Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2005, 21:01
Hollandia
Hollandia is offline
Speelschema
Maandag 7 februari
Vanaf 20.00 uur, best of 7 sets
Co Stompé - Colin Lloyd
Raymond van Barneveld - Roland Scholten
Andy Fordham - Wayne Mardle

Dinsdag 8 februari
Vanaf 20.00 uur, best of 7 sets
Tony David - Wayne Mardle
Andy Fordham - Phil Taylor
Co Stompé - Roland Scholten

Woensdag 9 februari
Vanaf 19.30 uur, best of 7 sets
Co Stompé - Wayne Mardle
Andy Fordham - Roland Scholten
Raymond van Barneveld - Colin Lloyd
Tony David - Phil Taylor

Donderdag 10 februari
Vanaf 20.00 uur, best of 7 sets
Andy Fordham - Colin Lloyd
Raymond van Barneveld - Phil Taylor
Tony David - Roland Scholten

Vrijdag 11 februari
Vanaf 20.00 uur, best of 7 sets
Tony David - Colin Lloyd
Raymond van Barneveld - Wayne Mardle
Co Stompé - Phil Taylor

POULE BDO
Raymond van Barneveld
Co Stompé
Tony David
Andy Fordham

POULE PDC
Phil Taylor
Colin Lloyd
Wayne Mardle
Roland Scholten

Zaterdag 12 februari
Vanaf 20.30 uur, best of 9 sets
WEDSTRIJD I: Winnaar poule BDO - Runner-up poule PDC
WEDSTRIJD II: Winnaar poule PDC - Runner-up poule BDO

Zondag 13 februari
Vanaf 20.30 uur, best of 13 sets
Winnaar wedstrijd I - Winnaar wedstrijd II

___________

Wat vinden jullie ervan? Gaan jullie kijken? Voorspellingen?
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2005, 01:26
Teun
Teun is offline
Ik kan niet wachten om Van Barneveld - Phil Taylor te zien.
Taylor is en blijft een magistrale darter en ik denk dan ook dat hij Van Barneveld onder de zoden stopt. Verder vind ik het een geweldig idee om die rivaliserende bonden bijeen te brengen in een toernooi. Kunnen we eindelijk eens zien wie de allerbeste is.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 17:17
tss
Avatar van tss
tss is offline
ik ben benieuwd, maar ik denk toch dat Phil Taylor dit toernooi weer aardig makkelijk gaat winnen, als je hem vorige maand zag spelen op het wk. Als hij dit toernooi weer zo speelt kan zelfs van Barneveld niet tegen hem tippen.

Overigens vind ik dat Co Stompe hier weinig te zoeken heeft, ik had liever Mervyn King, Martin Adams of Ted Hankey gezien.
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 17:44
Verwijderd
Ik ga zeker kijken. Maar ik mis waarschijnlijk de wedstrijden vanaf vrijdag ... ben dan met vrienden een weekend weg. Hoop dat Barney helemaal af gaat . En dat Taylor, Mardle, David of Fordham gaat winnen.

En idd Stompe heeft daar niks te zoeken. Stuur dan Hankey of King.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 17:48
lukas15
Avatar van lukas15
lukas15 is offline
Dat is geen kwestie van 'sturen'. Het gerucht gaat dat Hankey en King niet wilden spelen omdat hun vriend Martin Fitzmaurice (de man van: "Are you readyyyyyyyyyy") niet op het toernooi was 'uitgenodigd'.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 17:52
Verwijderd
Die knakker met die drankstem staat toch zeker niet om te roepen?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 21:50
Verwijderd
Die gozer met drankstem roept nu om ... wat een sfeer zeg .
Stompe gewonnen
Barney gewonnen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 12:30
tss
Avatar van tss
tss is offline
ik had eigenlijk verwacht dat Stompe helemaal afgedroogd zou worden tegen Lloyd, ongelofelijk zeg. Ik ben benieuwd of hij het heel de week vol kan houden. Vanavond tegen Scholten, moet ie ook kunnen winnen, Scholten staat de laatste tijd ook niet fantastisch te gooien.
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 13:46
Wawl
Wawl is offline
De PDC wordt op alle fronten om de oren geslagen.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 13:49
Wawl
Wawl is offline
Overigens is het wel vreemd dat er twee poules gemaakt zijn, maar dat de spelers nooit tegen iemand moeten spelen die in hun poule ingedeeld staat. In theorie zou het dus kunnen dat er spelers doorgaan naar de halve finale terwijl iemand uit de andere poule - die beter speelde - de poulefase niet overleefd.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 13:49
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Het toernooi is een dag oud Wawl

