Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Austin powers 1: is geod natuurlijk, dr evil is een van de coolste badguys uit de filmgeschiedenis.
Weer intolerable cruelty, maar nu met mijn moeder erbij, ze kon de humor er niet van inzien terwijl ik weer zo hard moest lachen ("i'm gonna nail your ass!", "Tenzing norgay", "are you renting kilts?" "its still a bit artyfarty", de film is gewoon te grappig) Matchstick men: goeie film, had er best veel van verwacht, maar hij was anders dan ik hem in gedachten had, wat een behoorlijk pluspunt was. Hulde voor dat meisje(allison lohman ofzo), welke vader zou er nou geen zwak voor haar hebben? Ja, een goeie film. Goodbye lenin!: viel me tegen, ik vond hem niet echt komisch ofzo, wel ontroerend, geen slechte film, dat niet, er zat trouwens dezelfde muziek in als in amelie merkte ik. Mja het was best een goeie film, maar de favoriet van vandaag is toch matchstick men.
|
Verwijderd
|
Big Fish - Top, echt een modern sprookje
![]() Austin Powers, International Man of Mystery - Vind het gekllooi met Bondconventies echt gaaf ![]() Spy kids 3D - ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 01:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 |