![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in feite kiezen de kandidaten altijd hoor, maar vorig jaar hadden Jutta en Judge evenveel stemmen, dus moest het publiek uiteindelijk de winnaar bepalen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En weetje wat ik ook raar vond? Alles was al ondertiteld, maar toch wel live?
||
Citaat:
Hoe naïef kun je zijn. ![]() Lalala. Ik blijf erbij dat Matthias moet winnen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
De kandidaten die vorig jaar hadden gestemd, hebben gewoon allemaal hun eigen motivatie gegeven hoor. Die gaan ze echt niet verplichten om op een bepaald persoon te stemmen zodat ze evenveel stemmen hebben en het publiek kan kiezen.. Zo achterlijk zijn ze nou toch ook weer niet, neem ik aan. En het jaar daarvoor is Derek echt wel eerlijk gekozen, het jaar daarvoor Richard (unaniem zelfs) en daarvoor Karin, ook gewoon eerlijk. Nou, en vorig jaar kwam het helaasch zo uit, dus moest het publiek kiezen. Klinkt toch gewoon heel logisch? Oh ja, en dat wat je daarna zei (ondertiteling): Viel mij vorig jaar ook op ja. Best wel dom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hoe kunnen ze dan de tussenstanden enzo al weten? Misschien zit er dus wel een luchtje aan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu je het zegt. Het wordt wel errug vaag zo! ![]() Zullen we ze 'es bellen en ze ermee confronteren? De programmamakers? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In de studio dus. Maanden nadat de daadwerkelijke expeditie is geweest. |
![]() |
||
Citaat:
De deelnemers hebben het programma nu natuurlijk vaker gezien, en gaan het spelletje beter begrijpen. Dat maakt 't, vind ik, op de een of andere manier minder leuk omdat niet meer zoveel te maken heeft met 'overleven'. Het is meer een psychologisch spelletje geworden en eigenlijk heeft dat ook wel weer wat. ![]()
||
Citaat:
![]() ja nou, dat wete ik niet, niet zo goed onthouden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() komt gewoon doordat de mensen die erin zitten niet zo leuk zijn we waren voor mick bij gebrek aan beter. Die was misschien niet al te sociaal altijd, maar wel grappig marjolein is wel een bitch zeg ik vind dat shandinella moet winnen sterk, aardig ronald is stom geweest, mathias is schijnheilig, marjolein is een bitch en frank die ziet er niet uit als een robinson, daar is ie ook te sloom voor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Jullie zijn opgelicht:
http://www.expeditierobinson.net/ind...4-aflevering13 DAMN. Ik zie dat scherm met die stemmen, wat een dikke onzin, dat is hier nooit geweest! Daar hebben de afvallers gestemd en daaruit is Jutta gekozen. Of ze moeten in Nederland en België verschillende winnaars kunnen hebben maar dat lijkt me nogal sterk omdat dat nooit zo is. Wat mij ook opvalt: in dat verslag staat dat Björns stem naar Jutta gaat, maar dat was niet zo. Björn zegt dat hij alleen op zichzelf stemt. Dit wordt afgekeurd en omdat hij verder weigert te stemmen, blijft zijn stem zoals hij die in het begin heeft gegeven: voor Jutta. EN om te bewijzen dat ik niet uit mijn nek lul: http://www.cuttingedge.be/reviews/tv...son031211.html Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-11-2004 om 20:03. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ryan was een eikel, maar zo erg was hij nou ook weer niet! Volgens mij was het echt Giovanni. Enneuh... volgens mij was, na de uitzending, zelfs Robin ervan overtuigd dat Gio (een van zijn beste vrienden) het was. En die heeft het toen een beetje stom weg zitten praten ![]() Laatst gewijzigd op 20-11-2004 om 14:02. |
![]() |
||
Citaat:
ik weet t niet meer, tis ook zo lang geleden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Ryan was het juist die het zag en de groep ermee confronteerde en vervolgens weggestemd werd.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al vind ik Mathias wel erg leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van mij mag trouwens Matthias, Frank of Marjolein winnen. Ik vind Marjolein wel cool, ze huichelt niet zo.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wie er wint, maakt me niet uit zolang het Marjolein niet is: *Shandinella is lichamelijk echt nog sterk en is echt op eigen kracht zover gekomen. *Frank is qua instelling (back to nature) dé surviveller van de groep *Matthias vind ik gewoon sympathiek, ook al is hij wel tactisch aan het spelen. Eigenlijk is er in mijn ogen niks mis met tactisch spelen... iedereen wil graag winnen en maakt dus de keuze om wel of niet met complotten mee te doen. Je kan uiteindelijk toch alleen maar medestanders voor je complot vinden, als je geliefd bent in de groep. Dus kom je eigenlijk alleen maar ver als je goed in de groep ligt.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Want Klaar zat toen pas 2 dagen op dat eiland (die kwam uit de mangrove) en had in het "originals"-kamp dus nooit een eilandraad meegemaakt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 170 | 11-12-2008 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 |