Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 16:33
Verwijderd
Als je de pil goed gebruikt en "regelmatig" seks hebt zonder condoom oid, dan is de kans dat je zwanger raakt 0,03 % per jaar.
regelmatig is waarschijnlijk iets van 20-500 keer per jaar ofzo.

Je bent in alle weken even onvruchtbaar, bij goed gebruik. Vergeten is het gevaarlijkst in de eerste week na de stopweek.
Oud 28-11-2004, 16:53
Maanzaad
Maanzaad is offline
Euhm, ik ben nu bezig met de 2e strip, maar ik ben de pil van gister vergeten... ik heb hem net ingenomen, alleen dat is natuurlijk langer als 12 uur geleden... Wat is nu de bedoeling en de consequenties?
Oud 28-11-2004, 17:59
elledc
elledc is offline
Citaat:
Maanzaad schreef op 28-11-2004 @ 17:53 :
Euhm, ik ben nu bezig met de 2e strip, maar ik ben de pil van gister vergeten... ik heb hem net ingenomen, alleen dat is natuurlijk langer als 12 uur geleden... Wat is nu de bedoeling en de consequenties?
Is afhankelijk van welke pil in welke week van de strip, hier een testje:
www.pilvergeten.nl
Oud 28-11-2004, 19:37
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik ben gister de pil vergeten, ik ben hem vergeten op de eerste dag van de derde week. Ik heb er nu voor gekozen om de pil door te slikken zonder stopweek maar ik hoef dan verder geen condoom te gebruiken toch? In de bijsluiter staat van niet maar ik vraag het toch nog maar ff voor de zekerheid.....
Oud 29-11-2004, 07:31
xmoix
xmoix is offline
je moet geen condoom gebruiken, maar je gaat wel last krijgen van doorbraakbloedingen normaal gezien.

Laatst gewijzigd op 29-11-2004 om 09:36.
Oud 29-11-2004, 14:16
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ja dat had ik al gelezen!
Waarom heb ik dat toch ook altijd? Eerst al een keer in de eerste week en nu weer in de derde week....
Ben ik de enige of zijn er meer vergeetachtige mensen?
Oud 29-11-2004, 17:10
EciD
EciD is offline
ej

ik heb de pil ingenomen (iig er zit geen één met in "maandag") maar ik weet niet meer dat ik m heb ingenomen. ik weet het niet zeker.. wat moet ik nu doen ik moet nog 3 pillen voor de stopweek
Oud 29-11-2004, 19:45
EciD
EciD is offline
help,
iemand?!
Oud 29-11-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:
EciD schreef op 29-11-2004 @ 18:10 :
ej

ik heb de pil ingenomen (iig er zit geen één met in "maandag") maar ik weet niet meer dat ik m heb ingenomen. ik weet het niet zeker.. wat moet ik nu doen ik moet nog 3 pillen voor de stopweek
je zult hem wel gewoon hebben ingenomen als-ie er niet in zit... maar als je het echt zeker wilt weten kun je ook de stopweek overlsaan en hierna een strip doorslikken, dan is-ie zeker veilig.
Oud 30-11-2004, 19:19
xmoix
xmoix is offline
Zet het als herinnering in je gsm, dan doet hij er je wel elke dag aan denken

Citaat:
WPWW schreef op 29-11-2004 @ 15:16 :
Ja dat had ik al gelezen!
Waarom heb ik dat toch ook altijd? Eerst al een keer in de eerste week en nu weer in de derde week....
Ben ik de enige of zijn er meer vergeetachtige mensen?
Oud 30-11-2004, 21:22
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Hmmm goed idee!

Verlies je trouwens veel bloed tijdens die doorbraakbloedingen of niet?
Oud 30-11-2004, 21:39
Trifa
Trifa is offline
Hey,

ik heb de laatste tijd echt maar wat aangekloot met de pil en nu weet ik absoluut niet meer wat ik moet doen en wanneer ie weer veilig is. Is er een algemene regel, die als je die toepast de oplossing is voor alle vergeten/op de verkeerde tijd ingenomen pillen?

Om maar een paar voorbeelden te geven:
Omdat ik op een gegeven moment dacht dat ik meer pillen verkeerd had geslikt dan goed ben ik er een maandje mee gestopt. Ik wist dat als je weer begon, je moet beginnen op de eerste dag van je menstruatie. Nouja, die bleef uit en toen ben ik zomaar weer begonnen. Dat ging een maandje goed (hoewel ik er wel een paar vergeten was) alleen toen ik de stopweek gehad had wist ik niet meer zeker of ik op zaterdag of zondag moest beginnen. Nouja, hopeloos dus.

Weet iemand een algemene regel voor een mislukte maand? Ik wil alleen liever niet weer een maand stoppen.
Oud 01-12-2004, 00:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Trifa schreef op 30-11-2004 @ 22:39 :
Hey,

ik heb de laatste tijd echt maar wat aangekloot met de pil en nu weet ik absoluut niet meer wat ik moet doen en wanneer ie weer veilig is. Is er een algemene regel, die als je die toepast de oplossing is voor alle vergeten/op de verkeerde tijd ingenomen pillen?

Om maar een paar voorbeelden te geven:
Omdat ik op een gegeven moment dacht dat ik meer pillen verkeerd had geslikt dan goed ben ik er een maandje mee gestopt. Ik wist dat als je weer begon, je moet beginnen op de eerste dag van je menstruatie. Nouja, die bleef uit en toen ben ik zomaar weer begonnen. Dat ging een maandje goed (hoewel ik er wel een paar vergeten was) alleen toen ik de stopweek gehad had wist ik niet meer zeker of ik op zaterdag of zondag moest beginnen. Nouja, hopeloos dus.

Weet iemand een algemene regel voor een mislukte maand? Ik wil alleen liever niet weer een maand stoppen.
Als je je stopweek hebt gehad en je begint netjes binnen 7 dagen na je laatste pil aan een nieuwe strip dan ben je weer veilig.

Stel dat je niet weet of je op zaterdag of zondag moet beginnen, begin dan op zaterdag. Het is namelijk niet erg als je stopweek een dag korter duurt, maar wel als het een dag langer duurt.
Verder moet je uiteraard vanaf het moment dat je die eerste pil slikt weer wel netjes omgaan met je pil, want zodra je er ook daar een van vergeet ben je weer onveilig.
Oud 01-12-2004, 08:54
Envy
Envy is offline
Op welk tijdstip kan je de pil het beste innemen?
En is het erg als je hem een paar uur te laat inneemt?

Ik begin vandaag met de pil, en het lijkt mij het handigst om hem 's ochtends te slikken. Maar als je dan bijv. uitslaapt in het weekend neem je de pil niet op een vast tijdstip in (namelijk later dan gewoonlijks (doordeweeks)). Is dat erg, of maken die paar uurtjes niet uit?
Oud 01-12-2004, 09:49
elledc
elledc is offline
Citaat:
Envy schreef op 01-12-2004 @ 09:54 :
Op welk tijdstip kan je de pil het beste innemen?
En is het erg als je hem een paar uur te laat inneemt?

Ik begin vandaag met de pil, en het lijkt mij het handigst om hem 's ochtends te slikken. Maar als je dan bijv. uitslaapt in het weekend neem je de pil niet op een vast tijdstip in (namelijk later dan gewoonlijks (doordeweeks)). Is dat erg, of maken die paar uurtjes niet uit?
Die paar uurtjes verschil maken niet veel uit, blijf het beste onder de 6 uur verschil.
En wanneer je de pil het best inneemt maakt niet veel uit, wanneer je denkt van jezelf dat je het minst vergeet.
Oud 01-12-2004, 10:21
Maanzaad
Maanzaad is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 28-11-2004 @ 18:59 :
Is afhankelijk van welke pil in welke week van de strip, hier een testje:
www.pilvergeten.nl
Oke dank je! Maar nog een vraagje, het was de 5e dag van de 3e week. Moet ik het nu wel weer met condoom doen, of is dat onnodig?
Oud 01-12-2004, 11:37
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Verlies je veel bloed tijdens doorbraakbloedingen?
Oud 01-12-2004, 13:25
Trifa
Trifa is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-12-2004 @ 01:24 :
Als je je stopweek hebt gehad en je begint netjes binnen 7 dagen na je laatste pil aan een nieuwe strip dan ben je weer veilig.

