Oud 14-06-2003, 17:58
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
nou ik ben dus gezakt. maar op het werk was ook iemand gezakt maar die kwam dus niet werken omdat hij te "depressief" is. en bij mij kwam de baas en bazin om het uur kijken of het wel ging met mij (superaardige bazen). en bij mij was het echt zo van hmmm kben gezakt kut. verder!!!!

hoe gaan jullie daarmee om
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Advertentie
Oud 14-06-2003, 19:13
-Daniël-
Avatar van -Daniël-
-Daniël- is offline
tja, het leven gaat door,

je zal er mee moeten leren leven... anders wordt je er zelf ook niet beter van.
__________________
http://www.06ringtones.nl Voor al je ringtones, logo's en meer!
Oud 14-06-2003, 19:18
annette
annette is offline
ja inderdaad.. het leven gaat door Ik ben zelf ook gezakt en voel me ook deze dagen best kut, maar ik zoek afleiding want dan denk ik er helemaal niet aan. Ook denk ik aan de positieve dingen van zakken.. Ja die zijn er wel haha
Oud 16-06-2003, 15:46
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
tja...

gewoon veel zuipen, feesten en lol maken.
dan zul je je wel wat beter voelen
Oud 16-06-2003, 16:24
*Littleme*
*Littleme* is offline
Ik heb n HER...is ook niet alles..maar ik heb nog wel n kans...
Sterkte people!
Oud 16-06-2003, 19:24
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
tjah als je gezakt ben...... het leven gaat door ik zou zo iets hebbe van nog een jaartje naar school maakt ut uit van foute leer je nouw eenmaal
Oud 16-06-2003, 20:23
Verwijderd
sorry hoor, maar zo'n groot drama is het toch niet. Je 'verknoeit' een jaar, maar in die tijd kan je ook veel tijd hebben voor andere dingen, bv geld gaan sparen voor universiteit. (ik moet nog beginnen )
Oud 17-06-2003, 11:09
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
t is misschien handig als de mensen die hierop reageren er ook bij zetten of zij geslaagd of gezakt zijn, want dat kan toch wel een belangrijke factor zijn, zeg maar
__________________
het leven is wat jij er van maakt, en lachen maakt een hoop goed!
Oud 17-06-2003, 11:10
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Sterkte ermee man!
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Oud 17-06-2003, 11:28
Verwijderd
Mijn vriendin is voor de 2e keer gezakt. Vorig jaar ging ze er heel normaal mee om, maar toen had het er ook het hele jaar aan zitten komen dat ze het niet zou halen. Dus toen ging ze er heel luchtig mee om.
Maar dit jaar is ze dus weer gezakt en dit jaar is ze er toch wel heel verdrietig om. Toen ik haar vrijdag sprak, nee toen was ze toch wel heel erg sip... Ook toen ze het donderdag te horen kreeg, heeft ze het 1e uur alleen maar kunnen huilen, zei ze. Nu, ze werkt wel gewoon, en ze ziet haar vriendje. Maar echt in feest stemming is ze niet.
Oud 23-06-2003, 01:21
Verwijderd
Ik was vorig jaar gezakt, omdat ik er dus niet veel voor gedaan had. Ik had het dus wel zien aankomen en het deed me op dat moment niet veel.
Later deed en doet het me meer.
Ik zie nu mijn vrienden naar de hogeschool en universiteit gaan, how ja, binnen een paar maanden. En ik zit nu nog in het middelbaar, da's wel zwaar klote.
Zeker op de honderd dagen was het ff slikken, maar ja, er zijn ook wel positieve kanten aan.
Ikzelf doe nu wel een andere richting, maar toch, ik deed mijn jaar opnieuw en had de helft reeds gezien, wat het toch wel relaxt maakt. Je leert ook nieuwe mensen kennen. Het nadeel is dan wel weer dat het contact met uw oude vrienden wat mindert... sjah, beter een jaartje dubbelen dan geen diploma later.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Psychologie Cynische, sarcastische zakken. Hoe ga je met ze om?
Rikje18
27 23-07-2012 10:14
Psychologie Faalangst
Dott
46 03-11-2010 23:12
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 14:54
Vrije tijd Hattrick XV
Verwijderd
500 12-11-2004 18:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.