![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enfin, hebben we nou 4 mod's ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik vind t eigenlijk ook een beetje aanstellerij maar ja... @Steve: dude, je weet toch wel dat een bikkel een persoon met maar een bal is hè? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maareuh ik had het dus over de spreekwoordelijke vorm gij scherpe punk. ![]()
||
Citaat:
dat mag dus juist niet, chatten, daarvoor heb je msn en icq en weet ik wat nog meer, het is wel leuk in een topic maar neit de bedoeling doe je t vaak krijg je een ban |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom mag het niet,ondervinden jullie er persoonlijk problemen door ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
nee ik lig er 's avonds niet wakker van nee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en het mooiste is, hij maakt er zelf nog de allerhardste grappen over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik heb geen ban ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hoezo niemand behoefte aan internet in je sh? Bij ons had iedereen er behoefte aan en hebben we al lang kabelaansluiting. 9,90 euri pp en we zijn rond... (met 5 pers in een huis)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kan je ze niet ompraten ofzow?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat sorry wel 'n toffe FB zou zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wie doet er hier nou arrogant? Jij komt hier even binnenvallen en denk meteen de hele handel om te kunnen gooien? Vooral zo doorgaan, dan word je door iedereen uitgekotst. Wat een lol om forumbaas te zijn op lifestyle. Niemand hier houdt van dat corrigerende vingertje van je. |
![]() |
||
Citaat:
Dan nog even een puntje... waarom denk je dat er gevraagd is binnen het team of er misschien 2 extra mods bij zouden kunnen komen hier. Voor de kat z'n kut? Nee dacht het ook niet. Daar is wel degelijk een reden voor en die kan je zelf ook wel bedenken. Noé je bent vast niet zo slecht als je je voordoet, daar geloof ik heilig in, daarom probeer ik je iets duidelijk te maken om ervoor te zorgen dat jij ook nog een tijdje op dit forum kan blijven. Als jij dat dan niet wilt accepteren is dat jouw eigen keuze en eigen probleem. Kan ik niets meer voor je doen. Ik ben echt de slechtste nog niet, ik sta open voor een heleboel dingen en ben altijd bereid om overal over te discussieren, als dat op een normale manier kan. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het toch wel als iemand naar me toestapt met een arrogante kuthouding van: kijk mij, ik ben de beste en jij kan me niets maken, dan heb je bij mij nog verrekte weinig krediet lopen. Misschien ben je bij een aantal lifestylers erg geliefd, maar dat zegt niets over hoe anderen over je denken. Het forum hoort leuk te zijn voor iedereen en niet alleen voor mevrouw Noé. Hou daar ook even rekening mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lieve schat, iedereen maakt hier zulke opmerkingen tegen elkaar. Je kan mij niet de les lezen omdat ik je cowboy-ambities niet tof vind kom nou toch. Als je je persoonlijk aangevallen voelt moet je dat oplossen zoals een lid dat zou doen, en niet met waarschuwingen en bans gaan smijten. Dan zou het hier helemaal mooi worden, het tweede wishful dreaming tijdperk breekt aan. |
![]() |
||
Citaat:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Gadje schreef op 29-05-2004 @ 13:51 : das waar, maar bijna alles wat zei aan heeft is tof -------------------------------------------------------------------------------- waarom ben jij forumbaas? -------------------------------------------------------------------------------- Gaan we tegenwoordig ook al over spelfouten vallen? Hoe sneu. -------------------------------------------------------------------------------- we spreken gewoon ergens anders af, jongens ik pm jullie wel. -------------------------------------------------------------------------------- Lang leve de gezelligheid voor iedereen -------------------------------------------------------------------------------- niet iedereen die op lifestyle post is een vaste lifestyler darrrrling. ------------------------------------------------------------------------------- Oh, dus niemand die ook nog een leven heeft naast het forum mag komen? Gezellig. En ja, reageer je fijn even af op WD. Alsof zij er iets aan kon doen dat men hier een beetje de verkeerde kant op sloeg. Iemand moet daar dan wat aan doen, nou dat was zij.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus die theorie van je klopt niet helemaal. Vergeleken met de andere forumbazen ben je vervelend ja. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij zegt dat ik mijn gedrag moet veranderen, hoe krom. Forumbazen hebben altijd gelijk ofzo? Maar oke goede tips. Doe niet alsof je vreselijk tolerant bent, want dat ben je niet. Doe ook niet alsof jij altijd gelijk hebt en iedereen zich aan jou moet aanpassen. En ga geen waarschuwingen geven als iemand het persoonlijk speelt, want dan zou iedereen die bevoegdheid moeten hebben, is wel zo eerlijk he? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gadje en Lais zijn misschien niet zo uberfanatiek als een aantal anderen, maar houdt dat meteen in dat ze hun werk niet goed doen? Zo ja: wat doen ze dan precies fout? (behalve het niet uberfanatiek modder eten)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 |