Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 16:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 27-05-2004 @ 16:56 :
Zij stoort zich er dus aan. En iemand anders vond het ook iets te ver gaan.
Nou dat is nu gemeld, us Lepra gaat er voortaan op letten, ik zie geen probleem meer. Tenzij men erop staat dat die titels aangepast worden natuurlijk. Dan wil ik dat best even doen.
Oud 27-05-2004, 18:12
Verwijderd
ik wil ook gebanned worden, mijn posse is er namelijk toch niet.

En lepra, Roos heeft imho ook gelijk, je bent wel een beetje te hard, het hoeft ook niet zo fucking gay blij zoals mijn topic's, maar een gulden middenweg mag toch wellllllllll
Oud 27-05-2004, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 27-05-2004 @ 19:12 :
ik wil ook gebanned worden, mijn posse is er namelijk toch niet.

En lepra, Roos heeft imho ook gelijk, je bent wel een beetje te hard, het hoeft ook niet zo fucking gay blij zoals mijn topic's, maar een gulden middenweg mag toch wellllllllll
een beetje botheid in de topictitels kan eens in de zoveel tijd niks kwaad
Oud 27-05-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 27-05-2004 @ 19:15 :
een beetje botheid in de topictitels kan eens in de zoveel tijd niks kwaad
Pas maar op, straks ik zwaar de andere kant op hangen, zoveel liefheid

Enfin, hebben we nou 4 mod's
Oud 27-05-2004, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 27-05-2004 @ 19:16 :
Pas maar op, straks ik zwaar de andere kant op hangen, zoveel liefheid

Enfin, hebben we nou 4 mod's
heb jij toevallig geen vraagteken op je toetsenbord zitten?
Oud 27-05-2004, 18:41
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
is iedereen opeens een mietje geworden??
(in verband met zgn. "botte" topictitels)
Oud 27-05-2004, 18:46
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2004 @ 19:41 :
Neen ik ben nog steeds een onweerstaanbare bikkel
Oud 27-05-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2004 @ 19:41 :
tja ik sta er ook echt enorm van te kijken

ik vind t eigenlijk ook een beetje aanstellerij maar ja...

@Steve: dude, je weet toch wel dat een bikkel een persoon met maar een bal is hè?
Oud 27-05-2004, 20:33
Verwijderd
ik vind wel dat er veel mensen geband worden om onnoemenswaardige redenen.
ik bedoel,chatten in een topic is toch niet zo erg?als iedereen puur ontopic blijft is het ook zo saai,ik vind dat altijd wel leuk.
en over die "harde"topictitels,de maatschappij verhard,dus het forum ook,get used to it
nee die titels zullen me echt jeuken,het gaat immers om de inhoud
Oud 27-05-2004, 20:35
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 27-05-2004 @ 20:34 :
tja ik sta er ook echt enorm van te kijken

ik vind t eigenlijk ook een beetje aanstellerij maar ja...

@Steve: dude, je weet toch wel dat een bikkel een persoon met maar een bal is hè?
Stiekum wel daarentegen ben ik ook een groot Dave England fan

Maareuh ik had het dus over de spreekwoordelijke vorm gij scherpe punk.
Oud 27-05-2004, 20:40
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 27-05-2004 @ 21:33 :
ik vind wel dat er veel mensen geband worden om onnoemenswaardige redenen.
ik bedoel,chatten in een topic is toch niet zo erg?als iedereen puur ontopic blijft is het ook zo saai,ik vind dat altijd wel leuk.
en over die "harde"topictitels,de maatschappij verhard,dus het forum ook,get used to it
nee die titels zullen me echt jeuken,het gaat immers om de inhoud
dat is juist wel erg
dat mag dus juist niet, chatten, daarvoor heb je msn en icq en weet ik wat nog meer, het is wel leuk in een topic maar neit de bedoeling
doe je t vaak krijg je een ban
Oud 27-05-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 27-05-2004 @ 21:40 :
dat is juist wel erg
dat mag dus juist niet, chatten, daarvoor heb je msn en icq en weet ik wat nog meer, het is wel leuk in een topic maar neit de bedoeling
doe je t vaak krijg je een ban
ik vind dat er teveel met een belerend vingertje word gesproken hier "dat mag niet".
waarom mag het niet,ondervinden jullie er persoonlijk problemen door ofzo?
Oud 27-05-2004, 20:46
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 27-05-2004 @ 21:43 :
ik vind dat er teveel met een belerend vingertje word gesproken hier "dat mag niet".
waarom mag het niet,ondervinden jullie er persoonlijk problemen door ofzo?
anders wordt t hier echt een zooitje, lifestle is een van de drukste fora en we moeten het natuurlijk wel in de hand houden
nee ik lig er 's avonds niet wakker van nee
Oud 27-05-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 27-05-2004 @ 21:35 :
Stiekum wel daarentegen ben ik ook een groot Dave England fan

Maareuh ik had het dus over de spreekwoordelijke vorm gij scherpe punk.
een vriend van mij die is, nadat er laatst op 18 jarige leeftij teelbalkanker bij hem ontdekt was, tegenwoordig letterlijk en figuurlijk een bikkel

en het mooiste is, hij maakt er zelf nog de allerhardste grappen over
Oud 27-05-2004, 20:50
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 27-05-2004 @ 21:49 :
een vriend van mij die is, nadat er laatst op 18 jarige leeftij teelbalkanker bij hem ontdekt was, tegenwoordig letterlijk en figuurlijk een bikkel

en het mooiste is, hij maakt er zelf nog de allerhardste grappen over
Dat zijn de sterke mensen Rescepta daarop.\M/
Oud 27-05-2004, 21:21
grandmommy
grandmommy is offline
ik vind die topictitels ook niet leuk. kan er niet wat meer loshangende ledematen en kots, poep, en pies in?
Oud 28-05-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 27-05-2004 @ 16:26 :
Otis haar ban loopt van 26-05 t/m 28-05 dus de 29e kan ze er gewoon weer op.
Is ze eindelijk ook eens geband! Sloerie!

Maar ik heb geen ban
Oud 28-05-2004, 19:49
Verwijderd
ik ben ook echt te weinig op internet (wat wil je als je op kamers zit, waar geen internet is, omdat niemand anders in het huis daar behoefte aan heeft). er zijn opzich best veel mensen gebant ja.
wat is de reden van al die bans?
Oud 28-05-2004, 19:53
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 28-05-2004 @ 20:49 :
ik ben ook echt te weinig op internet (wat wil je als je op kamers zit, waar geen internet is, omdat niemand anders in het huis daar behoefte aan heeft). er zijn opzich best veel mensen gebant ja.
wat is de reden van al die bans?
Staat erbij...

Maar hoezo niemand behoefte aan internet in je sh? Bij ons had iedereen er behoefte aan en hebben we al lang kabelaansluiting. 9,90 euri pp en we zijn rond... (met 5 pers in een huis)
Oud 28-05-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 28-05-2004 @ 20:53 :
Staat erbij...

Maar hoezo niemand behoefte aan internet in je sh? Bij ons had iedereen er behoefte aan en hebben we al lang kabelaansluiting. 9,90 euri pp en we zijn rond... (met 5 pers in een huis)
omdat er maar een is met computer, maar die heeft al internet op zn werk.....en ik heb n computer, maar voor de rest niemand. de telefoon was ook al afgeschaft.
Oud 29-05-2004, 21:56
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 28-05-2004 @ 23:13 :
omdat er maar een is met computer, maar die heeft al internet op zn werk.....en ik heb n computer, maar voor de rest niemand. de telefoon was ook al afgeschaft.
Belachelijk! Sla erop! (nee doe maar niet, niet goed voor je gezondheid...)
Kan je ze niet ompraten ofzow?
Oud 29-05-2004, 21:58
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 29-05-2004 @ 22:56 :
Belachelijk! Sla erop! (nee doe maar niet, niet goed voor je gezondheid...)
Kan je ze niet ompraten ofzow?
chatten doe je maar op msn
Oud 29-05-2004, 22:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
! am mE schreef op 29-05-2004 @ 22:58 :
chatten doe je maar op msn
Kijk eens naar pagina 4 t/m 9... Zie jij daar een merendeel aan inhoudelijk goede posts staan? Ik niet. En als ik iedereen zou moeten waarschuwen/bannen die heeft lopen chatten in dit topic zit ik hier morgenochtend nog. Als men de boel hier dan toch zo graag vol wil hebben wil ik daar best even aan meewerken.
Oud 29-05-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 29-05-2004 @ 23:00 :
Kijk eens naar pagina 4 t/m 9... Zie jij daar een merendeel aan inhoudelijk goede posts staan? Ik niet. En als ik iedereen zou moeten waarschuwen/bannen die heeft lopen chatten in dit topic zit ik hier morgenochtend nog. Als men de boel hier dan toch zo graag vol wil hebben wil ik daar best even aan meewerken.
Maar jij bent een forumbaas dus jij moet het goede voorbeeld geven. Hoe zullen de leden het dan ooit leren als ze zoiets als voorbeeld hebben?
Oud 29-05-2004, 22:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
! am mE schreef op 29-05-2004 @ 23:01 :
Maar jij bent een forumbaas dus jij moet het goede voorbeeld geven. Hoe zullen de leden het dan ooit leren als ze zoiets als voorbeeld hebben?
Ik zou bijna een hele flauwe opmerking maken, maar ik hou me in
Oud 29-05-2004, 22:24
Verwijderd
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat mensen met
Loves LittleGhost!!!/ Lijsttrekster van PvGF/Trouwste supporter: Emilio/ Kusje aan vrijgezel/ FB POWER!!!!/SDF supporter!Steve Irwin rulezzzz!!!!" in de signature geen FB functies mogen bekleden.
Oud 29-05-2004, 22:25
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
eXo schreef op 29-05-2004 @ 23:24 :
Loves LittleGhost!!!/ Lijsttrekster van PvGF/Trouwste supporter: Emilio/ Kusje aan vrijgezel/ FB POWER!!!!/SDF supporter!Steve Irwin rulezzzz!!!!" in de signature geen FB functies mogen bekleden.
Gelukkig ga jij er niet over wie er fb wordt en wie niet
Oud 29-05-2004, 22:26
sorry
sorry is offline
Citaat:
eXo schreef op 29-05-2004 @ 23:24 :
misschien op onzin of de kantine.
Oud 29-05-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
sorry schreef op 29-05-2004 @ 23:26 :
misschien op onzin of de kantine.
Idd.

Ik denk dat sorry wel 'n toffe FB zou zijn .
Oud 30-05-2004, 14:23
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 29-05-2004 @ 22:55 :
Nou daar ben ik idd heel erg trots op. Problemen mee? Ik raad je toch echt aan om even iets minder arrogant en bot uit de hoek te komen. Mijn voornemen was om op dit forum niet te politiek correct te gaan lopen doen, maar jij vraagt erom. Denk even na wil je, je hebt net een ban achter de rug, die kan zo weer ingesteld worden als je niet serieus iets aan je houding gaat veranderen.