Dat Barney Scholten zou verslaan was wel te verwachten. Dat Fordham(wat spreekt die vrouwelijk dartster dat irritant uit zeg) van Mardle zou winnen ook nog wel.

Co zorgde gewoon voor een onverwachte winst.

Waarom doet Part trouwens niet mee bij de PDC?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 08-02-2005 om 13:56.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 13:51
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-02-2005 @ 14:49 :
Het toernooi is een dag oud Wawl
Ik mag graag voorbarige conclusies trekken, dat weet je toch, VF.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 14:09
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Wawl schreef op 08-02-2005 @ 14:46 :
De PDC wordt op alle fronten om de oren geslagen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 15:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hmja, ik denk dat ik alleen Barney-Taylor donderdagavond ga kijken daar verheug ik me echt op. Verder heb ik toch niet zo heel veel tijd om alles precies te gaan volgen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 16:50
Verwijderd
Vind het allemaal best als Barney maar niet wint .
De rest van de darters mag ik wel.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 21:24
Verwijderd
Wat een wedstrijd Taylor - Fordham (stand: 2-1)
Snel weer verder kijken .
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 11:11
Hollandia
Hollandia is offline
Van Barneveld gaat eraan tegen Taylor. Jesus, die man is in vorm...
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 13:02
tss
Avatar van tss
tss is offline
Taylor en Fordham maken tot nu toe de beste indruk, ik denk dat dat ook de finale wordt
__________________
;)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-02-2005, 19:46
mystress-darqyr
Avatar van mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
ik vind het best een goed initiatief, maar ik vind de selectie nergens op slaan. bijv. stompe, dat is echt geen geweldige darter en hij doet het nou wel goed, maar ik vind het geen representatieve spelers.

verder...het lijkt me wel ironisch als stompe dit wel wint maar ik denk dat taylor wint!
__________________
accidentally in love
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 11:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
4-0 en Taylor speelde nog helemaal niet top gisteren. Vooral de derde en vierde set waren dramatisch slecht van Barney. Maar als er nu nog iemand twijfelt wie de beste darter van de wereld is, dan weet ik het niet meer.

Ik hoop ook op een finale Fordham - Taylor. Dat Fordham dan maar mag winnen. Al gun ik het een Nederlander of The Power ook wel...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 11:22
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
Wat een tering publiek daar trouwens in Hengelo. Gaan ze Van Barneveld een beetje uitfluiten toen die het verloren had. Stellletjhe arrogante landveraders.
En volgens mij wint BArneveld het toernooi als nog en dan blijft hij gewoon de Master of darts. . BArneveld heeft gewoon een betere en soepelere worp dan Taylor. Taylor gooit te gefocust en alsof die pijlen 80kg per stuk wegen. Echt een lelijke worp heeft die gast.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 11:44
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
G-force schreef op 11-02-2005 @ 12:22 :
Wat een tering publiek daar trouwens in Hengelo. Gaan ze Van Barneveld een beetje uitfluiten toen die het verloren had. Stellletjhe arrogante landveraders.
En volgens mij wint BArneveld het toernooi als nog en dan blijft hij gewoon de Master of darts. . BArneveld heeft gewoon een betere en soepelere worp dan Taylor. Taylor gooit te gefocust en alsof die pijlen 80kg per stuk wegen. Echt een lelijke worp heeft die gast.
Ben je een beetje naief ofzo?

Van Barneveld heeft nu voor de 4e keer verloren tegen deze man! Phil Taylor heeft zich nu dubbel en dwars bewezen als de beste darter OOIT. Nu heeft ook heel Nederland het kunnen zien...
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 11:48
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-02-2005 @ 12:22 :
4-0 en Taylor speelde nog helemaal niet top gisteren. Vooral de derde en vierde set waren dramatisch slecht van Barney. Maar als er nu nog iemand twijfelt wie de beste darter van de wereld is, dan weet ik het niet meer.
Ach, gister was Taylor beter... Maar de vorige partij die ze tegen elkaar speelden won Barney.
En de kans is vrij groot dat ze elkaar nog een keer tegenkomen in dit tournooi. Dus dan heeft Barney een kans om zich te revangeren en er iig een spannende pot van te maken. Raymond had gister duidelijk een off-day, en een zooi pech... Zoveel kaatsers als gister bij Barney hab ik niet vaak gezien.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 12:03
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 11-02-2005 @ 12:48 :
Ach, gister was Taylor beter... Maar de vorige partij die ze tegen elkaar speelden won Barney.
En de kans is vrij groot dat ze elkaar nog een keer tegenkomen in dit tournooi. Dus dan heeft Barney een kans om zich te revangeren en er iig een spannende pot van te maken. Raymond had gister duidelijk een off-day, en een zooi pech... Zoveel kaatsers als gister bij Barney hab ik niet vaak gezien.
Die partij heeft Barney inderdaad gewonnen, maar je hebt zeker nog nooit van de lengte van die partij gehoord?

Daarnaast staat het gewoon 4-1 voor Taylor in onderlinge ontmoetingen. Weet je, Van Barneveld is fantastisch goed, maar niet ongelooflijk goed zoals Taylor.
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 12:37
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het ligt gewoon aan de vorm van de dag welke van de 2 de wedstrijd wint... Ik snap niet waarom veel mensen zo extreem graag bewezen wil hebben dat die Taylor beter is dan Barney.

En die paar verliesbeurten van Barney zeggen ook niet zoveel. Die waren uit de tijd dat Taylor al diverse titels op zijn naam had staan, en Barney nog maar net kwam kijken.

Mocht Taylor inderdaad dit tournooi gaan winnen is hij de beste darter van de wereld. Maar dan wel van dat moment.


Ik vind het trouwens wel goed om te zien dat die darters van verschillende bonden heel goed met elkaar kunnen opschieten. Je hoort wel van die wilde verhalen dat ze elkaars bloed wel kunnen drinken, maar dat valt wel mee dus. Iedere speler gedraagd zich sportief. Al is die Mardle wel erg geprikkeld...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2005, 13:34
Marloeske
Avatar van Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 11-02-2005 @ 13:37 :
Iedere speler gedraagd zich sportief. Al is die Mardle wel erg geprikkeld...
Tsjah... darts is gewoon show.
Tuurlijk wil je laten weten dat je uit het toernooij ligt. En als je een hawaii blouse aan hebt weet ik ook niet of je wel zo serieus genomen kan worden maar ok

Wat een baggere wedstrijd gister!!
Las in de krant vandaag dat Barney niet eens meer 1e kan worden in de poule, klopt dat?
__________________
nee
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 13:37
tss
Avatar van tss
tss is offline
Citaat:
Marloeske schreef op 11-02-2005 @ 14:34 :
Tsjah... darts is gewoon show.
Tuurlijk wil je laten weten dat je uit het toernooij ligt. En als je een hawaii blouse aan hebt weet ik ook niet of je wel zo serieus genomen kan worden maar ok

Wat een baggere wedstrijd gister!!
Las in de krant vandaag dat Barney niet eens meer 1e kan worden in de poule, klopt dat?
Ja, dat is zo. Barney kan niet meer aan het setsaldo komen van Fordham, dus waarschijnlijk spelen Barney en Taylor morgen weer tegen elkaar in de halve finale, want Taylor eindigd sowieso 1e.
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:39
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 11-02-2005 @ 13:37 :
Het ligt gewoon aan de vorm van de dag welke van de 2 de wedstrijd wint... Ik snap niet waarom veel mensen zo extreem graag bewezen wil hebben dat die Taylor beter is dan Barney.

En die paar verliesbeurten van Barney zeggen ook niet zoveel. Die waren uit de tijd dat Taylor al diverse titels op zijn naam had staan, en Barney nog maar net kwam kijken.

