Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder misschien nog een talent kopen, maar ik heb nu al 7 trainbare spelers, dus daarvan gaat er nog 1 weg in ieder geval als hij uitstekend positiespel krijgt. Dus dat betekent 6 spelers 100% training en dan heb ik er eigenlijk geen extra nodig. ![]() Anders misschien nog een verdediger kopen of een goeie vleugelspeler. Met dat geld is in ieder geval altijd wel wat te doen. ![]() ![]() |
![]() |
|
Net mijn oefen-duel met 4 - 2 gewonnen.
![]() Stats van de wedstrijd: (die jullie ook kunnen verwachten in de S.com cup) FC GoldenGoal Middenveld: matig Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging: redelijk Rechter Aanval: uitstekend Centrale Aanval: goed Linker Aanval: uitstekend Beste speler was mijn reserve spits van 33 jaar oud. Ik liet m voor t eerst spelen en ik had niet verwacht dat ie in staat zou zijn 3,5 sterren te kunnen halen... ![]() ![]() Al zie je zijn stats zou je zo'n hoge rating toch niet verwachten? ![]() Magnus Nissblom (803911) 33 jaar, goed vorm, gezond Een sympathiek persoon, die opvliegend is en eerlijk. Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Technisch Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: waardeloos Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
|
weer een klote wedstrijd
tegen een VII-er 1-3 voor mij.... Middenveld: slecht Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging: redelijk Rechter Aanval: redelijk Centrale Aanval: formidabel Linker Aanval: goed HOE krijg ik me middenveld godverdegodver nou eens ZWAK OF MATIG!!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
6-0 verlies in oefenwedstrijd.
![]() Maar goed, was ook met een extreem slechte opstelling. Training is wat belangrijker. ![]() Catalunya C. F. Middenveld: slecht Rechter Verdediging: zwak Centrale Verdediging: matig Linker Verdediging: zwak Rechter Aanval: waardeloos Centrale Aanval: zwak Linker Aanval: zwak met 3-4-3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb gegokt en gewonnen ![]() Volgende week moet ik tegen Kiera, een Club uit de III.3 ![]() Het wordt een Mooi seizoen zo voor mij, vooral Financieel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij een goed bod zet ik ze voor dat bedrag te koop
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik speelde met een 'onbegrijpelijke 3-6-1', gewoon ffs een keer proberen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Totale spelerservaring van mijn B team was vandaag zwak, terwijl de ratings toch beduidend lager zijn dan die van jouw A team van vandaag... Ik vraag me af waarom dit is. ![]() Of is de "totale spelerservaring" gewoon het gemiddelde van de ervaring dat de spelers hebben die de wedstrijd hebben gespeeld? (dat zou ook nog kunnen natuurlijk, en dan zou ik na een jaar hattrick spelen nog steeds dingen leren over dit spel... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens, er zijn al 5 spelers dit seizoen in ervaring gestegen bij mij, komt door de vele Bekerwedstrijden, want een Bekerwedstrijd levert 3x zoveel ervaring op dan een Competitiewedstrijd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
kijk me team site net aangemaakt:
www.ht-arena.com/Man.United.
|
![]() |
Hans-Frits van Dam (21480843)
18 jaar, redelijk vorm, gezond Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Snelheid Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 16 000 Euro Loon: 580 Euro/week Eigenaar: WATB Waarschuwingen: 0 Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: slecht staat nu te koop! Deadline vanavond 20.52 uur
|
4-1 verloren tegen VII club
wel raar, ik had een mooie opstelling gemaakt maar ik check net en het was helemaal gescrambled ipv hoe ik het had gedaan iig, volgende week rematch MET de goede opstelling team site ge-updated: http://www.dordtdabest.tk
Laatst gewijzigd op 04-12-2003 om 18:25. |
![]() |
|
ik kan nog steeds de trainingsresultaten niet duidelijk bekijken of is dit normaal. Ik heb overigens met 6-1 verloren tegen de 2e uit mijn competitie waar ik zondag weer tegn moet. Maar ik speelde wel met de slechtste spelers die ik heb en 433. Zondag speel ik natuurlijk weer met mijn normale opstelling en weer gewoon 442. En nu maar hopen dat hij me onderschat al zal hij vast niet zo dom zijn
|
![]() |
|
Verwijderd
|
lol....
800.000 euro gekregenn voor een speler van 17 met redelijk positiespel en goed passen. ![]() Die speler had ik 1 week geleden gekocht toen hij nog matig positiespel had voor 100.000 euro.. Dus ongeveer 650.000 euro winst in 1 week. ![]() ![]() Heb nu 1.5 Miljoen op mijn bankrekening. !!! Laatst gewijzigd op 05-12-2003 om 07:11. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XVI Brain-Damage | 500 | 02-04-2005 18:54 | |
Vrije tijd |
Hattrick XV Verwijderd | 500 | 12-11-2004 17:24 | |
Vrije tijd |
Hattrick XIV Tommie/Aligogo | 500 | 10-08-2004 21:35 | |