Stel dat je niet weet of je op zaterdag of zondag moet beginnen, begin dan op zaterdag. Het is namelijk niet erg als je stopweek een dag korter duurt, maar wel als het een dag langer duurt.
Verder moet je uiteraard vanaf het moment dat je die eerste pil slikt weer wel netjes omgaan met je pil, want zodra je er ook daar een van vergeet ben je weer onveilig.
Oke, bedankt! Kben er echt mee geholpen.
Oud 01-12-2004, 14:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
WPWW schreef op 01-12-2004 @ 12:37 :
Verlies je veel bloed tijdens doorbraakbloedingen?
Ik heb bijna nooit last van doorbraakbloedingen, heb het geloof ik een keer gehad en toen was een inlegkruisje ruim voldoende om het op te vangen.
Oud 01-12-2004, 14:40
K-elli-e
K-elli-e is offline
Hallo ik had eigenlijk een vraagje.
Ik slik microgynon30 en omdat ik buikpijn had, ben ik een periode gestopt om te kijken of het aan de pil lag. Maar nu wilde ik dus weer beginnen en ik dacht dat maandag wel een goede dag was. Ik ben tot ongeveer afgelopen zaterdag ongesteld geweest, en ben afgelopen maandag weer met de pil begonnen. Nu las ik in het boekje, dat je of op de eerste dag van je menstruatie moest beginnen. Of op dag 2 tot 5, maar dan duurde het 7 dagen voordat je weer beschermd was. Ik ben nu dus maandag begonnen, dus op geen enkele dag van mijn menstruatie. Wie weet wat ik hiermee aan moet, gewoon blijven doorslikken of stoppen. En vanaf wanneer ben ik weer safe?

Veel Liefs,
Kellie
Oud 01-12-2004, 16:52
Experiment
Experiment is offline
Domme vraag: in de stopweek is de pil ook gewoon veilig toch?
Oud 01-12-2004, 16:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Experiment schreef op 01-12-2004 @ 17:52 :
Domme vraag: in de stopweek is de pil ook gewoon veilig toch?
Als je de pil minstens 21 dagen geslikt hebt en je stopweek niet langer duurt dan 7 dagen, dan wel
Oud 01-12-2004, 17:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Kellie-Mensje schreef op 01-12-2004 @ 15:40 :
Hallo ik had eigenlijk een vraagje.
Ik slik microgynon30 en omdat ik buikpijn had, ben ik een periode gestopt om te kijken of het aan de pil lag. Maar nu wilde ik dus weer beginnen en ik dacht dat maandag wel een goede dag was. Ik ben tot ongeveer afgelopen zaterdag ongesteld geweest, en ben afgelopen maandag weer met de pil begonnen. Nu las ik in het boekje, dat je of op de eerste dag van je menstruatie moest beginnen. Of op dag 2 tot 5, maar dan duurde het 7 dagen voordat je weer beschermd was. Ik ben nu dus maandag begonnen, dus op geen enkele dag van mijn menstruatie. Wie weet wat ik hiermee aan moet, gewoon blijven doorslikken of stoppen. En vanaf wanneer ben ik weer safe?

Veel Liefs,
Kellie
Je kan in principe op iedere dag beginnen, alleen duurt het dan een strip + stopweek voor de pil veilig is. Pas als je je tweede strip gaat slikken is ie dan veilig.
Oud 01-12-2004, 18:04
K-elli-e
K-elli-e is offline
Ok Thanx
Oud 02-12-2004, 00:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-12-2004 @ 15:31 :
Ik heb bijna nooit last van doorbraakbloedingen, heb het geloof ik een keer gehad en toen was een inlegkruisje ruim voldoende om het op te vangen.
Ik heb het ook één keer gehad (omdat ik toen al 3 maanden doorslikte) en toen waren het ook maar een paar druppels. Heel weinig iig. Netalsof je op de laatste dag van je menstruatie zit.
Oud 02-12-2004, 16:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb nu al drie maanden Yasmin geslikt ipv microgynon en de vorige twee keren was ik heel licht ongesteld steeds, het was gewoon echt lastig om een tampon in te brengen, echt heel weinig dus maar deze keer is het echt megaheftig. Ben vanmorgen ongesteld geworden en het is gewoon echt heel veel, zoveel heb ik al heel lang niet meer gehad volgens mij. Hebben meer mensen dat, dat het na een paar keer licht ineens heel heftig is (mensen in het algemeen en meer specifiek dus ook Yasmin slikken). Is de kans groot dat het nu altijd zo heftig is of kan het de volgende keer best weer heel weinig zijn want ik vind dit echt niet fijn
Oud 02-12-2004, 20:03
Verwijderd
He zou iemand mij mss kunnen helpen

Ik ben afgelopen dinsdag gestopt met mijn eerste strip mycrogynon 30 en donderdag ongesteld geworden. Ik zou graag op maandag ongeveer ongesteld willen worden volgende keer. Ervanuitgaand dat ik ook dan 2 dagen na mijn laatste pil weer ongesteld wordt zou ik dan deze zaterdag al kunnen beginnen met de 2e strip?
Oud 02-12-2004, 20:27
elledc
elledc is offline
Citaat:
Surprise schreef op 02-12-2004 @ 21:03 :
He zou iemand mij mss kunnen helpen

Ik ben afgelopen dinsdag gestopt met mijn eerste strip mycrogynon 30 en donderdag ongesteld geworden. Ik zou graag op maandag ongeveer ongesteld willen worden volgende keer. Ervanuitgaand dat ik ook dan 2 dagen na mijn laatste pil weer ongesteld wordt zou ik dan deze zaterdag al kunnen beginnen met de 2e strip?
Dus je bedoelt 4 dagen stopweek in de plaats van 7? Dan kan je zeker op zaterdag beginnen. Als je er rekening mee houdt dat de stopweek maximum 7 dagen mag duren (minder mag, meer niet) dan is er no problem
Oud 02-12-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 02-12-2004 @ 21:27 :
Dus je bedoelt 4 dagen stopweek in de plaats van 7? Dan kan je zeker op zaterdag beginnen. Als je er rekening mee houdt dat de stopweek maximum 7 dagen mag duren (minder mag, meer niet) dan is er no problem
Ja want eigenlijk zou dan ik dan deze dinsdag weer moeten beginnen maar dan maak ik er zaterdag van.

Harstikke bedankt
Oud 02-12-2004, 20:55
Draaiertje
Draaiertje is offline
Hallo allemaal

IK slik micogyn 30 en zou vandaag dus m`n periode begin moeten hebben. Nu ben ik nog niet ongesteld terwijl ik dat wel altijd op donderdag ben Ik heb de pil altijd goed geslikt en heb ook sexueel contact gehad door de hele maand. Kan het zijn dat de periode nu later komt of hoe zit dat?
Oud 02-12-2004, 22:01
Verwijderd
't Gaat niet echt over de pil, meer over menstruatie, maar ik slik de pil wel; ik weet dat je menstruatie kan uitblijven wanneer je last hebt van stress, maar kan je ook door stress juist echt flink ongesteld zijn? Ik ben normaal zo'n 5 daagjes ongesteld, nooit heel erg, maar nu duurt het al bijna 10 dagen, het leek op te houden, maar is vervolgens weer net zo hard begonnen Ik heb echt veel aan m'n hoofd de laatste tijd, dus mja.. Zou dat de oorzaak kunnen zijn?
Oud 03-12-2004, 09:49
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Draaiertje schreef op 02-12-2004 @ 21:55 :
Hallo allemaal

IK slik micogyn 30 en zou vandaag dus m`n periode begin moeten hebben. Nu ben ik nog niet ongesteld terwijl ik dat wel altijd op donderdag ben Ik heb de pil altijd goed geslikt en heb ook sexueel contact gehad door de hele maand. Kan het zijn dat de periode nu later komt of hoe zit dat?
ALs je zeker weet dat je de pil goed geslikt hebt de hele maand kan je bijna niet zwanger zijn. Ik heb ook wel eens dat ik op maandag pas ongesteld word terwijl dat normaal altijd zondag is! Maar als je het niet vertrouwt kan je altijd een zwangerschapstest doen natuurlijk!

(Enne, sinds wanneer slikken mannnen Microgynon 30??)
Oud 03-12-2004, 14:03
Balance
Balance is offline
Citaat:
WPWW schreef op 03-12-2004 @ 10:49 :
(Enne, sinds wanneer slikken mannnen Microgynon 30??)
het slikken van een pilletje kan een man best doen. Ik zou me eerder afvragen sinds wanneer mannen ongesteld zijn
Oud 03-12-2004, 15:09
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Weten ze ook eens wat dat is...
Oud 03-12-2004, 15:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
WPWW schreef op 03-12-2004 @ 16:09 :
Weten ze ook eens wat dat is...
Volgens mij wil stiekem elke vrouw wel dat alle mannen ooit één keer ongesteld worden (en dan wel met de nodige krampen ed.) zodat ze eens weten hoe het is!
Of ben ik nou zo gemeen?
Oud 03-12-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 03-12-2004 @ 16:26 :
Volgens mij wil stiekem elke vrouw wel dat alle mannen ooit één keer ongesteld worden (en dan wel met de nodige krampen ed.) zodat ze eens weten hoe het is!
Of ben ik nou zo gemeen?
Oh, dat wens ik idd geregeld... en dan idd met de nodige krampen en genoeg bloedverlies
Oud 03-12-2004, 15:57
zeep007
zeep007 is offline
he is de pil vanaf de 1e dag dat je slikt eigenlijk wel betrouwbaar?

(ik bedoel de 1e dag dat hem slikt na je menstruatie en als je al lange tijd aan de pil bent )
Oud 03-12-2004, 17:58
Phie.
Phie. is offline
Als je je laatste pil slikt op vrijdag, begin je dan weer op vrijdag of zaterdag? Maakt opzich niet veel uit toch, wat is het makkelijkste?
Oud 03-12-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 03-12-2004 @ 16:57 :
he is de pil vanaf de 1e dag dat je slikt eigenlijk wel betrouwbaar?

(ik bedoel de 1e dag dat hem slikt na je menstruatie en als je al lange tijd aan de pil bent )
Als je de pil al lange tijd slikt, is hij continu betrouwbaar. Zolang je hem maar goed slikt, dus rond dezelfde tijd, en zolang je stopweek nooit langer is dan 7 dagen en je pil-weken nooit korter dan 21 dagen.

Wanneer je voor het eerst begint met de pil, dan is hij direct veilig wanneer je op de eerste dag van je menstruatie begint. Begin je eerder of later? Dan is hij sowieso vanaf de tweede strip veilig.
Oud 03-12-2004, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Phie. schreef op 03-12-2004 @ 18:58 :
Als je je laatste pil slikt op vrijdag, begin je dan weer op vrijdag of zaterdag? Maakt opzich niet veel uit toch, wat is het makkelijkste?
Laatste pil op vrijdag = eerste pil op zaterdag. Als je nml de laatste pil op vrijdag neemt, en vervolgens de eerste weer op vrijdag, dan is die laatst op donderdag... Snap je?

Ik begin daarom (omdat het makkelijk te onthouden is) altijd op maandag (begin van de week ) met een nieuwe strip, en ben op zondag (einde van de week ) weer klaar.
Oud 03-12-2004, 18:33
Verwijderd
Als je nou in je stopweek niet ongesteld wordt, wat betekent dat dan?
Ik maak me zorgen namelijk
Oud 03-12-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 03-12-2004 @ 19:33 :
Als je nou in je stopweek niet ongesteld wordt, wat betekent dat dan?
Ik maak me zorgen namelijk
Hoeft niets te betekenen, heb ik ook wel eens gehad.
Als je bang bent zwanger te zijn, kan je een testje doen natuurlijk.
Oud 03-12-2004, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 03-12-2004 @ 19:40 :
Hoeft niets te betekenen, heb ik ook wel eens gehad.
Als je bang bent zwanger te zijn, kan je een testje doen natuurlijk.
Ik ben niet zo zeer bang om zwanger te zijn, ik had alleen het idee dat het niet hoorde, zegmaar. Dus dat er misschien iets verkeerds was gegaan. Maar als jij zegt dat je dat ook wel es gehad hebt, is het dus niet heel uitzonderlijk en maak ik me verder geen zorgen
Oud 03-12-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 03-12-2004 @ 19:48 :
Ik ben niet zo zeer bang om zwanger te zijn, ik had alleen het idee dat het niet hoorde, zegmaar. Dus dat er misschien iets verkeerds was gegaan. Maar als jij zegt dat je dat ook wel es gehad hebt, is het dus niet heel uitzonderlijk en maak ik me verder geen zorgen
Ik ben over het algemeen heel regelmatig ongesteld met de pil, maar zo af en toe ben ik óf niet (of nauwelijks) ongesteld óf heel erg. Geen idee hoe het komt, maar het is wel normaal
Oud 03-12-2004, 20:55
Roxann
Roxann is offline
Heejz,
Ik begin normaal volgende week met Elisa-35, een pil die vergelijkbaar is met Diana-35. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze pil en of er veel nevenwerkingen aan verbonden zijn?
Tnx!
Rox.
Oud 04-12-2004, 13:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
Roxann schreef op 03-12-2004 @ 21:55 :
Heejz,
Ik begin normaal volgende week met Elisa-35, een pil die vergelijkbaar is met Diana-35. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze pil en of er veel nevenwerkingen aan verbonden zijn?
Tnx!
Rox.
ik denk dat elke pil wel even veel bijwerkingen kan hebben. Zeker als ie vergelijkbaar is met de diane35 (en dus ook de zelfde sterkte heeft). Of je last krijgt van die bijwerkingen kunnen we niet voorspellen. Dat is voor elk persoon verschillend.
Oud 06-12-2004, 15:10
Lagerfeld
Lagerfeld is offline
Heey mensen, ik heb een vraagje..ik ben nu al zon 3 jaar aan de diane 35 ..en sinds ik aan de pil ben voel ik me lang niet zo vrolijk als vroeger..en ook heb ik veeel minder zin in seks..ik vraag me af of ook dat laatste kan komen doordat ik aan de pil ben..ik ga zeker over op een andere.,.ik ben tot nu toe gewoon ermee doorgegaan omdat ik last had van puistjes maar daar zal ik nu wel overheen zijn denk ik....ik had vraagje of meer mensen hier last van hadden en welke pil wel goed werkt zonder bijwerkingen
Oud 06-12-2004, 15:54
Verwijderd
ja, dat kan door de pil komen. Welke pil bijwerkingen bij jou heeft, hangt er van af of een pil bij jouw eigen hormoonsysteem past of niet; het verschilt dus per persoon.
Oud 06-12-2004, 21:00
sofiah
sofiah is offline
vraagje:

Ik ga deze maand ( dus vanaf de eerste dag van mijn maandstonden) met de pil beginnen, ik zou de pil graag sochtends nemen ( omdat ik s avonds vergeetachtiger ben), maar als ik mijn maandstonden nu savonds of snachts krijg... alle, ze zijn zo onregelmatig dat ik niet juist weet op welke dag ze gaan "komen". Wanneer neem ik dan mijn pil? Kan ik hem dan gewoon sochtends nemen ( stel dat ik mijn maandstonden om 20u krijg, kan ik em dan de volgende ochtend nemen, of is dat dan de tweede dag van mijn maandstonden en dus te laat?)

Ingewikkelde vraag mss...
Oud 07-12-2004, 00:10
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Dan is het in principe nog steeds dezelfde dag dus dan is ie wel veilig hoor!

Regels voor berichten