Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik mis de restaurants wel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(Nou ja enige probleem wat ik telkens had was, telkens als die vent langskwam, waren mijn sims enorm moe) |
![]() |
||
Citaat:
Toen wilde die vent niks meer met m'n familie te maken hebben ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
deze downloaden, is een sims trainer voor infinite moods. Zou moeten werken denk ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geweldig spel <3 alleen is er een Sim dood gegaan en ik kreeg die optie om te smeken voor hun leven niet! Hoe kan dat? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik laat nu altijd eerste beide ouders goed sparen, dan neemt er eentje ontslag en die blijft bij de kinderen tot ze 'kind' zijn, daarna is een kindermeisje wel goed genoeg... |
![]() |
||
Citaat:
da's voor dat kind toch ook veel beter? ![]() </harmonieusgezin-modus>
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is net voor het eerst een kind meegenomen door de kinderbescherming, oh oh... Nu weet ik zeker dat ik een slechte moeder ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn moeder had carriëre luiwammes, die hoefde sowieso bijna nooit te werken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook hadden ze die optie van openbare kavel net zo goed weg kunnen laten als je het mij vraagt. Wat je kan maken en de attributen daarvoor zijn echt heeeeel beperkt.
||
Citaat:
Ik had een gezin waarbij de vrouw heel erg op seks belust was en op een gegeven moment die maar vreemd heb laten gaan. Toen ze maar niet betrapt werd (zelfs al liep die minnaar van haar langs haar man in z'n onderbroek), besloot ik maar aan 'woohoo' te doen terwijl haar man thuis was. Hij kwam meteen aangestormd en begon haar te bitchslappen. Daarna kon ik kiezen voor de optie 'break up', waarmee hij haar het huis uit trapte. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
wel grappig om jouw verhaal te lezen ik wil ook een koppel dat een therapeut krijgt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had een keer dat ik dat ding voor een kind. Dus een van die ouders pakt dat kind, laat haar de kaarsjes uitblazen en legt haar neer. Vervolgens gebeurt er niets met dat kind, kunnen de ouders dat kind niet oppakken. Vervolgens maken die ouders steeds opdrachten aan om dat kind op te pakken om die gelijk weer te annuleren omdat dat niet lukt. Gevolg: 1 gezinslid gaat dood van de honger en het kind wordt opgehaald. ![]() Hier nog 2 afbeeldingen van normale ogen naast een setje donkere ogen die wat donkerder overkomen: ![]() ![]() Wielrennersbroek - Voor volwassenen en tieners, helaas alleen te gebruiken als vrijetijdskleding Geel trainingspak - Voor volwassenen, gymkleding Rok - Voor tieners En nog een rok - Voor tieners Weer die rok, maar dan anders - Voor tieners Lingerie - Voor volwassenen, ondergoed En nog meer lingerie - Voor volwassenen, PJ's |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn familie is nu flink bezig, twee kinderen (een tiener en een kind) en mevrouw is weer zwanger ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kijk wel uit naar leuke spulletjes die er bij komen, meer kleren, meer kapsels (kinderen hebben maar weinig keuze) en misschien ook wat makkelijker spleet-oogjes maken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en @ ik=lief: Nieuwe spulletjes.. Mja, bij Sims 1 stond er soms een Pack met spulletjes op de site van de Sims, met nieuwe spullen en kleren. Maar misschien stoppen ze die nieuwe dingen ditmaal bij een uitbreiding, en moet je er dus voor betalen... En het liefdesbad kan je kopen met wensvervul-punten, eerst veel wensen uit laten komen van je Sim ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Sims 2! Aqualia | 3 | 16-06-2012 18:21 | |
Games |
Installatieprobleem The Sims 2 XLVX | 7 | 28-02-2012 21:08 | |