Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ $uperGirl en drinks@myplace: lezen jullie dit topic nooit? GG komt gewoon niet vanwege de tijd van het jaar, maar volgende week gaat het gewoon weer verder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik hoefde vandaag ook niet te werken omdat het 30 december is.... logica? 't zal wel...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe moet dat als dit seizoen afgelopen is? Ik ben ook verslaafd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() [reclame]zie enquete, allemaal even invullen!! ![]() en vorig jaar ben ik na het einde gaan downloaden ![]() maar toen begon seizoen twee en daar had ik de eerste afleveringen al van gezien. dat is ook niet leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop dat ze iig nog doorgaan met de afleveringen op zondag, dan is er tenminste nog iets ![]() En dat meteen Everwood begint na de laatste aflevering van GG, want dan mis ik GG misschien wat minder ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en anders nieuwe afleveringen van Dawson's Creek.. die wil ik ook wel na al die herhalingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
THOSE GIRLS ARE SACRED! ![]() Nee, DC moet beginnen bij het einde van seiz 2. (zijn ze haast?) Dan helemaal tot het laatste van seiz 6. Gilmore Girls erop! Everwood erop! Sex & the City erop! Klaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet SatC verwisselen voor Everwood ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou ja, met satc heb ik niet zo veel, dat kijk ik niet. maar de rest.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
maar welke gids hebben jullie, want als jullie allemaal Troskompas hebben is het waarschijnlijk gewoon een foutje van die gids. maar zijn d'r verschillende gidsen die dat zeggen, dan vrees ik nog een hopeloze dinsdagavond ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de beschrijving die er bijstaat is wel goed, dus ik vind dat het gewoon komt. Misschien staat er wel HH. achter omdat de aflevering is die eigenlijk gister had moeten komen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Toch vreemd dat 3 gidsen een herhaling aangeven ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als mensen nou gewoon eens eerst even het topic bekijken of het forum beter bekijken zodat ze het toch best duidelijke [belangrijk] spoilertag topic zien en als het kan ook nog even lezen, in plaats van als een kip zonder kop maar even de rest van het seizoen te verklappen ![]() Ze kunnen toch wel bedenken dat sommige mensen het leuk vinden om niet te weten wat er nog gaat gebeuren.. bah ![]() |
![]() |
|
kan anders iemand die iets gepost heeft vóór de posts van mona lizaaa even zijn/haar post wijzigen en d'r inzetten dat mensen niet verder moeten lezen als ze geen spoilers willen zien?
ik heb dat al met mijn post geprobeerd, maar die is meer dan 24 uur geleden gemaakt, dus dan gaat dat niet meer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Gilmore Girls part 2 Dexter_M | 72 | 05-06-2007 21:28 | |
Films, TV & Radio |
the gilmore girls Silent Enigma | 615 | 25-09-2004 15:09 | |
Films, TV & Radio |
top 10 series (wekelijkse series met lengte ca. 45-50 minuten) superjip | 8 | 08-04-2004 14:06 | |
Films, TV & Radio |
Je top 3 van favoriete tv-programma's.. Carpe Diem | 62 | 23-05-2003 22:40 | |
Films, TV & Radio |
Top 3 Humor op tv Serebeii | 26 | 17-12-2002 20:25 | |
Films, TV & Radio |
Beste Serie CoRnFlAkEs | 32 | 28-04-2002 13:31 |