Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2004, 01:48
Verwijderd
vandaag langs de dok geweest om de hechtingen uit mn oor te laten halen. daarna gewerkt. was wel chill, zat de eerst 3,5 uur op inbound en had sosm een kwartier geen klant aan de lijn
toen naar de Papoea gegaan en met hem wat gesmookt waarna we naar de shop vertrokken waaar we Sjaakie tegen kwamen. lekkert zitten bouncen op reggea in de shoppa met een fat splif. toen doorgelopen langs de snackbar en daarna op een bankje aan het water door gaan stomen. na een panguela ging de Papoea naar huis en bleven Sjaakie en ik achter met meer swieties. dus nog maar een peul gepaft en om een uur og 1 naar huis gegaan om tostis te fixen. te munchen. biertje te drinken. te grooven op tehe slackers en nog een nachtmuts te orivineren
zo maffen. morgen vroeg opp voor sales training op mn werk en daarna naar utreg om Geertje weer te zien
Advertentie
Oud 14-09-2004, 06:23
Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Ik had gisteren een fucking crapdag.
Paste goed bij mn grimme lifestyle
Oud 14-09-2004, 11:09
Verwijderd
mijn dag begon te vroeg en kut met een of andere dwaas uit zijn klas die het nodig vond om mij om 9 uur uit mijn bed te bellen met een loze vraag over huiswerk,waarop ik hem even subtie heb duidelijk gemaakt dat ik eingelijk nog wens te slapen om 9 uur als ik om half 3 pas op school hoef te zijn en zeker niet lastiggevallen wil worden met vragen over huiswerk.
toen ben ik maar even achter de pc gaan hangen want ik kon niet meer in slaap komen,en wonder boven deed mijn msn het even,om er een half uur later weer abrupt mee op te houden
toen ben ik gaan douchen en nu zit ik weer even loos te forummen en over een half uurtje ga ik opmijn gemakje naar het station fietsen,dan naar school en dan weer naar huis en trainen.
en nu shuffelt mijn winamp een nummer van thc erin van mijn broertje en van boeven die zingen of ik wil weten hoe het voelt om een boef te zijn word ik ook niet echt blij..
Oud 14-09-2004, 11:10
Poppycock
Poppycock is offline
half 9 ging de wekker maar ik besloot niet naar school te gaan,

dus nu heb ik een cake gebakken omdat ik daar zin in had en ben ik bezig een austin powers / drevil & mini me tshirt te maken
Oud 14-09-2004, 11:30
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik was weer lekkaaaahh aan het studeren maar nu ga ik eten en ik hoef pas om 3 uur op school te zijn
Oud 14-09-2004, 11:32
Verwijderd
moest vroeg op voor een trtaining van 6 uur die maar 3 uur duurde. nu de hele middag opeens vrij
Oud 14-09-2004, 11:43
Verwijderd
Ik werd wakker gemaakt door mijn ma dat mijn werk op de voicemail stond. Ze konden het pasje voor de kassa niet vinden, well doh, kijk eerst voordat je in paniek raakt ofzo sufferds daar.

Daarna achter de computer gaan zitten en daar zit ik nog steeds. Whooo.
Misschien ga ik zo maar geld uitgeven ofzo.
Oud 14-09-2004, 11:44
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 14-09-2004 @ 12:43 :
Ik werd wakker gemaakt door mijn ma dat mijn werk op de voicemail stond. Ze konden het pasje voor de kassa niet vinden, well doh, kijk eerst voordat je in paniek raakt ofzo sufferds daar.

Daarna achter de computer gaan zitten en daar zit ik nog steeds. Whooo.
Misschien ga ik zo maar geld uitgeven ofzo.
Wat een leven.

Vanochtend opgestaan omdat ik geen zin meer had om naar het plafond te kijken. Toen achter de comp gaan zitten en dadelijk de laatste papieren tekenen voordat ik officiëel werk bij TransCom.
Vanavond Sneak Preview in de bios.
Oud 14-09-2004, 15:12
Konstantine
Konstantine is offline
Ik breng vandaag wat quality time met mijn m00der door, omdat ze anders gaat huilen want ze vindt het niet leuk dat ik wegga. Gelukkig levert het voor mij ook nog wat op, ik hoef namelijk een boel huishouddingen niet zelf te kopen. Toen we een tante tegen kwamen en ik net in een verhitte discussie met een waterkokerverkoper zat, gingen mijn m00der en de tante zuchten dat hun dochters zo snel volwassen werden. Dat vond ik stom, want ik ben alles behalve volwassen. Maar dat zeg ik niet, want anders mag ik dadelijk niet meer mee uit eten.
Oud 14-09-2004, 16:05
Dith
Dith is offline
Op school een geweldige discussie gehad bij filosofie over het verschil tussen ontwikkeling & verbetering.
Zodadelijk weer training geven en in 1 uur tijd drie (voor hun) nieuwe spelregels uitleggen wat heel moeilijk gaat worden.
En net ben ik uitgenodigd om te koken voor een jongen (wow, wat een uitnodiging ) wat hopelijk erg leuk wordt.
Oud 14-09-2004, 21:53
merels
merels is offline
school, webcam gekocht, en nu loop ik al de hele tijd met iemand te cammen.
Oud 14-09-2004, 21:58
Emoboy
Emoboy is offline
Citaat:
merels schreef op 14-09-2004 @ 22:53 :
school, webcam gekocht, en nu loop ik al de hele tijd met iemand te cammen.
mereltjemereltje... camme?

stage gelopen, gegeten met zwaar gehandicapte mensen, voetbal gekeken.
Oud 14-09-2004, 22:02
merels
merels is offline
Citaat:
Emoboy schreef op 14-09-2004 @ 22:58 :

Dirkie met jou altijd
hehe
Oud 14-09-2004, 22:05
Emoboy
Emoboy is offline
Citaat:
merels schreef op 14-09-2004 @ 23:02 :
Dirkie met jou altijd
hehe
jammer dat je niet online bent dan
Oud 14-09-2004, 22:06
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Emoboy schreef op 14-09-2004 @ 22:58 :

, gegeten met zwaar gehandicapte mensen,
leverde dat nog iets leuks op?

Oud 14-09-2004, 22:09
Emoboy
Emoboy is offline
Citaat:
birthmark schreef op 14-09-2004 @ 23:06 :
leverde dat nog iets leuks op?

[afbeelding]
geen foodfights

alleen kotsneigingen af en toe...

ze waren wel heel lief

maar al dat kwijl samen met etensresten in hun vieze baardjes trok ik niet zo goed
Oud 14-09-2004, 22:14
suikerprinses
suikerprinses is offline
eerst veel te vroeg naar school, waar het heel saai was en ik nog een beetje hoofdpijn had van gisteren. toen naar huis, tvspelletjes gekeken en een broodje gegeten. daarna ging ik forummen en daarna ging ik zonnebanken (goed excuus om een half uurtje te slapen). ik werd wakker en besloot naar de supermarkt te gaan om snoepjes te kopen. die ging ik opeten en daarna ging ik huiswerk maken. toen eten en bankhangen.
rrr. ik heb inderdaad geen leven
Oud 14-09-2004, 22:29
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Sportschool en voetbal kijken... Niet echt stylish he
Oud 14-09-2004, 22:35
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik denk dat ik een eikelpiercing ga laten zetten, is dat lifestyleverantwoord?
Oud 14-09-2004, 23:10
o.0
o.0 is offline
Citaat:
birthmark schreef op 14-09-2004 @ 23:35 :
ik denk dat ik een eikelpiercing ga laten zetten, is dat lifestyleverantwoord?
Lijkt me fucked up maar absoluut verantwoord

(Nu heb je o.0's toestemming, aight?)
Oud 14-09-2004, 23:12
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
o.0 schreef op 15-09-2004 @ 00:10 :
Lijkt me fucked up maar absoluut verantwoord

(Nu heb je o.0's toestemming, aight?)
chill, ik pak even een hamer en hmm..spijker heb ik niet hier. Met een pen moet het ook lukken
Oud 14-09-2004, 23:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisternacht heb ik met een vriendin gezellig melige DVD's zitten kijken, chips gevreten en gezopen tot best wel laat.
Erg leuk, ware het niet dat we om 11 uur al een andere vriendin moesten ophalen van 't station.
Om 1 uur 'smiddags was ik eindelijk echt wakker en hebben we allemaal stokbrood met ranzigheid gegeten, nog meer melige DVD's gekeken meegezongen met de Lion King en natuurlijk de parkiet lastiggevallen door zelfgemaakte knuffelhamsters naar 'm te gooien.
Na de taco's en straciatella ijs nog even met vriendin nr.1 een t-shirt gemaakt met onze nieuw aangeschafte t-shirt vellen, met Lord Flasheart en Baldrick erop.
Toen werden er nog wat DVD's van me geleend (ja joh, waarom ook niet, die passen leuk bij de 7 videobanden en 5 CD's die ze nog van me heeft) en zijn ze naar huis gegaan.
En nu heb ik eindelijk weer rust.
Oud 15-09-2004, 07:10
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik heb zondag bij vriendje the big lebowski gekeken en heel lekker gekookt.

Maandag ben ik naar school geweest, net zoals gister, wat wel leuk was vanwege de vele tussenuren die wel gezellig zijn. In de pauze's met wat lui bij de Hema geluncht. Gisteren inkopen voor Milaan waar ik zaterdag heenga gedaan, & met vriendje taco's gegeten en brownies gemaakt voor een vriendinnetje dat vandaag jarig is, met in kaarsjes haar leeftijd erop .
Nu ben ik noodles aan het eten en straks ga ik naar school.
Oud 15-09-2004, 08:00
merels
merels is offline
Citaat:
Emoboy schreef op 14-09-2004 @ 23:05 :
jammer dat je niet online bent dan
vanavond
Oud 15-09-2004, 08:30
snoodaard
snoodaard is offline
Ik heb ten behoeve van dit forum nog een 2e foto gemaakt met m'n webcam. Nu ga ik hier nog minder schrijven heb ik besloten.
Oud 15-09-2004, 14:27
vixen
vixen is offline
Gisteren had ik vrij en toen ging ik naar de stad met een vriendin en toen zijn we naar haar huis gegaan en hebben we samen een verslag afgemaakt. En toen hebben we door de kamer gedanst op suffe muziek en toen besloten dat we toch maar naar het schoolfeest gingen. En toen ging ik naar huis en toen was ivo dr en daar heb ik tv mee gekeken enzoo. En toen ging ik vandaag naar school maar het was suf en engels ging niet door dus toen was ik weer naar huis gegaan en toen had ik een heel lekker ontbijt gemaakt en toen was ik inkopen gaan doen, incl. fles rosé voor vanavond. Want het schoolfeest is vanavond en het wordt heel leuk.
Oud 15-09-2004, 14:55
Verwijderd
have fun tonight
Oud 15-09-2004, 16:18
Luna
Luna is offline
vandaag was saai, ik had me 2 uur verslapen:/
Maar gister was ik naar Lamb, en dat was het beste concert oooooooooit!
Oud 15-09-2004, 16:23
grandmommy
grandmommy is offline
vnoggend les gehad, toen drie tussenuren. ik had met japie euhm... afgesproken? maar ik wist niet meer waar en ik durfde eigenlijk niet dus ik ben er naartoe gefietst en toen ik geen bruin hok zag maar snel weer omgedraaid en toen kwam ik iemand tegen, en oh ik ben verlieft, en ik heb vandaag gedaan wat is gisteren al van plan was en jullie weten niet wat dat is maar ik wel dus en het viel heel erg mee want hij is echt heel aardig

dus <33333 zo was mijn dag een beetje
Oud 15-09-2004, 16:25
grandmommy
grandmommy is offline
jullie snappen er natuurklijk niks van maar dat maakt niet uit, zolang ik het maar snap

vandaag had ik het met klasgenoten over films, en we hadden het over horror en cultfilms, zegt een meisje heeel slim: weet je wat een gave film is? Lord of the Rings! Orlando bloom is echt lekker!
Oud 15-09-2004, 16:27
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Emoboy schreef op 14-09-2004 @ 23:09 :
geen foodfights

alleen kotsneigingen af en toe...

ze waren wel heel lief

maar al dat kwijl samen met etensresten in hun vieze baardjes trok ik niet zo goed
ik zit op zangles en voor mijn les zingt altijd een spastische jongen... hij kwijlt altijd heel mijn microfoon onder, gad-ver-dam-me en mijn docent maar zeggen dat ik dichter in de mic moet zingen, ja, dikke lul
Oud 15-09-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 15-09-2004 @ 17:23 :
ik had met japie euhm... afgesproken? maar ik wist niet meer waar en ik durfde eigenlijk niet
ik bijt niet ofzo hoor (maar ik was toch te laat dus ik vind het niet erg dat je niet op me hebt staan wachten.

ik ben vandaag vroeg opgestaan,toen heb ik gemsnd en gedoucht en daarna heb ik de trein richting breda genomen,alwaar ik met sorry afgesproeken had,uurtje zitten praten en toen had ik les.
na de les weer naar de trein om tot de conclusie te komen dat deze vertraging had enik houd niet van onnodig wachten
nu ben ik thuis en moet ik als een speer gaan eten ofzo maa rhet eten is nog niet klaar want ik moet dadelijk gaan werken.

jeej wat is mijn leven boeiend
Oud 15-09-2004, 16:32
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 15-09-2004 @ 17:27 :
ik bijt niet ofzo hoor (maar ik was toch te laat dus ik vind het niet erg dat je niet op me hebt staan wachten.

ik ben vandaag vroeg opgestaan,toen heb ik gemsnd en gedoucht en daarna heb ik de trein richting breda genomen,alwaar ik met sorry afgesproeken had,uurtje zitten praten en toen had ik les.
na de les weer naar de trein om tot de conclusie te komen dat deze vertraging had enik houd niet van onnodig wachten
nu ben ik thuis en moet ik als een speer gaan eten ofzo maa rhet eten is nog niet klaar want ik moet dadelijk gaan werken.

jeej wat is mijn leven boeiend

sorrysorrysorry maar euhm nouja, mijn haar zat stom enzo dus ja... maar waar stond dat bruine hok dan eigenlijk?

en ik moet straks werken en ik heb geen zin want ik wil wedden dat ik in mijn eentje moet werken en dan wordt het dus half negen en een hoop gezeik de volgende dag, omdat ik het niet goed achtergelatenb heb. nee, vind je het gek met zo'n troep en maar twee uur om vanalles te doen en geen scanapparaatinlognummer
Oud 15-09-2004, 18:11
Verwijderd
Gistermiddag heb ik de trein naar Groningen genomen en daar kwam ik 2,5 uur later aan. Toen stond mn beste vriendinnetje me op te wachten en zijn we naar haar kamer gegaan. Daar hebben we goed gepraat, gechilld, tv gekeken, lekker gegeten, nog meer gepraat en chocoladetaart gegeten. Daarna zijn we lekker gaan slapen en vanmorgen heeft ze me weer op de trein gezet. In de trein was het saai en thuis heb ik al een paar uur aan mn studie gewerkt. Ik moet van 13 pagina's een samenatting maken en ben al drie uur bezig want ik voel me niet helemaal optimaal (understatement). Verder heb ik ook nog een beetje geinternet en heb ik cd's gekocht.
Oud 15-09-2004, 18:15
Marshall
Marshall is offline
hoi

ik heb de shirtjes voor www.cafevonk.nl gemaakt, waar dj en barmannen en glazenophalers in gaan lopen,

maar belangrijker nog, de now&wow gaat zaterdag door, zeker... dus.. verder heb ik nog gesport en weer wat spullen ingepakt voor naar frankrijk..

inclusief mn vogue homme collectie cdroms, godfather dvds, scarface, en nog wat verloren club cds natuurlijk
Oud 15-09-2004, 18:18
WishfulDreaming
Citaat:
! am mE schreef op 15-09-2004 @ 19:11 :
Gistermiddag heb ik de trein naar Groningen genomen en daar kwam ik 2,5 uur later aan. Toen stond mn beste vriendinnetje me op te wachten en zijn we naar haar kamer gegaan. Daar hebben we goed gepraat, gechilld, tv gekeken, lekker gegeten, nog meer gepraat en chocoladetaart gegeten. Daarna zijn we lekker gaan slapen en vanmorgen heeft ze me weer op de trein gezet. In de trein was het saai en thuis heb ik al een paar uur aan mn studie gewerkt. Ik moet van 13 pagina's een samenatting maken en ben al drie uur bezig want ik voel me niet helemaal optimaal (understatement). Verder heb ik ook nog een beetje geinternet en heb ik cd's gekocht.
Hoeveel dagen heb jij les in de week joh..

Ik heb vandaag om 11 uur hoorcollege gehad en van 1 tot 4 werkgroep omdat mijn groepje vorige week uitviel. Was heel saaaaaaaaaai en het hoorcollege vond ik niet boeiend.

nu haal ik mijn broer over om vanavond weer friends te kijken
Oud 15-09-2004, 18:21
Apomes
Apomes is offline
Vandaag introductie dag gehad van nieuwe school!
Was wel cool, de groep waar ik in zat was toch , en dat worden wss klasgenoten.
Lessenrooster is erg goed vind ik, niet teveel tussenuren en 2 uur geschiedenis na elkaar .
Na de intro, ben ik door de regen gelopen .
Oud 15-09-2004, 18:24
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 15-09-2004 @ 19:18 :
Niet veel.. Nee, deze week heb ik maar drie dagen en vandaag en gisteren dus 'vrij' maar ik heb wel ontzettend veel voor mn studie moeten lezen hoor dus... En morgen heb ik van 9 tot 5

edit: o ja en me kut voelen heeft ook heel wat tijd gekost

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 18:28.
Oud 15-09-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 15-09-2004 @ 19:18 :

Ik heb vandaag om 11 uur hoorcollege gehad en van 1 tot 4 werkgroep omdat mijn groepje vorige week uitviel. Was heel saaaaaaaaaai en het hoorcollege vond ik niet boeiend.

nu haal ik mijn broer over om vanavond weer friends te kijken
die werkgroep is zo nutteloos zeg, al helemaal als je er nog eens 2 uur voor moet wachten
hoorcollege was niets aan ja, allemaal bio dat we al kennen zz, maar ik vind die gast wel tof, hij doet het leuk integenstelling tot sibe doosje of hoe heet die man van statistiek

Ik heb vandaag hoorcollege gehad van 11 tot 1 en toen ben ik met fab falaffel gaan eten bij moaz en toen heb ik nog naar iets gezocht in de stad dat ik niet kon vinden en nu ben ik thuis en heb ik alweer geen zin om te lezen.
Oud 15-09-2004, 18:37
Jules
Jules is offline
Vandaag college Psychofysiologie gevolgd, 2 uur geleuter over axonen, dendrieten en natrium+ poortjes Gelukkig vond ik nu een paar bekende gezichten en duurde het ook allemaal veel minder lang.

Daarna spontaan besloten me nog even last-minute in te schrijven voor het eerstejaarsweekend, want toevallig heb ik zin in zaken als zaklopen en nachtelijke droppings

Daarna met Nytewolf naar de Mediamarkt gegaan en daar vriendje + studiehomie gemeet. Computers gekeken want ik wil verd* internet op mijn kamer (!!). Daarna op straat z. klef gedaan met vriendje, immers zie ik hem morgen 1 hele dag niet, toen naar kamer. Gegeten, gedronken, afgewassen, opgeruimd en naar papa&mama om slaapzak etc. op te halen voor introweekend.
Oud 15-09-2004, 19:08
ZerO
ZerO is offline
Mijn dag was lang en kut . Gezeik met mijn projectgroep, iedereen was geiriteerd en gefrusteerd waardoor de sfeer niet bepaald prettig was Ik moest ook nog rennen om de trein te halen. Met mijn beste vriendin gebeld en we hebben heerlijk lopen zeiken en dat lucht op
Toen de studienerd uitgehangen en braaf aan een project gewerkt Nu wil ik muziek luisteren maar mijn windows media player doet KUT
en godver ik wil morgen winkelen aangezien ik vroeg klaar ben in Rotterdam maar nee hoor we moeten na de les aan dezelfde project werken BAH
Oud 15-09-2004, 19:12
Flagellant
Flagellant is offline
Niks gedaan, behalve ziek zijn enzo.
Oud 15-09-2004, 19:13
Konstantine
Konstantine is offline
Ik luister vandaag geile muziek zoals bogdan raczynski en the faint en adult. En ik denk aan bogdan op dour, rrrrr. Oh en ik schrijf.
Oud 15-09-2004, 19:35
AngelLena
AngelLena is offline
Kwam vanochtend vroeg uit nest om vol goede moed naar college te gaan die half 9 zou beginnen. Lopen met de halve klas richting lokaal, daar zijn mensen met van alles bezig, behalve met les hebben... Maar eens naar bord gelopen, bericht van professor: college is verplaatst naar half 3.

Wel grmbl! Stik d'r maar lekker in, ouders zouden 's middags tegen die tijd langskomen, had ie even iets eerder moeten melden. Dat vond de hele klas ook dus professor had het erg rustig vanmiddag denk ik

Naar huis gegaan, me dood verveeld, kon schoonmaakbui niet inhouden... Meteen alles in de wasmachine gepleurd wat ik kon vinden dat bij elkaar in de wasmachine kon zonder wat mooie extra kleurtjes op te lopen, tosti gemaakt.

Ouders ontvangen, koffie gezet, heel gezellie gehad, huisgenote geholpen met voorbereidingen op theorie-examen van die middag (heeft em alsnog niet gemaakt, doos was id kaart vergeten), hopeloze poging gedaan om met werkplan voor stage bezig te gaan, loop nu al vast. Goed he?

En nu heb ik lekker nergens zin meer in. En het is nog maar half 9...
Oud 16-09-2004, 00:47
Verwijderd
gisteren in utreg bij Geertje langsgeweest en dat was heel leuk blijven slapen en heel ziek gedroomd over oorlogen en bombardementen vervolgens werd ik wakker uit die droom door Geertje die terug van school kwam en haar tas op de grond smeet ik werd wakker met het idee van een bombardement om half 3 de trein naar haarlem gepakt om ff langs huis te gaan en van 5 tot half 10 te werken. dikke lol gehad op mn werk met een droge kakbal. toen naar de shop alwaar ik met Peer, Chiel en Vin gesmookt en gehangen heb. toen langs Joah om daar nog 2 joints te roken en wat bier te drinken. niet veel helaasch nu net thuis en wat tostis gemaakt. biertje gedronken en nu zit ik een bak pistache nootjes leeg te vreten met mn stonerende harses strax een joint en dan morgen vroeg op om om 5 uur s middags weer te werken
Oud 16-09-2004, 05:35
Konstantine
Konstantine is offline
Hoi, het is veel te vroeg en ik ben zenuwachtig, want ik moet naar mijn intro. Ik hoop dat ik niet in slaap val in de trein en in Brussel-Zuid wakker word, want dat zou dom zijn. Ik moet mijn tas stiekem nog inpakken, maar gisteren heb ik al bedacht wat er in moest, maar nu kwam ik tot de ontdekking dat het warmer gaat worden dan ik dacht, dus ik moet alles weer aanpassen. Het is me wat. Dag!

Ik heb een electro/d&b-cd'tje gemaakt wat mij wakker moet houden in de trein. Goed he.

Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 05:39.
Oud 16-09-2004, 07:11
Marshall
Marshall is offline
ik ben wakker en mn mede-t-shirt-ontwerp-snol is terug uit columbia met kolberts die we met de hand hebben laten maken en die ik snel wil zien, ik ga vandaag ook een turkse waterpijp halen want die hoort thuis in mn lounge appartementje in frankrijk
Oud 16-09-2004, 08:13
WishfulDreaming
Citaat:
Roxane schreef op 15-09-2004 @ 19:25 :
die werkgroep is zo nutteloos zeg, al helemaal als je er nog eens 2 uur voor moet wachten
hoorcollege was niets aan ja, allemaal bio dat we al kennen zz, maar ik vind die gast wel tof, hij doet het leuk integenstelling tot sibe doosje of hoe heet die man van statistiek

Ik heb vandaag hoorcollege gehad van 11 tot 1 en toen ben ik met fab falaffel gaan eten bij moaz en toen heb ik nog naar iets gezocht in de stad dat ik niet kon vinden en nu ben ik thuis en heb ik alweer geen zin om te lezen.
Ja die gozer is leuk, en die statistiek persoon van dinsdag heet Win Kremers, Sibe Doosje is een ander
Maar hoe hij zo idioot lang een uitleg kan geven over zooo iets makkelijks .. maar aan de andere kant is het ook wel grappig, hij wil het zo graag goed doen..

Vandaag weer hoor van 11 tot 1 en daarna even naar de stad om naar de slegte te gaan denk ik.. en om 6 uur werken. Morgen gaan we weer verder met schoolwerk

oops Roxaan stond er inderdaad fout hehe

Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 08:33.
Oud 16-09-2004, 08:58
Verwijderd
Ik heb gisteren stage gelopen en een lifestyle-loze dag gehad, al was het alleen maar omdat ik zonder make-up heb rondgelopen en ik in willekeurige kleding rondliep met een lelijke haarband in mijn haar, waarvan iedereen opeens vond dat het leuk stond. Betekent dus dat ik ècht naar de kapper moet.
Na stage gekookt met huisgenootje en een klasgenootje van haar, die bij ons zou blijven slapen omdat ze gisteren een schoolfeest hadden. Bleven er dus drie slapen en jezus christus, op het eerste gezicht leken ze wel okay, tenminste 2 ervan, maar wat ik vanochtend hoorde van mijn huisgenootje was echt belachelijk. Wat een hoeren.
Gelukkig ben ik er niet wakker van geworden.
Een uur te laat opgestaan vandaag, me weer willekeurig aangekleed & niet opgemaakt, want ik moet vandaag dingen sjouwen en slepen dus dat gaat niet in een flitsende combi. Zometeen nog maar even naar huis omdat ik gisteravond vergeten ben mijn pil in te nemen en na mijn stage naar een vriendinnetje in Amersfoort om daar te eten en sip te doen.
Oud 16-09-2004, 10:19
Verwijderd
wakker geworden,even gecomputerd,buikspieroefeningen gedaan en opgedrukt en nu ga ik dadelijk douchen maar nu nog niet want nu luister ik een of andere set van armand van helden en die wil ik afluisteren.
straks ga ik naat school en daarna ga ik naar de kapper om mijn mat wat te laten inkorten en daarna ga ik trainen en dan slapen ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten