Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Waarom zit hij mij altijd te kleineren? Heb ik hem wat fout gedaan ofzo? Mijn muzieksmaak is fout, mijn kleding is fout, mijn vrienden zijn fout, ík ben fout.. Ik ben een pessimist en een vreemd meisje ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() misschien een vriend uitnodigen en dan lekker uit gaan? |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: man o man, zojuist het beste msn gesprek ooit gehad, ook al duurde het 5 minuten hooguit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het had een uitspraak van mij kunnen zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Cool!
||
Citaat:
![]() Vele forummers hier (waaronder ook ik) kennen het verhaal en kunnen denk ik alleen maar respect opbrengen voor jouw verdriet. Ongetwijfeld ga je dat respect voor een stukje ook afdwingen als je je verhaal op die dag vertelt. ![]() Groetjes oceangirl P.S. Ik zit onder een geheim account maar ben wel een vaste forumster dus ik heb hier al veel verhalen van jou en anderen gelezen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dingen opschrijven hebben we al jaaaaren geprobeerd. Nu ook weer opnieuw, gisteren ben ik met het idee gekomen een rode bol aan mijn deur te hangen ofzo als een soort alarmingsteken dat ik dingen zou moeten doen. Als ik het verknoei thuis en er volgen weer die ruzies, krijg ik altijd mijn besef terug dat ik wat meer moet doen, maar dat zakt altijd weg na een aantal dagen. het is nogal moeilijk uit te leggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. Ach, ik heb een manier ontwikkeld om er over te praten. Zodat het lekker nog op verre afstand blijft... Ik denk dat t misschien ook wel goed is als ik er aan begin.. Met dat symbool moet je ook opdrachten doen enzo en misschien is dit een goede manier om met de verwerking te beginnen. Tja, wat is belangrijk in mijn leven, ik denk toch wel het missen van een vader.. Door mijn relatie met hem, zijn dood etc, ben ik wel geworden wie ik ben, laat maar zeggen. Ik ben ook heel erg veranderd sinds zijn dood. Het is niet de bedoeling respect af te dwingen, dat moet je krijgen gewoon, en niet door te vertellen over de dood van je vader of een ander familielid, maar ik snap wel wat je bedoeld hoor en zal het niet zo letterlijk nemen ![]() ![]() Wel lief wat je zei. Thnx.. En kan zo snel niet iets anders verzinnen op t moment |
![]() |
||
Citaat:
Wat was ze mooi zeg. Wow. En gelukkig. Prachtig. Ik wil ook trouwen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |