Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1. Boris 2. Marlies 3. Maud ![]() 4. Jk 5. Eric 6. Alice 7. Irma |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind marlies sinds de wildcart shows namelijk al niet meer goed. ze kan opzich wel zingen maar haar haar performance vind ik erg vervelend. Boris vond ik gisteren zwaar teleurstellend.. en daarbij ook er niet uitspringen voor mijn gevoel heeft hij weinig flair. |
![]() |
|
![]() |
Heeej!!
Kwou ff zeggen dat k t egt bale vind dat Ron eruit is! Ik snap t niet...hijs wel goed vind k en zeker beter dan ALICE!!! Hoe kan Alice nou elke keer doorgaan?????? ZOu t eigenlijk wel echt eerlijk zijn??? Dat vroeg k me ff af!!! Kben trouwes voor Boris en Marlies!
|
![]() |
mijn mening over gisteravond:
JK - ahh ![]() Maud - verschrikkelijk saai, ik heb haar nog nooit echt slecht gevonden maar gisteren vond ik haar niks. Ze deed het saai en zong niet mooi Eric - geweldig voorstukje!! Hij blijft een leuke, grappige jongen. Maar zingen kan hij nog steeds niet. Dus wel terecht dat hij als derde op de stoel zat. Irma - wel goed, af en toe onverstaanbaar maar ze heeft gewoon een hele mooie krachtige stem. Ze komt wel een beetje arrogant over af en toe. Ron - wel goed, niet bijzonder. Maar dat was hij eigenlijk de hele tijd nog niet. Jammer dat hij er voor Alice en Eric uitmoest. Alice - heel slecht, ik snap niet dat zij er nog in zit. Ze zong te zacht en te voorzichtig en deed nog steeds zo nep. Volgende week moet ze er echt uit!!! Boris - Wel goed, was niet niet zo onder de indruk als normaal. Maar hij blijft een geweldige stem en uitstraling hebben. Volgende keer gaat hij het vast weer helemaal goedmaken bij de jury. Marlies - Last van de airco, ik ga er maar even vanuit dat het waar is, hoewel het wel een beetje overkwam als een smoes. Jammer, ik weet zeker dat ze het heel goed had kunnen zingen. Ze zat heel laag. Niet zo goed gisteren. Maar ze zag er wel weer heel leuk uit. mijn top 8 van de optredens van gisteravond: 1) Boris 2) JK 3) Irma 4) Ron 5) Marlies 6) Eric 7) Maud 8) Alice mijn algemene top 7: 1) Boris 2) Marlies 3) JK 4) Irma 5) Maud 6) Eric 7) Alice |
![]() |
|
Ik ga ook even mijn mening geven
JK. Ik vind het een sukkel, als hier iemand te graag wil is hij het wel, met zn mooie vrouwen in de zaal ![]() Maud. Saai. Kan wel zingen maar ik vind dr niet boeiend. Eric. Na Mr Bojangles mag ik em niet meer, dat was pas echt gemaakt. Hij heeft wel een poepig koppie, maar hij moet gaan presenteren, niet gaan zingen. Dit was best slecht Irma. Vond ik helemaal niet zo goed als de jury vond. Maar ik vind haar sowieso wel tof, en ze kan wel zingen, maar ze was nou echt aan het schreeuwen, vond ik. Haar persoonlijkheid vind ik echt ![]() Alice. Maakt het nummer veel saaier dan nodig is. Ik vind dr wel een leuk koppie hebben en vooral in haar clip van Madonna zag ze er geweldig uit, maar that's it. Ron. Ahhhh Ron is zoooo lekker waarom issie eruit! Hij zong echt zo supergoed vandaag, behalve het begin dan. Zooooo jammer. Boris. Mja is niks voor hem nee dat nummer van gister maar hij zong het wel goed vond ik. Hij is gewoon geil, ja. Dat issie ![]() Marlies. Vind ik steeds toffer worden al vond ik er deze keer erg slecht. Mijn top 7. 1. Boris 2. Irma 3. Marlies 4. Maud 5. Eric 6. Alice 7. JK |
![]() |
|
De Idols is nep-theorien
Het is echt zó nep.. Die Alice blijft er alleen maar langer in als zij haar af gaan zitten te zeiken hor.. Ik ken namelijk heel veel mensen die júist op haar hebben gestemd zodat ze erin zou blijven.. Dus als er iemand niet in die stoel had moeten zitten dan is het Alice wel.. Maar ze zetten haar er juist in zodat iedereen het gevoel krijgt dat zij hun favorieten uitschakeld.. Snapt iedereen het nog? Dus de volgende keer gaan alle mensjes massaal stemmen zodat hun favoriet er niet uitgaat door Alice.. (voor hun gevoel komt het door haar dan) Dus verdienen die zakkevullers van Idols weer tienduizenden euro's door die tactiek.. Pretty smart aint? Dat ze die JK door de eerste rondes gekomen is, lijkt mij trouwens ook opgezet.. Iederen heeft die gast vorig jaar op tv afgewezen zien worden en nu istie ineens ver gekomen.. Wat denken al die andere afgewezen losers dan? (De heel zielige figuren) Hé! JK is het ook de 2e x gelukt! Dat kan ik dus ook! Dus al die losers komen weer opdagen + een nieuwe aanwas van losers dus in Idols 3 heb je nóg meer losers! Dus het is nóg leuker om naar te kijken.. Dus ze verdienen nóg meer Zijn jullie het hiermee eens of niet/ hebben jullie er nog meer? Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 18:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nou......er word wel overal op tv gezegt dat ze niet zo tegen alice moeten doen....maar ik vind dat ze gelijk hebben. Alice is helemaal geen goede zangeres....gisteren zong ze echt suppervals (zoals altijd dus) ......en ze is echt supper arrogant...ik vind het ook heel onterecht dat ron eruit ging want die gast is echt goed! en boris kan gewoon heel goed zingen en marlies ook.....maar ik vind wel dat ze tegen irma en eric hun kop moeten houden want die zijn ook goed oor! EN JK MOET ER OOK UIT!!
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() hou es op man, sjee
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Der zit niet echt een kern van waarheid in en het is erg vergezocht, maar wel leuk verzonnen ![]() Vooral dat loser stukje is hilarisch ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
top 7 na zaterdag
1. Boris (t blijft een poepie, jammer dat ie niet zo goed kan rocken ![]() 2. Irma (wow wat was zij goed zaterdag!!) 3. Marlies (jammer van zaterdag, maar leuke meid) 4. Eric (wat een vrolijkerd! hij deed echt zn best, en ik word zo vrolijk van zn hoofd) 5. Maud (saaie muts) 6. JK (als ie zelf doorheeft dat ie echt heel erg fout is, vind ik hem wel tof. hij zingt een beetje steeds van hetzelfde ofzo) 7. Alice (doos) Oooo wat een flut aflevering zaterdag!! Vond er eigenlijk niks aan. En wat was Irma super!! Ze was zaterdag echt de beste!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols #3 Verwijderd | 500 | 09-03-2006 18:02 | |
Films, TV & Radio |
Idols #2 Verwijderd | 500 | 21-01-2006 19:37 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2004/2005 Orlygirl66 | 48 | 14-05-2004 18:14 | |
Films, TV & Radio |