Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() maar je hebt gelijk, hoewel ik de uitspraak ietsje wil veranderen. de sommige-nlers staan integratie niet in de weg, maar leggen de lat te hoog. komt eigelijk ook op hetzelfde neer. Citaat:
over je metafoor: ik vrees helaas dat er geklopt moet worden tot het op tv komt. maar ik denk dat wat ik zei echt zou werken. maar ik weet ook niet of dat wel kan.
||
Citaat:
wat ik wil zeggen: als je met che loopt, wil dat niet zeggen dat je uberhaupt weet watcommunisme is.
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-11-2003 om 09:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ze hadden zich nooit moeten terugtrekken? hoe stel je je dat voor? de hippies in amerika begonnen ook tegen te worden. ik ben het met je eens dat ik die hippies liever de president had zien lynchen, omdat hij weigerde terug te trekken. de grote fout is dat ze zich er uberhaubt mee bemoeien. altijd is het zo van: dat gaan we effe oploseen, en hoewel afghanistan mooi plat ging, gebeurt er nu precies hetzelfde in irak, want hoewel iedereen weet dat het vrede is, schijnen ze het er nog best moeilijk te hebben een aantal ciaagenten, die de vrije hand hebben in de hele wereld omdat het witte huis achter ze staat. onfortuinlijk INCIDENT??? och, gewoon een fabriek en omliggen dorp opgeblazen, incidentje. tyf toch op man, geperfectioneerd amerika ondanks hun geperfectioneerde vuurwerk...
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
- General George Smith Patton Jr. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Machiavelli schreef op 29-11-2003 @ 13:50:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Machiavelli schreef op 29-11-2003 @ 15:46:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
dus het is behelpen bovendien komt dit topic volgens jaar wel terug, zoals aan het begin hier is opgemerkt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En, het communisme leeft ![]() |
![]() |
|||||||||
Citaat:
Jij had zeker graag gezien dat heel Korea gemarteld en gefolterd werd plv alleen Noord-Korea? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik snap ook wel dat die snipers ook niet vlekkeloos zullen werken, maar snap waar het om gaat: amerika is bang, bang voor wapens.[/B][/QUOTE] Volkomen logisch me dunkt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
@ miryam, waar wil je heen met dat multiculurele? ik heb even nagedacht, en ben tot de conclusie gekomen dat we multicultureel zijn, hoewel niet echt volmaakt. maar goed, ga verder...
|||
Citaat:
|
![]() |
De laatste berichtjes hadden niet echt veel te maken met het suikerfeest onderwerp hé...maar tot daar ben ik toch niet geraakt om te lezen!
In mijn school mogen we een dag vrijaf nemen op eigen risico!Je moet wel van voor verwittigen! En mag ik één iets zeggen...de persoon die de eerste keer over dit onderwerp begonnen is...upke denk ik! In Pakistan mogen christenen op kerstmis en pasen enz vrijaf nemen! Er zijn nog moslim landen behalve turkije en marokko! Ik ben weer te laat maar ja... Greetz
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ben jij er zo zeker van dat men in SA geen rekening houdt met het christendom? Het zou wel kunnen hoor...maar het verbaast me wel omdat in de Islam je een ander persoon moet respecteren,zijn godsdienst moet respecteren...
Je moet ook wel beseffen dat Sa en Iran landen zijn die leven volgens de...zeg maar 'wetten' van de Islam. Als je in SA (Mekka en Medina dan) bent en het is tijd om te bidden moet je een grondige reden hebben van waarom je nog op straat loopt... Zijn Europese landen dan zo christelijk?? Nog iets,de mensen moeten ook wel iets durven starten hé, als ze niet vrijaf krijgen in Iran en Sa moeten ze protesteren...het is hun recht! Ik vind dit persoonlijk toch hun recht! De vraag/topic die ik had gevraagd is gesloten (waarom?vat ik niet maar jah...)dus ga ik maar hier vlug antwoorden. Ik heb er niks tegen dat er NIET wordt gepraat over de Islam,maar ik had die vraag gesteld omdat ik in sommige onderwerpen zag dat mensen het niet graag hadden... En Machiavelli...ik kan tegen kritiek,maar ik ben iemand die niet zo vlug gaat antwoorden op kritiek omdat ik dit vaak op een rare manier doe... En btw iemand die weet waarover hij spreekt zou tegen kritiek moeten kunnen! het zou kunnen dat deze bericht twee keer verschijnt...ik vat niks meer van deze site ![]()
|
![]() |
|
|