Mocht Taylor inderdaad dit tournooi gaan winnen is hij de beste darter van de wereld. Maar dan wel van dat moment.


Ik vind het trouwens wel goed om te zien dat die darters van verschillende bonden heel goed met elkaar kunnen opschieten. Je hoort wel van die wilde verhalen dat ze elkaars bloed wel kunnen drinken, maar dat valt wel mee dus. Iedere speler gedraagd zich sportief. Al is die Mardle wel erg geprikkeld...
Nou ik acht het wel bewezen dat Taylor, niet alleen vandaag, gewoon een klasse beter is dan van Barneveld. Taylor wint al jarenlang achtereen (op een uitzondering daargelaten) de wereldtitel, terwijl Barney het nog lang niet zo vaak, en vaak met meer moeite heeft laten zien.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
baas schreef op 11-02-2005 @ 16:39 :
Nou ik acht het wel bewezen dat Taylor, niet alleen vandaag, gewoon een klasse beter is dan van Barneveld. Taylor wint al jarenlang achtereen (op een uitzondering daargelaten) de wereldtitel, terwijl Barney het nog lang niet zo vaak, en vaak met meer moeite heeft laten zien.
Tja, maar als je dit tournooi bekijkt is het niveau van de BDO hoger dan die van de PDC. Dus daaruit zou je weer concluderen dat het voor een Taylor makkelijker is om de titel te pakken dan voor Barney.

En ik snap wel dat iedereen een beste wil aanwijzen. Maar ik zie niet in waarom. Het zijn 2 geweldige dart spelers met een waslijst aan titels achter hun naam... Ik zie ze als gelijkwaardig, ook omdat ze veel te weinig tegen elkaar hebben gespeeld. Toch een heel groot nadeel van die 2 bonden.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 00:10
tss
Avatar van tss
tss is offline
leuke partij, Barney-Mardle

Halve Finales:
van Barneveld - Taylor
Fordham - Scholten

Waarschijnlijk wordt Barney morgen weer helemaal ingemaakt
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 13:49
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
hopelijk . Finale Fordham - taylor. en dat dan fordham taylor nog ff met de grond gelijk maakt (lijk me niet logisch dat 't gebeurt, maar ik hoop er wel op)
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 15:08
Marloeske
Avatar van Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
kalinho schreef op 12-02-2005 @ 14:49 :
hopelijk . Finale Fordham - taylor. en dat dan fordham taylor nog ff met de grond gelijk maakt (lijk me niet logisch dat 't gebeurt, maar ik hoop er wel op)
misschien alssie op 'm gaat liggen
__________________
nee
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 15:18
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik hoop dat het dit keer een dijk van een wedstrijd gaat worden tussen Taylor en Barney... En dan maakt het me niets uit wie er wint.

En waarom zou je hopen op een afstraffing voor Barney? Als je dat roept ben je geen liefhebber van de sport als je het mij vraagt. Maar dat is net als bij het nederlands elftal... Men is zo bang op een blamage dat ze maar vantevoren gaan roepen dat ze hopen op een afstraffing om zich in te dekken. Een zeer zwakke houding.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 15:30
Marloeske
Avatar van Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-02-2005 @ 16:18 :
Ik hoop dat het dit keer een dijk van een wedstrijd gaat worden tussen Taylor en Barney... En dan maakt het me niets uit wie er wint.

En waarom zou je hopen op een afstraffing voor Barney? Als je dat roept ben je geen liefhebber van de sport als je het mij vraagt. Maar dat is net als bij het nederlands elftal... Men is zo bang op een blamage dat ze maar vantevoren gaan roepen dat ze hopen op een afstraffing om zich in te dekken. Een zeer zwakke houding.
mee eens
__________________
nee
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 16:53
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-02-2005 @ 16:18 :
Ik hoop dat het dit keer een dijk van een wedstrijd gaat worden tussen Taylor en Barney... En dan maakt het me niets uit wie er wint.

En waarom zou je hopen op een afstraffing voor Barney? Als je dat roept ben je geen liefhebber van de sport als je het mij vraagt. Maar dat is net als bij het nederlands elftal... Men is zo bang op een blamage dat ze maar vantevoren gaan roepen dat ze hopen op een afstraffing om zich in te dekken. Een zeer zwakke houding.
Raymond van Barneveld heeft zijn eigen ruiten ingegooid met zijn gedrag hoor. Niet alleen zoals hij zich opstelt op TV, maar ook hoe hij zich gedraagd tijdens demonstraties. Nu zal jij hem wel nooit gezien hebben tijdens een demo, maar ik vind het dieptriest als he chaqereinig rondloopt.

Phil Taylor mag dan ook niet zo vriendelijk zijn als hij op TV lijkt, maar hij blijft wel altijd beleefd. Dat kun je van Raymond niet zeggen.

Ik steun vrijwel iedereen in de sport die darts heet, maar Raymond van Barneveld steun ik gewoon niet. Puur vanwege zijn arrogante houding.
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 21:49
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
Holandia:

Citaat:
Citaat:
Raymond van Barneveld heeft zijn eigen ruiten ingegooid met zijn gedrag hoor. Niet alleen zoals hij zich opstelt op TV, maar ook hoe hij zich gedraagd tijdens demonstraties. Nu zal jij hem wel nooit gezien hebben tijdens een demo, maar ik vind het dieptriest als he chaqereinig rondloopt.
IK snap dat geziek niet op van Barneveld het is gewoon een sympathieke gozer. En BArneveld kan toch nie altijd met een glimlach op zijn hoofd rond lopen. Hij geeft 100 derden demonstraties per jaar en dan kan je niet bij elke demonstatie de clown uit hange.
Ik snap ook niet wat er zo arrogant aan hem is . Die PHill Taylor heeft nota bene The pOwer op zijn armen getatoeeerd. En daar heeft niemand het over.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-02-2005, 11:18
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Marloeske schreef op 12-02-2005 @ 16:08 :
misschien alssie op 'm gaat liggen


Citaat:
IK snap dat geziek niet op van Barneveld het is gewoon een sympathieke gozer. En BArneveld kan toch nie altijd met een glimlach op zijn hoofd rond lopen. Hij geeft 100 derden demonstraties per jaar en dan kan je niet bij elke demonstatie de clown uit hange.
Voor dat geld wattie al met die 100derden demonstraties verdient, mag der best een glimlach af...
Darten op het podium met camera's is puur voor het publiek, dan moet je dat publiek ook willen vermaken, en niet altijd stoicijns chagrijnig voor je uitkijken, het publiek geniet er veel meer van als er ook enige emotie is bij het uitgooien ofzo, of bij een 180, zoals bv. een wayne mardle doet...
jammer dat taylor niet met een 9-darter het gisteren afmaakte, hij kwam nog wel dichtbij....
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 13:07
one.
one. is offline
Waarom moet hij altijd vriendelijk kijken man, jullie zullen vast ook niet elke dag met een BIG SMILE naar het werk of naar school gaan. Ik kan best begrijpen dat na weet ik veel hoeveel demo's de lol ervan af is.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 13:25
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik las dat Barney achteraf de Masters of Darts niet zo belangrijk vond omdat hij alleen voor geld speelt en niet voor de punten in de eindstand. Dat is nu een typische Barney reactie na een verliespartij.

En gister wou hij ook niet voor de camera verschijnen begreep ik.

Hij is gewoon walgelijk.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 13:43
tss
Avatar van tss
tss is offline
wel grappig die Scholten in het interview, hij zei dat ie het schandalig vond dat Barney in de pauze van zij partij het podium op kwam om z'n excuses aan te bieden.
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 15:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja, wat een gedoe allemaal he en dat voor wat pijltjes gooien. Maar goed, dat zeg ik te makkelijk: darten is daad werkelijk een sport!

Finale: Fordham - Taylor! Tja... zal Taylor toch wel uiteindelijk winnen denk ik... al ben ik voor Fordham! Come on Andy!!!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 16:23
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 13-02-2005 @ 14:25 :
Ik las dat Barney achteraf de Masters of Darts niet zo belangrijk vond omdat hij alleen voor geld speelt en niet voor de punten in de eindstand. Dat is nu een typische Barney reactie na een verliespartij.

En gister wou hij ook niet voor de camera verschijnen begreep ik.

Hij is gewoon walgelijk.
Gister heeft hij zich gewoon uitgebreidt laten interviewen hoor, alleen niet direct na de wedstrijd. Ik kan me voorstellen dat je daar ff geen zin in hebt...

Ik heb een beetje op Taylor gelet en hij is best slim in zijn interviews. Hij roemt elke keer zijn volgende tegenstander... En dan lijkt zijn overwinning achteraf des te groter. Ik zag trouwens ook gister dat hij best fel kan reageren als het ff niet loopt. Dus ik weet niet hoe meneer Taylor reageert als hij verliest, ik denk ook niet zo charmant...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 19:37
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 13-02-2005 @ 14:07 :
Waarom moet hij altijd vriendelijk kijken man, jullie zullen vast ook niet elke dag met een BIG SMILE naar het werk of naar school gaan. Ik kan best begrijpen dat na weet ik veel hoeveel demo's de lol ervan af is.
a;s ik met naar school gaan of werken net zoveel kan verdienen als hij, nou dan loop ik 24/7 met een
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 19:41
snuvvel
Avatar van snuvvel
snuvvel is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 13-02-2005 @ 17:23 :
Gister heeft hij zich gewoon uitgebreidt laten interviewen hoor, alleen niet direct na de wedstrijd. Ik kan me voorstellen dat je daar ff geen zin in hebt...

ja en wat zegt hij dan? "Mensen betalen dure kaartjes om Barney te zien.." dat vind ik behoorlijk arrogant.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 19:48
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
snuvvel schreef op 13-02-2005 @ 20:41 :
ja en wat zegt hij dan? "Mensen betalen dure kaartjes om Barney te zien.." dat vind ik behoorlijk arrogant.
Dat is gewoon zo... Ik vind het juist proffesioneel dat hij het zo bekijkt. Hij had ook gewoon naar huis kunnen gaan, maar dat deed hij niet omdat hij aan de mensen dacht die een duur kaartje had gekocht, en hij het niet fair tegenover zijn fans had gevonden dat hij zich niet meer had laten zien...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 20:25
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
iemand toevallig aan het kijken? zoja, net het stukje gezien dat fordgham en taylor een idiote fan uitzwaaien die de zaal uitmoet? schitterend
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:01
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Van Barneveld kan moeilijk verkroppen dat hij als wereldkampioen toch niet DE wereldkampioen is. Dat is Taylor.

Ik kan mij ook herrineren dat Taylor en Painter bij het PDC wereldkampioenschap mot met elkaar hadden. Maar voor de rest is Taylor qua PR erg sterk en voor mij gevoel is niet alles gespeeld. Wat hij zegt over andere spelers is de waarheid. Fordham, Van Barneveld en Mardle zijn geweldige spelers. Alleen er is één iemand beter en dat is hijzelf.

Het gemiddelde van Taylor over een week ligt veel hoger. Daarnaast wint Taylor het puur op de uitgooi. Qua scores is de man wel bij te benen. En Van Barneveld komt heel zielig over op deze manier. Bah!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:01
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
kalinho schreef op 13-02-2005 @ 21:25 :
iemand toevallig aan het kijken? zoja, net het stukje gezien dat fordgham en taylor een idiote fan uitzwaaien die de zaal uitmoet? schitterend
Dat was mooi idd!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 17:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
7-1 voor Taylor... hij is gewoon de beste...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 18:41
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
ja, maar 7 - 1 is wel n bietje erg weinig voor fordham, 7-4 ofzo was terechter denk ik
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Dutch legend joins PDC
Verwijderd
41 08-01-2007 19:36
Vrije tijd PDC-spelers welkom bij BDO-toernooien
tss
18 14-02-2006 12:43
Vrije tijd Jelle Klaasen - Raymond van Barneveld
Supreme Dutch
77 16-01-2006 23:50
Vrije tijd Lakeside 2006.
Wawl
60 14-01-2006 23:04
Vrije tijd [Darts] Lakeside 2005
BarbapapaX
71 19-01-2005 16:22
De Kantine Wat staat er onder jou ctrl+v #2
0o-pearl-o0
499 20-11-2004 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.