Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2005, 13:43
Verwijderd
Citaat:
kebkebe schreef op 12-05-2005 @ 13:14 :
Dit lijkt me op zich wel leuk, maar misschien vind m'n vriend het suf ofzo? Ik weet niet wat het imago van servies beschilderen is? Ik zou er dan wel een logo van een coole band opzetten. En hij woont op een studentenhuis, dus hij heeft altijd (schone) borden te weinig.
joh, het is je vriend, hij gaat zich echt niet druk maken om wat jouw imágo is....
Advertentie
Oud 13-05-2005, 10:07
kebkebe
kebkebe is offline
Haha, dat is ook waar. Maar ik wil ook weer niet dat hij kijkt van 'wat is dit nou weer? beschilderde bordjes... cool hoor ' Gelukkig is hij niet zo stoer, dus hij zal het wel gewoon leuk vinden

En anders mag hij nog niet zeuren, want hij krijgt er ook een broodrooster EN een heel boerenbruin brood bij
Oud 13-05-2005, 16:04
Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Er MOET hier echt geholpen worden. Ik he het hier eens bekeken en voor mij staat er niet zo veel nuttigs op. % juni is mijn vriend jarig, hij word 21. WAT moet ik doen? ik wil niet iets 'kopen'maar liever iets gaan doen. Niet uit eten ofzo, want dat hebben wel al zo vaak gedaan. Ik wil iets speciaals doen. Mja wat dan. Ik zat te denken om naar de efteling te gaan maar dat is leuker voor mij dan voor hem vermoed ik. Dus alstublieft tips van iedereen. Het gaat om een jongen die veel achter de computer zit, en verder weet ik niet iets specifieks te noemen waar hij va houdt, ja jazz muziek.
Ik zat ook al te denken aan een weekendje weg maar dat is ongelooflijk duur dus HELP...
Oud 13-05-2005, 18:35
kebkebe
kebkebe is offline
Karten? Heb ik vorig jaar gedaan, hij vond het heel erg leuk. En ik vond het nog leuker En dan daarna naar het strand/uit eten, want karten duurt eigenlijk maar 15 minuten ofzo.
Oud 17-05-2005, 13:33
Smobbo
Smobbo is offline
DIERENTUIN

De dierentuin is gewoon TE vet !

Btje pinguins kijken, altijd leuk dacht ik zo .
Gewoon een dagje samen, dus van een uurtje of 10 's ochtends tot en met uit eten gaan 's avonds.

Ow bedenk me net wat:
Bungee Jumpen?
Dan kan hij de bikkel uithangen, altijd leuk .

Dagje naar een pretpark is volgens mij ook gewoon top hoor . Als hij alleen de Efteling niet stoer vindt (wat ik niet kan begrijpen maarja) is misschien SixFlags (of heet dat nu weer Walibi?) wat meer voor hem, is namelijk wat stoerder.

Of dus karten/lasergamen/strand/bios/etc, het liefst in combi natuurlijk
Oud 17-05-2005, 21:08
tiram
tiram is offline
Haai, ik heb geen zin om alles door te lezen, maar misschien weet iemand iets voor mij...

3 juni hebben we twee jaar, en negen juni is mijn vriend jarig. Aangezien mijn budjet niet al te hoog is, kan ik moeilijk twee keer iets heel duurs geven. Voor 3 juni dacht ik aan iets kleins, bijvoorbeeld een boekje waarin ik alle dingen opschrijf die we hebben beleefd en anekdotes enzo. 's avonds gaan we dan nog uit eten. Maar ik zou echt niet weten wat ik hem dan voor z'n verjaardag moet geven! Hij is bakker, wordt 20 jaar, houdt van Jiskefet en films, en slapen (en ook nog een beetje van mij... ).
Kookboeken/recepten heeft ie al van me gekregen, en hij beschikt ook al over alle Jiskefetdvd's... Sieraden zijn uit den boze bij hem..
Ik dacht misschien aan een dekbed overtrek (hij heeft er nl nog maar één...) Maar dat vind ik zo..ja weet niet...suf cadeau

Hebben jullie misschien nog tips?
Oud 17-05-2005, 21:46
Roos
Roos is offline
Ik heb een keer van een vriendinnetje een kussensloop gekregen met een hele coole foto van ons. Wel echt heel kitcherig, vooral om aan je vriend te geven, maar wel grappig
Oud 18-05-2005, 07:47
Verwijderd
ja, een dekbedovertrek persoonlijk maken is wel leuk op zich met een fotoprint of op een andere manier, iets wat bij hem past
Oud 18-05-2005, 09:47
Smobbo
Smobbo is offline
Een mega groot hart erop ofzo
Natuurlijk ziet het er echt fout uit, maar wel lekker fout (imho)
Oud 18-05-2005, 13:11
tiram
tiram is offline
Ja, ik zou het heel leuk vinden, maar ik weet zeker dat hij het niet echt kan waarderen Hij is nogal euh...strak enzo. Witte kamer, weinig spullen, schilderijtjes ipv posters...snapje?
Oud 20-05-2005, 12:14
Smobbo
Smobbo is offline
Mmm, ja oke hij heeft dus smaak, jammer .
Dan natuurlijk het vet coole idee wat ergers in dit topic staat.
Dat was een foto van het stelletje in allerlei verschillende posities (alleen de gezichten, dus lachend, zoenend, etc). Met 1 grote in het midden en de rest als een soort passe-partout eromheen.
Het zag er heel strak uit en echt super mooi .
Oud 20-05-2005, 17:27
tiram
tiram is offline
Heb ik gezien, maar zoiets heeft ie al
Oud 25-05-2005, 11:23
~*~*SwEeTgUrLiE
~*~*SwEeTgUrLiE is offline
Haaay!!

ik ben op zoek naar een heel leuk kadootje voor men vriend..
omdat we eind volgende maand 2 Jaar Samen Zijn!!

maar knuffels staat zen kamer al helemaal vol mee, hij heb al een ketting van me gekregen.. een mooie foto van ons 2 heeft hij ook al..

ik weet egt nix meer te verzinnen mijn inspiratie is op!

iemand een idee ??
Oud 25-05-2005, 13:06
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
~*~*SwEeTgUrLiE schreef op 25-05-2005 @ 12:23 :
Haaay!!

ik ben op zoek naar een heel leuk kadootje voor men vriend..
omdat we eind volgende maand 2 Jaar Samen Zijn!!

maar knuffels staat zen kamer al helemaal vol mee, hij heb al een ketting van me gekregen.. een mooie foto van ons 2 heeft hij ook al..

ik weet egt nix meer te verzinnen mijn inspiratie is op!

iemand een idee ??
Als je niks weet, kun je hem ook gewoon een simpel kaartje geven en samen iets gaan doen... Verder is het denk ik voor ons moeilijk om iets te verzinnen, aangezien wij niet weten waar je vriend van houdt.
Oud 25-05-2005, 17:53
~*~*SwEeTgUrLiE
Dat wou ik eerst gaan doen ja iets samen leuks doen,
maar dat zal dan niet op de dag zelf kunnen omdat k verplicht ben van me ouders mee te gaan naar de kerk me broertje zen vormsel
Oud 26-05-2005, 18:02
Starling
Starling is offline
Citaat:
tiram schreef op 17-05-2005 @ 22:08 :
Haai, ik heb geen zin om alles door te lezen, maar misschien weet iemand iets voor mij...

3 juni hebben we twee jaar, en negen juni is mijn vriend jarig. Aangezien mijn budjet niet al te hoog is, kan ik moeilijk twee keer iets heel duurs geven. Voor 3 juni dacht ik aan iets kleins, bijvoorbeeld een boekje waarin ik alle dingen opschrijf die we hebben beleefd en anekdotes enzo. 's avonds gaan we dan nog uit eten. Maar ik zou echt niet weten wat ik hem dan voor z'n verjaardag moet geven! Hij is bakker, wordt 20 jaar, houdt van Jiskefet en films, en slapen (en ook nog een beetje van mij... ).
Kookboeken/recepten heeft ie al van me gekregen, en hij beschikt ook al over alle Jiskefetdvd's... Sieraden zijn uit den boze bij hem..
Ik dacht misschien aan een dekbed overtrek (hij heeft er nl nog maar één...) Maar dat vind ik zo..ja weet niet...suf cadeau

Wat heb je allemaal in dat boekje geschreven?
Dat vind ik een ontzettend leuk idee...
Oud 26-05-2005, 19:06
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Voor 3 juni dacht ik aan iets kleins, bijvoorbeeld een boekje waarin ik alle dingen opschrijf die we hebben beleefd en anekdotes enzo.
Heb ik ook gedaan voor ons half jaar
Oud 28-05-2005, 17:06
tiram
tiram is offline
Citaat:
Starling schreef op 26-05-2005 @ 19:02 :
Wat heb je allemaal in dat boekje geschreven?
Dat vind ik een ontzettend leuk idee...
Nog niks En ik heb ook nog steeds geen leuk cadeau...*zucht*
Oud 28-05-2005, 19:45
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
tiram schreef op 28-05-2005 @ 18:06 :
Nog niks En ik heb ook nog steeds geen leuk cadeau...*zucht*
Ik heb geschreven zo van hoe het allemaal begon.. En de 1e x thuis, liedjes die mij aan hem doen denken, redenen wrm ik v hem hou. Dat laatste klinkt best cliché; maar als je er wat persoonlijke dingen inzet dan is het best wel lief hoor..
Veel succes!
Oud 30-05-2005, 11:11
kebkebe
kebkebe is offline
Ik heb laatst een cd van mij gekopieerd (Presidents of the USA) en die opgestuurd. Helemaal geen romantische cd ofzo, maar hij zei dat hij er heel erg blij van was geworden (hij gebruikte zelfs het woord 'kriebeltjes' ). En er zat niet eens een lief kaartje bij.

Conclusie: als het van jou komt is het meestal wel goed.

NB: dat geldt voor mij en mijn vriend. als je een erg kritische vriend(in) hebt, geldt het niet.
Oud 31-05-2005, 09:20
Smobbo
Smobbo is offline
Offtopic:
Citaat:
~*~*SwEeTgUrLiE schreef op 25-05-2005 @ 18:53 :
me broertje zen vormsel
wat is een vormsel?
Oud 31-05-2005, 15:25
kebkebe
kebkebe is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 31-05-2005 @ 10:20 :
Offtopic:

wat is een vormsel?
Een soort doop voor als je wijs genoeg bent om dat zelf te willen geloof ik. En niet met water met met iets anders. In elk geval iets van de (katholieke) kerk.
Oud 31-05-2005, 21:17
~*~*SwEeTgUrLiE
Mjaa,, eerst heb je doop dan communie en dan in groep 8 krijg je je vormsel..

maarja,, ik ben ondertusse trouwens nog altijd op zoek naar een ideetje..
Oud 01-06-2005, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Een dekbedovertrek met een grote foto van jou/jullie erop?
Oud 01-06-2005, 11:32
Verwijderd
Citaat:
~*~*SwEeTgUrLiE schreef op 25-05-2005 @ 18:53 :
Dat wou ik eerst gaan doen ja iets samen leuks doen,
maar dat zal dan niet op de dag zelf kunnen omdat k verplicht ben van me ouders mee te gaan naar de kerk me broertje zen vormsel
Dan doe je het op een andere dag? Geef je hem een kaartje waar op staat dat jullie dan en dan wat leuks gaan doen oid?
Oud 01-06-2005, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Dark Dawn schreef op 13-05-2005 @ 17:04 :
Er MOET hier echt geholpen worden. Ik he het hier eens bekeken en voor mij staat er niet zo veel nuttigs op. % juni is mijn vriend jarig, hij word 21. WAT moet ik doen? ik wil niet iets 'kopen'maar liever iets gaan doen. Niet uit eten ofzo, want dat hebben wel al zo vaak gedaan. Ik wil iets speciaals doen. Mja wat dan. Ik zat te denken om naar de efteling te gaan maar dat is leuker voor mij dan voor hem vermoed ik. Dus alstublieft tips van iedereen. Het gaat om een jongen die veel achter de computer zit, en verder weet ik niet iets specifieks te noemen waar hij va houdt, ja jazz muziek.
Ik zat ook al te denken aan een weekendje weg maar dat is ongelooflijk duur dus HELP...
Je zult zelf het beste weten wat hij leuk vindt. Waarom denk je dat hij de Efteling niet leuk zuo vinden? De meeste jongens van boven de 20 die ik ken vinden dat iig nog wel leuk. Anders misschien naar Walibi (was SixFlags) of idd iets als karten of indoorskieën ofzo? Of een jazz concert ofzo? Of kijk eens op http://www.weekendjeweg.nl/ , er zijn best wat goedkopere weekendjes weg te vinden. (En de Efteling is ook vrij duur, dus ja. )
Oud 01-06-2005, 22:14
Roos
Roos is offline
In de zomer zijn er vast leuke jazz-festivals
Oud 03-06-2005, 14:44
Heatherrr
Heatherrr is offline
Wat moet je in hemelsnaam kopen voor je broer die zijn rijbewijs halen gaat, teminste dat denk ik...
Het moet leuk zijn, zodat hij mij nog is ergens heen rijdt... maar ook niet te duur, maar het moet dan ook wel weer leuk zijn

hmmmm moeilijk....
Oud 04-06-2005, 11:43
miebje
miebje is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 07-01-2004 @ 21:53 :
Supergaaf!!

Ik geef mn vriend vrijdag een fotoalbum, voor ons anderhalf jaar samen. Misschien saai, maar we zijn tuusen kerst en oud en nieuw naar Londen geweest, dus heb mooie collage gemaakt van plaatjes en foto's, die voorin geplakt met lieve woordjes, en nu kan hij zelf de rest (foto's, folders, kaartjes etc) inplakken...
Heb ik ook gedaan voor ons half jaar samen zijn!
Hij vond het fantastisch en heel mooi... Had er ook een verhaaltje bij verzonnen, dat ik hem verteld heb terwijl hij het doorbladerde
Later heeft hij zelfs een soort van schilderij gemaakt van een van die foto's en dat staat nu op z'n kamer. Het hangt boven z'n bed...
Oud 04-06-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Dark Dawn schreef op 13-05-2005 @ 17:04 :
Hiero
Oud 04-06-2005, 16:11
Verwijderd
Ik heb een vriend die 18 wordt, pas in juli maar ik ben er nu al ontzettend mee bezig. Het kan geen zilveren armband zijn (al aan m'n ex gegeven voor z'n verjaardag)
Eerst dacht ik samen effe een dag+nacht weg maar ik weet niet zeker of dat wel leuk is want ik wil graag iets geven wat hij kan houden..
Nu dacht ik weer aan een sierraad maar ik heb geen idee wat voor 1.
Voor een ring moet je die maat weten en dat vind ik zonde want dan heeft die het al door..
Tips?
Oud 04-06-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Jolankaas schreef op 04-06-2005 @ 17:11 :
Tips?
Een sieraad, maar geen armband en geen ring: een ketting?
(Als hij dat draagt dan.)
Oud 05-06-2005, 08:11
Verwijderd
Ja maar wat voor dan? Met mijn naam, of een simpele..
Is er trouwens wel een leuke mannelijke versie van ketting waar een naam in gegraveerd kan staan?
Oud 05-06-2005, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Jolankaas schreef op 05-06-2005 @ 09:11 :
Ja maar wat voor dan? Met mijn naam, of een simpele..
Is er trouwens wel een leuke mannelijke versie van ketting waar een naam in gegraveerd kan staan?
Jij kent je vriend beter dan ik. Of er iets leuks bestaat zou ik niet weten; mijn vriend (man) zou nooit een ketting dragen, ik heb er dus ook nog nooit naar gekeken. Ga eens kijken bij de juwelier of waar dan ook, wie weet zie je iets wat je leuk vindt en waarvan je denkt dat hij het ook leuk zou vinden.
Oud 06-06-2005, 09:34
~*~*SwEeTgUrLiE
die bestaan er wel hoor, van die leuke kettingen voor mannen waar je een hanger bij hebt die je kunt laten graveren..

