Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
behalve de enorme hardware roblemen op hattrick ben ik zeer tevreden
die problemen zijn tijdelijk en zulle uiteindelijk in een stabielere en snellere site resulteren, ik ben alleen bang dat er veel mensen zullen stoppen wat dan weer walkovers resulteerd anyway gister 6-0 overwinning en weer meer uit de schulden, in 3 weken tijd van 235 000 naar 125 000 volgende week tegen de titelverdediger ik hoop dat de vorm snel genoeg is gestegen zodat ik een kans maak, gelukkig heb ik daarna een makkelijkere wedstrijd. verdere bijzonderheden zullen over 1 uur te lezen zijn op http://www.dordtdabest.tk ---- even nieuw logo gemaakt voor een team, inmiddels in gebruik genomen door dat team
||
Citaat:
pic -> tijdens de wedstrijd 1 omlaag daarna 2 omhoog (er zijn soms uitzonderingen m.b.t. het onvoorspelbare)
|
Deelnemers S.com Cup II (tot nu toe):
1. Nickész 2. Man.Utd. 3. Mitros 4. Stefan1986 5. Ketjing 6. Brain-Damage (Winnaar S.com Cup I ) 7. de ballonnenman 8. ^Dragon^ 9. Knijtert 10. vrijgezel 11. Paka 12. 13. 14. superduck 15. arP 16. Phreshness Ik kan toch nog meedoen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik denk een gelijkspel.... en jasper denkt dat ik van jou win.... ![]() ![]()
|
Deelnemers S.com Cup II (tot nu toe):
1. Nickész 2. Man.Utd. 3. Mitros 4. Stefan1986 5. Ketjing 6. Brain-Damage (Winnaar S.com Cup I ) 7. de ballonnenman 8. ^Dragon^ 9. Knijtert 10. vrijgezel 11. Paka 12. Rockyj 13. 14. superduck 15. arP 16. Phreshness Ik wil natuurlijk ook weer meedoen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De twee grootste kanshebbers tegen elkaar
![]() ![]() tegen arP... qua divisie een zeer gunstige loting, en een thuiswedstrijd... extra centjes ![]() kan jammer genoeg nog niet alle resultaten van arP zien, Hattrick ligt er tot 23.00 uit ![]() tevreden over de loting iig ![]() Stefan1986 - de balonnenman lijkt me ook wel een leuke wedstrijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik lees net een mail van _Moby_, daarin stond het volgende...
Ey, ik zou ook nog graag aan de scholierencup willen meedoen. Maar ik stond zo te zien niet op de lijst, terwijl ik eerder was met inschrijven dan Rockyj en jou, dus kijk maar of je nog ergens een plaatsje voor me hebt bij de loting vanavond. Ik wil graag mee doen, tenzij het echt niet meer gaat natuurlijk.. Nah, ik kan natuurlijk niets meer aan de loting veranderen maar ik heb tegen hem gezegd als ik er na 2 wedstrijden nog inzit, dat hij dan mijn plek mag overnemen...omdat ik toch aan een ander toernooi meedoe... dus nu was mijn vraag: Iemand daar problemen mee? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XVI Brain-Damage | 500 | 02-04-2005 18:54 | |
Vrije tijd |
Hattrick XV Verwijderd | 500 | 12-11-2004 17:24 | |