En nu graag weer ontopic, fb afzeik gedoe kan ook wel in het evaluatie topic, daar is ie voor.
Speciaal voor jou quote ik in het evaluatietopic.
En wie doet er hier nou arrogant?
Jij komt hier even binnenvallen en denk meteen de hele handel om te kunnen gooien?
Vooral zo doorgaan, dan word je door iedereen uitgekotst.
Wat een lol om forumbaas te zijn op lifestyle.
Niemand hier houdt van dat corrigerende vingertje van je.
Oud 30-05-2004, 14:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-05-2004 @ 15:23 :
Speciaal voor jou quote ik in het evaluatietopic.
En wie doet er hier nou arrogant?
Jij komt hier even binnenvallen en denk meteen de hele handel om te kunnen gooien?
Vooral zo doorgaan, dan word je door iedereen uitgekotst.
Wat een lol om forumbaas te zijn op lifestyle.
Niemand hier houdt van dat corrigerende vingertje van je.
De hele handel omgooien? Lieve Noé, ik heb dingen laten staan die ik op andere fora zou belonen met een laatste waarschuwing of flinke ban omdat ik weet dat het hier net even iets anders ligt.
Dan nog even een puntje... waarom denk je dat er gevraagd is binnen het team of er misschien 2 extra mods bij zouden kunnen komen hier. Voor de kat z'n kut? Nee dacht het ook niet. Daar is wel degelijk een reden voor en die kan je zelf ook wel bedenken.

Noé je bent vast niet zo slecht als je je voordoet, daar geloof ik heilig in, daarom probeer ik je iets duidelijk te maken om ervoor te zorgen dat jij ook nog een tijdje op dit forum kan blijven. Als jij dat dan niet wilt accepteren is dat jouw eigen keuze en eigen probleem. Kan ik niets meer voor je doen. Ik ben echt de slechtste nog niet, ik sta open voor een heleboel dingen en ben altijd bereid om overal over te discussieren, als dat op een normale manier kan. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het toch wel als iemand naar me toestapt met een arrogante kuthouding van: kijk mij, ik ben de beste en jij kan me niets maken, dan heb je bij mij nog verrekte weinig krediet lopen. Misschien ben je bij een aantal lifestylers erg geliefd, maar dat zegt niets over hoe anderen over je denken. Het forum hoort leuk te zijn voor iedereen en niet alleen voor mevrouw Noé. Hou daar ook even rekening mee.
Oud 30-05-2004, 14:49
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 15:43 :
De hele handel omgooien? Lieve Noé, ik heb dingen laten staan die ik op andere fora zou belonen met een laatste waarschuwing of flinke ban omdat ik weet dat het hier net even iets anders ligt.
Dan nog even een puntje... waarom denk je dat er gevraagd is binnen het team of er misschien 2 extra mods bij zouden kunnen komen hier. Voor de kat z'n kut? Nee dacht het ook niet. Daar is wel degelijk een reden voor en die kan je zelf ook wel bedenken.

Noé je bent vast niet zo slecht als je je voordoet, daar geloof ik heilig in, daarom probeer ik je iets duidelijk te maken om ervoor te zorgen dat jij ook nog een tijdje op dit forum kan blijven. Als jij dat dan niet wilt accepteren is dat jouw eigen keuze en eigen probleem. Kan ik niets meer voor je doen. Ik ben echt de slechtste nog niet, ik sta open voor een heleboel dingen en ben altijd bereid om overal over te discussieren, als dat op een normale manier kan. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het toch wel als iemand naar me toestapt met een arrogante kuthouding van: kijk mij, ik ben de beste en jij kan me niets maken, dan heb je bij mij nog verrekte weinig krediet lopen. Misschien ben je bij een aantal lifestylers erg geliefd, maar dat zegt niets over hoe anderen over je denken. Het forum hoort leuk te zijn voor iedereen en niet alleen voor mevrouw Noé. Hou daar ook even rekening mee.

Lieve schat, iedereen maakt hier zulke opmerkingen tegen elkaar.
Je kan mij niet de les lezen omdat ik je cowboy-ambities niet tof vind kom nou toch.
Als je je persoonlijk aangevallen voelt moet je dat oplossen zoals een lid dat zou doen, en niet met waarschuwingen en bans gaan smijten.
Dan zou het hier helemaal mooi worden, het tweede wishful dreaming tijdperk breekt aan.
Oud 30-05-2004, 14:53
Susanne
Susanne is offline
Angellena, het gaat er gewoon om dat je hier niet hoort, je bent irritant, aan je foto's op je fotoboekpagina te zien interesseer je je ook niet echt voor lifestyle, en idd je corrigerende vingertje is uitermate irritant > je kan dat ook op een andere manier duidelijk maken (want opzich heb je best vaak een punt, alleen de manier waarop je het zegt kan ik niet waarderen) En zeggen tegen mensen dat ze ontopic moeten gaan en dan zelf Bert Visser quoten is ook niet echt slim of vind je dat wel?
Als ik je 1 advies mee mag geven > wat je tegen noé zei, niet zeggen tegen een klasgenoot oid, ik denk dat je dan nog een keer heel hard gehoekt gaat worden
Kusje Susanne (k)
Oud 30-05-2004, 14:55
GRRR
GRRR is offline
hahaha. nu weet ik weer waarom ik hier zo lang rondhang
Oud 30-05-2004, 14:57
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-05-2004 @ 15:49 :
Lieve schat, iedereen maakt hier zulke opmerkingen tegen elkaar.
Je kan mij niet de les lezen omdat ik je cowboy-ambities niet tof vind kom nou toch.
Stel dat iedereen die zo'n soort opmerking tegen een lid zou maken ook meteen een waarschuwing zou krijgen.
Als je je persoonlijk aangevallen voelt moet je dat zelf oplossen, en niet met waarschuwingen en bans gaan smijten.
Dan zou het hier helemaal mooi worden, het tweede wishful dreaming tijdperk breekt aan.
Dacht je dat ik het alleen over die opmerking had? Haha, hoe naief. Echt niet hoor. Wat kan mij het nou schelen wat jij van die laarzen vindt?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Gadje schreef op 29-05-2004 @ 13:51 :
das waar, maar bijna alles wat zei aan heeft is tof

--------------------------------------------------------------------------------

waarom ben jij forumbaas? --------------------------------------------------------------------------------

Gaan we tegenwoordig ook al over spelfouten vallen? Hoe sneu.

we spreken gewoon ergens anders af, jongens ik pm jullie wel.

Lang leve de gezelligheid voor iedereen

niet iedereen die op lifestyle post is een vaste lifestyler darrrrling.
-------------------------------------------------------------------------------

Oh, dus niemand die ook nog een leven heeft naast het forum mag komen? Gezellig.

En ja, reageer je fijn even af op WD. Alsof zij er iets aan kon doen dat men hier een beetje de verkeerde kant op sloeg. Iemand moet daar dan wat aan doen, nou dat was zij.
Oud 30-05-2004, 15:01
Verwijderd
Pff ja het slaat helemaal de verkeerde kant op.
Het forum gaat ten onder, en de rest van de wereld is het volgende!
Waarom in godsnaam neem je dit en jezelf zo serieus?
Je bent echt geen reddende engel ofzo.
Oud 30-05-2004, 15:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-05-2004 @ 16:01 :
Pff ja het slaat helemaal de verkeerde kant op.
Het forum gaat ten onder, en de rest van de wereld is het volgende!
Waarom in godsnaam neem je dit en jezelf zo serieus?
Je bent echt geen reddende engel ofzo.
Dat zal ik ook nooit beweren. Het zal vast heel moeilijk zijn maar besef je even dat dit een forum is die moeilijk in de hand te houden is. Op moment valt het reuze mee vind ik zelf en ik hoop dat het ook zo blijft. Denk alsjeblieft niet dat ik het leuk vind om te waarschuwen of om iemand te laten bannen. Ik ben niet iemand die alleen de minder goede kwaliteiten van iemand ziet, ik zie ook de goede kwaliteiten en die heb jij ook zeker en die vind ik belangrijker dan je minder goede kwaliteiten. Maar de verhouding tussen die 2 moet wel een beetje normaal zijn. Als die teveel richting de minder goede kwaliteiten schuift, wat moet ik dan? Het maar gewoon laten gaan? Dat is waar ik je voor waarschuw. Niets meer en niets minder. Denk erom dat de verhouding tussen je goede kwaliteiten en minder goede kwaliteiten niet te veel richting je minder goede kwaliteiten schuift. Want dan kunnen de mods, dus ook ik, niet anders dan je nog een keer te wijgeren van het forum. En niemand heeft daar echt belang bij dacht ik zo. Snap je?
Oud 30-05-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 16:09 :
Dat zal ik ook nooit beweren. Het zal vast heel moeilijk zijn maar besef je even dat dit een forum is die moeilijk in de hand te houden is. Op moment valt het reuze mee vind ik zelf en ik hoop dat het ook zo blijft. Denk alsjeblieft niet dat ik het leuk vind om te waarschuwen of om iemand te laten bannen. Ik ben niet iemand die alleen de minder goede kwaliteiten van iemand ziet, ik zie ook de goede kwaliteiten en die heb jij ook zeker en die vind ik belangrijker dan je minder goede kwaliteiten. Maar de verhouding tussen die 2 moet wel een beetje normaal zijn. Als die teveel richting de minder goede kwaliteiten schuift, wat moet ik dan? Het maar gewoon laten gaan? Dat is waar ik je voor waarschuw. Niets meer en niets minder. Denk erom dat de verhouding tussen je goede kwaliteiten en minder goede kwaliteiten niet te veel richting je minder goede kwaliteiten schuift. Want dan kunnen de mods, dus ook ik, niet anders dan je nog een keer te wijgeren van het forum. En niemand heeft daar echt belang bij dacht ik zo. Snap je?
Ik weet niet of je het zelf door hebt, maar bij veel mensen roep je die minder goede kwaliteiten op door je manier van posten, dus denk daar ook eens over na.
Oud 30-05-2004, 15:27
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-05-2004 @ 16:15 :
Ik weet niet of je het zelf door hebt, maar bij veel mensen roep je die minder goede kwaliteiten op door je manier van posten, dus denk daar ook eens over na.
Roepen mijn posts dat gedrag op, of is het gewoon een actie om te laten weten dat men mij niet mag, hoe ik ook post, gewoon omdat ik hier aangesteld ben als fb? Ik denk namelijk het laatste en dat is niet mijn probleem. Het is hun eigen keuze om zich te laten leiden daar hun afkeer voor fb's. Daar kan ik niets tegen doen. De enige keren dat ik wel bot en grof wordt in mijn posts, dat zijn keren als men daarvoor al te veel minder goede kwaliteiten heeft laten zien.
Oud 30-05-2004, 15:31
Marshall
Marshall is offline
heb nu alweer genoeg van die kwaliteiten-theorie
Oud 30-05-2004, 15:37
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 16:27 :
Roepen mijn posts dat gedrag op, of is het gewoon een actie om te laten weten dat men mij niet mag, hoe ik ook post, gewoon omdat ik hier aangesteld ben als fb? Ik denk namelijk het laatste en dat is niet mijn probleem. Het is hun eigen keuze om zich te laten leiden daar hun afkeer voor fb's. Daar kan ik niets tegen doen. De enige keren dat ik wel bot en grof wordt in mijn posts, dat zijn keren als men daarvoor al te veel minder goede kwaliteiten heeft laten zien.
Jouw posts inderdaad.
Dus die theorie van je klopt niet helemaal.
Vergeleken met de andere forumbazen ben je vervelend ja.
Oud 30-05-2004, 15:41
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-05-2004 @ 16:37 :
Jouw posts inderdaad.
Dus die theorie van je klopt niet helemaal.
Vergeleken met de andere forumbazen ben je vervelend ja.
Tja, nou ja, da's jouw mening he... Kan ik weinig aan veranderen denk ik. Tenzij jij nog goede tips en trucs hebt, dan kan ik die in achterhoofd houden.
Oud 30-05-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 16:41 :
Tja, nou ja, da's jouw mening he... Kan ik weinig aan veranderen denk ik. Tenzij jij nog goede tips en trucs hebt, dan kan ik die in achterhoofd houden.
Kan je weinig aan veranderen?
En jij zegt dat ik mijn gedrag moet veranderen, hoe krom.
Forumbazen hebben altijd gelijk ofzo?
Maar oke goede tips.
Doe niet alsof je vreselijk tolerant bent, want dat ben je niet.
Doe ook niet alsof jij altijd gelijk hebt en iedereen zich aan jou moet aanpassen.
En ga geen waarschuwingen geven als iemand het persoonlijk speelt, want dan zou iedereen die bevoegdheid moeten hebben, is wel zo eerlijk he?
Oud 30-05-2004, 16:12
AngelLena
AngelLena is offline
Weet je wat we doen? Ik maak een nieuw topic aan, maak die ook meteen sticky, zal daarin een vraag stellen. Daarin kan je alles vertellen wat je mogelijk wilt mbt het onderwerp wat denk ik voor iedereen een heleboel zal ophelderen.
Oud 30-05-2004, 16:25
AngelLena
AngelLena is offline
hij staat: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=855434
Oud 18-06-2004, 00:13
Verwijderd
ik vond dat fb topic wel zinvol maar goed dan up ik deze wel.

Ik kan me niet voorstellen dat gadje en Lais nou blij zijn om FB te zijn op lifestyle dus ik stel toch voor dat jullie mensen zoeken die wél into lifestyle zijn en geschikt zijn. ********** lijkt mij wel goed, hij weet veel, neemt altijd de moeite om iets op te zoeken (bijv waar vind ik-topic) en is onpartijdig. Bovendien flamet hij niet en spamt ook niet. Ik erger me aan de negatieve vibes van gadje en ik denk dat 4 fb's echt een beetje overdreven is.
Oud 18-06-2004, 10:00
Verwijderd
Trilogixen is niet voor niets fb-af.

als ik me niet vergis tenminste.
Oud 18-06-2004, 18:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 18-06-2004 @ 11:00 :
Trilogixen is niet voor niets fb-af.

als ik me niet vergis tenminste.
Volgens mij had ie er idd geen trek mee in.
Oud 18-06-2004, 18:57
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 18-06-2004 @ 01:13 :
ik vond dat fb topic wel zinvol maar goed dan up ik deze wel.

Ik kan me niet voorstellen dat gadje en Lais nou blij zijn om FB te zijn op lifestyle dus ik stel toch voor dat jullie mensen zoeken die wél into lifestyle zijn en geschikt zijn. ********** lijkt mij wel goed, hij weet veel, neemt altijd de moeite om iets op te zoeken (bijv waar vind ik-topic) en is onpartijdig. Bovendien flamet hij niet en spamt ook niet. Ik erger me aan de negatieve vibes van gadje en ik denk dat 4 fb's echt een beetje overdreven is.
Idd het WAS zinvol, totdat mensen het nodig vonden om het aan alle kanten te verzieken. Dan heeft het geen nut meer. Kan ie net zo goed dicht.

Gadje en Lais zijn misschien niet zo uberfanatiek als een aantal anderen, maar houdt dat meteen in dat ze hun werk niet goed doen? Zo ja: wat doen ze dan precies fout? (behalve het niet uberfanatiek modder eten)
Oud 19-06-2004, 10:19
Verwijderd
Ik wil toch even zeuren. Analyseertopics zijn er al voordat jij [angellena] ooit maar van het bestaan van Lifestyle afwist. Waarom sluit je ze dan? Bang dat je negatief geanalyseerd wordt?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten