Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Uitgeslapen
Gezellig met m'n moeder gekletst Debat van maandag voorbereid Kan eindelijk weer op Hotmail en MSN ![]() Moest daarvoor wel heel Windows opnieuw installeren... Al m'n bestanden weg ![]() Computer is nu wel veel sneller ![]() Morgen naar Rotterdam met m'n moeder ![]() Moet nog wel leren... |
![]() |
|
niet veel gedaan vandaag
![]() brief is verstuurd ![]() film geweest wel aardig nu koud ga zo slapen morgen dus veel doen inhalen van vandaag ![]() ik weet niet meer of... ik zag m maar voelde niet maar toch denk ik aan ingewikkeld zin in leuke dingen vakantie plannen ![]() berlijn <3 maar eerst ook nog schier ![]() voel me wel ok-ig |
![]() |
|
Gisteren:
gewerkt mijn broek zat toch iets te strak, met als gevolg dat het kleine gaatje net onder mijn kont een ontzettend grote scheur werd ![]() ik ga maar eens op dieet ik hoopte je te zien maar je kwam maar niet teleurstelling een nog grotere teleurstelling toen bleek dat ik niet alleen thuis was bleek later toch nog gezellig moe heel moe je kwam maar niet online ![]() mailtje gestuurd hoop dat ik daar goed aan heb gedaan wel bijna een uur gitaar gespeeld heerlijk ![]() iik mis je je moest eens weten wat je met me doet vandaag: Laat opgestaan maar toch wakker ondanks dat ik gisteren laat naar bed was gegaan mam was erg lief ![]() het is een ontzettende troep verhuizen zuigt ik heb je nog steeds niet gesproken nu bijna een week geleden verdomme gelukkig ga ik dadelijk met bonne weg ach ja ik zie wel ik haat het leven enkel omdat het zo oneerlijk is maar mezelf haat ik nog meer omdat ik maar niet kan stoppen met hopen ![]()
|
Verwijderd
|
hondsmoe, toch om 1 uur vanmiddag opgestaan
bang ![]() wil geen paniekaanval morgen weer school moe al 6 mensen die zeggen dat ik ego ben steen op mn hart bah voel me een slappe hap toch gelachen vandaag?.. maar kan het me niet herrineren weer alleen thuis superlieve pm gekregen superlieve pm teruggestuurd, uur bezig, kan niet versturen, alles weg ![]() toen kronieken v.d. dag maar ingevuld, kan niet versturen, ook weg ![]() voel me ziek beetje boel moe knarsentanden ik ga instorten zweten goed gesprek gehad msn wat een lieve mensen heb je toch ![]() hyperventileren na 5 minuten staan ![]() heb toch niks...? ![]() positief denken maar morgen wel weer naar school 1e 3 uren vrij ![]() zal ik wel gaan.. vanmorgen denkrimpel erbij ![]() deze dag krijgt een 4.9 Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 20:24. |
![]() |
|
moe
gefietst door de duinen ik ben paranoide geworden gewoon voor niks een man achterna gezeten die ook maar een beetje leek op die die ons bedreigd had ![]() best veel aan school gedaan tevreden drukke week nog maar twee weekjes... ik kan toch niet blijven zeggen dat ik r mis? ![]() voelt nog steeds goed Uiteindelijk komt alles goed. Ja. ![]() toch? |
![]() |
|
hele dag natuurkunde uitgelegd aan vriendje, ben nu helemaal gaar, kost toch een hoop concentratie ed... hopelijk haalt ie z'n tentamen
![]() morgen geen zin om naar school te gaan... ik zie wel dan
||
Citaat:
Overigens, niet iedereen hoeft zich aangespoken te voelen. De mensen die zich aangesproken zouden moeten voelen weten dat zelf prima.
||
Citaat:
ik weet wel dat je fb bent... maarreh, ik dacht, kon dit niet in een pm mail? als je wilt weten waarom pm je me maar ff (heb dr echt mn reden wel voor) en nee, ik = niet boos op jou. (anders had ik ook niet tegen aragnabite gezegd dat mir het niet zo meende) liefs,
||
Citaat:
Sorry dat ik meteen zo'n toon opzette. Ik wilde gewoon even duidelijk zijn. Het gebeurt me wat te vaak dat mensen zich rot gaan voelen om anderen, dat is niet het idee van het forum. Maar PM me die reden maar, ik ben wel benieuwd.
