Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ze mogen d'r van mij nou wel een keer mee opschieten...
||
Citaat:
En misschien mis ik vanavond wel als ik niet optijd thuis ben.. en quess what: de video doet het niet!!! ![]() ![]() ![]() Heb ook geen kazaa... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jaja, het leven is hard.
|
Volgens mij hebben we met zijn allen zitten janken bij deze aflevering
![]() Rory's toespraak ![]() Emily die zo blij was met vrijdags dinner. ![]() ![]() Rory aan de telefoon met Jess. ![]() Luke die aan het huilen was. ![]() Die 'droom' van Luke. ![]() De Dragon Fly wel kunnen kopen. ![]() Kirk. ![]() Ik heb bij die toespraak van Rory, en daarna toen Rory aan de telefoon was met Jess ook zitten te janken. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Snif
![]() Ik had eigenlijk niet door dat Luke dat van Lorelai droomde ![]() En ik had Luke bij de diploma-uitreiking eerst helemaal niet herkend. Die toespraak was idd mooi, maar niet echt geloofwaardig als toespraak bij een diploma-uitreiking, vond ik. Nou ja, maakt ook niet uit. Sookie met haar fototoestel ![]() En Lorelai die met Sookie en Jackson ging ´vieren´ dat de Inn is gesloten ![]() Ja, het was leuk/mooi.... |
![]() |
|
Het begon al goed met Kirk die schimmel wil vbestrijden maar er bang voor is
![]() Ik moet toegeven dat ik ook best een traantje heb weggepikt bij die toespraak. En die jongen (oew hoe heet ie ook alweer) die ging zingen ![]() Een mooie aflevering. Stiekem heb ik al een paar afleveringen gedownload van het nieuwe seizoen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Het was een fijne laatste aflevering
![]() Ik had ook tranen in mn ogen bij Rory's toespraak ![]() Het zag wel grappig uit hoe ze daar met zn zessen in het publiek zaten te huilen, vooral Luke ![]() En dat telefoontje met Jess was ook zielig ![]() Kirk met die schimmel en die muis ![]() Toch jammer dat het afgelopen is nu ![]() |
![]() |
|
dit meen je niet
ik snap er niks van! Rory aan de telefoon met Jess?! Wanneer? ik kon het gisteren niet zien, maar t wordt elke week voor mij opgenomen (goed geregeld he ![]() Hoe kan dit nou?!?!?! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nadat ze had opgehangen zag je Jess ook nog in een telefooncel staan.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe kan ik dat nou gemist hebben? Is zeker de video al stopgezet ofzo .. weh!!!! wat erg hmm.. maar vrijdag is charmed weer begonnen en toen gingen ze ook nog wel de laatste aflevering eerst nog even herhalen van vorig seizoen zeg maar dus misschien doen ze dat straks ook wel met GG. Pff.... slecht hoor
||
Citaat:
Maar echt een leuke/mooie aflevering gister ![]() ![]() Die toespraak was lief ![]() ![]() ![]() Toen ze gingen vieren dat de Inn ging sluiten. Was wel grapig gedaan. ![]() Luke die droomde van Lorelai ![]() ![]() Dat telefoontje van Jess. Echt sneu voor Rory en echt laf van Jess dattie niks heeft gezegd. ![]() Hehe en Lorelai die op t einde hun namen wilde inkrassen op Chilton ![]() ![]() En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik vond het zo;n geweldige aflevering ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij mist haar ook duidelijk, maar hij is niet zo spraakzaam als Rory. ![]() |
![]() |
|
Echt een leuke aflevering gisteren!
Wel jammer dat het de laatste was van dit seizoen ![]() Wanneer begint het volgende seizoen weer, weet iemand dat toevallig?
||
Citaat:
maar snik.. de laatste quotes die ik op mijn sait ga zetten.. ik heb trouwens wel zin in Everwood.. al die lekkere jongens.. ![]()
||
Citaat:
Ik kan me die droom even niet meer herinneren..zou iemand willen vertellen, wat dat ook alweer was.. Oh en nog even een ( waarschijnlijk dom) vraagje offtopic.. Wat voor uitdrukking is deze => ![]() ![]() Aah.. het was echt een mooie aflevering, ik had alleen wel een spetterender eind verwacht eigelijk, omdat die van seizoen 1 ook zo prachtig was.. ![]() |
![]() |
|
ik denk niet dat ik nog veel tranen over heb na deze aflevering! hield het echt niet droog
![]() Rory en haar speech ![]() en haar telefoongesprek met Jess ![]() maar ik heb ook super gelachen. Vooral om hoe Rory keek na d'r diploma te hebben ontvangen en dat Lorelai trots tegen Emily zei dat Rory dat van haar had ![]() En vervolgens toen Lorelai opschreef dat ze de Inn had gekocht en dat Emily vroeg hoe vaak ze dat nog ging doen. Echt super! ![]() En verder Paris met haar nanny en al die koters, die jongen met z'n lied, luke met z'n droom, lorelai met d'r initialen in chilton, rory met d'r cadeau voor deans bruiloft, de strikken op de auto's, rory en haar lening voor lorelai, enz enz.... wat een gweldige aflevering en wat een mooi eind!! tenminste geen cliffhanger!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars #2 Carn | 435 | 07-12-2008 10:06 | |