wat ik nu wil?
Dat de muis (die ik vanmiddag stuk gemaakt heb) gemaakt was... Dit computert wel zo mank... En ik was nog wel zo goed bezig voor school, maar nu vergaat me de zin helemaal... En mijn papa komt vandaag niet thuis, dus die kan 'm niet maken, en mijn vriendje heeft vandaag geen tijd om 'm te maken... Snif... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb 2x gesolliciteerd bij de bieb, lang geleden. Maar ze wilden me niet. Grr. Ze hadden zeker gezien dat ik nooit mijn boeken op tijd terugbreng ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou willen dat ik zaterdag niet hoefde te werken.
![]() En ik zou willen dat het alvast morgenmiddag is ![]() hmm, wat ik overigens wel wil is een zak chips ofzo, heb trek ![]()
||
Citaat:
maar ik denk niet dat jij lelijk bent. aan je onzekerheid mag je wel wat doen denk ik!! denk je dat je onzekerheid minder word als je dunner word?! ik niet namelijk
||
Citaat:
![]() ik weet het niet, het enige wat ik weet is dat als ik zou afvallen er iig 1 zorg minder in mn hoofd zit. ben gewoon niet blij met mn lichaam zoals ie nu is... kusss, Ka |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben zelf nogal behoorlijk dik (ik heb een fotoboek, kijk gerust voor het bewijs) en daar voel ik me vaak nogal onzeker door. Vooral door al die klote opmerkingen die ik naar m'n kop heb gekregen. En mezelf uiten...ja dat heb ik eigenlijk nog nooit echt gekund. Best lastig allemaal, maar ik weet gewoon dat ik zo ben en dat ik daar niks aan kan doen. Dus ipv er over te piekeren is het beter om het te accepteren. Dat probeer ik nu te doen en het lukt aardig ![]()
||
Citaat:
*geeft honkbalknuppel* ![]()
||
Citaat:
Accepteren dat sommige mensen nou eenmaal doodgaan voor het echt tijd voor is om te gaan, dat ik nou eenmaal geen gemakklelijk leventje heb... dat mijn broertje is zoals ie is.. dat mijn vriend er niet altijd voor me kan zijn... zucht... dat ik alleen maar kan wat in mijn macht staat... accepteren.... kon ik dat maar eens.. Offtopic: Waar heb jij de coole avatar vandaan? ![]()
|
![]() |
een warm bad.
dat die stomme verwarming nu ook even in mijn kamer warmte afgeeft. dat de boeken die ik wil lenen uit de bieb van zelf op mijn tafel liggen. op de bank-kleedje-warmte-drinken-boek-lezen. iemand die me vanavond mee uit neemt. (ik kanz elf ook het initatief nemen maar heb daar geen zin in) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefst? #26 coopergirl | 499 | 07-01-2008 09:13 | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? 25# moon | 497 | 11-08-2007 00:18 | |
Psychologie |
Wat mis jij op het moment het ergst? -SoloWolf- | 500 | 05-08-2005 23:12 | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? #8 Miracle | 499 | 16-07-2004 18:16 | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? #3 Miracle | 492 | 31-01-2004 19:56 | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? #2 Miracle | 501 | 12-12-2003 16:26 |