Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
op http://www.rtl.nl/shows/idols/kandidaten/ staan foto's met namen van iedereen die de theaterronde heeft gehaald
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat ze van alle 97 kandidaten een foto erop zetten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() is Marieke dat meisje dat er al meteen uitmoest? Die als eerste zong bij de eerste chorus line? Of ben ik alweer in de war? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik had tijdens de uitzending gehoord dat ie mijkel (= uitspraak ![]()
|
Mensen, volgens mij gaat alleen kamer drie níet door. Er komt nog een theaterronde he, en dan moeten ze alleen op gaan treden...Kamer 3 was vrij groot, met Shno, en nog wat mindere lui...Nabilia enzo...In kamer twee zat Rubiën, die vond ik bij de audities erg goed, die móet wel door zijn toch?!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
in kamer 1, 3 en 4 zaten meer bekende (voor zover je ze nu al bekend kunt noemen) kandidaten en de slechte (mijn mening) kandidaten uit de theaterronde zaten volgens mij in kamer 2. Maar ik ben al lang blij dat kamer 1 door is. Boris (met lang haar) zat daar in en tot nu toe is dat mijn favoriet. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als die Nabilia d'r in zit vrees ik ook dat die kamer afvalt. Zij zong echt niet goed. Jammer, want ik vind d'r echt een grappig meisje.
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-01-2004 om 11:53. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Boris: hem vond ik erg leuk zingen! Alleen samen met dat meisje ging het niet echt goed. De stemmen pasten niet zo bij elkaar. Dat meisje (Nabila?) vond ik trouwens ook een grappig mens.
Frank vond ik wel erg leuk, alleen hij zong niet echt geweldig ![]() Nick vond ik ook wel geinig. Volgens mij zong ie ook wel aardig, maar ik weet het niet zo goed meer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|