Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2004, 21:00
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 14-11-2004 @ 21:57 :
Fuck fuck fuck
Dat juist nu die immuniteit naar Ronald moest gaan, net nu we eindelijk van hem af konden zijn.
En ik vond Klaar toch echt wel leuk.
"Net als olijven.. Je houdt ervan of je houdt er niet van".

En Marjolein.. tsja, ik vind haar ook steeds minder worden..
Die garde van klaar vond ik best leuk.
"Ik heb al een garde, die werkt prima. Ik zal hem gewoon ergens neerleggen ja, en er niks mee doen. ik steek mijn energie liever in iets nuttigs".
En niet eens een "Maar dankjewel".

Erg flauw.
Iedereen die anders is dan zij is, vindt ze debiel.

Mathias <3
Maar ik vind dat Frank de Robinsontitel meer verdient.
eens, eens, eens, eens en eens en eens ofzo...
Advertentie
Oud 14-11-2004, 21:01
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
LittleStar3 schreef op 14-11-2004 @ 21:53 :
Marjolein vind ik nu wel erg arrogant worden. Zoals ze in die hangmat ligt en om zich heen kijkt (loert) doet ze net alsof ze beter is dan de rest.
Ja dat vind ik ook! Ze heeft opeens kapsones gekregen. Ik denk dat zij na Ronald er wel uit ligt. Van mij mag Shandinella winnen. En anders Frank.
Oud 14-11-2004, 21:01
Ketjing
Ketjing is offline
Ik vond het wel humor dat Ronald won, nog nooit iemand zo zien juichen. en Ronald denkt dat hij het slim speelt, hij ziet niet in dat hij oliedom bezig is, best sneu.

Weet iemand al hoe het met de finale gaat? HOeveel mensen erin komen en of oud-expeditie leden of kijkers stemmen?

Ik denk dat Frank en Mathias in finale komen, Frank wint als de expeditie leden mogen stemmen, bij de kijkers durf ik het niet te zeggen
Oud 14-11-2004, 21:09
Verwijderd
Ik was eigenlijk altijd tegen Klaar, maar vind het nu wel jammer dat ze er uit is. Eigenlijk heeft ze de laatste tijd wel respect afgedwongen door constant haar eigen weg te gaan.
Verder hoop ik dat Ronald er snel uit gaat. Een echte slijmbal.
Ik hoop dat Matthias of Frank wint.
Oud 14-11-2004, 21:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-11-2004 @ 22:01 :
Ik vond het wel humor dat Ronald won, nog nooit iemand zo zien juichen. en Ronald denkt dat hij het slim speelt, hij ziet niet in dat hij oliedom bezig is, best sneu.

Weet iemand al hoe het met de finale gaat? HOeveel mensen erin komen en of oud-expeditie leden of kijkers stemmen?

Ik denk dat Frank en Mathias in finale komen, Frank wint als de expeditie leden mogen stemmen, bij de kijkers durf ik het niet te zeggen
Ik geloof dat de winnaar al bekend is, dus dan kan het niet door de kijkers zijn bepaald.
Oud 14-11-2004, 22:26
Verwijderd
Ff een vraagje voordat ik iets wil zeggen: hoe doe je een spoiler?

(edit: al gevonden )

Oh ja, en over de All Stars:
mooi dat er eindelijk weer es iemand in zit uit een oudere Expeditie Robinson.
Volgende week: tsja...
Niet deborah iig.
wat een muts, zeg!

Laatst gewijzigd op 14-11-2004 om 22:35.
Oud 14-11-2004, 22:26
PV
PV is offline
Ik ben voor Shandinella, en anders voor Frank. Marjolein is een bitch, Ronald is een sukkel en Matthias komt altijd zo dom over. Shandinella is slim & sterk en Frank is gewoon een leuke personage
Oud 14-11-2004, 22:34
Verwijderd
Spoiler
Oud 15-11-2004, 09:36
niña
niña is offline
Oe @ spoiler

