Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 16:20
Verwijderd
Mijn top 7 nu:

1. Boris
2. Irma
3. Marlies
4. Eric/Maud
5. Eric/Maud
6. JK
7. Alice
Advertentie
Oud 21-03-2004, 16:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-03-2004 @ 17:07:
Volgens mij hebben ze wel inspraak. JK maakt zn eigen kleding, dus hij mag helemaal zelf kiezen. En vorige week was er een stukje van Robin in zn kleedkamer, en daar lag een hele stapel broeken die hij had uitgekozen om aan te trekken.
ze hebben idd inspraak.
Ik heb wel eens gehoord hoe dat ging. Ze krijgen gesprekken over wat zij leuk vinden, wat absoluut niet en wat ze in hun gedachten hebben qua kleding die ze met de finales zouden willen dragen. Vervolgens gaan de stylisten op pad om dingen te vinden die voldoen aan wat zij willen. Ze hebben dan heel veel kleding en gaan samen met de kandidaten kiezen wat het leukst is.
Oud 21-03-2004, 16:22
Balance
Balance is offline
Mijn top 7:
1. Marlies
2. Maud
3. Boris
4. Irma
5. Jk
6. Eric
7. Alice
Oud 21-03-2004, 16:23
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-03-2004 @ 17:17:
Oh ja, mijn top 7 nu:

1. Boris (ja, natuurlijk Lekker beestje )
2. Marlies (ondanks gisteren vind ik haar wel iets goed hebben, goede stem, ze is niet lelijk...)
3. Irma (lekker stoer )
4. Eric (ik vind hem nu wel leuk, na z'n clip van gisteren en ookal kan hij niet zingen, toch kwam zijn nummer gisteren erg goed over)
5. Maud (zingt lekker)
6. JK (op de een of andere manier komt hij nooit echt over bij mij, ik hoor hem niet echt ofzo... )
7. Alice (lijkt me duidelijk)

En dan nog hoe ik denk dat het uit zal pakken in totaal (dus niet echt mijn mening, meer alle meningen in een)
1. Boris
2. Marlies
3. JK
4. Eric
5. Irma
6. Maud
7. Alice
ik denk dat 't zo word:
1. Boris
2. Marlies
3. Maud
4. Jk
5. Eric
6. Alice
7. Irma
Oud 21-03-2004, 16:23
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-03-2004 @ 17:22:
Mijn top 7:
1. Marlies
2. Maud
3. Boris
4. Irma
5. Jk
6. Eric
7. Alice
Hehe mijn top 7 is precies hetzelfde
Oud 21-03-2004, 16:28
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 21-03-2004 @ 17:23:
Hehe mijn top 7 is precies hetzelfde
Toevallig
Oud 21-03-2004, 16:29
Verwijderd
mijn top 7:

1 maud
2 eric
3 irma
4 Jk
5 boris
6 marlies
7 alice
Oud 21-03-2004, 16:31
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 21-03-2004 @ 17:29:
mijn top 7:

1 maud
2 eric
3 irma
4 Jk
5 boris
6 marlies
7 alice
Iemand waar Boris en Marlies laag staan! Zie je niet veel!
Oud 21-03-2004, 16:36
Verwijderd
Mijn Top 7:

1. Marlies
2. Boris
3. Maud
4. Eric
5. Alice
6. JK

7. Irma
Oud 21-03-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 21-03-2004 @ 17:09:
Mijn moeder vindt het een aanfluiting dat Alice er nog in zit
Ja, ik ook
Oud 21-03-2004, 16:56
Verwijderd
Citaat:
zjoerd schreef op 21-03-2004 @ 17:31:
Iemand waar Boris en Marlies laag staan! Zie je niet veel!
klopt zie je niet veel nee...
ik vind marlies sinds de wildcart shows namelijk al niet meer goed. ze kan opzich wel zingen maar haar haar performance vind ik erg vervelend.
Boris vond ik gisteren zwaar teleurstellend.. en daarbij ook er niet uitspringen voor mijn gevoel heeft hij weinig flair.
Oud 21-03-2004, 17:13
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-03-2004 @ 17:20:
Mijn top 7 nu:

