Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan via msn geen mwv, wma, mpg, wav etc ontvangen... echter wel als ze in zip files of rar files zitten.
Ik krijg dit bericht: This file has been blocked because it is potentially unsafe. Ik wil dit uitschakelen en gewoon bestanden ontvangen, want dit is gewoon kut. ik gebruik msn 7 heb windows xp home edition verder heb ik norton antivirus 2005 en norton internet security ook heb ik nog de anti spyware van microsoft. weet iemand waar het aan ligt? ik zou hier graag mee geholpen worden want ik wordt er gek van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ergens in het register staat een lijst met extensies die geblokkeerd worden. Ik dacht dat hier iemand had gepost waar deze lijst stond, maar ik kan die post niet meer vinden. In de map HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies zou die sleutel moeten staan, maar deze staat er bij mij helemaal niet. Misschien bij jou wel? Als dat zo is moet je misschien even jouw genoemde extensies daaruit verwijderen en werkt het misschien. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hallo,
vraagje voor de computerdeskundigen onder jullie. Het is al een tijd zo dat msn erg traag reageert. Het duurt telkens een seconde of 10 vooraleer mijn tekstje verzonden is, ondertussen blokkeren alle vensters. Ik heb dit met gelijk welke versie, ook met de meest recente. Het enige programma waarmee ik dat niet heb is aMSN, maar hierme heb ik niet veel functies. Iemand bekend met deze bug? Alvast bedankt |
![]() |
||
Citaat:
|
Zoals je het zegt bamiPoep, je moet daarvoor journal viewer 1.5 downloaden, maar die is er alleen voor windows xp.
Dit is het "leuke" bij de mensen van M$. De mensen daar dwingen je om je besturingsysteem up-to-date te zijn met de eisen van ms. Je kan een paar dingen doen:
Laatst gewijzigd op 16-04-2005 om 08:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
iig kan deze plugin dat wel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
EDIT: Ik post dit als toevoeging van mn vorige bericht (vergeten MSN 7 erbij te zetten), niet als reactie op mrboot Laatst gewijzigd op 17-04-2005 om 16:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, oke, ik dacht al (vanwege die quote). Laatst gewijzigd op 17-04-2005 om 16:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://picserver.org/view_image.php/36D5N2A3DTR1/p.jpeg Laatst gewijzigd op 17-04-2005 om 17:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
die wma extensie shit kan je verhelpen door op www.mess.be een patch gevalletje te downloaden.
@ Cha: ik denk dat het niet kan met winamp, aangezien MSN van MS is en WMP ook.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en msn blijft dingen blokkeren, of is dit windows? ontvangen bestanden die echt opeens verdwijnen, liedjes enzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou Milk, ik stuur geen bestanden meer door via msn, omdat het gewoon te lang duurt om een bestandje door te sturen.
Ik zet gewoon mijn ftp-server aan en de mensen kunnen dan makkelijk de bestanden downloaden die ik ze wil "doorsturen". Dit doe ik door ze een adresje te geven naar het bewuste bestand bijvoorbeeld: ftp://gebruiker:wachtwoord@mijnipnummer/bestandje.doc
Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 15:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
werkt bij verzenden, winamp compatibiliteit en blokkeren van die banners enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet dat ik hem zelf heb, maar een vriendin wel en ik word nogal gek van al die links die ze telkens naar me toestuurt. ![]()
||
Citaat:
Want degene die de virus erop gooit, is de gebruiker (dat niet logisch nadenkt) zelf. Maar als je deze zooi wil verwijderen maak dan met de 'besmette' pc's een hijackthis-log, en post ze dan in [centraal] spyware & adware (3) (ook voor meer info zie de starterpost in die centrale topic)
|
Dat kind is ook niet zo slim...
![]() Maar goed, ze heeft dus gescant, en terwijl ik nog tegen der zei dat ze het alleen moest opslaan heeft ze alles aangevinkt en fix checked gedaan.. Ik heb het gepost in de Spyware en nog wat thread ![]() Thnx in elk geval. ![]()
Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 22:19. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb een paar dagen geleden m'n schermafbeelding van MSN veranderd. Maar nu, als ik me opnieuw aanmeld, komt altijd terug die oude schermafbeelding erop. Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad.
Dat is natuurlijk niet echt iets ernstig ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
Dit kreeg ik vanmorgen toen ik MSn opstartte:
![]() Wat kan dit door komen, en nog belangrijker, hoe kom ik erweer vanaf?? Ik gebruik MSN 7.0.0813.
Laatst gewijzigd op 18-05-2005 om 16:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit: Inmiddels verwijderd en vervolgens opnieuw geinstalleerd. Helpt niet.
Laatst gewijzigd op 18-05-2005 om 17:05. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Instant Messaging Verwijderd | 3 | 08-02-2006 17:20 | |
Software & Hardware |