Ik zit te twijfelen tussen Frank en Shandinella. Frank is altijd grappig endzo, Shandinella is meer stille kracht, ook al verandert dat langzamerhand.
Oud 15-11-2004, 10:39
niche
niche is offline
Ronald is erg lachwekkend .
'Ik denk dat Marjolein mij wel begrijpt ja.'
Marjolein: 'Ik begrijp echt totaaal niets van die man.'
Oud 15-11-2004, 11:00
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-11-2004 @ 22:56 :
Ik geloof dat de winnaar al bekend is, dus dan kan het niet door de kijkers zijn bepaald.
Vorig jaar was dat niet zo. Ik weet niet hoe het dit jaar geregeld wordt
Oud 15-11-2004, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Young Grow Old schreef op 15-11-2004 @ 12:00 :
Vorig jaar was dat niet zo. Ik weet niet hoe het dit jaar geregeld wordt
Vorig jaar was dat half zo.
in feite kiezen de kandidaten altijd hoor, maar vorig jaar hadden Jutta en Judge evenveel stemmen, dus moest het publiek uiteindelijk de winnaar bepalen
Oud 15-11-2004, 13:26
Gruppie
Gruppie is offline
Marjolein moet eruit... ze reageerde zo stom op die garde van Klaar. Ik vond dat een hartstikke leuk gebaar, was ook niet als slijmen bedoeld denk ik.

Frank of Shandinella moet winnen, maar liever Frank
Oud 15-11-2004, 20:24
Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 15-11-2004 @ 12:24 :
in feite kiezen de kandidaten altijd hoor, maar vorig jaar hadden Jutta en Judge evenveel stemmen, dus moest het publiek uiteindelijk de winnaar bepalen
da's echt wel gespeeld.

En weetje wat ik ook raar vond? Alles was al ondertiteld, maar toch wel live?
Oud 15-11-2004, 20:53
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Shandinella of Frank zie ik het liefst winnen, de enige die echt eerlijk zijn.
Oud 16-11-2004, 14:33
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
niche schreef op 15-11-2004 @ 11:39 :
Ronald is erg lachwekkend .
'Ik denk dat Marjolein mij wel begrijpt ja.'
Marjolein: 'Ik begrijp echt totaaal niets van die man.'
Precies!
Hoe naïef kun je zijn.

Lalala.
Ik blijf erbij dat Matthias moet winnen!
Oud 16-11-2004, 17:24
Dmnq
Dmnq is offline
Klaar eruit. Wel haar eigen schuld, ze had strategischer moeten spelen. Maar ja, toch wel lullig.

Overgebleven expeditieleden:

Frank
Matthias
Marjolein
Ronald
Shandinella

Marjolein mag er van mij zo snel mogelijk uit. Zij heeft op een hoop gezever na nog niks toegevoegd aan de expeditie. Bovendien word het dan extra spannend als Ronald nog dichter bij de finale komt.
Oud 16-11-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Marloeske schreef op 15-11-2004 @ 21:24 :
da's echt wel gespeeld.

Waarom zou dat in godsnaam gespeeld zijn?
De kandidaten die vorig jaar hadden gestemd, hebben gewoon allemaal hun eigen motivatie gegeven hoor. Die gaan ze echt niet verplichten om op een bepaald persoon te stemmen zodat ze evenveel stemmen hebben en het publiek kan kiezen..
Zo achterlijk zijn ze nou toch ook weer niet, neem ik aan.
En het jaar daarvoor is Derek echt wel eerlijk gekozen, het jaar daarvoor Richard (unaniem zelfs) en daarvoor Karin, ook gewoon eerlijk. Nou, en vorig jaar kwam het helaasch zo uit, dus moest het publiek kiezen.
Klinkt toch gewoon heel logisch?

Oh ja, en dat wat je daarna zei (ondertiteling):
Viel mij vorig jaar ook op ja.
Best wel dom
Oud 17-11-2004, 14:39
Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 16-11-2004 @ 18:30 :

Oh ja, en dat wat je daarna zei (ondertiteling):
Viel mij vorig jaar ook op ja.
Best wel dom
ik dacht gister: misschien was het wel autoquew (hoe schrijf je dat ) en dat ze het daarom al wisten.
Maar hoe kunnen ze dan de tussenstanden enzo al weten?
Misschien zit er dus wel een luchtje aan
Oud 17-11-2004, 15:40
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Shadina schreef op 14-11-2004 @ 22:01 :
Ja dat vind ik ook! Ze heeft opeens kapsones gekregen. Ik denk dat zij na Ronald er wel uit ligt. Van mij mag Shandinella winnen. En anders Frank.
*eeens*
Oud 17-11-2004, 15:45
Verwijderd
Ik vind dat Frank echt een goede winnaar zou zijn, hij past zich goed aan, communiceert goed, is fysiek op zich nog steeds wel ok. Hij is de enige aan wie ik me nog geen moment gestoord heb.
Oud 17-11-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Marloeske schreef op 17-11-2004 @ 15:39 :
ik dacht gister: misschien was het wel autoquew (hoe schrijf je dat ) en dat ze het daarom al wisten.
Maar hoe kunnen ze dan de tussenstanden enzo al weten?
Misschien zit er dus wel een luchtje aan
Hmm ja.
Nu je het zegt.
Het wordt wel errug vaag zo!

Zullen we ze 'es bellen en ze ermee confronteren?
De programmamakers?
Oud 17-11-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 17-11-2004 @ 16:45 :
Ik vind dat Frank echt een goede winnaar zou zijn, hij past zich goed aan, communiceert goed, is fysiek op zich nog steeds wel ok. Hij is de enige aan wie ik me nog geen moment gestoord heb.
Eens eens en nog eens eens!
Oud 17-11-2004, 16:21
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Marloeske schreef op 15-11-2004 @ 21:24 :
da's echt wel gespeeld.

tuurlijk is het niet live, het is toch ook al gemonteerd en alles? die mensen zijn echt al weer thuis volgens mij en het is al maandne op tv, maar de expeditie zelf duurt 46 dagen
Oud 17-11-2004, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 17-11-2004 @ 17:21 :
tuurlijk is het niet live, het is toch ook al gemonteerd en alles? die mensen zijn echt al weer thuis volgens mij en het is al maandne op tv, maar de expeditie zelf duurt 46 dagen
Uhh... het gaat over de laatste aflevering
In de studio dus.
Maanden nadat de daadwerkelijke expeditie is geweest.
Oud 17-11-2004, 18:32
Fine
Fine is offline
Frank mag winnen en anders Shandinella !!!
Oud 17-11-2004, 18:52
steefos
steefos is offline
Als Ronald wint ga ik gillen. (beter wint ie niet, want dat is beter voor mn stem)
Oud 18-11-2004, 13:16
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik kijk t elk jaar en dit jaar ben ik voor Shandinella.

Ik vond t alleen de vorige jaren veel leuker. Ik weet ook niet precies waarom...

Wie heeft dat nog meer?
Oud 18-11-2004, 14:25
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 18-11-2004 @ 14:16 :

Ik vond t alleen de vorige jaren veel leuker. Ik weet ook niet precies waarom...

Wie heeft dat nog meer?
Dat is misschien ook wel een beetje zo.
De deelnemers hebben het programma nu natuurlijk vaker gezien, en gaan het spelletje beter begrijpen. Dat maakt 't, vind ik, op de een of andere manier minder leuk omdat niet meer zoveel te maken heeft met 'overleven'. Het is meer een psychologisch spelletje geworden en eigenlijk heeft dat ook wel weer wat.
Oud 18-11-2004, 15:59
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 17-11-2004 @ 18:35 :
Uhh... het gaat over de laatste aflevering
In de studio dus.
Maanden nadat de daadwerkelijke expeditie is geweest.
op die fiets

ja nou, dat wete ik niet, niet zo goed onthouden
Oud 18-11-2004, 16:10
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:

Wie heeft dat nog meer?
ik en een vriend vindne dat ook
komt gewoon doordat de mensen die erin zitten niet zo leuk zijn
we waren voor mick bij gebrek aan beter. Die was misschien niet al te sociaal altijd, maar wel grappig
marjolein is wel een bitch zeg

ik vind dat shandinella moet winnen
sterk, aardig
ronald is stom geweest, mathias is schijnheilig, marjolein is een bitch en frank die ziet er niet uit als een robinson, daar is ie ook te sloom voor.
Oud 18-11-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 15-11-2004 @ 12:24 :
Bij mijn weten is vorig jaar de winnaar gekozen door een extra stem van de eerdere afvallers. Die mochten samen bepalen op wie ze zouden stemmen en die ene stem zou dan een winnaar betekenen. Niets publiek dus. Of ze moeten het jullie Nederlanders wijs gemaakt hebben, want hier in België was dat niet zo .
Oud 18-11-2004, 20:00
Verwijderd
Jullie zijn opgelicht:

http://www.expeditierobinson.net/ind...4-aflevering13

DAMN. Ik zie dat scherm met die stemmen, wat een dikke onzin, dat is hier nooit geweest! Daar hebben de afvallers gestemd en daaruit is Jutta gekozen. Of ze moeten in Nederland en België verschillende winnaars kunnen hebben maar dat lijkt me nogal sterk omdat dat nooit zo is.

