![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb vandaag gewinkeld in Batavia Stad. Hartstikke gezellig maar weinig leuks gevonden. Één truitje van 8 euro and that's it. Daarna nog naar de Batavia werf geweest. Toegang gekregen van de moeder van een vriendinnetje. Daarna thuis gechilld. I'm a cheap-ass-ho'. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Naar bevrijdingsfestival geweest. Oude vrindjes gezien.The Riplets geflashed, die leadsinger is echt oeh
![]() ![]() ![]() Bezopen bij een vriend op de bank in slaap gevallen. Om 11 uur er weer uit. Met kater shit kopen voor mijn toekomst ![]() lui, sociaal, alcoholistisch, wanker, traag. ja de zomer komt er weer aan. |
![]() |
||
Citaat:
-saggerijnig geweest -interessant staan doen in een autoacessoirieswinkel, prachtige velgen bewonderd, geconstateerd dat ik dan eerst een bank moet overvallen, speakers uitgezocht, paps lief aan gekeken, paps een mooi blauw pasje gepakt -terug gecrost naar huis -toen weer weg met de auto, boem, tegen de schuur aan ![]() -troepjes gehaald -ik heb een boeiend leven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() fijne reis gehad? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Na, ik uhm. Ik heb vandaag een vriendje van mn zus afgebokt omdat ie stom was. Toen heb ik het huis opgeruimd, de was gedaan en toen ben ik met mn zus naar een hospiteeravond geweest. Wat een rothuis was dat. Ze is het toch niet geworden. En toen zijn we naar huis gebracht oor een alleraardigste jongen. En nu heb ik eigenlijk ook wel zin in rosé.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oja en 3 flessen witte wijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() waar ging dit topic ook walaweer? over |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben geen kenner snol, ik hou gewoon van zuipen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
of ze hebben zin in een stom vervolg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn kat heeft ook smaak want die is dood.
Laatst gewijzigd op 08-05-2004 om 00:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-05-2004 om 00:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben vanavond nadat ik slkap heb lopen lullen met ridder en otis naar de shop gereden. mijn klantenkaart was vol en ik kreeg 15 euro weedies gratis. toen naar den Vinnie, bij hem smoken ende veel zuipen. veel oude bekenden gezien. naar de klote. net tostis, nu joint ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat heb jij vandaag allemaal gedaan wat een reflectie is van jouw lifestyle? Otis | 487 | 13-04-2004 17:32 |