Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2004, 17:30
Surjirro
Surjirro is offline
Irma was goed! Echt super.

En boris oh oh oh, hij is zo leuk en geil en goed

Jk vond ik heel verassend, vind hem ook leuk.

De rest vond ik heel saai.
Oud 04-04-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef op 04-04-2004 @ 18:17 :
wat kom je me vertellen dat ik watjes in me oren heb gepleurd. Zeker niet, maar een idol heeft niet alleen een goede stem. Die heeft ook een leuke persoonlijkheid, een goed uistraling en performance, iets wat ik bij Irma en Maud totaal niet zie. Maud is net zon huisvrouw, en Irma heeft een chaggerijnig hoofd. Daarentegen vind ik Eric altijd hartstikke leuk lachen, heeft echt uitstraling, maar weer niet zon goede zangstem.

WEet je, je moet alles overwegen om tot de conclusie te komen wie eruit moet, niet alleen afgaande op hoe iemand zingt, maar ook op welke manier. En mijn mening is gewoon dat ik vond dat Irma eruit had gemoeten. Klaar.

En als ze deze week er niet uit ligt, is t volgende week. Believe me.
ik kom tot dezelfde conclusie... daarom denk ik ook dat boris gaat winnen. leuk hoofd, goede zang etc. plaatje klopt.
Oud 04-04-2004, 17:33
Bierviltje
Bierviltje is offline
TOP 5:

1. Boris
2. Maud
3. Irma
4. JK
5. Marlies

Weg met Marlies , word zo moe van haar.
Oud 04-04-2004, 17:34
Surjirro
Surjirro is offline
Godver. Boris was écht goed!
Oud 04-04-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 04-04-2004 @ 18:34 :
Godver. Boris was écht goed!
ja dat vind ik ook.. en dat kaas mutsje stond ook erg leuk
Oud 04-04-2004, 18:15
Verwijderd
Irma was simpelweg fantastisch!
Oud 04-04-2004, 18:19
alguien
alguien is offline
Citaat:
Surprise schreef op 04-04-2004 @ 18:30 :
Irma was goed! Echt super.

En boris oh oh oh, hij is zo leuk en geil en goed

Jk vond ik heel verassend, vind hem ook leuk.

De rest vond ik heel saai.
Ha Boris is best geil ja als ie optreedt. Daarbuiten vind ik hem nix, maar als ie optreedt, vind ik hem wel lekker..
Oud 04-04-2004, 18:20
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Bierviltje schreef op 04-04-2004 @ 18:33 :
TOP 5:

1. Boris
2. Maud
3. Irma
4. JK
5. Marlies

Weg met Marlies , word zo moe van haar.
IK had dezelfde Buddy
Oud 04-04-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 03-04-2004 @ 23:03 :
Denken jullie trouwens dat dat filmpje van JK en de uitleg van Tooske over het slecht zingen van Maud in hun voordeel werken?
Ik denk juist dat het negatief is voor hun twee.
Ik weet niet of het in hun voordeel heeft gewerkt. Nja, als je zou moeten stemmen op degene die je het slechtst vind, dan zou JK wel een hoop voordeel hebben gehad denk ik. Maar aangezien je op je favoriet moet stemmen, zal het misschien een beetje voordelig zijn geweest

Eric: niet gezien
Marlies: jaa, was wel leuk
Boris: geweldig weer
Irma: ook supergoed
JK: was wel okeej
Maud: ging ook wel

Tot zover mijn heel korte commentaar Ik ga nog wel de herhaling kijken, en ik heb het ook opgenomen, om het allemaal nog goed te kunnen zien

Jammer dat Eric eruit is Hij zong dan vaak wel niet zo goed, maar hij is zo leuk. Ik had liever JK eruit gezien..

Wat voor commentaar kreeg Eric van de jury?
Oud 04-04-2004, 18:46
Verwijderd
En mijn top 5 van nu:

Boris
Irma
Marlies
Maud
JK
Oud 04-04-2004, 18:53
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
als we het over integratie zouden hebben,zou die JK op het eerste vliegtuig naar Columbia gezet moeten worden,normaal nederlands kletsen kan hij niet en hij snapt niet wat hij zingt ,opzouten met die gast,het land uit die eikel
Oud 04-04-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Gothic Queen schreef op 04-04-2004 @ 19:53 :
als we het over integratie zouden hebben,zou die JK op het eerste vliegtuig naar Columbia gezet moeten worden,normaal nederlands kletsen kan hij niet en hij snapt niet wat hij zingt ,opzouten met die gast,het land uit die eikel
nou ja

Hij woont pas 3 jaar ofzo in Nederland, en ik vind dat hij duidelijk genoeg Nederlands spreekt. En dat accent kan hij ook weinig aan doen. Ik geloof ook dat hij zeker wel weet wat hij zingt.
Oud 04-04-2004, 19:12
nienie
nienie is offline
Citaat:
Ten eerste spreekt hij niet slechter Nederlands dan een overgroot deel van de Nederlandse autochtone bevolking, ten tweede zat Marlies ook te lachen bij een veel droeviger liedje en daar zeg je niets over, ten derde is het een domme, racistische opmerking.

Laatst gewijzigd op 04-04-2004 om 20:03.
Oud 04-04-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
nienie schreef op 04-04-2004 @ 20:12 :
Ten eerste komt hij uit Curaçao, ten tweede spreekt hij niet slechter Nederlands dan een overgroot deel van de Nederlandse autochtone bevolking, ten derde zat Marlies ook te lachen bij een veel droeviger liedje en daar zeg je niets over, ten vierde is het een domme, racistische opmerking.
Hij komt uit Columbia, maar zn moeder en broertje zijn nu op Curacao.

Ik vroeg me af waarom JK ze al drie jaar niet gezien heeft. Een vliegticket naar Curacao is nou ook weer niet zo duur ofzo.
Oud 04-04-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Als we het over interpunctie zouden hebben, zouden we jou uit het vliegtuig moeten flikkeren.
Oud 04-04-2004, 20:00
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-04-2004 @ 19:45 :

Wat voor commentaar kreeg Eric van de jury?
Dat alles goed was, bewegingen, timing, etc..perfect zelfs. maar alleen de zang niet.
Oud 04-04-2004, 20:01
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-04-2004 @ 20:19 :

Ik vroeg me af waarom JK ze al drie jaar niet gezien heeft. Een vliegticket naar Curacao is nou ook weer niet zo duur ofzo.
welnee, alleen maar een maandsalaris voor iemand van zijn leeftijd...valt wel mee toch? gaan we toch ff lekker naar Curaçao, welja....

vond het trouwens wel raar dat dat broertje geen Nederlands zou kunnen verstaan, De scholen op Curaçao zijn toch echt verplicht in het Nederlands les te geven...
Oud 04-04-2004, 20:02
nienie
nienie is offline
Citaat:
Oeps
Citaat:

Dat vroeg ik me ook al af. Kleding ontwerpen is ook niet goedkoop, daar heb je ook een beginbedrag voor nodig, dus hij zal toch wel wat geld hebben. Maar er zal wel een reden zijn, gezien de liefde die hij voor hen heeft (als je zag hoe hij huilde)...
Oud 04-04-2004, 20:02
NERD
NERD is offline
Citaat:
Milk schreef op 04-04-2004 @ 20:28 :
Als we het over interpunctie zouden hebben, zouden we jou uit het vliegtuig moeten flikkeren.
In tijden niet zo gelachen. Waarvoor mijn dank.
Oud 04-04-2004, 20:03
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-04-2004 @ 20:09 :
nou ja

Hij woont pas 3 jaar ofzo in Nederland, en ik vind dat hij duidelijk genoeg Nederlands spreekt. En dat accent kan hij ook weinig aan doen. Ik geloof ook dat hij zeker wel weet wat hij zingt.
Inderdaad ja, kijk eens rond naar mensen die hier al 10 jaar en langer zijn, het merendeel kan niet eens normaal communiceren in het Nederlands
Oud 04-04-2004, 21:05
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 04-04-2004 @ 21:01 :
welnee, alleen maar een maandsalaris voor iemand van zijn leeftijd...valt wel mee toch? gaan we toch ff lekker naar Curaçao, welja....
Nou, als je van dat maandsalaris elke maand wat geld aan de kant legt, kun je in drie jaar echt wel een keer naar Curacao zijn gegaan lijkt me..

Citaat:
nienie schreef op 04-04-2004 @ 21:02 :
Dat vroeg ik me ook al af. Kleding ontwerpen is ook niet goedkoop, daar heb je ook een beginbedrag voor nodig, dus hij zal toch wel wat geld hebben. Maar er zal wel een reden zijn, gezien de liefde die hij voor hen heeft (als je zag hoe hij huilde)...
Jaaa, er zal zeker wel een reden voor zijn Hij moest zo huilen, hij miste ze ook echt heel erg en wilde ze graag zien. Maar ik ben benieuwd naar de reden, want het lijkt me niet dat het is dat hij geen ticket kan betalen
Oud 04-04-2004, 21:09
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-04-2004 @ 22:05 :
Nou, als je van dat maandsalaris elke maand wat geld aan de kant legt, kun je in drie jaar echt wel een keer naar Curacao zijn gegaan lijkt me..
Misschien is hij juist wel naar Nederland gegaan omdat hij hier meer kan verdienen en zo z'n moeder en broertje kan onderhouden...

Of hij is wat dat betreft wél geïntegreerd (alhoewel ik vind dat hij best verstaanbaar Nederlands spreekt) en kan hij, net als veel Nederlanders, niet met geld om gaan.
Oud 04-04-2004, 21:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
700 euro.
vind ik flink wat geld en bovendien moet je ook maar weg kunnen (tijd is geld en bovendien zal hij wel vastzitten aan een baan ofzo)
Oud 04-04-2004, 21:15
geen punt.
geen punt. is offline
Eric - Jammer dat hij eruit is, hij was echt gaaf. Ik zal hem missen in Idols, gister was zijn beste tot nu toe op Bojangles na vind ik.

Marlies - Geweldig hoe ze dat zong, ik heb er echt van genoten. Timing? Oh niet gehoord, maar het begin was iets meer ingetogen, iets mooier.

Boris - Jezus wat slecht, ik zal vast de enige zijn. Vergeleken met de emotie die Pascal erin legt was dit helemaal niets. Echt zo droog en onverschillig gebracht dat ik het niet om aan te horen vond, sorry.

Irma - Mooi gezongen, maar ik vond haar vorige keren eigenlijk net zo perfect zingen.

JK - Makkelijk nummer, kon hij weinig aan verknallen, toch deed hij dat met zijn eigen 'style' ala yo yo yo (met de banjo). Ik kan me voorstellen dat mensen het aandoenlijk en vermakelijk vinden, echter ik vond er niets aan.

Maud - Ze blijft de slechtste van het stelletje. Jeetje wat zong ze weer vals, echt niet te verdragen die stem van haar. Ze voegt ook zo weinig toe. Had liever gehad dat Afscheid haar afscheid zou zijn geweest.
Oud 04-04-2004, 21:17
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 04-04-2004 @ 22:09 :
Misschien is hij juist wel naar Nederland gegaan omdat hij hier meer kan verdienen en zo z'n moeder en broertje kan onderhouden...

dat zou ook kunnen Daar had ik niet eens aan gedacht
Oud 04-04-2004, 21:46
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-04-2004 @ 22:09 :
700 euro.
vind ik flink wat geld en bovendien moet je ook maar weg kunnen (tijd is geld en bovendien zal hij wel vastzitten aan een baan ofzo)
ik lees op idols.nl dat ie net is gestopt met conservatorium
dus een fulltime baan heeft ie hoogstwaarschijnlijk niet gehad
en dan is 700 euro idd wel heel erg veel ja
Oud 04-04-2004, 21:49
battlestar
battlestar is offline
ik vond jk het leukst gisteren, boris zong weer eens het beste, irma vond ik ook , marlies mwah, erik zong beter dan vorige keer (keren), maud vond ik echt verschrikkelijk

dus: wat mij betreft had maud eruit gemoeten
Oud 04-04-2004, 22:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef op 04-04-2004 @ 22:46 :
ik lees op idols.nl dat ie net is gestopt met conservatorium
dus een fulltime baan heeft ie hoogstwaarschijnlijk niet gehad
en dan is 700 euro idd wel heel erg veel ja
bovendien kun je d'r niet zomaar een weekje tussenuit als je op het conservatorium zit (neem ik aan)
Oud 05-04-2004, 07:47
Amisha
Amisha is offline
Ipv Eric mocht Irma er van mij uit! Ze trekt gekke bekken tijdens het zingen. JK vond ik erg goed Had niet verwacht dat hij het zo leuk zou doen.
Oud 05-04-2004, 08:14
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 04-04-2004 @ 18:17 :
wat kom je me vertellen dat ik watjes in me oren heb gepleurd. Zeker niet, maar een idol heeft niet alleen een goede stem. Die heeft ook een leuke persoonlijkheid, een goed uistraling en performance, iets wat ik bij Irma en Maud totaal niet zie. Maud is net zon huisvrouw, en Irma heeft een chaggerijnig hoofd. Daarentegen vind ik Eric altijd hartstikke leuk lachen, heeft echt uitstraling, maar weer niet zon goede zangstem.

WEet je, je moet alles overwegen om tot de conclusie te komen wie eruit moet, niet alleen afgaande op hoe iemand zingt, maar ook op welke manier. En mijn mening is gewoon dat ik vond dat Irma eruit had gemoeten. Klaar.

En als ze deze week er niet uit ligt, is t volgende week. Believe me.
alsof je een cd zou kopen van eric..

begrijp me niet verkeerd vind eric harstikke poepig hoâr..
Oud 05-04-2004, 09:08
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Amisha schreef op 05-04-2004 @ 08:47 :
Ipv Eric mocht Irma er van mij uit! Ze trekt gekke bekken tijdens het zingen. JK vond ik erg goed Had niet verwacht dat hij het zo leuk zou doen.
Tongpiercing, sigaretten
Oud 05-04-2004, 09:36
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 04-04-2004 @ 22:15 :
Eric - Jammer dat hij eruit is, hij was echt gaaf. Ik zal hem missen in Idols, gister was zijn beste tot nu toe op Bojangles na vind ik.

Marlies - Geweldig hoe ze dat zong, ik heb er echt van genoten. Timing? Oh niet gehoord, maar het begin was iets meer ingetogen, iets mooier.

Boris - Jezus wat slecht, ik zal vast de enige zijn. Vergeleken met de emotie die Pascal erin legt was dit helemaal niets. Echt zo droog en onverschillig gebracht dat ik het niet om aan te horen vond, sorry.

Irma - Mooi gezongen, maar ik vond haar vorige keren eigenlijk net zo perfect zingen.

JK - Makkelijk nummer, kon hij weinig aan verknallen, toch deed hij dat met zijn eigen 'style' ala yo yo yo (met de banjo). Ik kan me voorstellen dat mensen het aandoenlijk en vermakelijk vinden, echter ik vond er niets aan.

Maud - Ze blijft de slechtste van het stelletje. Jeetje wat zong ze weer vals, echt niet te verdragen die stem van haar. Ze voegt ook zo weinig toe. Had liever gehad dat Afscheid haar afscheid zou zijn geweest.
ben het met je eens hoor !!
het nummer afscheid is ook moeilijk te doen voor een dame denk ik, echt slecht zingen kan ze niet, maar met dit nummer, was het geen goede keuze.

en boris, wat een monotome zeikstem, hij mag het aardig doen, maar met alle respect, daar luister ik geen album van, totaal verkeerde stem.
Oud 05-04-2004, 11:19
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik vind dat Maud eruit moet. Ze heeft helemaal niks bijzonders. En zaterdag zong ze echt hartstikke vals. Ik had Eric nog wel een ronde gegund, maargoed hij is er uit.

Mijn Top 5:

1) Boris
2) JK
3) Irma
4) Marlies
5) Maud

Maud mag er van mij dus zaterdag uit. Ik denk trouwens dat de finale tussen Boris en JK zal gaan. Het zijn tenslotte jongens en er zijn vooral meisjes die naar Idols kijken en stemmen...dus ik denk dat zij samen in de finale komen.
Oud 05-04-2004, 16:33
Cruz
Cruz is offline
1. Boris
2. Marlies
3. Maud
4. JK
5. Irma
Oud 05-04-2004, 17:08
Drez
Drez is offline
Citaat:
Ipv Eric mocht Irma er van mij uit! Ze trekt gekke bekken tijdens het zingen.
haha ja, moet je opletten als ze met reinout praat
Oud 05-04-2004, 18:21
Ellàn
Ellàn is offline
Het was leuk zaterdag! Ik was bij de liveshow en wat echt heel grappig om het een keer mee te maken. Ik las net een stuk geleden dat er gillende breezahsletjes waren, dat gehalte valt nog best mee. Die hoor je natuurlijk wel het hardst Toch lijkt alles wel heel wat kleiner als je daar in het 'echt' zit, maar al dat gedoe eromheen is wel heel erg leuk om te zien

Ik vond Irma echt geweldig! Voor degene die nog naar de herhaling gaan kijken. Na het jurycommentaar van Irma ben ik samen met twee andere meisjes in beeld Ik ben die aan de linkerkant. Maar even weer over Irma: Ik snapte niet waarom ze op de kruk zat, ik vond haar het beste. Opzich wel terecht dat Eric eruit is, het zat er een keertje aan te komen. Boris optreden vond ik ook supergoed.
Oud 05-04-2004, 18:34
levi's
levi's is offline
Maud Rulez
Oud 05-04-2004, 20:02
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
ik geef mijn mening en moet uit het vliegtuig gesmeten worden,als JK idol 2004 gaat worden zou het een afgang voor het programma zijn
Oud 05-04-2004, 21:30
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef op 05-04-2004 @ 21:02 :
ik geef mijn mening en moet uit het vliegtuig gesmeten worden,als JK idol 2004 gaat worden zou het een afgang voor het programma zijn
nee Jamai heeft dat programma omhoog geholpen
het gaat er niet om wie wint, volgens jaar kijkt toch iedereen weer...
Oud 06-04-2004, 11:18
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 04-04-2004 @ 21:02 :
In tijden niet zo gelachen. Waarvoor mijn dank.
Je bent te beleefd. Maar geen dank. Ik heb graag iets voor de mensheid over.
Oud 06-04-2004, 11:59
DMC
DMC is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef op 05-04-2004 @ 21:02 :
Moet je uit het vliegtuig gesmeten worden?
Oud 06-04-2004, 15:21
Anne
Anne is offline
Ik kijk geen Idols meer. Ik vond Robin het leukste, daarna Ron en daarna Eric. En nu is het niet leuk meer.
Oud 06-04-2004, 15:52
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Ipv Eric mocht Irma er van mij uit! Ze trekt gekke bekken tijdens het zingen.
dus?? Ze kan echt véél beter zingen dan Eric. Zij verdient er meer te staan dan Eric, ook al issie schattig
Oud 07-04-2004, 14:24
Hyphen
Hyphen is offline
ik vond JK egt geweldig deze keer, origineel origineel.
gelukkig heb ik dat gezeik over z'n moeder niet gezien want waarschijnlijk ik em dan heel wat minder leuk hebben gevonden wat een ongelofelijk commercieel gedoe!! ielw.
en het is ook nog gejat van de surpriseshow..
Oud 07-04-2004, 15:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
Anne schreef op 06-04-2004 @ 16:21 :
Ik kijk geen Idols meer. Ik vond Robin het leukste, daarna Ron en daarna Eric. En nu is het niet leuk meer.
Wie vind je daarna het leukst? Dan hebben we een idee voor komende week...
Oud 07-04-2004, 15:06
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
mijn top 5

1-boris
2-marlies
3-maud
4-irma
5-JK

ik erger me al vanaf het begin kapot aan die JK,en ik kan niet vertellen waarom....
Oud 07-04-2004, 15:38
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 07-04-2004 @ 16:06 :

ik erger me al vanaf het begin kapot aan die JK,en ik kan niet vertellen waarom....
Dat heb ik dus met Maud. Vast een enig meisje, maar ik vind haar godsgruwelijk irritant.
Oud 07-04-2004, 16:49
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-04-2004 @ 16:02 :
Wie vind je daarna het leukst? Dan hebben we een idee voor komende week...
LOL, wel een goede opmerking trouwens haha. Vertel us Anne, wie vindt je nu leuk?
Oud 07-04-2004, 18:51
br4m
br4m is offline
Ik vond van dwe show van zaterdag het volgende:
JK vond ik echt heel goed( zeker de performance) en wat ik echt triest vind is dat mensen gaan zeiken over dat filmpje, stel je is voor dat jij je moeder en broertje meer dan 3 jaar niet hebt gezien, zou je dan ook zo zeuren over dat er een filmpje voor hem is en hij daar emotioneel van wordt????
maar ja voor de rest vond ik op maud na iedereen wel goed eigenlijk.

mijn top 5:
1. JK
2. Boris
3. Marlies
4. Maud
5. Irma
Oud 07-04-2004, 21:14
songeur
songeur is offline
Wat is er zo erg aan Maud? Dat jullie dat belachelijke kapsel wat ze een paar weken had belachelijk vonden, daar kan ik inkomen. Maar ik vind dat ze wel goed heeft gezongen eigenlijk (dit keer dan he)

Regels voor berichten