1. Boris
2. Irma
3. Marlies
4. Eric/Maud
5. Eric/Maud
6. JK
7. Alice
Oud 21-03-2004, 17:14
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 21-03-2004 @ 17:47:
Ja, ik ook
Vrijwel iedereen volgens mij, maar toch zit ze er nog in
Oud 21-03-2004, 17:18
br4m
br4m is offline
mijn top 7 na gister:

1. JK
2. Boris
3. Eric
4. Irma
5. Maud
6. Marlies
7. Alice

Wat ik denk dat het zal worden:

1. Boris
2. Marlies
3. JK
4. Maud
5. Eric
6. alice
7.Marlies
Oud 21-03-2004, 17:19
br4m
br4m is offline
7. Marlies = Irma
Oud 21-03-2004, 17:19
Pla
Pla is offline
Mijn top 7:

1. Boris
2. Maud
3. Marlies
4. Eric
5. JK
6. Irma
7. Alice

Maar de volgorde van Marlies, Eric en JK kan nog veranderen
Oud 21-03-2004, 17:22
br4m
br4m is offline
Ik vond boris gister trouwens wel goed, ondanks dat de meesten hem tegen vonden vallen, ik vond dit beter bij boris passen dan al die oude lidejes die hij zingt normaal.
En JK die was echt vet met dat dansen, rappen, beatboxen en zingen
Oud 21-03-2004, 17:48
littlegurl
littlegurl is offline
Heeej!!
Kwou ff zeggen dat k t egt bale vind dat Ron eruit is! Ik snap t niet...hijs wel goed vind k en zeker beter dan ALICE!!!
Hoe kan Alice nou elke keer doorgaan??????
ZOu t eigenlijk wel echt eerlijk zijn??? Dat vroeg k me ff af!!!
Kben trouwes voor Boris en Marlies!
Oud 21-03-2004, 17:52
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
mijn mening over gisteravond:

JK - ahh , hij wordt steeds leuker! Zijn kleren vond ik cool en hij heeft een heel lief koppie. Ook zijn performance en zang worden steeds beter. En hij deed het voorstukje van McHammer ook superleuk. Ik word steeds meer fan.

Maud - verschrikkelijk saai, ik heb haar nog nooit echt slecht gevonden maar gisteren vond ik haar niks. Ze deed het saai en zong niet mooi

Eric - geweldig voorstukje!! Hij blijft een leuke, grappige jongen. Maar zingen kan hij nog steeds niet. Dus wel terecht dat hij als derde op de stoel zat.

Irma - wel goed, af en toe onverstaanbaar maar ze heeft gewoon een hele mooie krachtige stem. Ze komt wel een beetje arrogant over af en toe.

Ron - wel goed, niet bijzonder. Maar dat was hij eigenlijk de hele tijd nog niet. Jammer dat hij er voor Alice en Eric uitmoest.

Alice - heel slecht, ik snap niet dat zij er nog in zit. Ze zong te zacht en te voorzichtig en deed nog steeds zo nep. Volgende week moet ze er echt uit!!!

Boris - Wel goed, was niet niet zo onder de indruk als normaal. Maar hij blijft een geweldige stem en uitstraling hebben. Volgende keer gaat hij het vast weer helemaal goedmaken bij de jury.

Marlies - Last van de airco, ik ga er maar even vanuit dat het waar is, hoewel het wel een beetje overkwam als een smoes. Jammer, ik weet zeker dat ze het heel goed had kunnen zingen. Ze zat heel laag. Niet zo goed gisteren. Maar ze zag er wel weer heel leuk uit.

mijn top 8 van de optredens van gisteravond:
1) Boris
2) JK
3) Irma
4) Ron
5) Marlies
6) Eric
7) Maud
8) Alice

mijn algemene top 7:

1) Boris
2) Marlies
3) JK
4) Irma
5) Maud
6) Eric
7) Alice
Oud 21-03-2004, 18:10
jet
jet is offline
wie heeft life and cooking gezien met robin? was echt heel grappig
Oud 21-03-2004, 18:12
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ga ook even mijn mening geven

JK. Ik vind het een sukkel, als hier iemand te graag wil is hij het wel, met zn mooie vrouwen in de zaal Daarbij is zijn engels echt walgelijk, mja zingen kan ie wel

Maud. Saai. Kan wel zingen maar ik vind dr niet boeiend.