althans.. ik heb er zo ooit een gekocht voor mijn vriend..
Oud 07-06-2005, 18:06
soophiej
soophiej is offline
ik heb over 2 maandjes ook n jaar met mn vriendje.. maar wil iets origineels.. niet zo maar iets wat iedereen doet.. en niet te duur want ik heb echt geen geld..!! ennehmm,, ik wilde eigenlijk ook een foto album doen, maar dat heeft zn zusje net aan haar vriend gegeven, toen ze een jaar hadden dus dan vind ik t zo na-aap achter,, snappie?? ik kan echt niets leukers verzinnen, ik wil wel iets creatiefs doen.. maar weet neit wat.. wil iemand me alsjeblieft helpen !!

is mss een foto van ons twee op een t-shirt leuk.. ?
Oud 07-06-2005, 21:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
soophiej schreef op 07-06-2005 @ 19:06 :
ik heb over 2 maandjes ook n jaar met mn vriendje.. maar wil iets origineels.. niet zo maar iets wat iedereen doet.. en niet te duur want ik heb echt geen geld..!! ennehmm,, ik wilde eigenlijk ook een foto album doen, maar dat heeft zn zusje net aan haar vriend gegeven, toen ze een jaar hadden dus dan vind ik t zo na-aap achter,, snappie?? ik kan echt niets leukers verzinnen, ik wil wel iets creatiefs doen.. maar weet neit wat.. wil iemand me alsjeblieft helpen !!

is mss een foto van ons twee op een t-shirt leuk.. ?
Beschrijf jullie jaar samenzijn uit jouw visie en doe daar foto's bij. Of maak een soort biografie van je vriend
Oud 08-06-2005, 11:50
Mj1986
Mj1986 is offline
Toen ik en mijn vriend een jaar samen waren
heb ik een spelletje gekocht dat hij heel graag wilde hebben.

Ook heb ik een jaar lang een soort van dagboek bijgehouden,
waarin ik beschreef wat voor leuke dingen
we allemaal hadden gedaan, met foto's enzo...
Dat vond hij echt supertof!
(Gaat wel veel werk in zitten)

Ook heb ik een keer een grote fotolijst gekocht
en het witte papier opgevuld met gedichtjes etc.

Ik was bang dat hij het niet leuk (lees: niet stoer) zou vinden, maar hij vind het nog steeds het leukste cadeautje wat hij ooit van me heeft gehad!

Ook heeft hij een keer een horloge van me gehad en
een pakketje voor een 'gegarandeerd romantische avond'
Met kaarsjes en massageolie en muziek etc.

Verder stuur ik hem vaak spontaan een kaartje ofzo...
Zo was ik tijdens de examens nou niet echt op mijn leukst
en daarom kreeg hij toen de examens afgelopen waren een leuke
dvd van mij.

In januari hebben we 2,5 jaar en dan geef ik hem een kalender met allemaal foto's van mij.
Maar in juli heb ik dus twee jaar en wat ik dan moet geven weet ik nog niet.

Gelukkig staan hier veel goede tips, hoop dat jullie ook iets aan die van mij hebben.
Oud 20-06-2005, 11:14
Verwijderd
Wat ook erg leuk is....(Weet niet of dat al gezegd is maar goed)

Is een fotograaf regelen....
Die allemaal mooie foto's van jou maakt en daar een heel album van te maken....En de mooiste fotow uit vergroten en het aan hem/haar geven....

Je kunt dat natuurlijk ook samen doen.....Dat je een fotograaf stiekum regelt en alleen maar zegt dat hij/zij haar/zijn mooiste kleren meej moet nemen

Is ook altijd een leuke verassing
Oud 21-06-2005, 13:08
misseline
misseline is offline
Citaat:
tiram schreef op 13-02-2004 @ 17:10 :
aangezien mn vriend steeds zit te zeiken om een foto van mij (mag ook wel es na bijna 9 maanden..) Geef ik m een wegwerpcamera voor Valentijn... Mag ie ze zelf maken..
Maar ik vind dat er nog ff wat bij moet...

en nee, GEEN fotolijstje!!

