Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Gister ging het echt ff niet goed met mij. Het was cantus en ik had een fles jenever op en we waren nog even buiten een jointje gaan roken. Opeens hoorden we dat ze al aan het aftellen waren en we dus terug op onze plaats moesten zitten, dus Flip en ik rennen naar binnen, ik zie het verhoogje niet. Echt keihard tegen de grond geslagen: vinger open, hoek van tafel in mijn borst en met een klap op mijn rotte knie gevallen. Zo kreupel als wat hing ik nog net o tijd in de stoel en mee begonnen ze met een doe-liedje (nl: op stoel staan, tafel omhoog, ad fundum enz.) Ik sta daar op die stoel en opeens valt echt het geluid weg, ik hoorde nix meer, zag alleen nog flikkeringen... hoe ik op die stoel ben kunnen blijven staan weet ik niet, maar het is gelukt. Die tafel heb ik maar laten vasthouden door Flip en Jelle...
Daarna was alles wel weer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dalijk toch maar es douchen, ik heb nog steeds de bier-broek van gister aan (niet dat ik bier drink, maar de rest wel en die durven dat nogal eens te misbruiken).
Geen kater Maar ik ben gratis binnengekomen op de td en heb dus Taboe met hun kutpraeses flink gedist! EN EN EN ik heb een bel gekregen!!!!!!!! En jenever, wiet, zuurstoftekort en hitte zorgen voor een lichte vorm van trippen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
t begon al bij m'n geboorte ![]() jaja, ik weet het, nooit meer goedgekomen e.d....
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 21 Verwijderd | 500 | 27-01-2004 17:46 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 20 Verwijderd | 500 | 19-01-2004 15:13 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 17! Verwijderd | 500 | 30-12-2003 20:21 |