Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2004, 10:08
Verwijderd
ik wil reactie. Alleen maar als bevestiging dat hij mij na mijn belachelijke niet-gedrag mij toch niet zo heel stom vindt.

En iedereen vraagt of ik zenuwachtig ben, maar dat is vervelender dan die hele operatie opzich. Ach, ze bedoelen het goed
Advertentie
Oud 03-08-2004, 10:10
Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag naar de stad, bah eigenlijk heb ik helemaal geen zin..Ik heb wel zin om haar weer te zien, maar met hem erbij, ik weet het niet..En dan ook nog die vriend van hem, die wij niet kennen, waarom moet die per se meekomen? Oke, oke, ik snap dat hij mee moet omdat H. bij hem in het huisje zit, maar toch..Wat moet ik nou met hem erbij? Vaagheid, ik zeg wel dat ik om een bepaalde tijd thuis moet zijn ofzo.. 'k Kan ook zeggen dat ik ziek ben.. En dan haar alleen laten met hen, god wat ben ik gemeen ..Maar nee ik zal mezelf wel opofferen en meegaan..God, wat ben ik een lieverdje..
Oud 03-08-2004, 15:27
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
En in de vakantie word je er weer heerlijk mee geconfronteerd. Ik heb gewoon NIEMAND die een zich een HOL in me interreseert
Heb in deze vakantie mn vrienden welgeteld 0 keer gezien, allemaal geen tijd, te druk, geen geld. Ja, want ik woon sinds Februari in KUT-Lemmer
*Waar?*
Precies, dat is het hele probleem
Hier wonen alleen maar quasi nationalistische Friezen, die je een lul vinden als je geen Fries praat. Al mn vrienden wonen aardig ver weg ook nog eens, dus dat kost hun, of mij een euro of 10 om af te spreken. Gewoon KLOTE.
Voelt VERDOMT kut. maargoed, ik rot nu gewoon hele dagen achter mn Laptop.
Oud 03-08-2004, 15:33
Marcade
Marcade is offline
Zit ik rustig een gezond broodje kaas te eten .. durft er ineens een dooie muis voor me te springen en en .. dood en onsmakelijk te wezen ... .. ha'k ook geen trek meer ..
Oud 03-08-2004, 15:33
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 03-08-2004 @ 16:27 :
En in de vakantie word je er weer heerlijk mee geconfronteerd. Ik heb gewoon NIEMAND die een zich een HOL in me interreseert
Heb in deze vakantie mn vrienden welgeteld 0 keer gezien, allemaal geen tijd, te druk, geen geld. Ja, want ik woon sinds Februari in KUT-Lemmer
*Waar?*
Hier wonen alleen maar quasi nationalistische Friezen, die je een lul vinden als je geen Fries praat. Al mn vrienden wonen aardig ver weg ook nog eens, dus dat kost hun, of mij een euro of 10 om af te spreken. Gewoon KLOTE.
Waarom zorg jij niet dat je iets gaat doen? Je zegt het zelf al, hele dagen achter je laptop... had je daar maar niet moeten gaan wonen?
Oud 03-08-2004, 16:06
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Marcade schreef op 03-08-2004 @ 16:33 :
Zit ik rustig een gezond broodje kaas te eten .. durft er ineens een dooie muis voor me te springen en en .. dood en onsmakelijk te wezen ... .. ha'k ook geen trek meer ..
Een dooie muis die voor je springt?
Oud 03-08-2004, 16:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-08-2004 @ 17:06 :
Een dooie muis die voor je springt?
Ok ok .. niet zozeer springen .. .. mierenneuker ..
Oud 03-08-2004, 16:20
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Marcade schreef op 03-08-2004 @ 17:09 :
Ok ok .. niet zozeer springen .. .. mierenneuker ..
Wereld van verschil, want nu ben jij de schuldige...waarom ga je in godsnaam voor een dode muis zitten eten?
Oud 03-08-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 03-08-2004 @ 16:27 :
*Waar?*
niet zo negatief over lemmer... daar woont een vriend van me
Oud 03-08-2004, 16:35
Verwijderd
ik heb gewoon zin om te dansen, te springen, te gillen en te juichen!!!

en dat zonder speciale redenen
Oud 03-08-2004, 17:08
Miracle
Miracle is offline
Behangspul hier, behangspul daar. Overal. Ist ja klahar!

Grrrts, wat is het warm. Hopelijk kan ik vannacht op tijd slapen, want morgen moet ik weer vroeg werken.
Ik weet dat ik niet zo moet zeuren, maar ik ben moe.

De chinees was lekker en na wat gestress is alles weg, nu nog vertrouwen op de post.
Oud 03-08-2004, 17:56
ThePinkFlamingo
Citaat:
Ruudje schreef op 03-08-2004 @ 16:33 :
Waarom zorg jij niet dat je iets gaat doen? Je zegt het zelf al, hele dagen achter je laptop... had je daar maar niet moeten gaan wonen?
Ik woon nog thuis grapjas, en er is hier gewoon niets te doen, en aangezien ik hier niemand ken, en ze hier niet echt openstaan voor nieuwe mensen heb ik hier geen ene reet te zoeken.
Oud 03-08-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 03-08-2004 @ 18:56 :
Ik woon nog thuis grapjas, en er is hier gewoon niets te doen, en aangezien ik hier niemand ken, en ze hier niet echt openstaan voor nieuwe mensen heb ik hier geen ene reet te zoeken.
Dan ga je op jezelf wonen... (ik weet dat het niet zo simpel is )? Of je gaat in een andere stad op zoek naar dingen om te doen oid? Er zijn best mogelijkheden te vinden, lijkt me.
Oud 03-08-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 03-08-2004 @ 18:56 :
Dat met dat openstaan zal ook wel meevallen denk ik hoor...
Oud 03-08-2004, 19:04
w
w is offline
Het is uit!! *snik snik*
Oud 03-08-2004, 19:10
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
w schreef op 03-08-2004 @ 20:04 :
Het is uit!! *snik snik*
Aah, wat klote hé! *knuffelt*

Ontopic: Waarom zit hij mij altijd te kleineren? Heb ik hem wat fout gedaan ofzo? Mijn muzieksmaak is fout, mijn kleding is fout, mijn vrienden zijn fout, ík ben fout.. Ik ben een pessimist en een vreemd meisje Waarom kan hij tegen haar zo leuk doen, en tegen mij zo gemeen? Ik begrijp het niet..Ben ik dan echt zo'n rotkind?
Oud 03-08-2004, 19:22
ThePinkFlamingo
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-08-2004 @ 19:23 :
Dat met dat openstaan zal ook wel meevallen denk ik hoor...
Dus niet.
Oud 03-08-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 03-08-2004 @ 20:22 :
Dus niet.
wat raar..
misschien een vriend uitnodigen en dan lekker uit gaan?
Oud 03-08-2004, 20:52
Verwijderd
ihatemylifeihatemylifeihatemylife.
Oud 03-08-2004, 20:55
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-08-2004 @ 21:52 :
Cmon man *schouderklopje*... sterkte

ontopic: man o man, zojuist het beste msn gesprek ooit gehad, ook al duurde het 5 minuten hooguit
Oud 03-08-2004, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-08-2004 @ 21:55 :
Cmon man *schouderklopje*... sterkte
Ik denk dat ik het meeste zou hebben aan een chirurgische ingreep - ik wil dat mijn testosteron wordt weggehaald zodat ik nooit meer slaaf ben van mijn lusten. Dat haat ik, het leidt af.
Oud 03-08-2004, 23:01
Quiana
Quiana is offline
Dat ik me steeds vaker beroerd voel van vermoeidheid is één,
dat ik me te moe voel om dingen te doen, constant een 'waas'
in m'n hoofd heb, me niet kan concentreren, enz, enz, is genoeg.

Morgen maar weer naar de drogist, want dit werkt niet meer;
ik moet goed of iig béter slapen.

En nu ga ik in de tuin zitten of wat, ik stik hier.

Oh, en ik heb een nieuwe jas. <333
Oud 03-08-2004, 23:58
suikerprinses
suikerprinses is offline
pff. verliefd. en hij vertelde me net dat het niet wederzijds is. waarom niet godverdomme? ik heb m gewoon keihard nodig nu. hoe kan ik nou verliefd worden op mn beste vriendje? en waarom hij niet op mij? waarom was ik niet een jaar eerder, toen hij wel verliefd was op mij.
Oud 04-08-2004, 06:36
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-08-2004 @ 23:43 :
Ik denk dat ik het meeste zou hebben aan een chirurgische ingreep - ik wil dat mijn testosteron wordt weggehaald zodat ik nooit meer slaaf ben van mijn lusten. Dat haat ik, het leidt af.
Er zijn toch ook pillen voor?
Oud 04-08-2004, 07:55
away
away is offline
Ik durf niet.

!!!

Oud 04-08-2004, 08:11
Verwijderd
gisteren weer huilend in bed

moet nog een symbool verzinnen om mee te nemen naar mn introductie op mn nieuwe school. iets wat belangrijk is in mijn leven..

Leonoor: GEFELICITEERD!
Oud 04-08-2004, 08:54
farai
farai is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-08-2004 @ 09:11 :
moet nog een symbool verzinnen om mee te nemen naar mn introductie op mn nieuwe school. iets wat belangrijk is in mijn leven..
Das altijd leuk. De eerste x dat ik zoiets moest meenemen heb ik een schilderij meegenomen dat ik ooit van een vriendin heb gekregen. De 2de x (was dus op een andere school) nam ik mijn kaft met gedichten mee en toen heb ik er eentje voorgelezen. (wel ervoor gezorgd dat het niet te persoonlijk was )
Oud 04-08-2004, 09:40
Verwijderd
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah morgen. Nu ben ik wel zenuwachtig, zo zenuwachtig zelfs dat ik gewoon niet meer weet wat ik moet gaan doen. En ik heb nog zoveel te doen!!

wens me succes en ik ben er weer over een week
Oud 04-08-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 04-08-2004 @ 09:54 :
Das altijd leuk. De eerste x dat ik zoiets moest meenemen heb ik een schilderij meegenomen dat ik ooit van een vriendin heb gekregen. De 2de x (was dus op een andere school) nam ik mijn kaft met gedichten mee en toen heb ik er eentje voorgelezen. (wel ervoor gezorgd dat het niet te persoonlijk was )
misschien maar een foto van mij en mn vader ofzo?
Oud 04-08-2004, 09:56
Verwijderd
@ThePinkFlamingo: ik heb net vernomen dat er lemsterweek is dus ik zou zeggen: ga uit, ga wat leuks doen! kan niet mis gaan denk ik
Oud 04-08-2004, 10:26
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-08-2004 @ 21:52 :

Het had een uitspraak van mij kunnen zijn.
Oud 04-08-2004, 11:16
Gothic
Gothic is offline
Leo, CJ en Snoopy gefeliciteerd!
Oud 04-08-2004, 11:45
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-08-2004 @ 12:16 :
Snoopy gefeliciteerd!
bedoel je met de verjaardag van m'n broertje?
Cool!
Oud 04-08-2004, 12:27
farai
farai is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-08-2004 @ 10:55 :
misschien maar een foto van mij en mn vader ofzo?
Persoonlijk lijkt mij dat wel heel moeilijk om van bij het begin aan een (ik veronderstel) grote groep te gaan vertellen. Maar as jij dat wil moet je dat zeker doen.
Vele forummers hier (waaronder ook ik) kennen het verhaal en kunnen denk ik alleen maar respect opbrengen voor jouw verdriet. Ongetwijfeld ga je dat respect voor een stukje ook afdwingen als je je verhaal op die dag vertelt.

Groetjes oceangirl

P.S. Ik zit onder een geheim account maar ben wel een vaste forumster dus ik heb hier al veel verhalen van jou en anderen gelezen.
Oud 04-08-2004, 12:59
metallica
metallica is offline
Geweldigste vakantie ooit Gekenmerkt door geweldige gesprekekn op het riagg. En dan moet je je voorstellen kwade weglopende ouders bij gezinsgesprekken
En de rest van de dag doodgenegeerd worden.

Maarja, er is nu eindelijk wel besloten dat ik uit huis ga. Tenminste ze zijn het ermee eens op het riagg en m'n ouders zeggen dat het hun geen reet scheelt als ik het huis uit ben... Ze vragen zelfs waarom ik de vorige keer dan terug gekomen ben
Nu is het maar de vraag hoelang de wachtlijst is...
Oud 04-08-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 04-08-2004 @ 13:59 :
Geweldigste vakantie ooit Gekenmerkt door geweldige gesprekekn op het riagg. En dan moet je je voorstellen kwade weglopende ouders bij gezinsgesprekken
En de rest van de dag doodgenegeerd worden.

Maarja, er is nu eindelijk wel besloten dat ik uit huis ga. Tenminste ze zijn het ermee eens op het riagg en m'n ouders zeggen dat het hun geen reet scheelt als ik het huis uit ben... Ze vragen zelfs waarom ik de vorige keer dan terug gekomen ben
Nu is het maar de vraag hoelang de wachtlijst is...
Jeetje.
Oud 04-08-2004, 13:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Geweldige vakantie... Ik geniet. Wat is liefde delen toch fijn.
Oud 04-08-2004, 14:56
Nijn*
Nijn* is offline
Whaaah!!! *springt en danst in het rond* Ik ga naar Kos (Griekenland) in de herfstvakantie!!! We hebben net geboekt, en het is helemaal te gek!! Vet mooi hotel, en een zwembad en zee, en en en..wauw!! *danst verder*
Oud 04-08-2004, 17:12
Fainne
Fainne is offline
Ik wil dat hij me aanspreekt
als hij er is, bonkt mijn hart in mijn keel..
verliefd zijn is lijdzaam..
maar er zijn wel belangrijker dingen

ohja en ik ben een volledige verprutser, ik ben niet lui of egoïstisch, ok dat ben ik wel, maar aan de grond van alles zit gewoon het feit dat ik VERGEET. ik vergeet écht ALLES.
en omdat er niets mis is met mijn fysiek, ligt het aan mijn geest.
ze zei dat ik een enorm probleem heb, dat ik haar verziek (het is ook zo, maar ik kan het niet helpen). Als het kon zou ze willen scheiden van mij.

Het is niet zo dat ik het expres doe, ik vergeet gewoon...

Laatst gewijzigd op 04-08-2004 om 17:17.
Oud 04-08-2004, 17:19
Fade of Light
Fade of Light is offline
Fainne: kun je dat niet dingen opschrijven?
Oud 04-08-2004, 17:24
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-08-2004 @ 18:19 :
Fainne: kun je dat niet dingen opschrijven?
met vergeten bedoel ik ook bvb vergeten wie ik zelf ben , mijn persoonlijkheid, vergeten dat ik actief moet zijn, vergeten..

dingen opschrijven hebben we al jaaaaren geprobeerd. Nu ook weer opnieuw, gisteren ben ik met het idee gekomen een rode bol aan mijn deur te hangen ofzo als een soort alarmingsteken dat ik dingen zou moeten doen.

Als ik het verknoei thuis en er volgen weer die ruzies, krijg ik altijd mijn besef terug dat ik wat meer moet doen, maar dat zakt altijd weg na een aantal dagen. het is nogal moeilijk uit te leggen.
Oud 04-08-2004, 19:12
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 04-08-2004 @ 13:27 :
Persoonlijk lijkt mij dat wel heel moeilijk om van bij het begin aan een (ik veronderstel) grote groep te gaan vertellen. Maar as jij dat wil moet je dat zeker doen.
Vele forummers hier (waaronder ook ik) kennen het verhaal en kunnen denk ik alleen maar respect opbrengen voor jouw verdriet. Ongetwijfeld ga je dat respect voor een stukje ook afdwingen als je je verhaal op die dag vertelt.

Groetjes oceangirl

P.S. Ik zit onder een geheim account maar ben wel een vaste forumster dus ik heb hier al veel verhalen van jou en anderen gelezen.
1. Geheim account maakt niet uit. Ik zet t op internet dus er zullen vast mensen zijn die het lezen. Wel lief dat t ook echt gelezen en onthouden wordt

2. Ach, ik heb een manier ontwikkeld om er over te praten. Zodat het lekker nog op verre afstand blijft...
Ik denk dat t misschien ook wel goed is als ik er aan begin.. Met dat symbool moet je ook opdrachten doen enzo en misschien is dit een goede manier om met de verwerking te beginnen.
Tja, wat is belangrijk in mijn leven, ik denk toch wel het missen van een vader.. Door mijn relatie met hem, zijn dood etc, ben ik wel geworden wie ik ben, laat maar zeggen. Ik ben ook heel erg veranderd sinds zijn dood.
Het is niet de bedoeling respect af te dwingen, dat moet je krijgen gewoon, en niet door te vertellen over de dood van je vader of een ander familielid, maar ik snap wel wat je bedoeld hoor en zal het niet zo letterlijk nemen

Wel lief wat je zei. Thnx..

En kan zo snel niet iets anders verzinnen op t moment
Oud 04-08-2004, 19:55
sublime
sublime is offline
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan vakantie

ik heb echt het gevoel dat ik op vakantie móet, omdat ik anders een loser ben... en ik heb verdomme nu al mn vierde huilbui vandaag alleen omdat ik niet weet wat ik er nu mee aan moet... echt stom stom stom maar ik heb dus niemand om mee op vakantie te gaan. mijn twee 'beste' vriendinnen zijn gewoon niet eens op het idee gekomen me mee te vragen, dus moest ik zefl maar iets bedenken, andere mensen gingen allemaal met hun vriend(in). nu bleef dus de optie alleen gaan over. nu heb ik al gebrek aan daadkracht, maar omdat ik dus ook nog eens heel eng vind, schiet het gewoon niet op. een vriendin van mij zit voor ahar studie in siena (italie) en daar kon ik dan op bezoek, maar ik blijf het gewoon eng vinden, omdat ik dan helemaal in mn uppie naar italië moet reizen, ofwel met de trein (7x overstappen) of met het vliegtuig (nog nooit gedaan) dus nu weet ik het gewoon echt niet meer. en ik wil echt wel op vakantie, maar nu word ik er alleen maar gestrest van, en ik voel me echt zo alleen, omdat niemand lijkt te begrijpen waaróm ik het zo moeilijk vind en helemaal omdat er schijnbaar gewoon niemand is die met mij op vakantie wil.

en iedereen si gewoon zo veel hipper en dapperder dan ik... ik wil altijd wel van alles maar ik ben echt zo'n mega mislukkeling die roept dat ze vanalles wil en gaat maar nooit iets doet en dan op r 40ste een burgerlijk kutleven heeft...

waarom maak ik overal zo'n probleem van? ik wil dit zo graag kunnen, waarom kan ik het nou niet? het is godverdomme maar een vakantie en ik heb echt mn ergste dieptepunt sinds tijden...
Oud 04-08-2004, 20:35
Balance
Balance is offline
@sublime:
voor als je besluit niet naar italië te gaan:
mijn broer had zo'n beetje hetzelfde 'probleem'. Niemand om mee op vakantie te gaan, dus dan blijf je ook maar thuis.
Hij heeft toch vrij genomen van z'n werk om het vakantie idee te krijgen. Verder heeft hij zich flink verwend. Veel snoep, alleen maar lekker eten, en noem maar op.
Zorg dat je iig op die manier een soort vakantie hebt! Dan rust je toch uit en kun je jezelf een beetje verwennen. Denk ook aan dingen als een keer naar de schoonheidssalon gaan ofzo of een uitstapje/dagje stadten etc. met een vriend(in)/familielid.
Oud 04-08-2004, 20:37
Marcade
Marcade is offline
Ben je 20 minuten bezig een verhaal voor mevrouw te typen; kan je 't niet versturen omdat ze 't continue vertikt om d'r inbox is goed leeg te maken.
Oud 04-08-2004, 20:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-08-2004 @ 12:45 :
bedoel je met de verjaardag van m'n broertje?
Cool!
Yep.

Wat was ze mooi zeg. Wow. En gelukkig. Prachtig. Ik wil ook trouwen . En als ik de helft zo mooi eruit zie dan, ben ik al heel gelukkig... Ben blij dat ik meegegaan ben met eten .
Oud 04-08-2004, 21:04
el manuel
el manuel is offline
IK heb last van mn hand
Oud 04-08-2004, 21:06
starryeyed
starryeyed is offline
Voelt zich
Ik heb een leuke jongen ontmoet. nu heb ik het een en ander gezegt over dat ik uit ga en naar bepaalde feesten ben geweest terwijl ik maar 1 keer ben uit geweest. Ik deed dat omdat ik alleen maar intressant wou klinken indruk op hem maken omdat hij wil uit gaat.

En nu voel ik me schuldig, zo schuldig bang dat hij het heeft gemerkt. Bang dat hij me een rare snoeshaan vindt. Aan de ene kant denk ik tsja ach ookal voelt hij niets speciaal voor je dan kom ik er wel over heen en zijn er ergere dingen. Maar ik ben toe aan een vriend. Iemand die vraagt hoe het met me gaat. Iemand waar ik samen dingen mee kan doen. Het hoeft echt niet meteen serieus maar gewoon leuke dingen doen. Af en toe smsen. Gewoon iemand die me leuk vind. Ik zou me dan best wel weer wat zelfverzekerder voelen.

Maar nu voel ik me schuldig en STOM STOM dat ik tegen hem heb gelogen. WHY

Ik hoop dat het goed komt!
Oud 04-08-2004, 21:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-08-2004 @ 21:44 :
Wat was ze mooi zeg. Wow. En gelukkig. Prachtig. Ik wil ook trouwen . En als ik de helft zo mooi eruit zie dan, ben ik al heel gelukkig... Ben blij dat ik meegegaan ben met eten .
nou wil ik al helemaaaaaal foto's zien
Oud 04-08-2004, 21:38
ThePinkFlamingo
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-08-2004 @ 10:56 :
@ThePinkFlamingo: ik heb net vernomen dat er lemsterweek is dus ik zou zeggen: ga uit, ga wat leuks doen! kan niet mis gaan denk ik
Yeah, ga zaterdag eens mengen met die friezen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten