Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je weet dat hij zijn uiterlijk mee heeft, trendy kleertjes draagt, goed kan dansen en niet zo intelligent is (wat ook heel trendy is tegenwoordig) en daarom krijgt hij van de massa de meeste rozen. Jij hebt je eigen karakter en krijgt maar één roos. Het is geen jalousie, gewoon frustratie vanwege de onderwaardering voor je eigen persoontje. Ik heb geen hekel aan Ajax omdat ze elk jaar Europa in gaan. Ik heb een hekel aan ze omdat wij nooit Europa in gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Als zou ik jaloers zijn, maar als je 13 rozen krijgt, dat moet de media er ook 13 rozen van maken en als ik er 1 krijg dan moet ik er ook 1 in de media krijgen, dáár gaat het om.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nee jij bent objectief
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
niet dat ajax goed speelt hoor, maarja als psv slecht speelt en toch wint wordt er alleen maar over gezegd dat het knap is dat ze dan toch winnen |
![]() |
|
Verwijderd
|
zou het toeval zijn dat studio voetbal in de uitzending een stukje laat zien over nigel de jong die nierpatientjes uitnodigt om de wedstrijd bij te wonen?
Niets ten nadele van die actie, geweldige onderneming van De Jong, maar meer vanwege het feit dat Studio Voetbal dit juist laat zien en niet van bjivoorbeeld een club als RBC, die ook vast wel eens zo'n actie heeft. |
![]() |
|
Het is logisch dat Ajax veel aandacht krijgt.
Daar hoef/kun en moet je niet moeilijk over doen. Vraagtekens kun je plaatsen bij de mensen dié, Ajax die aandacht geven. Zijn ze wel objectief, dáár gaat het mij om. Voor Feyenoord geldt hetzelfde.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hoi allemaal
De pers is idd nogal voor Ajax. Zeker de volkskrant, want als bijv. FC Twente-Ajax wordt gespeeld (en echt niet alleen de laatste wedstijd) wordt Ajax wel 100 keer genoemd en FC Twente maar 3 keer ofzo. En ook bij andere clubs is dat zo. De kleinere clubs of PSV worden helemaal vergeten in de Volkskrant. Echt zo irritant, soms staat er nog wel een kritische column in maar meestal alleen maar Ajax verhalen... Liefs |
![]() |
|
Dit topic geldt vast niet voor de mensen van langs de lijn op radio 1 he...
Dat is minstens net zo Anti-Ajax als dat Studio Sport Pro-Ajax zou zijn.. ![]()
||
Citaat:
Laatst PSV - Ajax en Ajax - Feyenoord, die gast sprong een gat in de lucht toen ajax een doelpunt maakte. Kijk er zijn bij de NOS een aantal Ajacieden, en er zijn een aantal Feyenoorders. Verder een aantal onwetenden, waarbij ik me afvraag of ze geschikt zijn voor het vak dat ze uitvoeren. SBS 6, is voor FC Utrecht, hetgeen afgestraft werd, tijdens Ajax2-FC Utrecht
|
Eigenlijk moet ik hier niet aan beginnen maargoed.
Er werd in de Erediv topic gesuggereerd dat je eerst moest gaan presteren en dat er dan wel over je gepraat gaat worden. Het gaat dus voor alle duidelijkheid niet over de kwantitatieve aandacht maar om de kwalititieve(OBJECTIEVE!!) aandacht. En al zou je iets moeten presteren, dan vraag ik me af waarom PSV altijd een rotschop na krijgt van de NOS?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|