Wat mij ook opvalt: in dat verslag staat dat Björns stem naar Jutta gaat, maar dat was niet zo. Björn zegt dat hij alleen op zichzelf stemt. Dit wordt afgekeurd en omdat hij verder weigert te stemmen, blijft zijn stem zoals hij die in het begin heeft gegeven: voor Jutta.

EN om te bewijzen dat ik niet uit mijn nek lul:
http://www.cuttingedge.be/reviews/tv...son031211.html

Citaat:
Maar dat was zonder de eigenzinnige Björn gerekend. Hij vond zichzelf de enige echte Robinson. Gevolg: hij weigerde zijn stem uit te brengen. De stem die hij een halfjaar geleden uitbracht bleef dan gewoon gelden, zodat we??? - rara - tóch opnieuw een gelijkstand kregen.
Citaat:
Uiteindelijk zouden de allereerste afvallers, zij die de samensmelting tussen kamp Noord en kamp Zuid niet gehaald hebben, één gezamenlijke stem moeten uitbrengen. Wie is volgens hen de echte Robinson? Dat bleek Jutta te zijn, en dus mag zij zich voortaan "Robinson 2003" (én 50 000 euro rijker) noemen.

Laatst gewijzigd op 18-11-2004 om 20:03.
Oud 19-11-2004, 10:59
Shadina
Shadina is offline
Wat raar hej. In Nederland en Belgie anders. Ik kan me nog herinneren dat ik vorig jaar nog had gestemd. Maar ik kan me dus niet meer herinneren dat het toen gelijkstand was, na de stemmen van de kijkers. Maar dat zou ook erg raar zijn.. ik heb nog nooit eerder gezien dat het na het stemmen van de kijkers 50-50 stond. Naaiers! Beetje ons laten bellen en smsen om geld te verdienen.. terwijl ze er niks mee doen.
Oud 19-11-2004, 20:17
Rosalien
Rosalien is offline
Hele rara kwestie is dit, hoop dat het dit jaar wel beter gaat, en niet zo'n plotselinge winnaar als Jutta uit voortkomt..

oja en: De bananen had Ryan gewoon opgegeten. weet t zeker
Oud 19-11-2004, 22:14
Multilot
Multilot is offline
Citaat:

Wie heeft dat nog meer?
Er zijn er al meer uitgestapt dan uitgestemd volgens mij.. Stelletje mietjes
Oud 19-11-2004, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Rosalien schreef op 19-11-2004 @ 21:17 :
Hele rara kwestie is dit, hoop dat het dit jaar wel beter gaat, en niet zo'n plotselinge winnaar als Jutta uit voortkomt..

oja en: De bananen had Ryan gewoon opgegeten. weet t zeker
Nee, echt niet.
Ryan was een eikel, maar zo erg was hij nou ook weer niet!

Volgens mij was het echt Giovanni.

Enneuh... volgens mij was, na de uitzending, zelfs Robin ervan overtuigd dat Gio (een van zijn beste vrienden) het was. En die heeft het toen een beetje stom weg zitten praten

Laatst gewijzigd op 20-11-2004 om 14:02.
Oud 19-11-2004, 23:17
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 19-11-2004 @ 23:40 :
Nee, echt niet.
Ryan was een eikel, maar zo erg was hij nou ook weer niet!

Volgens mij was het echt Giovanni.

