Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vanochtend opgestaan omdat ik geen zin meer had om naar het plafond te kijken. Toen achter de comp gaan zitten en dadelijk de laatste papieren tekenen voordat ik officiëel werk bij TransCom. Vanavond Sneak Preview in de bios. |
![]() |
||
Citaat:
stage gelopen, gegeten met zwaar gehandicapte mensen, voetbal gekeken.
||
Citaat:
hehe
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
alleen kotsneigingen af en toe... ze waren wel heel lief ![]() maar al dat kwijl samen met etensresten in hun vieze baardjes trok ik niet zo goed
||
Citaat:
![]() (Nu heb je o.0's toestemming, aight?) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben vandaag vroeg opgestaan,toen heb ik gemsnd en gedoucht en daarna heb ik de trein richting breda genomen,alwaar ik met sorry afgesproeken had,uurtje zitten praten en toen had ik les. na de les weer naar de trein om tot de conclusie te komen dat deze vertraging had enik houd niet van onnodig wachten ![]() nu ben ik thuis en moet ik als een speer gaan eten ofzo maa rhet eten is nog niet klaar want ik moet dadelijk gaan werken. jeej wat is mijn leven boeiend |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik moet straks werken en ik heb geen zin want ik wil wedden dat ik in mijn eentje moet werken en dan wordt het dus half negen en een hoop gezeik de volgende dag, omdat ik het niet goed achtergelatenb heb. nee, vind je het gek met zo'n troep en maar twee uur om vanalles te doen en geen scanapparaatinlognummer ![]()
|
hoi
ik heb de shirtjes voor www.cafevonk.nl gemaakt, waar dj en barmannen en glazenophalers in gaan lopen, maar belangrijker nog, de now&wow gaat zaterdag door, zeker... dus.. verder heb ik nog gesport en weer wat spullen ingepakt voor naar frankrijk.. inclusief mn vogue homme collectie cdroms, godfather dvds, scarface, en nog wat verloren club cds natuurlijk |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vandaag om 11 uur hoorcollege gehad en van 1 tot 4 werkgroep omdat mijn groepje vorige week uitviel. Was heel saaaaaaaaaai en het hoorcollege vond ik niet boeiend. nu haal ik mijn broer over om vanavond weer friends te kijken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() edit: o ja en me kut voelen heeft ook heel wat tijd gekost ![]() Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 18:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hoorcollege was niets aan ja, allemaal bio dat we al kennen zz, maar ik vind die gast wel tof, hij doet het leuk ![]() ![]() Ik heb vandaag hoorcollege gehad van 11 tot 1 en toen ben ik met fab falaffel gaan eten bij moaz en toen heb ik nog naar iets gezocht in de stad dat ik niet kon vinden en nu ben ik thuis en heb ik alweer geen zin om te lezen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hoe hij zo idioot lang een uitleg kan geven over zooo iets makkelijks .. maar aan de andere kant is het ook wel grappig, hij wil het zo graag goed doen.. Vandaag weer hoor van 11 tot 1 en daarna even naar de stad om naar de slegte te gaan denk ik.. en om 6 uur werken. Morgen gaan we weer verder met schoolwerk ![]() oops Roxaan stond er inderdaad fout ![]() Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 08:33. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|