Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2004, 21:05
Verwijderd
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 26-11-2004 @ 16:47 :
Toch triest als de jongens die dit gedaan hebben dadelijk een een SV krijgen voor huisvredebreuk.

Het bestuur zou beter bij zichzelf te raden kunnen gaan, dan bij de groep die deze actie uitgevoerd heeft.
indd...je zou toch verwachten dat dit het bestuur van de "superboeren" wel wakker schudt.
Advertentie
Oud 28-11-2004, 18:47
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
KNVB dreigt clubs te beboeten als staking doorgaat
AMERSFOORT - De voetbalbond KNVB weigert de keus te respecteren van de voetbalverenigingen Quick en Hoogland om voetbalwedstrijden te staken.De verenigingen spelen niet, omdat ze de vorige week overleden Frank Hermsen willen herdenken.

Zaterdag is de voetballer van Quick herdacht bij de vereniging. Ook negentien andere clubs zijn opgeroepen om vanochtend om elf uur naar de sportvelden aan de Dorresteinseweg te komen. Om kwart over elf moeten vervolgens zoveel mogelijk ballonnen -liefst in de eigen clubkleuren- op worden gelaten. Hierna kan iedere vereniging de activiteiten weer hervatten. De KNVB dreigt de clubs Quick en Hoogland nu te beboeten voor het bewijzen van de laatste eer aan hun gewaardeerde voetballer. De bond accepteert de staking niet. Normaal gesproken worden clubs hiervoor gestraft met geldboetes.

Voorzitter Hoek van Quick is teleurgesteld in de houding van de bond. ,,Ik heb hun geprobeerd uit te leggen hoe diep de gebeurtenissen rond Frank er hier ingehakt hebben, maar dat heeft er niet toe geleid dat de sancties van de baan zijn. Het is een tegenvaller.’’ De voorzitter gaat volgende week praten met de KNVB. ,,We zijn bij Quick nu even met heel andere dingen bezig. De problemen met de bond heb ik daarom voorlopig even op het plankje gelegd.’’
KNVB waar is uw fatsoen?

edit: bron: www.voetbalonline.nl

R.I.P. 14-05-2000
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 28-11-2004, 19:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 28-11-2004 @ 19:47 :
KNVB waar is uw fatsoen?

edit: bron: www.voetbalonline.nl

R.I.P. 14-05-2000
Belachelijk..


Vanwaar die datum? Ik neem aan dat diegene pas geleden is overleden?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 28-11-2004, 19:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-11-2004 @ 20:36 :
Belachelijk..


Vanwaar die datum? Ik neem aan dat diegene pas geleden is overleden?
Inderdaad, ronduit belachelijk...

Vroeg ik me ook al af
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-11-2004, 11:02
Verwijderd
Datum: 28-11-2004 Tijd: 19:39
Over de Den Bosch-supporters....

Tja, je hebt er ongetwijfeld al iets over gelezen: De aanhang van Den Bosch heeft zich op een ongelooflijk trieste manier misdragen tijdens de minuut stilte. Waar de NAC-aanhang muis-stil was (zoals het hoort), begonnen de Bosschenaars blij met zingen en op de trommel slaan (NAC, steun je eigen achterban eens; heb schijt aan de relatie met andere clubs en kom eens op voor je EIGEN supporters: alle trommels verbieden!!!). Tijdens het (vooraf al aangekondigde) zingen voor de familie Schreuder konden ze zich al niet respectvol gedragen, maar die minuut stilte sloeg echt alles. Als er een keer eens spreekkoor van de tribunes rolt, staat de media er bovenop. Wij zijn benieuwd wat we nu te zien/horen krijgen hierover.
Eén ding staat vast: De Den Bosch-aanhang heeft 0,0 krediet meer. En dat is dan het clubje waarop Lurling zo trots op is.....
Oud 29-11-2004, 11:05
Verwijderd
om maar ff een edit te doen op me eigen post... de bossche supporters waren gewoon in en in triest... eerst tijdens het nummer voor schreuder zitten trommelen en zingen, dan de minuut stilte verbreken... (hoe triest en respectloos kun je zijn) en als vak g dan ff later reageert door over die dooie hoolie van hun te zingen, lopen ze aan de hekken te sjorren... na de wedstrijd kon Den Bosch hun grote mond zo waar maken want er was bekant vrij toegang naar het voorplein, maar nee ze gingen gauw het busje in, lekker warm en veilig bij meneer de security... en nagenieten van ow ow wat waren we stoer he toen we aan die hekken hingen en toen we die minuut stilte verstoorden....

geen woorden voor...als ze zelfs geen respecht hebben voor hetgeen wat de familie schreuder nou doormaakt..... triest.... heel triest..
Oud 29-11-2004, 19:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Even een stukkie over een van onze spelers, best opvallend.
Bron: Dagblad de Limburger (staat ook op www.mvvmaastricht.nl )

Maurice Verberne: van de cardio-kamer naar het veld

[30/11/2004] Het zijn wondere tijden voor MVV-aanvoerder Maurice Verberne. Amper twee weken na een hartoperatie buffelt de 33-jarige verdediger weer op het veld, alsof-ie even naar de bakker is geweest. In werkelijkheid is een loden last van zijn schouders gevallen. ,,Ik voel me helemaal opgefokt, zoveel energie heb ik nu.'' Het lijkt, die dag in oktober, op een doodgewone ochtend. Vallende bladeren, schraal zonnetje. Een herfstdag zoals er duizenden herfstdagen zijn. Maar Maurice Verberne zal 'm nooit meer vergeten.

Tijdens de training op Klein Geusselt slaat zijn hart, na een pittige inspanning, plots op hol. Hij heeft het al vaker meegemaakt. Meestal duurt het twee, drie minuten. Maar deze keer zeker een kwartier. ,,Mijn hartslag gierde tot boven de tweehonderd. Ik kreeg hoofdpijn, stijve kaken. Ik voelde voor het eerst echt angst. Een paar dagen eerder was een Braziliaan tijdens een wedstrijd dood neergevallen. Het kwam wel héél dichtbij.''

Jarenlang houdt de Brabander met Indische roots zijn hartritmestoornissen verborgen. Bij FC Den Bosch heeft hij er last van, bij RBC, in het Zuiderpark van ADO Den Haag. Maar alleen zijn meest intieme vrienden weten ervan. Als er weer een aanval komt, volgt een vast trucje om de motor van zijn lijf te beteugelen. Vinger tegen de halsslagader en even drukken. ,,Dat werkte vrijwel altijd. Doktoren zeiden dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Het zou ongevaarlijk zijn. En zo voelde ik dat ook.''

Tot die macabere oktoberdag, nu zo'n anderhalve maand geleden. De medische staf van MVV schrikt zich te pletter en zet Verberne direct op non-actief. Met volledige instemming van coach Andries Jonker. Maurice Verberne, type ruwe bolster, protesteert eerst nog heftig. Maar daarna overwint het verstand. ,,Ik heb Jonker gevraagd: 'Zou je hetzelfde hebben gedaan als we de Champions League moesten spelen?'. 'Ja', zei hij resoluut, 'ik wil het niet op m'n geweten hebben dat jij straks omkiept'. Hij had natuurlijk gelijk. Thuis heb ik een schat van een zoontje. Maar ik wilde zelf de keus hebben om wel of niet onder het mes te gaan.''

De MVV-captain krijgt geen keus en al snel vindt hij zichzelf terug op de operatietafel in het AZM van Maastricht. De club geeft, mede op zijn verzoek, geen enkele ruchtbaarheid aan de zaak. In het ziekenhuis ontdekken medici dat er ergens in het hart, zoals Verberne het noemt, 'een draadje los zit'. Een laser brandt het hele zaakje vast en een dag later kan-ie al naar huis. Wat heet! Hij mag direct weer razen over het trainingsveld. En amper twee weken later staat de patiënt aan de aftrap: tegen Helmond Sport, afgelopen vrijdag. Hij staat er zelf versteld van. ,,Ik voel me helemaal opgefokt, zoveel energie heb ik nu. De artsen hebben me verzekerd dat er slechts een of twee procent kans is dat het terugkomt.''

Het was, zo geeft hij grif toe, vrijdag niet zijn beste wedstrijd. Balen, vloeken: 3-0 verlies en een directe tegenstander die twee keer scoort. Maar niemand moet het hem kwalijk nemen dat hij deze week met opgeheven hoofd op Klein Geusselt rondloopt. Normale hartslag, geen hoofdpijn en weg stijve kaken. En 's avonds een zoontje die een springlevende papa ziet. ,,Ik ben mentaal een behoorlijk sterke jongen. Maar ik ben ontzettend blij dat alles achter de rug is.''


Mooi dat Maurice weer terug is. Hij maakt dan wel vaak slippertjes en vrijdag zag je dat hij nog spelritme mist, maar al met al blijft het een ervaren kracht voor Us MVV'ke.

Heb het vandaag (30-11) ff aangepast omdat er nu een wat groter artikel stond.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 30-11-2004 om 18:35.
Oud 30-11-2004, 14:08
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Heb het niet helemaal mee gekregen, waarom was die minuut stilte bij NAC (i.v.m. de familie omstandigheden van Schreuder? of was het iets anders?)
I.i.g. laat het voorval zien dat Den Bosch niet thuis hoort in HCE...

Roda liet zich ook gaan tijdens Twente-Roda toen er een minuut stilte was voor een doodgeschoten enschedese politie agent.
Wel moet gezegd worden dat er vanuit P iemand het volgende riep: "ik heb geen respect voor de politie" tja, enerzijds had hij zijn bek moeten houden, maar aan de andere kant is het ook hypocriet om tijdens het hele voetbalgebeuren op de vuist te gaan met de politie omvervolgens te laten zien hoeveel je ze respecteerd.
Maargoed de beste diender had w.m.b. meer respect verdient....

datum: dag na vuurwerkramp in Enschede, toen de KNVB ook al vond dat er 'gewoon' gevoetbald moest worden, en dat terwijl de bondsvoorzitter zelf een e'de-er is

Tja, het is al redelijk lang geleden, maar die dingen vergeet je niet snel...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 30-11-2004, 14:42
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-11-2004 @ 20:36 :
Belachelijk..


Oud 30-11-2004, 14:45
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
30 november 2004
4500 luiers voor stilburg broekpoepers Update fotokes


Vannacht is er een ludieke tegenactie geweest op het hoopje mest dat willem2 supporters voorafgaand aan willem2 - NAC hadden gedropt bij het Rat Verlegh stadion.

4500 luiers zijn bij het willem 2 stadion gedropt: Stilburg broekpoepers, zijn 4500 luiers genoeg om oew stront bij oew te houwe? luidde de begeleidende ludieke spandoektekst.



Edit 12.00 uur: Het kon niet lang duren voor de foto`s van gisterenavond in de mailbox verschenen. Met dank aan bepaalde iemanden:







www.derat.nl
Oud 30-11-2004, 15:04
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
'vette shit'!
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 30-11-2004, 15:18
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 30-11-2004 @ 16:04 :
'vette shit'!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 30-11-2004, 15:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Leuke actie
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-11-2004, 16:41
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Het is 1 van de weinige ludieke acties die het sportjournaal haalt!

Leuke actie van NAC.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 30-11-2004, 18:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wel geinig van Breda ja... en dit zeg ik als doordeweekse inwoner van Tilburg.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-11-2004, 22:10
Verwijderd
en het personeel met kinders van het bedrijf naast willem ie ie heb een hoop gratis luiers
Oud 01-12-2004, 12:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alleen Beckham troeft lepe Bergkamp af

1/12/2004 12:56

Dennis Bergkamp is niet alleen Nederlands rijkste voetballer, maar ook de speler met grootste vermogen in het Premiership, zo blijkt uit een onderzoek van het Engelse voetbalblad FourFourTwo.
Met zijn saldo van 54 miljoen euro heeft hij dertien miljoen meer vergaard dan Manchester City-spits Robbie Fowler en liefst 22 miljoen meer dan Alan Shearer van Newcastle United.

In vergelijking met Engelse spelers die in het buitenland hun brood verdienen hoeft Bergkamp alleen David Beckham voor te laten gaan. Ook al is Becks ruim zes jaar jonger, toch verdiende hij al 41 miljoen meer dan Bergkamp.

Beckham dankt zijn fortuin voor een groot deel aan zijn commerciële deals en zijn gezicht siert dan ook de verpakking van menig A-merk. Bergkamp is daarentegen vooral een lepe investeerder volgens FourFourTwo.

Het vermogen van de rijke voetballers valt overigens in het niet bij dat van oliemagnaat Roman Abramovitsj, die goed is voor zo'n 11 miljard euro en Chelsea als speeltje heeft gekocht.

Top tien rijkste 'Engelse' spelers




1. David Beckham Real Madrid 95 miljoen euro
2. Dennis Bergkamp Arsenal 54 miljoen euro
3. Michael Owen Real Madrid 44 miljoen euro
4. Robbie Fowler Manchester City 41 miljoen euro
5. Alan Shearer Newcastle United 32 miljoen euro
6. Sol Campbell Arsenal 29 miljoen euro
Rio Ferdinand Manchester United 29 miljoen euro
Ryan Giggs Manchester United 29 miljoen euro
Roy Keane Manchester United 29 miljoen euro
10. Thierry Henry Arsenal 26 miljoen euro
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-12-2004, 14:56
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Getafe-voorzitter Angel Torres is boos. De fans van zijn club zouden Samuel Eto'o in de thuiswedstrijd tegen Barcelona met oerwoudgeluiden hebben gekrenkt. Maar Torres bestrijdt dat de Getafe-aanhang racistisch is.
'Wij wijzen iedere vorm van racisme en vreemdelingenhaat af en dat zullen we laten zien ook', kondigde Torres aan op Punto Radio. 'Ik heb de spelers gevraagd bij het volgende thuisduel met zwart geschminkte gezichten aan te treden.'

Torres denkt daarmee aan te tonen dat de club voorop gaat in de strijd tegen racisme. 'Het is belachelijk te denken dat er hier sprake is van racisme aangezien we spelers hebben van verschillende nationaliteiten.'

De kritiek van de kant van Barcelona, waar voorzitter Joan Laporta dreigt de onheuse behandeling van zijn spits voor te leggen aan de commissie tegen geweld, is onterecht én hypocriet, meent Torres.

'Dat lijkt me volledig ongepast aangezien Roberto Carlos in Camp Nou veel ernstiger werd bejegend en er toen niets gebeurde. Maar ik heb de commissie gezegd dat ik degenen die zich hebben misdragen op basis van de videobeelden direct royeer.'
Zwarte Piet komt dus toch uit Spanje.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-12-2004, 17:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
KNVB acht MVV financieel gezond!!

[02/12/2004] Tijdens de woensdagavond gehouden sponsorbijeenkomst van MVV is bekend gemaakt dat de KNVB Licentiecommissie MVV heeft ingedeeld in categorie III. Binnen het licentiesysteem van de KNVB is categorie III de categorie waarin de clubs met de meest solide financiële basis worden ingedeeld. Op basis van die indeling hoeft MVV geen problemen over de licentie te vrezen.

Bron: www.mvvmaastricht.nl

Mooi zo, goed bezig. Goed om te horen dat we helemaal uit de financiële problemen zijn. Nu moet het alleen nog op voetbalgebied beter gaan en gezien de laatste weken heb ik daar weinig vertrouwen in. Maar ja, vandaag te horen gekregen dat we 3 nieuwe spelers erbij krijgen (en voor onze doen niet de minsten) dus daar ben ik wel weer blij om.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-12-2004, 18:16
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 30-11-2004 @ 15:45 :
30 november 2004
4500 luiers voor stilburg broekpoepers Update fotokes
Ik vraag me toch alweer weer af hoe je in godsnaam 4500 luiers, tien koeien, een doodskist, weet ik veel hoeveel kilogram mest of andere logge troep ongemerkt in een voetbalstadion legt!

Elk keer als wij naar het stadion van zwolle gingen om bijvoorbeeld hun letters te jatten (vandaar de bijnaam 'Olle', want na de Z en de W kwam de beveiliging er al aan), iets in hun uitvak wilden doen of gewoon ouderwets de middenstip probeerden mee te nemen (ongeveer 46 keer gedaan de afgelopen zes jaar) was ik al doodsbenauwd.
Oud 02-12-2004, 18:33
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-12-2004 @ 19:16 :
Ik vraag me toch alweer weer af hoe je in godsnaam 4500 luiers, tien koeien, een doodskist, weet ik veel hoeveel kilogram mest of andere logge troep ongemerkt in een voetbalstadion legt!

Ik neem aan dat de luiers niet in het stadion lagen maar bij het stadion zijn gelegd. En hoe ze sommige andere dingen doen zou ik ook niet weten.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 03-12-2004, 21:53
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 02-12-2004 @ 19:33 :
Ik neem aan dat de luiers niet in het stadion lagen maar bij het stadion zijn gelegd. En hoe ze sommige andere dingen doen zou ik ook niet weten.
bij het trainingsvel bij het stadion zijn ze gelegd... en toen in 2000 werd er informatie bij een insider gewonnen over de beveiliging en camera's int stadion om zo naar binnen te kunnen en het "wesley-spandoek" te jatten
Oud 04-12-2004, 10:51
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Naakt FC Nitra wil meer vrouwen op tribune

3/12/2004 17:40

Het gaat goed met FC Nitra, maar het kan nog beter. De club is momenteel koploper in de tweede divisie van Slowakije en won zes van de laatste zeven competitiewedstrijden. Halverwege de competitie is de voorsprong op nummer twee ŠK Zemplín Michalovce al zeven punten.
Groot minpunt is echter de gebrekkige publieke belangstelling. Tijdens de laatste drie gewonnen thuiswedstrijden zaten er respectievelijk slechts 1286, 1645 en 1730 toeschouwers in het stadion, dat genoeg capaciteit heeft om elfduizend aanhangers een plek te geven.

FC Nitra wil het tij keren en mikt daarbij op een nieuwe doelpgroep: er moeten meer vrouwen komen kijken. De manier om meer vrouwen naar het stadion te lokken, is hen te laten zien wat de spelers in huis hebben. Letterlijk, dan.

Dus: trainingspak uit, shirt uit, broek uit en ook de kousen en schoenen. En met zijn allen op de nieuwe elftalfoto, zij het met de benen over elkaar en de handen op een veilige plek. Er moet voor de vrouwen iets overblijven om over te fantaseren.

Alleen trainer Galad waagde zich niet aan deze versier-actie. 'Hopelijk blijft het hierbij en spelen we binnenkort op het hoogste niveau.' Maar mocht de actie aanslaan, dan zou er binnenkort wel eens een kalender kunnen verschijnen van FC Nitra.

www.vi.nl
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Oud 04-12-2004, 13:44
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 03-12-2004 @ 22:53 :
bij het trainingsvel bij het stadion zijn ze gelegd... en toen in 2000 werd er informatie bij een insider gewonnen over de beveiliging en camera's int stadion om zo naar binnen te kunnen en het "wesley-spandoek" te jatten
Hehe, ik hoorde dat Wesley zijn supportersleven aan de wilgen heeft gehangen en nu een verdienstelijk volkszanger is geworden.
Die jongen is lekker op het biljart in café 't Laer het levenslied zingen.
Oud 05-12-2004, 11:39
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Deze heb ik ergens gezien en vond het toch wel erg vet:


Yale neemt Harvard in de maling

Al 121 jaar is er sprake van een grote rivaliteit tussen de studenten van de Amerikaanse Yale en Harvard univeristeiten. Al generaties lang proberen de studenten zich door studentengrappen legendarisch te maken. Dat bleek op 20 november maar weer eens toen bij de jaarlijkse American Football-wedstrijd tussen de beide Ivy League-universiteiten de studenten van Yale een streek flikten die ze bij Harvard niet snel zullen vergeten.

De studenten van Yale, dit jaar gastheer voor de wedstrijd, trokken Harvard-supportersjasjes aan en deden zich voor als leden van het Harvard-aanmoedigingsteam. Bij de ingang deelden ze aan elke bezoeker voor het Harvard-vak een wit of rood papier uit. Samen zouden ze de woorden GO HARVARD vormen.

Net voor de wedstrijd werden door de Harvard-supporters hun papier in de lucht gestoken waardoor de echte boodschap verscheen: "WE SUCK". Een geslaagde missie. Het is echter niet voor het eerst dat deze streek werd uitgehaald. Ruim 40 jaar geleden werd bij een nationale American Football-wedstrijd in Minnesota tussen de toenmalige topclubs Minnesota Golden Gophers en de Washington Huskies een soortgelijke streek uitgehaald

__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 05-12-2004, 11:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline


Dat zou hier in Nederland helaas niet gaan
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-12-2004, 19:30
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Bericht Algemeen Dagblad

Topper VVV - Heracles tijdelijk stilgelegd

De topper tussen VVV en Heracles is na 78 minuten gestaakt door arbiter Liesveld. Hij reageerde daarmee op het roepen van de zin: Hi-ha-hondelul' door de Venlose aanhang.

De fans begonnen dit te zingen, nadat de speaker hen had gevraagd geen oerwoudgeluiden te maken richting Heracles-speler MacDonald. Na 10 minuten hervatte de scheidsrechter de wedstrijd.

---------------------------------------------------------------------------
Gepubliceerd op: 4 december 2004

Hoe gekker kan het worden..
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Oud 05-12-2004, 19:44
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Bericht had beter ergens anders in gekunt maar wat BELACHELIJK van die scheids zeg.
Die vent legt zeker al een wedstrijd stil als je boos kijkt...
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-12-2004, 19:50
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-12-2004 @ 20:44 :
Bericht had beter ergens anders in gekunt maar wat BELACHELIJK van die scheids zeg.
Die vent legt zeker al een wedstrijd stil als je boos kijkt...
Hoezo kon die beter ergens anders? Het is toch een opmerkelijk sportbericht..
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Oud 05-12-2004, 19:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=984521

Daar gaat het over spreekkoren.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-12-2004, 19:56
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-12-2004 @ 20:54 :
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=984521

Daar gaat het over spreekkoren.
Ja oke, maar er staat toch echt boven [spreekkoren] Ado Den Haag- Psv maar goed voortaan zal ik het daar posten
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Oud 05-12-2004, 19:57
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 05-12-2004 @ 20:56 :
Ja oke, maar er staat toch echt boven [spreekkoren] Ado Den Haag- Psv maar goed voortaan zal ik het daar posten
Dat is ook weer waar.

Misschien moet dat maar eens aangepast worden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-12-2004, 13:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
We love you László Bodnar!!
Roda JC – FC Groningen (5-1) Kerkrade, 04-12-2004

Roda-uit. Na een reeks van goede resultaten kregen we weer eens ‘vertrouwd’ dik op de broek. Omdat de wedstrijd maar niet in slaap wilde sukkelen (een hoop die ik na elke tegengoal opnieuw uitsprak) was het even knijpen voor een echt buitenproportionele nederlaag. Zover kwam het gelukkig niet, 5-1 is een uitslag waar ik de laatste paar seizoenen wel mee heb leren leven.

Overigens vallen er, buiten dat trainingspartijtje van de Roda Juliana Combinatie op het hoofdveld, nog genoeg andere dingen te beleven in het Parkstad Limburg Stadion. Zo kan je je bezig houden met zoveel mogelijk dingen opnoemen die je allemaal voor het geld van de reis + wedstrijd had kunnen doen, tellen hoelang het duurt voordat FC Groningen weer de bal verliest en luisteren naar wat de omroeper - die het publiek steevast aanspreekt met de hartverwarmende term “beste sportvrienden” - allemaal te vertellen heeft.

Verder kan je je echt verwonderen over het catering-beleid in Kerkrade. Voor de aanschaf van een hamburger dien je eerst bij het linkerraam een plastic muntje te kopen die je vervolgens twee meter naar rechts, bij een ander raam bedient hetzelfde meisje, kan inruilen voor de fel begeerde hamburger. Lachwekkend tafereel, zo uit Monty Python gegrepen. Ook de gesponsorde wissels aan Roda-zijde –“Deze wissel wordt mede mogelijk gemaakt door Flexanet!”- zouden niet misstaan in een parodie van een voetbalwedstrijd.

Genoeg te zien dus, daar in het diepe zuiden. Maar één gebeurtenis in het bijzonder wil ik nog even verder belichten. Na één van de Roda-goals rende doelpuntenmaker László Bodnar fanatiek naar het uitvak toe om ons vervolgens met woeste sprongen, fanatieke vuistjes, en agressieve schreeuwen zijn doelpunt onder onze neus te wrijven. Nee, het was duidelijk dat wij er als Groningers niet zo goed opstonden bij deze Bodnar, en hij zonet zoete wraak had genomen voor een nog te bepalen voorgeschiedenis.

“Vreemd verschijnsel eigenlijk”, merkte iemand in de rust later op, “We staan hier gewoon naar een voetbalwedstrijd te kijken, komt er ineens Hongaar, van wie ik tot net nooit gehoord had, voorbij huppelen om ons uit te dagen. Als we hem nou minutenlang hadden uitgemaakt voor een hoerenkind, geblondeerde balzak en een lijer van nog wat terminale ziekte’s was zijn actie wel begrijpelijk geweest”. Maar inderdaad niets van dat alles. “We hebben die gozer helemaal niets misdaan, man!”, merkte een ander met een flauw glimlachje op. Erg verwonderlijk inderdaad. Want ik ben nog wel zo’n aardige knul! Ik help altijd oude vrouwtjes met oversteken, wijs Duitsers beleefd de weg wanneer ze die vragen en geef gul aan goede doelen. Waarom heeft László, de springende Hongaar, dan toch zo’n hekel aan me?

Normaal gesproken reageren wij als voetbalsupporters (lees:het schuim der Aarde) op zo’n daad door de betreffende speler één of ander schunnig spreekkoor toe te werpen. Met dat verschijnsel is het hele land na Sylvie Meis-gate inmiddels wel bekend. Maar behalve dat dat tegenwoordig nog maar weinig origineel is, mist het zijn doel ook volledig. Er even vanuit gaande dat het doel van die spreekkoren - behalve het beledigen en kwetsen – het uit het spel halen van de tegenstander is. De toegezongen speler is immers alleen nog maar gedrevener om sportieve revanche te halen op de fans die hem verbaal aanvallen. (Overigens bleven die geluiden bij deze wedstrijd uit.)

“We love you Bodnar! We do!” Dát hadden we moeten zingen! De rest van de wedstrijd lang! Hij zou er niets van begrepen hebben. (vertaald uit Hongaars-->)“Versta ik dat nou wel goed? Ik heb die jongens toch net zo kwaad gemaakt? Waarom zingen ze me nou al de hele tijd positief toe? Blijkbaar zijn het erg aardige mensen. Waarom heb ik ze eigenlijk net zo geprovoceerd? Waarom vond ik dat eigenlijk nodig?”
Overmand door schuldgevoelens had László de rest van de wedstrijd geen bal meer geraakt.

De beste reactie op provocatie: Sportief klappen of volledig negeren. Een paar weken terug zag ik na afloop van de wedstrijd Willem II – Groningen een Tilburgse supporter die klaarblijkelijk nog even een statement naar ons toe wilde maken. Met woeste passen begaf die zich richting ons vak om vervolgens zijn ontblote achterste aan ons te tonen. Doordat echter bijna alle Groningen-supporters al met hun gezicht naar de uitgang stonden kreeg hij totaal geen reactie. “Shit, ik had net zo goed met mijn reet naar een lantaarnpaal kunnen gaan zwaaien”, zag je hem denken toen die met een rode kop opstond. Tja, moonen naar straatverlichting wordt nou eenmaal niet als de meest stoere daad gezien. Met nog snellere passen verdween die maar weer gauw in de anonieme massa.

Een paar weken geleden kwam Twente-spits N’Kufo in het nieuws omdat hij de fanatieke aanhang van ADO Den Haag provoceerde. De Hagenezen schoten totaal uit hun slof toen de Tukker cynisch klappend voor hun tribune langs liep. Het leverde de spits na afloop kritiek op, maar zijn geplande doel zal die met zijn actie ongetwijfeld bereikt hebben. Wat als de Hagenezen nou totaal geen boodschap aan hem hadden gehad. Als ze hem volledig hadden genegeerd. Hij had wel door de grond kunnen zakken. “Wat sta ik hier nou eigenlijk dom in me handen te klappen? Ik sta gigantisch voor lul!” Met de staart tussen z’n benen had N’Kufo zich maar weer gauw naar de kleedkamer begeven. Nou hij de Den Haag-fans eens lekker wilde opnaaien was die zelf nogal afgegaan. Dat was niet helemaal de bedoeling natuurlijk.

Ook onze eigen László Bodnar was drie meter door de grond gezakt wanneer wij sportief hadden geapplaudisseerd voor zijn doelpunt, wat die blijkbaar graag met ons wilde delen. “Ik sta hier te springen als een wulpse chimpansee, maar niemand reageert op me. Wat ben ik eigenlijk een kneus!”

Een bloemetje voor Bodnar dus! Omdat we hem lekker wél lief vinden! En wanneer die volgend jaar met Roda JC langskomt in het Oosterpark zullen we hem wederom overladen met welkomstgeschenken. “We weten dat je ons niet erg aardig vindt, maar we hopen dat je misschien nog eens van gedachte wilt veranderen en ook onze sportvriend wordt. Wij vinden je namelijk een erg schattige Hongaar!”

En daarna weer negentig minuten lang: “We love you Bodnar! We do!” De groeiende schuldgevoelens en complete verwarring door al dat absurdisme, zullen arme László teveel worden. Vlak voor hij in tranen uitbarst en luid snikkend het veld afrent schopt die nog snel even de bal in zijn eigen doel. Een goede stap op weg naar een beter resultaat dan de 5-1 van afgelopen zaterdag lijkt me zo.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-12-2004, 14:20
PV
PV is offline
Voetballer sterft na treffers in finale
Uitgegeven op 06 december 2004 om 15:03 uur

De finale van de Indiase Federation Cup in Bangelore is zondag ontsierd door de dood van Cristiano de Lima. De 25-jarige Braziliaan hielp Dempo Sports Club in de 78ste minuut met zijn tweede doelpunt van de wedstrijd tegen Mohun Bagan aan een 2-0 voorsprong, maar stortte direct daarna ter aarde. In het ziekenhuis werd zijn dood geconstateerd.

De doodsoorzaak van De Lima is nog niet bekend. "We hebben het geregistreerd als een onnatuurlijke dood, maar we verwachten niet dat er opzet in het spel is", aldus een woordvoerder van de politie tegenover het persbureau AP. Maandag wordt het autopsierapport verwacht. De Lima was als Braziliaanse sterspeler een van de smaakmaker in het Indiase voetbal. Hij verhuisde vorig seizoen van East Bengal naar Dempo. Met zijn twee treffers in de fatale finale bezorgde De Lima Dempo voor het eerst in de geschiedenis de Federation Cup. De laatste twaalf minuten van de wedstrijd werden zondag nog uitgespeeld nadat de ineengestorte De Lima naar het ziekenhuis was gebracht.
Oud 06-12-2004, 14:35
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Jezus alweer 1..

Gister al een Marokaans international bij een verkeersongeval om het leven gekomen, vorige week een 20jarige keeper en een 16jarige jongen van een amateurclub uit het noorden....

Triest.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-12-2004, 14:39
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Doelpuntmaker verliest vinger na goal

6/12/2004 12:07

Door het dolle heen was Paulo Diogo. De Zwitserse Portugees van Servette FC was zondag de uitblinker in het met 4-1 gewonnen duel bij Schaffhausen, maar moest dat wel heel duur bekopen.
Diogo besliste in de tweede helft de wedstrijd. Hij rondde een bliksemsnelle counter af en tekende voor de 3-1. Dat wilde hij vieren: de 29-jarige aanvallende middenvelder sprong de hekken in om een feestje te bouwen met zijn supporters.

Dat zal hij zich nog lang heugen. Want de pas getrouwde doelpuntenmaker bleef met zijn ring hangen aan een hek. Diogo had dat niet in de gaten, hij merkte dat pas toen hij uit de ijzeren omheining sprong.

Diogo's vinger brak af en hij verloor de bovenste twee kootjes van zijn linker ringvinger. Zelfs een spoedoperatie in een ziekenhuis bracht geen redding. Bij Servette waren dan ook weinig vrolijke gezichten te bespeuren na de toch belangrijke overwinning op de hekkensluiter.

Overigens was de scheidsrechter het niet eens met de manier waarop Diogo zijn doelpunt vierde. Nadat de speler uit het hek was gesprongen, kreeg hij ook nog een gele kaart van de arbiter vanwege te uitbundig juichen.
__________________
Zuur...
Oud 06-12-2004, 14:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-12-2004 @ 15:39 :
auw...
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 06-12-2004, 15:14
Verwijderd
wat een kut berichten zeg.. hmmpppff sport ken hard zijn...
Oud 06-12-2004, 15:24
Verwijderd


zown moment waarop je denkt, wat is voetbal toch onbelangrijk, en wat is schelden met ziektes toch zielig.... respect voor niet alleen de RKC supporters, maar voor alle supporters in 't land die kaartjes en reacties op internet hebben achtergelaten voor de fam. Schreuder. mooi gebaar!

het zicht op de dood brengt ons weer even tot elkaar.... maar daarna?

Laatst gewijzigd op 06-12-2004 om 15:27.
Oud 06-12-2004, 15:27
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-12-2004 @ 15:39 :
jezus die scheids die dan ook dood kalm een gelekaart geeft
Oud 06-12-2004, 15:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
professor2 schreef op 06-12-2004 @ 16:27 :
jezus die scheids die dan ook dood kalm een gelekaart geeft
Idd...
Ik denk dat die jongen zelf zo wel besefte dat ie iets te uitbundig was geweest.
__________________
Zuur...
Oud 07-12-2004, 12:21
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Staanplaatsen weer toegestaan
GRONINGEN - Een vak met staanplaatsen is weer toegestaan in het betaalde voetbal. Dat heeft de KNVB besloten na een proefproject waaraan sinds vorig seizoen FC Groningen, Heerenveen en Go Ahead Eagles deelnemen.

In een vak met staanplaatsen mogen maximaal 1000 supporters plaatsnemen. Verder worden de supporters gefouilleerd en staat het vak onder permanente videobewaking.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-12-2004, 13:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC gaat er niet aan meedoen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-12-2004, 14:54
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Supporters worden gefouilleerd bij een staanvak....dat is niks nieuws voor het grootste gedeelte van de vakken.
Staanvakken staan onder cameratoezicht......dat is normaal ook al.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 07-12-2004, 15:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ATTENTIE: WAARSCHUWING!!!!!!

Er heerst momenteel een vervelende ziekte in Friesland namelijk het:

Hoerenveenvirus.

De ziekte wordt overgebracht door (voetbal)veldratten uit het dorpje Hoerenveen
Alleen mensen met weinig tot geen voetbalverstand zijn hiervoor vatbaar, het virus is niet besmettelijk en heerst alleen in Friesland.
Het is alleen lastig voor de directe omgeving .Patiënten hebben er zelf geen erg in.

Je kunt de ziektegevallen aan de volgende symptomen herkennen:

. Personen praten in een onverstaanbaar dialect.
. Mensen die nooit eerder over sfeer en emotie spraken doen dat nu plotseling wel.
. Gaan staan en schreeuwen onverstaanbare klanken uit bij het begin van een voetbalwedstrijd.
. IJlen over Abe, Foppe en de UEFA-cup (contradictio in terminis)
. Stijging van temperatuur bij de woorden Abe en Foppe(Koortsig)
. Voorkeuren voor rode menstruatievlekken,schapen en Annie's
. Geestelijk en mentaal in de knoop zitten.
. Dragen bij voorkeur truien met witte en blauwe banen met daar op de rode menstruatievlekken.
. Kunnen emoties niet uitten door middel van zingen en/of vloeken.Hebben geen enkele mening.

Hardnekkige gevallen willen nog wel eens overgaan tot vernielingen in openbare transportgelegenheden!!

Wat te doen met deze patiënten:

. Zoveel mogelijk Negeren.
. Niet aanspreken of aanraken.
. Isoleren van het gezonde deel van Nederland
. Meenemen naar een echt voetbalstadion.

Verwachte duur van het virus:

. De ziekte gaat vanzelf weer over, behalve bij zeer hardnekkige gevallen(de zogeheten Tubbiisten).
. Na ongeveer half jaar zal het virus vermoedelijk verdwenen zijn.
.Waarschijnlijk zullen de eerste gevallen omstreeks na de winterstop alweer wat
rustiger worden.

Hoe vermijd je het virus of hoe kom je er vanaf:

. Mensen die een aanval van het virus voelen opkomen of eerder van de ziekte
willen genezen dan de verwachte duur, kunnen zich wenden tot de K.N.V.B.
Zeist, daar is een speciaal genezingsprogramma opgestart met lessen over spelregels
Voetbalinzicht en gedragstechnieken. Tevens wordt er een cursus omgaan met emoties aangeboden.


Dit was een bericht van de GGD Friesland:
GGD Fryslan
Postbus 612
8901 BK Leeuwarden



Bron: Leeuwarder Courant / GGD
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-12-2004, 16:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
beetje flauw
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-12-2004, 17:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-12-2004 @ 16:00 :
Mjah, beetje jammer...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-12-2004, 18:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Leg mij dat eens uit dan?

Gewoon een ludieke actie naar de Friessen toe.

Alhoewel de echte actie nog moet komen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-12-2004, 18:39
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Middenvelder Baseggio reserve-keeper A'lecht

7/12/2004 13:06

De personele nood is hoog bij Anderlecht. Zo hoog dat coach Hugo Broos heeft besloten dat middenvelder Walter Baseggio onder de lat moet als de enige overgebleven fitte doelman Jan Van Steenberghe niet meer kan spelen in het Champions League-duel met Internazionale.
Baseggio reageerde onbevreesd in Het Nieuwsblad. 'Ik ben gek genoeg om ook dat te doen. In de wedstrijdjes op het pleintje voor mijn deur was ik vroeger altijd keeper. Ik ben goed op hoge ballen en kan ook meevoetballen.'

'Jammer genoeg zijn mijn zwakke punten talrijker dan mijn sterke', grapte de 26-jarige Belgisch international. 'Er is altijd maar kritiek dat ik niet polyvalent genoeg zou zijn. Maar serieus, laat me maar gewoon aan de aftrap komen als speler. Dan zou ik al tevreden zijn.'

Bij Anderlecht ontbreekt Tristan Peersman vanwege een ontsteking in zijn hiel. 'Hij kan momenteel geen schoen verdragen, laat staan een voetbalschoen', aldus Broos. Tweede keeper Daniel Zitka heeft een gebroken arm.

Voor Anderlecht staat er overigens niets meer op het spel dinsdagavond in Giuseppe Meazza. Paars-wit verloor alle vijf voorgaande groepswedstrijden en speelt alleen nog voor de eer en de winstpremie.
----------------------------------------------------------------

ja das dan wel weer humor
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 07-12-2004, 19:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-12-2004 @ 19:34 :
Leg mij dat eens uit dan?

Gewoon een ludieke actie naar de Friessen toe.

Alhoewel de echte actie nog moet komen.
kan er niet om lachen eigenlijk..beetje 100openrijverhaaltjes
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 14:00
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd 'Zidane stopt als Frans international'
MissCzechMeOut
14 17-08-2004 21:04
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten.
EmilioFCG
500 04-07-2004 12:32
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.