Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 't doet me allemaal wel heel erg denken aan Werchter. Met combiticket.. ik heb nooit gesnapt waarom mensen nou naar six flags willen tijdens Lowlands. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
The White Stripes, The Offspring, Franz Ferdinand, N*E*R*D, Jeff Mills, The Streets, The Veils, The Hives, Faithless, The Chemical Brothers, Felix da Housecat, Danko Jones, Dropkick Murphys, Auf der Maur, dEUS, Soulwax, Groove Armada, Keane, LCD Soundsystem, Bloodhound Gang, Extince, Beef, I am Kloot, The Dillinger Escape Plan, Yellowcard, Oceansize, Mintzkov luna, Arrested Development, Faithless, Auf der maur
Zier er leuk uit ![]() nu nog underworld, the mars volta, audio bullys, manu chao, tool, radiohead en nog wat vette hardcore bandjes ofzo en dan is het helemaal perfect ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
echt niet dus... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat bedoelde ze. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Vandaag gehoord op 3FM:
Mr. Lowlands, Erik van Eerenburg, zei in een interview dat hij zeer tevreden is met de line-up van Lowlands 2004. "Misschien de beste line-up ooit...", zo liet de zelfverzekerde van Eerenburg noteren. De line-up is nu voor 80 a 90% bekend, we zoeken alleen nog een metal-act, omdat ik vind dat dat genre nog te weinig aan bod komt. Van Eerenburg zei verder dat het Lowlands management heeft geprobeerd om o.a. Perfect Circle/ Tool en/of System of a Down vast te leggen, maar aangezien die bands niet (meer) in Europa aan het touren zijn, kunnen we die met 100% zekerheid schrappen. Maar dat er nog een metal-act bijkomt is zeker...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*huil* ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Inderdaad.
http://www.festivalinfo.nl/festival_...stival_id=1934 http://www.festivalinfo.nl/festival_...estival_id=864 Wij weten pas de helft. Tenzij het dit jaar veel kleiner is, maar dat lijkt me niet. Morgen m'n kaartje maar eens halen. |
![]() |
|
![]() |
Rond welke tijd is Lowlands meestal uitverkocht?? Weet dat ik vorig jaar m'n kaartje echt 2 weken van te voren heb gekocht en dat het niet uitverkocht was. Nu staan er wat meer bekende namen enzo dus neem aan dat het wel uit gaat verkopen (is dat Nederlands?). Maar 2 jaar terug ofzo, wanneer was het toen uitverkocht? Iemand die dat weet?? Moet echt nog ff sparen hehe.
||
Citaat:
ik vond het vorig jaar wel relaxed dat het niet zo druk was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit jaar zal het ook wel niet uitverkocht zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop VS Lowlands Young Predator | 125 | 31-07-2006 01:16 | |
Eten & Drinken |
wat/waar eten veganisten op lowlands? dark princess | 9 | 15-08-2005 17:58 | |
Muziek |
Goed nieuws voor de muziekfans op Lowlands IEMOW-KOR | 58 | 07-10-2004 09:31 | |
Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 20:46 | |
Muziek |
Lowlands vs. Pukkelpop pleemonster | 48 | 08-08-2002 23:08 |