Oud 10-06-2006, 17:37
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
ik moet mijn resultaten hebben!!!!!!!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr a hhhhhhhhhhhhhhhhhhh aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh ik word gek hier!!
Advertentie
Oud 10-06-2006, 17:52
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
is het zo spannend bij jou dan? of ben je gewoon nogal stresserig aangelegd?
Ikzelf heb nog geen last van spanning, misschien komt dat donderdag nog wel..
Maar gewoon rustig blijven, ze gaan je echt niet eerder de uitslag geven, dus er zit niks anders op dan je tijd uitzitten en die tijd kun je dan beter nuttig gebruiken, iig niet met enorme zenuwen...
Ga met vriendinnen wat leuks doen, lekker shoppen/terrassje zitten/weet ik veel, maar heb het niet al te veel over die uitslag, want dat zal vast wel goed komen!
Oud 10-06-2006, 18:28
create
Avatar van create
create is offline
Ik ben zenuwachtiger voor de selectie dagen voor mijn nieuwe opleiding dan voor donderdag. Geslaagd ben ik toch wel aangezien (tenzij de normeringen opeens negatief worden of mijn blaadjes zijn kwijtgeraakt) ik niks onder de 5,5 gehaald heb en ik voor de meeste vakken een 2/3 kon halen.
Oud 10-06-2006, 19:15
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik moet er zelden of nooit aan denken.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 10-06-2006, 21:51
lisanne_tje
Avatar van lisanne_tje
lisanne_tje is offline
k heb er niet zo'n last van... ben natuurlijk wel nieuwsgierig wta ik nou precies heb gehaald, maar ben er al zeker van dta ik geslaagd ben dus ik hoef me nergens druk over te maken...
Oud 10-06-2006, 22:57
Aesar
Aesar is offline
komt wel...
__________________
Naar de overwinning, altijd!
Oud 11-06-2006, 08:44
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Ik denk dat er al genoeg topics zijn waarin mensen hun frustraties kunnen uiten.
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.