Eric. Na Mr Bojangles mag ik em niet meer, dat was pas echt gemaakt. Hij heeft wel een poepig koppie, maar hij moet gaan presenteren, niet gaan zingen. Dit was best slecht

Irma. Vond ik helemaal niet zo goed als de jury vond. Maar ik vind haar sowieso wel tof, en ze kan wel zingen, maar ze was nou echt aan het schreeuwen, vond ik. Haar persoonlijkheid vind ik echt

Alice. Maakt het nummer veel saaier dan nodig is. Ik vind dr wel een leuk koppie hebben en vooral in haar clip van Madonna zag ze er geweldig uit, maar that's it.

Ron. Ahhhh Ron is zoooo lekker waarom issie eruit! Hij zong echt zo supergoed vandaag, behalve het begin dan. Zooooo jammer.

Boris. Mja is niks voor hem nee dat nummer van gister maar hij zong het wel goed vond ik. Hij is gewoon geil, ja. Dat issie Niet superknal, maar geil. Hij straalt iets uit op het podium. En hij kan dansen.

Marlies. Vind ik steeds toffer worden al vond ik er deze keer erg slecht.

Mijn top 7.
1. Boris
2. Irma
3. Marlies
4. Maud
5. Eric
6. Alice
7. JK
Oud 21-03-2004, 18:31
zlatani9
zlatani9 is offline
De Idols is nep-theorien

Het is echt zó nep.. Die Alice blijft er alleen maar langer in als zij haar af gaan zitten te zeiken hor.. Ik ken namelijk heel veel mensen die júist op haar hebben gestemd zodat ze erin zou blijven.. Dus als er iemand niet in die stoel had moeten zitten dan is het Alice wel.. Maar ze zetten haar er juist in zodat iedereen het gevoel krijgt dat zij hun favorieten uitschakeld.. Snapt iedereen het nog? Dus de volgende keer gaan alle mensjes massaal stemmen zodat hun favoriet er niet uitgaat door Alice.. (voor hun gevoel komt het door haar dan) Dus verdienen die zakkevullers van Idols weer tienduizenden euro's door die tactiek.. Pretty smart aint?

Dat ze die JK door de eerste rondes gekomen is, lijkt mij trouwens ook opgezet.. Iederen heeft die gast vorig jaar op tv afgewezen zien worden en nu istie ineens ver gekomen.. Wat denken al die andere afgewezen losers dan? (De heel zielige figuren) Hé! JK is het ook de 2e x gelukt! Dat kan ik dus ook! Dus al die losers komen weer opdagen + een nieuwe aanwas van losers dus in Idols 3 heb je nóg meer losers! Dus het is nóg leuker om naar te kijken.. Dus ze verdienen nóg meer

Zijn jullie het hiermee eens of niet/ hebben jullie er nog meer?

Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 18:34.
Oud 21-03-2004, 18:35
Aurora
Aurora is offline
Ik snap je theorie niet helemaal ben ik bang. En trouwens, als mensen massaal op hun favoriet-die-dan-niet-Alice-zou-zijn zou stemmen, waarom is Ron er nu dan uit?
Oud 21-03-2004, 18:37
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Aurora schreef op 21-03-2004 @ 19:35:
Ik snap je theorie niet helemaal ben ik bang. En trouwens, als mensen massaal op hun favoriet-die-dan-niet-Alice-zou-zijn zou stemmen, waarom is Ron er nu dan uit?
Ron was juist knetter populair.. Dus al die mensen die niet voor Ron waren maar voor iemand anders zien dat ook.. Die denken hé.. Zo'n populair iemand als Ron kan eruit.. Dus mijn favoriet ook .. Dus ik ga maar snel stemmen zodat die erin blijft
Oud 21-03-2004, 18:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 21-03-2004 @ 19:31:
De Idols is nep-theorien

Het is echt zó nep.. Die Alice blijft er alleen maar langer in als zij haar af gaan zitten te zeiken hor.. Ik ken namelijk heel veel mensen die júist op haar hebben gestemd zodat ze erin zou blijven.. Dus als er iemand niet in die stoel had moeten zitten dan is het Alice wel.. Maar ze zetten haar er juist in zodat iedereen het gevoel krijgt dat zij hun favorieten uitschakeld.. Snapt iedereen het nog? Dus de volgende keer gaan alle mensjes massaal stemmen zodat hun favoriet er niet uitgaat door Alice.. (voor hun gevoel komt het door haar dan) Dus verdienen die zakkevullers van Idols weer tienduizenden euro's door die tactiek.. Pretty smart aint?

Dat ze die JK door de eerste rondes gekomen is, lijkt mij trouwens ook opgezet.. Iederen heeft die gast vorig jaar op tv afgewezen zien worden en nu istie ineens ver gekomen.. Wat denken al die andere afgewezen losers dan? (De heel zielige figuren) Hé! JK is het ook de 2e x gelukt! Dat kan ik dus ook! Dus al die losers komen weer opdagen + een nieuwe aanwas van losers dus in Idols 3 heb je nóg meer losers! Dus het is nóg leuker om naar te kijken.. Dus ze verdienen nóg meer

Hoe kan ik het er nou mee eens zijn? Jij zegt dat Idols dus Alice onterecht op de stoel zet om haar dan meer stemmen te laten krijgen. Ik kan het er niet mee eens zijn (of oneens) omdat ik simpelweg de gegevens niet heb van de stemmen.
Oud 21-03-2004, 18:40
.Pure
.Pure is offline
Top 7

1. Boris (nu toch wel op 1 )
2. Maud
3. Marlies/Irma
4. Marlies/Irma
5. JK

6. Alice
7. Eric
Oud 21-03-2004, 18:41
nikka
nikka is offline
beetje vergezocht... ik geloof niet dat ze echt zo'n tactiek hebben, ze verdienen toch al tering veel!
Oud 21-03-2004, 18:42
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-03-2004 @ 19:38:
Hoe kan ik het er nou mee eens zijn? Jij zegt dat Idols dus Alice onterecht op de stoel zet om haar dan meer stemmen te laten krijgen. Ik kan het er niet mee eens zijn (of oneens) omdat ik simpelweg de gegevens niet heb van de stemmen.
Neehee!! Ze heeft juist teveel stemmen om op die stoel te moeten.. Ze hoort daar dus niet.. Dr zijn volgens mij superveel mensen die juist op haar stemmen omdat ze zo slecht is.. En als je op iemand stemt omdat ie zo slecht is saboteer je het spel..
Oud 21-03-2004, 18:42
Verwijderd
Citaat:
De Idols is nep-theorien

Heb je dit zelf bedacht? Het klopt namelijk van geen kant.
Oud 21-03-2004, 18:46
Dudine~182
Dudine~182 is offline
Nou......er word wel overal op tv gezegt dat ze niet zo tegen alice moeten doen....maar ik vind dat ze gelijk hebben. Alice is helemaal geen goede zangeres....gisteren zong ze echt suppervals (zoals altijd dus) ......en ze is echt supper arrogant...ik vind het ook heel onterecht dat ron eruit ging want die gast is echt goed! en boris kan gewoon heel goed zingen en marlies ook.....maar ik vind wel dat ze tegen irma en eric hun kop moeten houden want die zijn ook goed oor! EN JK MOET ER OOK UIT!!
Oud 21-03-2004, 19:00
Drez
Drez is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 21-03-2004 @ 19:42:
Neehee!! Ze heeft juist teveel stemmen om op die stoel te moeten.. Ze hoort daar dus niet.. Dr zijn volgens mij superveel mensen die juist op haar stemmen omdat ze zo slecht is.. En als je op iemand stemt omdat ie zo slecht is saboteer je het spel..

hou es op man, sjee
Oud 21-03-2004, 19:09
kneisje
kneisje is offline
Boris...

Ik vind deze kandidaten een stuk leuker als bij Idols 1, die konden me niet zo boeien, ze waren allemaal ook wat jonger. En ik zie persoonlijk liever Boris als Idol als een Jim of een Jamai
Oud 21-03-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
De Idols is nep-theorien

oneens.. klopt gewoon niet
Oud 21-03-2004, 20:30
synclinorium
synclinorium is offline
Maud is mijn favoriet, zij is gewoon cool
rest boeit me niet zo veel
Oud 21-03-2004, 21:01
br4m
br4m is offline
ik vind maud een beetje saai, te gewoontjes en dat ze er anders uit gaat zien dan eerst dat komt alleen maar omdat jerney dat zei en anders had ze het nooit gedaan, ik vind haar nou echt nep
Oud 21-03-2004, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 21-03-2004 @ 18:14:
Vrijwel iedereen volgens mij, maar toch zit ze er nog in
(ik neem aan dat het over Alice gaat..)
Dat komt doordat al die kleuters op haar stemmen..
Oud 21-03-2004, 21:21
Cruz
Cruz is offline
1. Boris
2. Marlies
3. JK
4. Maud
5. Irma
6. Eric
7. Alice
Oud 21-03-2004, 22:49
Metal
Metal is offline
Citaat:
Dat ze die JK door de eerste rondes gekomen is, lijkt mij trouwens ook opgezet.. Iederen heeft die gast vorig jaar op tv afgewezen zien worden en nu istie ineens ver gekomen.. Wat denken al die andere afgewezen losers dan? (De heel zielige figuren) Hé! JK is het ook de 2e x gelukt! Dat kan ik dus ook! Dus al die losers komen weer opdagen + een nieuwe aanwas van losers dus in Idols 3 heb je nóg meer losers! Dus het is nóg leuker om naar te kijken.. Dus ze verdienen nóg mee
hahaha geniaal

Der zit niet echt een kern van waarheid in en het is erg vergezocht, maar wel leuk verzonnen

Vooral dat loser stukje is hilarisch
Oud 21-03-2004, 22:58
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
wat was die alice weer bagger zeg.

en ron was juist erg goed.

wat is nederland toch lame. hoe kan ron eruit gaan ipv alice?

@zlatani8, gast, je kan niet zo goed denken, he?
Oud 21-03-2004, 23:35
AJMouse
AJMouse is offline
vEeL tYpIsChe TyPjEs ZiE jE hIeR rOnDpOsTeN
Oud 22-03-2004, 08:04
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Screaming Slave schreef op 21-03-2004 @ 23:58:
@zlatani8, gast, je kan niet zo goed denken, he?
Het is Zlatani9 bejaarde.. En de enige die hier aan het dementeren is ben jij hor
Oud 22-03-2004, 11:19
alguien
alguien is offline
Top 7:

1. Irma
2. Boris
3. JK/Marlies
4. JK/Marlies
5. Maud
6. Alice
7. Erik
Oud 22-03-2004, 11:32
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Minkiemeis schreef op 21-03-2004 @ 22:20:
(ik neem aan dat het over Alice gaat..)
Dat komt doordat al die kleuters op haar stemmen..
Ja, oké, maar waarom?
Oud 22-03-2004, 12:28
Verwijderd
Citaat:
De Idols is nep-theorien

denk je dat iemand serieus zal reageren?
Oud 22-03-2004, 14:30
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 22-03-2004 @ 09:04:
Het is Zlatani9 bejaarde.. En de enige die hier aan het dementeren is ben jij hor
o, help, een typo.
Oud 22-03-2004, 14:31
Tipp
Tipp is offline
Mijn top 7:

1 marlies
2 Irma
3 JK
4 Boris (ik vin hem echt arro)
5 Maud
6 Eric
7 Alice
Oud 22-03-2004, 14:36
br4m
br4m is offline
valt het niemand op hoe dom marlies antwoorden geeft op vragen?
Oud 22-03-2004, 16:07
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
br4m schreef op 22-03-2004 @ 15:36:
valt het niemand op hoe dom marlies antwoorden geeft op vragen?
Valt het niemand op wat voor domme vragen Aarsie Hoerlemans en Dooske stellen?
Oud 22-03-2004, 16:27
madwoman
madwoman is offline
top 7 na zaterdag

1. Boris (t blijft een poepie, jammer dat ie niet zo goed kan rocken )
2. Irma (wow wat was zij goed zaterdag!!)
3. Marlies (jammer van zaterdag, maar leuke meid)
4. Eric (wat een vrolijkerd! hij deed echt zn best, en ik word zo vrolijk van zn hoofd)
5. Maud (saaie muts)
6. JK (als ie zelf doorheeft dat ie echt heel erg fout is, vind ik hem wel tof. hij zingt een beetje steeds van hetzelfde ofzo)
7. Alice (doos)

Oooo wat een flut aflevering zaterdag!! Vond er eigenlijk niks aan. En wat was Irma super!! Ze was zaterdag echt de beste!
Oud 22-03-2004, 17:21
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 22-03-2004 @ 17:07:
Aarsie Hoerlemans en Dooske stellen?
hahahahaha aarsie! hahahaha hoerlemans!! hoe kom je erbij?! en dan dat Dooske Lol die lol

Spoiler

Regels voor berichten