fotolijstje is echt kots.........
doeiets vanuueehhh ..... doe is creatieff. foto stickers???
Oud 23-06-2005, 09:25
Toet16
Toet16 is offline
Ik heb voor m'n vriendin een Air Guitar Cursus set gekocht omdat ze heel graag gitaar wil spelen en pas over een paar maanden egt kan spelen kan ze met de Air Guitar al een btje oefenen

en ik heb zelf een tegoed bon gemaakt om iets leuks te doen bv : aafje bios, of etentje (wat ik zelf kook, zit op kok school), of een massage ofzow iets

kga ut vandaag geven dus hoopdat ze et leuk vind
Oud 02-07-2005, 21:37
River
River is offline
Hmm ik heb laatst van een jongen dvd van Friends gekregen + een roos.. dat vond k echt heel lief!
gewoon echt een leuk cadeau!
Oud 03-07-2005, 20:43
Ceesje
Ceesje is offline
Kheb bijna een half jaar wat met mn vriend
En ik geef hem een zilveren ring.. Een hele simpele
Vind ik mooi staan bij jongens,
En daar laat ik mijn naam en de datum dat wij wat met elkaar kregen in graveren.. Best cliché maar wel leuk
En aangezien hij ook al een halfjaar om een foto van mij zeurt, die hij nog steeds niet gekregen heeft Denk ik dat ik daarom ook maar iets met een foto van mij ga doen

Laatst gewijzigd op 03-07-2005 om 20:45.
Oud 06-07-2005, 21:26
dead person
dead person is offline
Ik heb binnenkort ander half jaar met mn vriend en ik ben de laatste tijd erg crea

Dus ik heb een coupon boekje gemaakt, met coupons er dus in geplakt met allemaal van die leuke tekstjes die die kan gebruiken op mij

Hij is ook helemaal gek van B&J's dus ik dacht dan maak ik een zelfgemaakte grote pot B&J's, smaak Chunky monkey want daar is hij aan verslaafd

Daar doe ik dan dat boekje in en nog wat kleine dingetjes die ik ga maken...en de dag zelf gaan we naar de Efteling

Wat vinden jullie??
Oud 07-07-2005, 20:09
para_wijf
para_wijf is offline
wat ik heb gekregen...is echt vetjes haha een supergrote diddle knuffel hihi
Oud 14-07-2005, 18:03
Verwijderd
Mijn vriend kwam laatst (een week geleden) ineens met een Lowlands kaartje bij me! Als verjaardagscadeautje. Het was wel een beetje een verlaat verjaardagscadeautje (ik was 24 maart jarig ) maar ik wist nog niet zeker of ik wel kon en mocht gaan (en hij wist dus niet of hij dat wel kon geven). Wel heel lief .
Oud 25-07-2005, 13:41
Laloeske*
Laloeske* is offline
Een uurtje duikcursussen is ook erg leuk!
Oud 30-07-2005, 11:14
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
para_wijf schreef op 07-07-2005 @ 21:09 :
wat ik heb gekregen...is echt vetjes haha een supergrote diddle knuffel hihi
leuk, zo'n ding wat je nadat het uit is meteen bij het grof vuil kunt zetten en ook als het niet uitgaat toch ivm stof na een jaar bij een rommelmarkt verkoopt

edit:

mooi voorbeeld:

http://www.marktplaats.nl/markt/verz...iddl%2Bknuffel

Laatst gewijzigd op 30-07-2005 om 11:16.
Oud 03-08-2005, 16:05
Chosen
Chosen is offline
M'n vriendin komt zaterdag terug van vakantie, en ik wil haar gewoon verrassen met iets leuks. Ik heb de sleutels van haar huis (ik zorg voor de kat), dus daar kan ik iig wel wat mee maar ik heb geen idee wat ik voor iets zou kunnen doen . Hebben jullie misschien suggesties?
Oud 04-08-2005, 11:27
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Chosen schreef op 03-08-2005 @ 17:05 :
M'n vriendin komt zaterdag terug van vakantie, en ik wil haar gewoon verrassen met iets leuks. Ik heb de sleutels van haar huis (ik zorg voor de kat), dus daar kan ik iig wel wat mee maar ik heb geen idee wat ik voor iets zou kunnen doen . Hebben jullie misschien suggesties?
het huis opruimen
en dan slingers ophangen en ballonnen.. en mss een taart klaarzetten op tafel ?

Regels voor berichten