||
Citaat:
![]() aragnabite is ook nog aangemeld op het fourm zag ik net, meissie, ik weet zeker dat mir het nooit zo bedoeld heeft, jij bent een hartstikke lieve en leuke meid, en dat weet zij ook. <knuff> liefs wen ontopic dan maar ff: morgen mondeling bah zenuwachtig nu al ja mirtje?? niet boos worden please? was niet meer online schuldigung alles verteld aan beide.... toch wel goed denk ik
|
Zaterdag was ok
3 observatielessen gedaan ![]() Zaterdagavond in slaap gevallen In de armen van mijn vriendje Die daardoor verplicht Idols moest kijken ![]() Zondagochtend trainen Behalve het overgeven ging het goed Verder naar oma's verjaardag geweest Bah, bah en nog eens bah *hekel heeft aan* Uit eten Gelukkig was vriendje er Ik moet niet zoveel vragen Maar ik wil het wel allemaal weten ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
goed, één dag op school, ik wil nu wel weer vakantie geloof ik
pffff zit je verdomme 2 seconden op de computer flikkert je zusje je dr weer half af sodemieter op loop even heerlijk allemaal naar de hel *scheldbui heeft* verdomme pfff ik ben gewoon moe, maarja, dat mag ik niet zeggen want van school word je toch niet moe? kloot op al-le-maal bah, ik ben het zat waar is m'n hutje op de hei als ik het nodig heb?? *hele diepe zucht* |
![]() |
|
chagrijnig
down verdrietig boos waarom nou? ben het zat negeren belachelijk maken waar heb ik dat nou weer aan te danken? en ik weet het gewoon echt niet? had net zin om naar school te gaan nu kan t nog moeten zij het weer verpesten ik zal ze niet missen hoor maar waarom moet het nou weer zo zes leuke jaren zo afsluiten en er altijd een rotgevoel aan overhouden? ik heb er niet voor gekozen hoor waarom nou weer ook wel vrolijk althans dat was ik ik snap mn wiskunde eindelijk!!!!!! opluchting misschien slaag ik toch nog wel maakt me allemaal niet meer uit ben toch van ze af volgend jaar
||
Citaat:
![]() 't gaat niet zo goed.. JZ crisisopvang time-out (vr)eten am *bang* rustig maar ik weet het niet meer.. Zielenknijper?! ![]() |
![]() |
|
vergadering was
![]() ging gelukkig goed beter dan gehoopt eigenlijk blijft schattig weet niet wat ik er van moet denken ![]() waarom was ze er niet zie ik iets niet wat ik zou moeten zien? tkomt op mij slap en hypocriet over ![]() steun alom i feel appreciated ![]() vandaag nog niks aan vmt gedaan had ik me wel voorgenomen maar ja, morgen heel veel tijd zometeen touwtje springen afspraak is afspraak voel me twee dingen opgelucht en troubled ze is toch niet boos op míj? ![]() |
![]() |
|
Heb hem weer gezien
Was minder erg dan ik had verwacht Hij vond m'n jurk mooi ![]() We gaan profielwerkstuk samen maken EMP maken ![]() Natuurkundeleraar denkt dat het nog steeds aan is tussen ons Hebben hem in die waan gelaten ![]() Muizenvalauto wil niet meer dan 8 meter rijden Reed gister nog 12 meter Vrijdag moet ie af Roomboterwafelgeurkaarsjes van De Tuinen zijn lekker Mijn stenen komen de hele tijd weer boven mijn jurk uit ![]() Moeten nog filmen voor KCV, dinsdag inleveren Waarom wordt alles zo kort na de vakantie gepland? Iemand hier toevallig met een project bezig? Moet nog iemand interviewen voor het eind van de week...
|
Verwijderd
|
Miesje, doe es blij!
je kan t heus wel! t spijt me t spijt me echt. ik wil er niet over denken je blijft zo lief en ik doe stom weet je ik heb wat gedaan vandaag en dat moest ook wel. anders red ik het niet. stomme school ook. en stiekum voel ik me een beetje gezegend gezegend met zo'n meisje in mn leven. wat fijn dat er mensen zijn die ik vertrouwen kan zomaar zonder te vragen er altijd voor me zijn over de 2e alinea? ik ga dat nu veranderen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |