Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() - luisteren naar mijn rij-instructeur (euh ja, ik week uit voor een vrachtwagen en zag een busje schuin op een parkeerplek staan, dus ik blijf een beetje links rijen want ik had het vermoeden dattie wegging rijden. Moest van mijn instructeur naar rechts en eenmaal naast het busje, rijdt het busje zonder waarschuwing weg. Instructeur vol op de remmen, gooit mijn stuur om.... Echt zoiets van DAT ZEI IK TÓCH! *grom*) - In zijn gooi-het-stuur-om-actie greep hij mijn rechthand (auw, HALLO PINK!). (eigenlijk zoog mijn hele rijles vandaag ![]() + dreads maken gaat steeds beter! + enorm lekker gegeten!
|
ff over de laatste 2 dagen:
- Verveeld op de stage + Wel nieuwe afspraak gemaakt met lerares school voor een tussentijdse beoordeling - Kapper moet tot volgende week wachten + Lekker weer! ![]() - Daarom maar gefietst naar mijn stage, viel niet mee (die pokke Kennedybrug ![]() ![]() + Gister met mijn vriendin een terrasje gepikt, was leuk ![]() + Gister ook nog met vrienden de verjaardag besproken - We zijn er nog niet helemaal uit waar we het gaan houden (komt door gezeik van mijn ouders ![]() - Weet nog niet wat ik wil hebben op mijn verjaardag - Niet veel kunnen computeren deze week + Wel weer lekker getraind vandaag - Moe - Planning loopt uit - Nog nix aan mijn CD's kunnen doen (Demo van Nero gedownload, zegt-ie "De datum van je Demo is overschreden" terwijl ik hem vlak daarvoor had gedownd ![]() ![]() ![]() + Bijna weekend + Morgen MVV-Heracles ![]() + Maandag Fortuna-MVV ![]() ![]() ![]() + Zaterdag begint weer de wereldbeker wielrennen weer + Zondag Formule 1 + Wordt dus een leuk weekend - Weet alleen nog niet waar ik uit ga zaterdag (sommige vrienden gaan naar België, sommige vrienden en mijn vriendin gewoon naar de stad) - Dit wordt een klotelang verhaal, dus ik stop maar eens ![]()
|
+ weekend
+ veel te doen, dus ik kan niet teveel over vervelende zaken nadenken vanaf morgen. + ik heb gebeld voor haar ![]() + vanavond een leuke film kijken, en ff alles vergeten. - eigenlijk meot iedereen ff niet storen... - ik kan andermans problemen er ff niet bij hebben - maar ik wil dat niet zeggen, dat is zo egoistisch - en nog iets, wat ik niet mag zeggen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #5!! Droomvlucht | 501 | 26-03-2004 17:25 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #3! Quiana | 502 | 18-02-2004 16:33 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
De Kantine |
Wat zijn je sterke punten ? Menahem | 78 | 13-08-2003 12:58 |