Enneuh... volgens mij was, na de uitzending, zelfs ervan overtuigd dat Gio (een van zijn beste vrienden) het was. En die heeft het toen een beetje stom weg zitten praten
maar je zag toch heel even snel zo'n shot? waarin je iemand een banaan zag eten. Hmm ik dacht me te herinneren dat ik Ryan zag eten..maar het kan ook Gio geweest zijn..
ik weet t niet meer, tis ook zo lang geleden...
Oud 20-11-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Rosalien schreef op 20-11-2004 @ 00:17 :
maar je zag toch heel even snel zo'n shot? waarin je iemand een banaan zag eten. Hmm ik dacht me te herinneren dat ik Ryan zag eten..maar het kan ook Gio geweest zijn..
ik weet t niet meer, tis ook zo lang geleden...
Het was Gio
En Ryan was het juist die het zag en de groep ermee confronteerde en vervolgens weggestemd werd..
Oud 20-11-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
ikookvanjou schreef op 17-11-2004 @ 19:32 :
Frank mag winnen en anders Shandinella !!!
Ben ik het wel redelijk mee eens.
Al vind ik Mathias wel erg leuk
Oud 21-11-2004, 17:46
shy gurl
shy gurl is offline
ik ga vanaaf weer kijken..ik ben voor Frank ...Hijs leuk.. en shandinella vinnik niet zo leuk..kweeniej waarom maja..keppur iig zin in
Oud 21-11-2004, 19:10
Shinosu
Shinosu is offline
Citaat:
Multilot schreef op 19-11-2004 @ 23:14 :
Er zijn er al meer uitgestapt dan uitgestemd volgens mij.. Stelletje mietjes
Ja, dat snap ik ook niet! Er melden zich miljoenen mensen aan, ze krijgen een 'once in a lifetime' kans en dan stappen ze er zelf uit! Vooral van Mo vond ik het nogal zwak, hij was altijd zo fanatiek...

Van mij mag trouwens Matthias, Frank of Marjolein winnen. Ik vind Marjolein wel cool, ze huichelt niet zo.
Oud 21-11-2004, 20:37
Ketjing
Ketjing is offline
wat een naai actie van het programma, in plaats van de pot husselen doen ze nu voorgaande stemmen tellen

wel sneu voor Ronald dat ie voor de 2e keer genaait word (eerst Matt, nu min of meer Klaar)
Oud 21-11-2004, 20:43
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-11-2004 @ 21:37 :
wat een naai actie van het programma, in plaats van de pot husselen doen ze nu voorgaande stemmen tellen

wel sneu voor Ronald dat ie voor de 2e keer genaait word (eerst Matt, nu min of meer Klaar)
Ja idd..waarom werd de vorige keer toen darline eruit moest ook niet gewoon gekeken naar de vorige stemmen. Dat is veel eerlijker dan een lootje trekken wie eruit moet.
Oud 21-11-2004, 20:48
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
God, die Marjolein is nog niet opgetyft .
Oud 21-11-2004, 21:00
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Shinosu schreef op 21-11-2004 @ 20:10 :
Ik vind Marjolein wel cool, ze huichelt niet zo.
Argh, als ik iemand een vals kreng vindt van degenen die er nu nog inzitten, dan is het Marjolein wel En niet omdat ze huichelt tijdens de expeditie, maar ik denk dat ze in real life echt een bitch is.

Wie er wint, maakt me niet uit zolang het Marjolein niet is:
*Shandinella is lichamelijk echt nog sterk en is echt op eigen kracht zover gekomen.
*Frank is qua instelling (back to nature) dé surviveller van de groep
*Matthias vind ik gewoon sympathiek, ook al is hij wel tactisch aan het spelen. Eigenlijk is er in mijn ogen niks mis met tactisch spelen... iedereen wil graag winnen en maakt dus de keuze om wel of niet met complotten mee te doen. Je kan uiteindelijk toch alleen maar medestanders voor je complot vinden, als je geliefd bent in de groep. Dus kom je eigenlijk alleen maar ver als je goed in de groep ligt.
Oud 21-11-2004, 21:11
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
nee, niet Ronald!!!
Ik vond hem zo grappig

Nu mag Shandi wel winnen van mij.
Oud 21-11-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Rosalien schreef op 21-11-2004 @ 21:43 :
Ja idd..waarom werd de vorige keer toen darline eruit moest ook niet gewoon gekeken naar de vorige stemmen. Dat is veel eerlijker dan een lootje trekken wie eruit moet.
Dat was bij Klaar en Darline ook de bedoeling, maar daar was nooit echt sprake van eilandraden en stemmen geweest.
Want Klaar zat toen pas 2 dagen op dat eiland (die kwam uit de mangrove) en had in het "originals"-kamp dus nooit een eilandraad meegemaakt..
Oud 21-11-2004, 21:28
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Oud 21-11-2004, 21:28
Verwijderd
Ben blij dat die Ronald er uit is. Beetje mensen omkopen enzo . Het mooiste vond ik nog dat hij dacht dat de rest hem weer mocht . Ik hoop dat Frank wint.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten