Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je het volgend seizoen niet voor elkaar krijgt om kampioen te worden doe je toch echt iets verkeerd. ![]() Ik ben trouwens vanavond ook zo'n 650K of meer rijker. ![]() Er is geboden op mijn 17 jarige talent met uitstekend verdedigen... Dan ga ik nog mijn reserve centrale middenvelder verkopen, en dan zal ik zo'n 1.200.000 Euro op me rekening hebben om mijn team te versterken voor div.IV. ![]() Misschien koop ik wel een 5 sterren middenvelder ofzow, ik zie wel na zondag... Dan krijg ik ook prijzengeld / bonussen binnen natuurlijk. ![]()
|
![]() |
MET SPOED GEZOCHT!!!!
Goede vleugelspeler. Moet minimaal uitstekende vleugelaanval halen! laat maar zien en ik zeg je wat ik voor hem over heb Min Conditie: Matig Vleugelspel: Goed Passen: Zwak Positiespel: Zwak
||
Citaat:
![]() En met het geld dat ik dan nog over heb koop ik nog een talentje voor op het middenveld, en dan maar hopen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hattrickers denken al snel dat ze in een van de zwaarste divisies zitten.. Maar dat lijkt alleen maar zo omdat het niveau van de lagere divisies steeds hoger komt te liggen... Een jaartje geleden kon je kampioen worden van divisie IV met een redelijk/goed middenveld. Tegenwoordig moet je op z'n minst een uitstekend middenveld halen om kampioen te worden van divisie V.
Neem eens een kijkje in de divisie van Brain Damage (V.67), Ballonnenman (V.73) of in mijn divisie (V.158), dan zie je dat je divisie niet bij de zwaarste hoort (ik denk dat mijn divisie ook niet bij de zwaarste hoort). Als je alleen naar het middenveld kijkt in mijn divisie: 1 team met (max.) briljant middenveld, 2 teams met (max.) formidabel middenveld en 3 teams met (max.) goed middenveld. (I know, middenveld zegt niet alles). Ik heb je divisie even bekeken, je hebt idd weinig geluk gehad met de divisie waar je in bent gekomen (ook al zit er een WO team in en een paar teams met zwak/matig middenveld). Dit is niet persoonlijk bedoeld, maar ik begin een beetje genoeg van het- "ik zit in de zwaarste divisie"-gezeur te krijgen. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik had een redelijk middenveld met 4-4-2 zonder wingers TM, als ik 3-5-2 speel kan ik ook wel Uitmuntend halen.. Maar je hebt idd gelijk dat het niveau erg omhoog aan het gaan is |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt ook mensen die 2 x per week inloggen. Puur om opstellingen te maken en friendlies te accepteren
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Boris Jaarsveld
160 000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: redelijk Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak voor nog maar 60.000 vanavond om 19.41 is de deadline
|
Verwijderd
|
0-2 verloren uiteindelijk, gefeliciteerd carin
![]() stats: 0 - 1 Robert Haan (55) 0 - 2 Joakim Jonasson (74) RAPPORT MM Stars Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Normaal Tactiek: Normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: waardeloos Rechter Verdediging: matig Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging: goed Rechter Aanval: zwak Centrale Aanval: slecht Linker Aanval: zwak tempestas Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: (Verborgen) Tactiek: Normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: zwak Rechter Verdediging: zwak Centrale Verdediging: zwak Linker Verdediging: waardeloos Rechter Aanval: zwak Centrale Aanval: matig Linker Aanval: waardeloos was ik vergeten de tactiek op counteren te zetten ![]() paar spelers voldeden niet aan m'n verwachtingen en haalden slechts een halve ster ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() normaal haal ik wel iets betere stats met mijn b team ![]()
|
Paul Hobson
74 000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Technisch] Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: zwak Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: matig gekocht voor 31k, goede koop? Ik train momenteel conditie |
![]() |
|
![]() |
Ik speelde tegen een nr 1 uit de VIII, en had m gezegd dat ik met me allerslechtste spelers zou spelen. Hij zou half met ze eerste spelen maar dat bleken er uiteindelijk 10 uit ze eerste.
Win ik met 4-2 van hem. Mijn waardeloze jeugdpull gescoord en me coach speelde ook ![]() MER United Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Normaal Tactiek: Normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: zwak Rechter Verdediging: zwak Centrale Verdediging: matig Linker Verdediging: redelijk Rechter Aanval: redelijk Centrale Aanval: redelijk Linker Aanval: redelijk
|
Talentje verkocht voor 700.000 Eurotjes...
![]() Sta nu zo'n 900.000 Euro in de plus, en daar gaat nog wat bijkomen (prijzengeld + nog wat transfers). Met dat geld moet ik toch wel een div.IV waardig team kunnen vormen... ![]() Oefenpotje uit tegen een team uit een zweedse div.V gelijk gespeeld. T werd uiteindelijk 2-2 en er vielen geen blessures. Daar ben ik dus tevreden over. ![]()
|
in Zweden ligt het niveau een heel stuk hoger dan in Nederland, dus daar kun je best tevreden over zijn.. Mja, tis maar hoe belangrijk je 't vind om een friendly te verliezen. Zou het iets uitmaken als je het hele seizoen al je friendly's zou verliezen?
Maar ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe talentje van je. Aangezien op dit forum toch niemand zit van je toekomstige divisie, kun je 'm best wel ff hier neer zitten he? ![]() ![]()
|
Ik heb 2-5 verloren, maar geen gekwetsten
![]() Maarja, me clown speelde ook mee dus ja ![]() Wolf Attack Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Normaal Tactiek: Centrumaanval Tactiekvaardigheid: uitstekend Middenveld: slecht Rechter Verdediging: waardeloos Centrale Verdediging: matig Linker Verdediging: redelijk Rechter Aanval: formidabel Centrale Aanval: uitmuntend Linker Aanval: formidabel
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zal ik ook maar meedoen?
![]() Team: Baldrum's Balletjes Land: Nederland Regio: Rotterdam Stadion: Het Balletjesbad Competitie: #6 VIII.925 Mijn 2 aankopen dit tot nu toe: Bapit Phuang (12605947) 20 jaar, matig vorm, gezond Een aangenaam persoon, die kalm is en oprecht. Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Prathet Thai Vastgestelde waarde: 103 000 Euro Loon: 1 164 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: Baldrum's Balletjes Waarschuwingen: 0 Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: matig Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig Doelpunten in carrière: 9 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 4 Bekerdoelpunten dit seizoen: 2 Gekocht voor 78.000 en: Piet-Hein van Culemborg (20395245) 25 jaar, slecht vorm, gezond Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk. Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 59 000 Euro Loon: 840 Euro/week Eigenaar: Baldrum's Balletjes Waarschuwingen: 0 Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: goed Doelpunten in carrière: 4 Hattricks in carrière: 1 Competitiedoelpunten dit seizoen: 4 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 gekocht voor 60.000 En ik moet nu toch maar eens aan de vriendschappelijke wedstrijden beginnen. Tot nu toe trouwens veel hulp gehad van vrijgezel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik adviseer iedereen om NIET naar oud spelers van jezelf te kijken Er is een ex spelertje van mij een beetje erg veel boeltjes goed geworden ![]() Ik heb er aardig wat geld voor gekregen... maar hij zou nu de duurste speler van mn selectie zijn met op 1 na beste stats ![]()
||
Citaat:
13-10-2003 Verkocht Lennaert Hiemstra aan Sanitary Green Devils 459 000 Euro (211 000 Euro) nu Lennaert Hiemstra (16835156) 18 jaar, goed vorm, gezond Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht. Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 594 000 Euro Loon: 2 112 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: Sanitary Green Devils Waarschuwingen: 0 Doelpunten in carrière: 4 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 1 Bekerdoelpunten dit seizoen: 3 wha ach enig verschil ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tijdje gelden nog met een speler 55000 euro moederclub geld + laatste club geld gekregen. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Han Kuijer
138 000 Euro, 25 jaar, matig in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider Conditie: redelijk Keepen: waardeloos Positiespel: goed Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig Loopt vanavond 21:17 af Staat nu op 70 000 Zeer goede speler, maar heeft bij mij helaas de concurrentie verloren. Haalt 3 * aanvallend en 2 * naar t midden toe
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XXI Mavie©2004 | 344 | 24-04-2014 09:56 | |
Vrije tijd |
Hattrick XX Methuselah | 500 | 26-06-2008 02:31 | |
Vrije tijd |
Hattrick XIX number9 | 500 | 09-10-2007 09:44 | |
Vrije tijd |