Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2004, 18:38
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 31-05-2004 @ 19:31 :
[SIZE=0,2]ik mag niet zeggen dat ik opgeef, dus dan zég ik dat niet...[/SIZE]
Maar dan tóch wel indirect?

(knuf.)
Oud 31-05-2004, 18:46
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Quiana schreef op 31-05-2004 @ 19:38 :
Maar dan tóch wel indirect?

(knuf.)
hm-m ja... maar dan niet tegen mensen in mijn directe omgeving... ze komen er vanzelf achter.
Oud 31-05-2004, 19:16
Verwijderd
een leugentje om eigen best wil moet kunnen toch? toch? mijn eigen bestwil, ja dat is het... toch? of ben ik nu dom bezig .
Oud 31-05-2004, 19:29
Verwijderd
Zou t dan toch zo zijn?
Oud 31-05-2004, 19:35
moon
moon is offline
Het gaat wel weer goed!! Ik ben naar de dokter geweest e.d en goed gesprek gehad. Ik heb mijn eetlust weer terug en ik voel me niet meer zo slap! Ik ga er vanuit dat die depri. bui nu echt over is.

1 ding zit tegen...ik kan niet naar de meeting komen ik vind dat echt heeeeeeeeeel erg jammer!!
Oud 31-05-2004, 19:53
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 31-05-2004 @ 20:35 :
Het gaat wel weer goed!! Ik ben naar de dokter geweest e.d en goed gesprek gehad. Ik heb mijn eetlust weer terug en ik voel me niet meer zo slap! Ik ga er vanuit dat die depri. bui nu echt over is.

1 ding zit tegen...ik kan niet naar de meeting komen ik vind dat echt heeeeeeeeeel erg jammer!!
Fijn om te horen dat het goed gaat! Jammer dat je niet kan komen maar er komt vast nog een keer
Oud 31-05-2004, 20:01
Verwijderd
Slapen en nooit meer wakker worden, niet meer nadenken, vrij zijn, kon het maar voor even. Gewoon even niets aan mijn hoofd, doen en laten wat ik wil zonder dat mijn gedachten afdwalen. Zonder dat ik terug denk aan toen, zonder dat ik terug denk aan die dagen, zonder dat ik in de toekomst kijk. Even niet aan anderen denken, hoe het met ze gaat. Even helemaal niets.

‘K heb haar vandaag weer gezien, ze leek zo gelukkig. Fijn voor haar, ik ben er blij om, maar ik geloof het niet. Stel ik me nou aan? Zie ik spoken? Maak ik het erger? Het kan gewoon niet. Zou ze nooit meer aan hem denken, zou ze hem vergeten zijn? Misschien wil ze hem gewoon vergeten. ‘De moeder van Bambi ging dood, maar Bambi heeft altijd nog een vader.’ Dat zei ze, alsof ze het over zichzelf had, ze heeft altijd nog een moeder…
Het doet gewoon pijn, ik wil het niet zien. Hoe ze doet, hoe er over hem gepraat wordt. Het klinkt mooi, zo afgesloten, zo vriendelijk en ook zo snel weer afgekapt. Snel overstappen naar een ander onderwerp met een glimlach op het gezicht. Maar waarom?! Moet hij weg? Mag hij er niet meer zijn, nu hij er niet meer is? Ik snap het niet, en zal het nooit begrijpen ook. Er klopt iets niet. Hij is er nog steeds, het kan niet anders. Waarom zou hij zo ineens verdwijnen, verdwijnen van aarde. Hij is dood, zeggen ze…

De chaos is terug. De pijn is terug. De tranen zijn terug. Alles is terug. Ik kan weer van voor af aan beginnen. Ik ben het zat. Nu, morgen, volgende week, voor altijd. En dan die goedbedoelde woorden: “Ga maar vroeg naar bed vanavond, morgen zie je de wereld weer anders, je hebt gewoon rust nodig.” Het werkt soms wel, vandaag ook? Ik geloof er niet meer in. Alles komt terug, alles. Verdomme! Het is fout, het mag niet, het moet stoppen, maar het lukt niet.

*huil*
Oud 31-05-2004, 20:17
moenbase
moenbase is offline
Loontjuh, je geeft zoveel knuffies weg, denk je ook aan jezelf?

Een rare maandag, ik kan niet zo goed wennen aan wat er gaande is. Het zal niet meer hetzelfde kunnen zijn. Ik meen het als ik zeg dat ik graag weer wil voelen, ook al gaat het gepaard met pijn. Ik voel me nu zo leeg.
Oud 31-05-2004, 20:23
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Chaotisch.
Oud 31-05-2004, 20:34
Verwijderd
help, mijn moeder wilt bij haar vriend gaan wonen en ik moet mee!! ik wil niet mee
Oud 31-05-2004, 21:13
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 31-05-2004 @ 21:17 :
Loontjuh, je geeft zoveel knuffies weg, denk je ook aan jezelf?
Ja hoor, ik denk aan mezelf. Ben de laatste paar dagen alleen maar met mezelf bezig geweest

Versturen of niet, ik hoef alleen nog maar op de verzendknop te drukken.. hellup!
Oud 31-05-2004, 21:14
Quiana
Quiana is offline
Rustig - goed. Ik hoop dat ik me over een paar uur/morgen nog
steeds zo voel.

+ Leonie.
Oud 31-05-2004, 21:17
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
moon schreef op 31-05-2004 @ 20:35 :

dat het weer beter gaat
dat je niet naar de meeting kan komen
maar ik denk dat dat eerste belangrijker is!
Oud 31-05-2004, 21:35
Verwijderd
raar gevoel
met mn zusje gepraat ffies. hebben het er al eerder over gehad en het komt steeds weer ter sprake. mishandelt mn vader ons nou? we noemen het woord allebei. allebei denken we van sloeg hij ons nou maar dan konde we laten zien dat hij ons mishandelt oid. nu negeert hij ons. is dat wel mishandeling?
mn zusje wil dr niks aan doen, ze kan er mee leven. ze heeft zoiets van over 4 jaar ben ik toch weg, het huis uit. en jij (dat ben ik) over twee jaar al. ze wil het niet veranderen, heeft gee nzin in ruzie therapieen en dat soort sh*t. ik weet gewoon niet meer wat ik meot doen. ik wil hier niet meer leven. ik kan het niet meer. maar ik kan/wil niks zeggen zolang mn zusje het niet wil. dan verpest ik haar leven, omdat ik het zo nodig moest zeggen, nee zo egoistisch wil ik niet zijn. maar moet ik dan maar gewoon door laten gaan? wat als het alleen maar erger word? als hij wél gaat slaan, moet ik dan wel ingrijpen? ik heb al een afsrpaak bij jeugdzorg moet ik het daar zeggen? tegen mn zusjes wil in. straks word ze boos en wil ze mij nooit meer zien. maak ik haar leven een hel daarmee.
ik weet het even niet meer
Oud 31-05-2004, 22:51
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-05-2004 @ 22:13 :
Ja hoor, ik denk aan mezelf. Ben de laatste paar dagen alleen maar met mezelf bezig geweest
Het is goed om ook met jezelf bezig te zijn. (f)

Nog even, en de leegte staart me aan, het kijkt niet weg, ik voel die blikken, de ogen van wat dalijk leeg is.
Jewel - Fat Boy
Oud 31-05-2004, 23:28
Verwijderd
Goh, het gaat zoooo hard. En tegelijkertijd hou ik vast aan het verleden...
Oud 01-06-2004, 08:13
Verwijderd
ik kan niet meer terug
Oud 01-06-2004, 09:41
Nona
Nona is offline
En morgen moet ik echt. Maar hoe? Als hij nu initiatief zou nemen... Ik durf gewoon veel te weinig, maar op deze manier laat ik alles aan me voorbij gaan. Daar heb ik geen zin in, ik wil ook gewoon iets op kunnen bouwen!
Maar ja, hoe zeg je zoiets? Ik maak me geen zorgen om wat hij denkt, want als hij niet hetzelfde voor mij voelt is het meteen over en weten we dat weer. Jammer, maar wel duidelijk. Maar als ik niets durf te zeggen weet ik nog steeds niet en dan blijf ik weken, misschien maanden op deze manier bezig. En dat wil ik niet meer. Dus hoe ga ik in godsnaam duidelijk maken wat ik wil???

Pfrt, ik ben echt een enorme mutsch.
Oud 01-06-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 01-06-2004 @ 10:41 :
En morgen moet ik echt. Maar hoe? Als hij nu initiatief zou nemen... Ik durf gewoon veel te weinig, maar op deze manier laat ik alles aan me voorbij gaan. Daar heb ik geen zin in, ik wil ook gewoon iets op kunnen bouwen!
Maar ja, hoe zeg je zoiets? Ik maak me geen zorgen om wat hij denkt, want als hij niet hetzelfde voor mij voelt is het meteen over en weten we dat weer. Jammer, maar wel duidelijk. Maar als ik niets durf te zeggen weet ik nog steeds niet en dan blijf ik weken, misschien maanden op deze manier bezig. En dat wil ik niet meer. Dus hoe ga ik in godsnaam duidelijk maken wat ik wil???

Pfrt, ik ben echt een enorme mutsch.
Hoe herkenbaar!
Heb gisteren mijn mail gestuurd. Zoals hij zei: Stuur maar wel. Open en eerlijkheid.
Maarja, er kunnen nu dus twee dingen gebeuren. En ik ben erg bang om gekwetst te worden
Oud 01-06-2004, 10:17
Gothic
Gothic is offline
Na Engels was ik bang dat alles verpest was, dat ik geen 7,5 meer kon halen, maar het is theoretisch nog mogelijk... Heb ik 3 jaar lang gewerkt, 3 jaar lang een 7,5 of hoger gestaan en nu door 1 examen is dat weg ....

Ervanuit gaande dat ik minimaal een 5 heb voor Engels.... dan als ik morgen een 8 haal voor sk of ik heb voor een van mijn examens een 7,5 of hoger gehaald, dan kan ik mbv een herexamen nog een 7,5 gemiddeld komen staan...

Maar aan de andere kant, heb ik dat niet en haal ik het morgen niet, is het wel makkelijk, want dan hoef ik gewoon niets meer te doen en ben ik gewoon klaar...

Ik weet niet wat ik liever wil eigenlijk ...
Oud 01-06-2004, 12:00
Gothic
Gothic is offline
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE E

Reis (vakantie) gaat door . We waren zaterdag naar het reisbureau geweest om op zoek te gaan naar een andere reis. We hadden een mooie gevonden, hij wilde meteen boeken, ik wilde nog ff afwachten hoe het zat met de andere reis. Dus uiteindelijk zouden we wachten tot vandaag, die reisorganisatie opbellen om te vragen of hij doorging en dan zouden we anders vanochtend meteen die nieuwe reis boeken. Maar hij ging gewoon door . Er was gewoon vandaag geboekt en daardoor waren er genoeg mensen voor vertrek. Ik ben echt blij . Blij dat ik m'n vader toch zo ver had gekregen om nog even tot vandaag te wachten.
Ik heb er echt zoooooo'n zin in . Yee ik ben blij...

nu kan ik me al helemaal niet meer concentreren ...
Oud 01-06-2004, 12:26
cyntha
cyntha is offline
Het ging vanmorgen een paar uur goed . Jammer dat ik toen naar het ziekenhuis moest, nu gaat het minder goed dan toen ik wakker werd. Ze doen me daar zo afbeulen, is moeilijk om niet te zeggen ik kap ermee. Als ik nu een beetje verschil zou merken, dan weet ik waar ik het voor doe. Maar helemaal niks, ja het wordt alleen maar erger. Krijg steeds meer last en ben helemaal kapot als ik terug kom van de fysio/ergo/etc. Ben nu al 7 weken, bijna 8 weken bezig. Dan moet je toch onderhand wel verschil gaan merken? Of wil ik weer eens te veel, zoals gewoonlijk.
Oud 01-06-2004, 12:44
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Pinkpop was gaaf, maar het heeft me ontzettend gesloopt. Ik heb voortdurend m'n gevoelens lopen opkroppen, had echt moeite met de vrienden van m'n vriend, het schijnt grappig te zijn ofzo als ik instort , en ben zaterdag 2x lastig gevallen. (Waardoor ik me echt steeds meer begin af te vragen of ik niet toch een bordje om heb hangen met "Neem mij!" of iets dergelijks.. )
Mja.. en ik ben 3 kilo aangekomen. (Hoe aanstellerig het ook mag klinken: ) de grootste domper van het hele weekend.

Naja.. het boeit ook allemaal niet, nix boeit.

P.s Sorry voor mijn gezever.
Oud 01-06-2004, 14:43
Verwijderd
Ik ben moe, echt zo ontzettend moe. Vannacht hooguit 4 uur geslapen. Stom gedoe. Verder was ik heel vrolijk vandaag, totdat ik aan mn wiskunde ging. Waar ik geen hol van snap . NOugoed, spiekbriefje gemaakt Komt wel goed allemaal hoor, als ik een 1 haal, sta ik nog afgerond een 7 voor wiskunde. Maargoed, jammer van die 8 dan. Ik ben weer in een enorme trieste liedjes bui. Snap het ook niet.
Gelukkig heb ik het ook absoluut niet druk de komende paar dagen.

Who wants to live forever? When love must die..
Touch my tears with your lips, and touch my world with your fingertips. And we can have forever.
And we can love forever. Forever is our today

Maar ik zat me te bedenken; ik ben gezond, ik heb alles, ik heb genoeg te eten en drinken, ik heb een mooi huis, ik heb familie, ik heb een aantal hele goede vrienden, er zijn mensen die van mij houden. Wat wil ik nou nog meer?
Oud 01-06-2004, 14:49
Winner
Winner is offline
Ik voel me zo saai... Ik was vroeger veel rebelser. Ik ben nu de hele tijd druk met allemaal dingen voor mijn toekomst en zo en ik heb bijna geen tijd meer om kansloze en domme dingen te doen.
Oud 01-06-2004, 15:18
FIEloSOOF
FIEloSOOF is offline
tis uit
Oud 01-06-2004, 16:12
Verwijderd
engels ging zo slecht. ik heb bijna zitten huilen boven mn examen omdat het niet lukte. net nagekekn en toch tussen de 5.6 en 7.6. ik vin het raar hoor dat ik denk dat het zo slecht ging imdat ik er einig van snapte en dan toch zo'n cijfer haal. maar goed. miss dat dit me weer wat kracht en vertrouwen geeft om die laatste twee examens te maken, voldoende. ik zie het niet meer zitten maar ik ga door. vraag me allee nneit waarvor.
Oud 01-06-2004, 16:16
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 01-06-2004 @ 17:12 :
engels ging zo slecht. ik heb bijna zitten huilen boven mn examen omdat het niet lukte. net nagekekn en toch tussen de 5.6 en 7.6. ik vin het raar hoor dat ik denk dat het zo slecht ging imdat ik er einig van snapte en dan toch zo'n cijfer haal. maar goed. miss dat dit me weer wat kracht en vertrouwen geeft om die laatste twee examens te maken, voldoende. ik zie het niet meer zitten maar ik ga door. vraag me allee nneit waarvor.
*knuft*

Wat voor punt moest je halen voor een 6 dan?
Oud 01-06-2004, 16:18
Verwijderd
joepiedepoepie! ik heb een 8 op mn eindlijst voor engels! mits ik slaag natuurlijk

Hij komt 7 uur thuis. dus nog even in zenuwen zitten..
Oud 01-06-2004, 16:29
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 01-06-2004 @ 17:12 :
heey miepie, we hebben hetzelfde cijfer!
en ik had er ook een superslecht gevoel over. ging echt bagger enzow...
Oud 01-06-2004, 16:31
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-06-2004 @ 17:18 :
joepiedepoepie! ik heb een 8 op mn eindlijst voor engels! mits ik slaag natuurlijk

doos! wat voor een gigantisch hoog cijfer heb je dan wel niet gehaald?!
Oud 01-06-2004, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 01-06-2004 @ 17:16 :
*knuft*

Wat voor punt moest je halen voor een 6 dan?
thank u.

ik moest dus een 4.6 halen, en het ziet er dus naar uit dat ik dat heb. maar toen ik het aan het maken was dacht ik dat het heel slecht ging. heel raar eig. mja ik heb me dus eig te veel zorgen gemaakt. *zucht*
Oud 01-06-2004, 16:33
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 01-06-2004 @ 17:29 :
heey miepie, we hebben hetzelfde cijfer!
en ik had er ook een superslecht gevoel over. ging echt bagger enzow...

miepie

ja ik weet het, vin het ook zo raar. dat ik toch een voldoende heb
Oud 01-06-2004, 16:48
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 01-06-2004 @ 17:31 :
doos! wat voor een gigantisch hoog cijfer heb je dan wel niet gehaald?!
Ik moest een 7,5 halen om een 7,5 te staan. Heb zo rond de 7,9 ofzo geloof ik. Iig 41 punten.. dus een 8 op mn eindlijst
Oud 01-06-2004, 16:49
Verwijderd
heb hypers van mn lekkere cijfer en hypers voor vanavond..
Oud 01-06-2004, 16:52
Verwijderd
nou, ik werd net gebeld door de vriend van mn moeder dat ie net t nieuws luisterde en hoorde dat een aankomend econoom ook een examen had gemaakt en een 2 had daarmee. Het zal vast wel eco 1,2 zijn geweest, maar dat maakt niet uit. Het schijnt dus dat economie een van de moeilijkste vakken is. En dan heeft iedereen ook nog geklaagd over gs.. Misschien slaag ik dan toch...
Oud 01-06-2004, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 01-06-2004 @ 13:44 :
Hey meisje,
Ik wil je 'gezever' wel horen. Barst maar los als je daar behoefte aan hebt.
En naar van die dingen die er gebeurd zijn dit weekend.

*hug*

En mijn 'hart luchterij': Zaterdag ga ik naar d'r toe. En dat vind ik heel erg eng.
Ze vroeg net aan de telefoon 'waar we nou stonden'.
Ok. Heb ik dat helemaal verkeerd begrepen zondag.

Nouja waarschijnlijk niet, en zit ik mezelf nu weer helemaal op te naaien door te denken dat het misschien nog goedkomt.. Pfwh.

En. Ik voel me een beetje raar over het feit dat ik niet boos ben. En dat ik het ze gelijk vergeven heb. Niet dat ik het vergeten ben, ik denk nergens anders aan.
Maar ik neem niemand iets kwalijk. (Mezelf misschien. Dat wel.)
Nu voelt het zo raar.
Oud 01-06-2004, 18:31
Verwijderd
wat een rotdag. je bent een beetje duizelig en meteen begint iedereen over anorexia te zeuren. hallo! ik wil wel een paar kilootjes kwijtraken maar ik dan heb ik niet meteen anorexia! en dan begint mijn moeder helemaal te flippen als ik zeg dat ik een hele beker melk heb gehad en dan eigenlijk maar een halve beker was... waar je al niet over kunt zeiken zeg.
Oud 01-06-2004, 18:39
Arashi
Arashi is offline
kweenie waar ik meer van baal... Dat ik een ander 'blij' maak met een dode banaan, dat ik tegen beter weten in iets voor de tweede keer vraag (dat ik überhaupt al iets vraag), of het feit dat hij het wéér heeft geflikt hen om te praten. ... misschien maak ik van iets kleins iets groots, maar ik baal er gewoon ontzettend van dat het hem elke keer weer lukt om me te blokkeren, dat ik constant op m'n tenen loop om hem niet te irriteren en dan nóg heel erg vaak de volle laag krijg.

Blaaah. had ik mijn grote mond nou maar gehouden.

Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 18:47.
Oud 01-06-2004, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Arashi schreef op 01-06-2004 @ 19:39 :
Dat ik een ander 'blij' maak met een dode banaan, dat ik tegen beter weten in iets voor de tweede keer vraag (dat ik überhaupt al iets vraag), of het feit dat hij het wéér heeft geflikt hen om te praten.
Dooie bananen zijn te overleven (maar hopelijk komt er ooit een levende voorbij )...de rest is denk ik vervelender, met name voor jou zelf. (})

Ik ben of verkoortsig of hooikouden...maar wat het nou meer is...ik weet het niet. 't is iig niet fijn, dat weet ik wel. Morgen nog stage lopen, alleen ochtendje, scheelt een heel stuk. Donderdag vrij en vrijdag twee uurtjes les en dan weer weekend...dan nog één normale school week, dan een tentamenweek en dan twee herkansingsweken...maar hopelijk ben ik dan gewoon vrij. Moet nog aardig wat huiswerk maken en dingen afsluiten enz... Mjah.
Oud 01-06-2004, 19:35
Miracle
Miracle is offline
Volgende keer beter, het is het vervelendste voor jezelf.

Ik ben moe, ik voel me alleen (iig rust ) en ik ben niet tevreden. Ik moet, ik moet, ik moet!
*zucht* Ik ben de weg even kwijt.
Oud 01-06-2004, 19:38
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
dreen schreef op 01-06-2004 @ 20:35 :
Volgende keer beter, het is het vervelendste voor jezelf.

Ik ben moe, ik voel me alleen (iig rust ) en ik ben niet tevreden. Ik moet, ik moet, ik moet!
*zucht* Ik ben de weg even kwijt.
*geeft een berg knuffels*

Waarom/waardoor ben je de weg kwijt?(als ik vragen mag)
Oud 01-06-2004, 19:42
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 01-06-2004 @ 20:38 :
*geeft een berg knuffels*

Waarom/waardoor ben je de weg kwijt?(als ik vragen mag)
Dank je.

Ik weet niet waardoor... Het is gewoon weg. De kracht om mijn leven te veranderen. Dat het ooit beter wordt.
De hoop is weg.
Oud 01-06-2004, 20:18
Verwijderd
Ik is moe...CSI Miami wordt toch wel steeds leuker (vroeger vond ik alleen de 'echte CSI' leuk (leuk is niet het goede woord, maar ja)). Als het afgelopen is, duik ik meteen m'n bed in. Hopelijk slaap ik eindelijk weer eens een nacht helemaal door tot gewoon een uur of half 7... (Ipv om de 2/3 uur wakker te worden en om half 6/6 uur echt wakker te zijn.)

Citaat:
dreen schreef op 01-06-2004 @ 20:42 :
Ik weet niet waardoor... Het is gewoon weg. De kracht om mijn leven te veranderen. Dat het ooit beter wordt.
De hoop is weg.
Het komt wel weer terug, daar ben ik van overtuigt. Maakt het niet minder erg, maar goed, wilde het toch zeggen.
Oud 01-06-2004, 20:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dreen schreef op 01-06-2004 @ 20:42 :
Dank je.

De hoop is weg.
*knuft Sandra* Kop op meis, probeer weer terug te komen in de spiraal omhoog. Misschien is het wel goed voor je om er zaterdag even uit te zijn, even onder de mensen, wat lotgenoten om je heen.
Oud 01-06-2004, 21:03
Verwijderd
blij blij blij
Oud 01-06-2004, 21:08
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-06-2004 @ 22:03 :
blij blij blij
Leuk leuk leuk!!!

Heeft ie terug gemaild?
Oud 01-06-2004, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 01-06-2004 @ 22:08 :
Leuk leuk leuk!!!

Heeft ie terug gemaild?
nee.. hij smste en ik krijg vanaaf een mail terug en we msnen nu en dat terwijl ik moet leren
Oud 01-06-2004, 21:13
Poesket
Poesket is offline
Ex vriend weer gezien, moeilijk, hij is er nog niet overheen. WE moeten nog wat meer afstand nemen denk ik want als ik normaal als vrienden met hem om wil blijven gaan blijft hij hoop houden

Andere leuke jongen heeft me vandaag gebelt, wat gezelligf en wat een lieve gezellige schat is dat toch. Erg gelachen. Gaan binnenkort weer daten maar ik moet nog zo veel doen voor school en zo veel inleveren.

Wil iemand anders even een werkstuk voor godsdienst in elkaar flansen of naar me sturen over Islam (liefts over de vrouw en haar rol in de islam)
Oud 01-06-2004, 21:14
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-06-2004 @ 22:10 :
nee.. hij smste en ik krijg vanaaf een mail terug en we msnen nu en dat terwijl ik moet leren
Leuk leuk leuk

Regels voor berichten