Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik ben toch zeker sinterklaas niet ![]()
||
Citaat:
![]() en dat is op het moment ver bij mij te zoeken ![]() dus geen bolletjes..
||
Citaat:
ja, jij kan ze ook meenemen, dan hoef ik niet meer te komen ![]()
|
![]() |
hoi allemaal,
ik heb net jet een berichtje gestuurd: ik ben ´de krantenmeneer´. ik begrijp dat velen van jullie liever niet met naam / nickname / foto / wat dan ook in de krant komen, en dat accepteer ik natuurlijk. heb inmiddels een ander forum lastiggevallen, en die lijken wel te willen (zijn geloof ik een tikkie ouder ook). maar waar ik nog wel nieuwsgierig naar ben: hoe zit dat nou precies met zo´n meeting? wat zijn dan de bezwaren van jullie ouders? wat zijn jullie eigen verwachtingen ervan? zijn er ook mensen die ervaren forum-meeters zijn? ben benieuwd, je kan me eventueel ook mailen op stve@volkskrant.nl jeroen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik denk dat de bezwaren van ouders vooral zijn of er op dat forum geen enge pedofielen oid zitten, en of die mensen te vertrouwen zijn, of het wel goed geregeld is, dat soort dingen. Ik weet trouwens niet eens zeker of ik wel of niet zou mogen, maar ik heb gewoon geen zin om het te vragen omdat ik dan allerlei vragen erover krijg ed. Maar ik woon in Utrecht, dus als ik naar de meeting ga zeg ik gewoon dat ik naar de stad ga ofzo ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
!Oj!~*|N&A meeting|*~!Oj! --> zie meetingmanager Gatara | 167 | 19-04-2004 20:48 | |
De Kantine |
MEETING: 5 juni, Utrecht!!! Rabbi Daniel | 285 | 15-03-2004 20:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bush: alsnog onafhankelijk onderzoek oorlog Rabbi Daniel | 41 | 10-02-2004 15:38 |