Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar je komt toch wel als het bij AJ is? ik bedoel de rest kent elkaar ook niet ![]() ![]()
||
Citaat:
dan krijg je een kusje! ![]()
||
Citaat:
![]() ok ontopic: wat wordt het??? AJ of Nienke? Nienke of AJ? AJMouse of Morgan? bla bla
||
Citaat:
![]() sorry voor de mensen die dan niet kunnen komen, maar anders komen we er nooit meer uit en komt er nooit meer een BMM... uhm hoe laat hadden we in gedachten? ik dacht rond een uur of 12...wacht ik ga ff op de ns site kijken of ik dat kan halen ![]() ok als ik en daphne de trein van 8:54 nemen zijn we om 11:53 in Enkhuizen, dus dat is makkelijk te doen zou ik zo zeggen ![]()
||
Citaat:
![]() kunnen we vanaf een bepaald punt samen reizen ![]()
||
Citaat:
ik ga over Den Bosch en daar dan overstappen en dan naar Enkhuizen (over Amsterdam natuurlijk dan) ik neem aan dat jij vanuit Rotterdam rechtstreeks naar Enkhuizen gaat ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als Blub mij vertelt om welke tijd ze de trein uit Amsterdam naar Enkhuizen neemt, dan zorg ik ervoor dat ik ook die aansluiting pak ![]() Just lemme know ![]()
||
Citaat:
![]() uhm wij nemen de trein van 8:54 in Breda, dan zijn we om 10:34 in A'dam ![]()
|
whaha hebben jullie ook al een paar keer gehad zo van:
'ehh 15 november? nee, sorry dan kan ik niet' 'oh waarom niet dan?' 'nou dan heb ik een buffy meeting in enkhuizen' 'oh, goh, leuk?' whaha ik wel iig ![]() ![]() mja uhm Daphne, Lisanka en ik komen dus iig al zeker en we weten ook hoe laat enzo ![]() en de rest?
||
Citaat:
![]() hmmm moet nog slaap plaatsen verzinnen ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() slaapzak, kussen, ook nog een slaapmatje? ![]() @ Blubje ja, daar heb ik ook last van. Moet ik ook helemaal uitleggen enzo. Vaak heb ik het idee dat ze zitten te rologen ![]() ![]()
|
whahaha ja inderdaad, mja ze rologen maar lekker een eind weg, als wij het maar leuk vinden, daar gaat het om!!!
![]() ok laten we een bagagelijst maken ![]() - Slaapzak - Kussen - Matje/Luchtbed (????) - Kleren (ook extra voor uitgaan bv?) - verder slaapspullen (toilettroep, pyjama bla bla) - al je buffy stuff die je mee wilt nemen (boekjes/cd's/dvd's enz.) - verdere leuke dingen die je mee wilt nemen ![]() en wat doen we met eten? zoals we dat al bedacht hadden? dus met z'n allen naar de supermarkt en dan t bedrag verdelen?? *lijkt mij t beste plan* ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 10:45. |
![]() |
|
[16:51:54] (*)Charmed O: ho aj ik ben er al
[16:52:16] aj | Everyth: oehw [16:52:18] aj | Everyth: nou [16:52:25] aj | Everyth: ik heb net een pijnlijke ruzie gehad met mijn moeder [16:52:56] (*)Charmed O: hmm ik vreesde al zoiets ![]() [16:53:25] (*)Charmed O: vertel... [16:53:28] aj | Everyth: ja maar je moest ens weten [16:53:32] aj | Everyth: ik ben zo f*ckn pissed of [16:53:50] aj | Everyth: kijk bij ons mag altijd alles [16:54:03] aj | Everyth: als wij uit zijn geweest komen we met 8 man van 4 tot 7 uur sochtends bij mij nazitten [16:54:06] aj | Everyth: vinden mn ouders niet erg [16:54:10] aj | Everyth: maar als ze blijven slapen... [16:54:12] aj | Everyth: dan is et wel erg [16:54:14] aj | Everyth: ineens [16:54:33] aj | Everyth: en omdat mijn zusje dus voor de grap met een vriendinnetje van de camping aankomt [16:54:35] aj | Everyth: zeer vervelend [16:55:03] (*)Charmed O: en nu?? nu kan heel de meeting zeker niet doorgaan? ![]() [16:55:25] aj | Everyth: ja zoiets zit er wel in.. [16:55:31] aj | Everyth: maar van de zomer mag ik em dus wel houden [16:55:45] aj | Everyth: want ik was heel boos op mn moekie geworden [16:55:45] (*)Charmed O: want dat is heus niet logisch? ![]() [16:55:56] aj | Everyth: en toen zei ze dat et van de zomer wel kon ![]() [16:55:57] aj | Everyth: nee totaal niet [16:55:59] aj | Everyth: maar wel leuk [16:56:08] aj | Everyth: als we op een of andere manier tentjes in de tuin kunnen proppen ofzo ![]() [16:56:29] (*)Charmed O: oow maar dat is best kut hoor...ik had me er zo op verheugd.... [16:56:50] (*)Charmed O: ga trouwens ff snel posten in t BMM topic... ![]() [16:56:51] aj | Everyth: ja nou hey ik ook echt wel [16:56:54] aj | Everyth: oke.. [16:56:59] aj | Everyth: ik post dit gesprekje wel [16:57:08] (*)Charmed O: doe maar ofzo [16:57:13] aj | Everyth: kben boos [16:57:16] aj | Everyth: en down [16:57:17] aj | Everyth: tegelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
pff, das best klote zegmaar... *had heel veel zin in meeting*
![]() ![]() ![]()
|
mijn moeder kwam net mn kamer binnen..
"je vader zei dat ik te hard van stapel liep, maar op dit moment zitten we echt heel lastig in de ruimte.. wil je zeggen tegen die meiden van buffy dat het mij spijt dat het zo is gegaan? Ik kan begrijpen dat zij het ook niet leuk vinden als ik jouw reactie zo bekijk." - ja mam zal ik doen "we zouden et leuk vinden als ze deze zomer komen of misschien al met lente ofzoiets. Spreek maar wat af" - ja mam zal ik proberen maar das heel moeilijk om wat af te spreken, we doen hier al een jaar over nu om dit af te spreken.. " - stilte - " - duss... "Sorry.." - nee tis al goed -------------------------- Ik hou van onderdanige ouders.
|
Hmm, ik kan het wel aan mijn ouders vragen
![]() Wij hebben wel een vrij grote TV met een videorecorder ![]() Ook kan ik een hoop mensen in de huiskamer proppen als er mensen willen blijven slapen. Eens zien, er kunnen zeker wel 5 mensen naast elkaar in de huiskamer liggen. En er kunnen er ook nog 2 op mijn kamer. Hmm, ik zal het eens vragen. Als AJ zijn spulletjes hiermee naartoe kan slepen. Ik woon net boven Rotterdam (in Berkel en Rodenrijs). Mijn woonplaats heeft ook een stationnetje ![]() What do you think about this? ![]()
|
WOOHOO!
Ik heb het aan mijn ouders gevraagd en ze zijn het er mee eens ![]() ![]() ![]() Ze zijn alleen nog een beetje in twijfel waar ze dan heen moeten, want me ouders zijn wel gewoon thuis ![]() Naja, gewoon hetzelfde dus, van zaterdagmiddag t/m zondagmiddag. Zaterdag naar de suup, boodschappengeld delen. Misschien als AJ met de auto komt ( ![]() ![]() Ik kom als het bij Lisanka is: * Lisanka (x-spekkie-x)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
De gezelligste L&R meeting van 2008! [13 juni] x-spekkie-x | 435 | 17-06-2008 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #67 Neko* | 500 | 08-08-2007 21:56 | |
Films, TV & Radio |
Buffy Topic #6 Blubje | 183 | 14-07-2006 20:15 | |
Films, TV & Radio |
Buffy topic #4 x-spekkie-x | 500 | 27-10-2003 15:08 | |
Films, TV & Radio |
Buffy/Angel Meeting topic Qimm | 342 | 13-04-2003 23:26 | |
Films, TV & Radio |
Buffy/Angel nr heel-veel :p Verwijderd | 501 | 17-03-2003 15:38 |