Oud 16-11-2006, 21:13
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
As maandag krijg ik deze 'ingreep' natuurlijk onder verdoving maar ik zie er best tegenop.
Eerst dacht ik het is maar een kleine ingreep, maar van sommige hoor je dat je veel last hebt daarna vd verdoving terwijl de arts zegt dat je er niet zoveel van merkt.

Wat ik weet is dat ik twee verdovingen in mijn neus krijg (in de vorm van spray) en dan 20 minuten in de wachtkamer moet wachten en daarna gaan ze neusslijmvlies wegbranden..

Iemand ervaring?
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 13:02
Verwijderd
mijn vader heeft het gehad, en die vond het helemaal geen pijn doen oid. hij heeft er na de 'operatie' misschien nog een dag last van gehad, maar dat kwam omdat hij gruwelijk verkouden was. volgens mij valt het dus heel erg mee
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 16:51
Verwijderd
Mijn vriend heeft het gehad, het lastigste vond hij het feit dat er daarna een dag tampons in zijn neus zaten (neustampons, geen gewone menstruatie tampons ) waardoor hij door zijn mond moest ademen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 18:24
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Sarah schreef op 17-11-2006 @ 16:51 :
Mijn vriend heeft het gehad, het lastigste vond hij het feit dat er daarna een dag tampons in zijn neus zaten (neustampons, geen gewone menstruatie tampons ) waardoor hij door zijn mond moest ademen.
Ik wist niet dat dat na de 'ingreep' in je neus werd gedaan?
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 17-11-2006 @ 18:24 :
Ik wist niet dat dat na de 'ingreep' in je neus werd gedaan?
dat zijn gewoon van die lange wattenstaafjes om het bloed op te vangen. ik heb die dingen ook gehad laatst toen ze m'n bloedneus dicht hadden gebrand, en ze zijn best irritant idd
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 19:37
Verwijderd
even gewoon nieuwsgierigheid hoor... maar waarom moet je je slijmvliezen weg laten branden?
of is dit een heel domme vraag
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 11:08
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
LL86 schreef op 17-11-2006 @ 19:37 :
even gewoon nieuwsgierigheid hoor... maar waarom moet je je slijmvliezen weg laten branden?
of is dit een heel domme vraag
Geen domme vraag hoor maar ik ben altijd verkouden, praat altijd door mijn neus.
Hebben allerlei dingen geprobeerd niets sloeg aan, het probleem zit hem echt in mijn neus, dus wss de neusslijmvliezen en dan halen ze een deel weg zodat ik weer 'vrijer' kan ademen..
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 00:01
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Produceer je dan helemaal geen snot meer? En krijg je dan niet constand pijn in je neus omdat het gewoonweg te droog is? Of ben ik nu aan het mafratelen?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 19-11-2006 @ 00:01 :
Produceer je dan helemaal geen snot meer? En krijg je dan niet constand pijn in je neus omdat het gewoonweg te droog is? Of ben ik nu aan het mafratelen?
daar dacht ik ook meteen aan
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 18:11
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
LL86 schreef op 19-11-2006 @ 14:18 :
daar dacht ik ook meteen aan
Ehm, ze halen niet alles weg..
Ik adem gewoon heel moeilijk door mijn neus omdat het 'te vol' zit zeg maar..
Ze hebben nu een deel weggehaald, en het is een hele misselijke ingreep...

Na 4 weken merk ik of ik beter kan ademen door mijn neus.. zo niet, dan mag ik nog een keer..
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 12:48
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ik heb er zelf ook weleens aangedacht om die ingreep te laten doen. Na dat ik een keeloperatie 2 jaar geleden ben ondergaan, zijn mijn slijmvliezen "opgezet". Heb al het een en ander geprobeerd maar niks heeft tot nu toe geholpen. Ik vind het echter vreemd dat mijn huisarts nog nooit deze ingreep heeft voorgesteld. De ingreep klinkt niet echt zwaar, misschien toch maar eens overwegen.
Succes
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.