Oud 04-04-2008, 17:02
Verwijderd
Wie is van plan dat te doen? Ik denk er al heel lang over na
Moet je het nou wel doen en dan vervolgens gaan stressen, of niet doen maar geen zekerheid hebben?
Aan de geslaagden, wie heeft het gedaan, beviel het?
Advertentie
Oud 04-04-2008, 17:10
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Het ligt heel erg aan het vak. Voor sommige vakken is nakijken gewoon heel moeilijk (zoals filosofie en vast dingen als geschiedenis ook). Maar voor andere vakken (vooral talen) kan het best.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 04-04-2008, 17:42
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik ga alle vakken nakijken, omdat ik graag wil weten hoe ik het gemaakt heb zodat ik wat zekerheid heb over of ik geslaagd ben of niet. Want 12 juni krijg ik de uitslag en dat is wel heel erg ver weg.
Oud 04-04-2008, 17:51
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik ga alle vakken nakijken, omdat ik graag wil weten hoe ik het gemaakt heb zodat ik wat zekerheid heb over of ik geslaagd ben of niet. Want 12 juni krijg ik de uitslag en dat is wel heel erg ver weg.
Dit denk ik ook.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 04-04-2008, 19:01
eef88
eef88 is offline
Ik heb 2 jr geleden alles gekeken.. ik stond dan wel al goed.. en het idee dat ik in ieder geval een voldoende had, (en dus geslaagd was) vond ik wel relaxed,,

ga het dit jaar denk ik weer zo doen.. antwoorden op je opgavenblaadje schrijven, meenemen en thuis checken, moet wel zeggen dat ik altijd megaveel tijd over had waardoor ik dat ook kón doen..hangt dus beetje af of dat nu weer zo is
Oud 04-04-2008, 19:20
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Ik ga niet kijken. Vorig jaar wel gekeken . Ik denk maar; Verras me!. Misschien een onaangename, maar misschien een hele aangename
__________________
Haters gonn' hate
Oud 04-04-2008, 20:33
Verwijderd
Heb ik toen niet gedaan, ga je je alleen maar zorgen van maken en je kunt er op dat moment toch niks meer aan veranderen.
Oud 04-04-2008, 20:39
Verwijderd
Ik heb vorig jaar vakken zoals Nederlands, Engels e.d. wel mijn antwoorden nagekeken op internet, maar dat is ook vrij makkelijk omdat het meerkeuzevragen waren. Bij Geschiedenis heb ik het niet gedaan, maar toen had ik al amper tijd om het examen te maken, laat staan dat ik nog tijd had om de antwoorden over te schrijven. Bovendien zijn dat open vragen, dus is jouw antwoord nooit helemaal gelijk aan het antwoord wat gegeven wordt op het antwoordmodel dus ga je je alleen maar onnodig zorgen maken als het net niet klopt.

Ik vond het wel fijn, zo kon ik tenminste een beetje kijken hoe ik alles gedaan had enzo. Niet dat ik er slecht voor stond, maar ik vond het wel gewoon leuk om te weten
Oud 05-04-2008, 00:06
damsco
damsco is offline
Citaat:
Heb ik toen niet gedaan, ga je je alleen maar zorgen van maken en je kunt er op dat moment toch niks meer aan veranderen.
dat dus.
__________________
I'm not a player. I just fuck a lot.
Oud 05-04-2008, 09:00
Verwijderd
Ik ben gaan kijken en er niet zenuwachtig van geworden. Ik had alles gewoon redelijk goed gedaan. Als je een goed gevoel over je examen hebt, zou ik gaan kijken.
Oud 05-04-2008, 12:17
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ik ga het voor geschiedenis, maatschappijleer en al die vakken niet doen. Maar voor Engels, Nederlands en Frans zeker wel! Economie, denk ik niet
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 05-04-2008, 21:40
Isnogood
Isnogood is offline
Als ik tijd heb check ik alles. Beta vakken zijn wel fijner na te kijken.
Oud 06-04-2008, 03:09
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik heb het wel uiteindelijk voor alle vakken gedaan en dat beviel goed. Je zit zowiezo wel in de stress en het is gewoon leuk om te weten wat de antwoorden nou moesten zijn, Ik zou wel streng nakijken zodat je niet teleurgesteld raakt.
Oud 06-04-2008, 11:11
Verwijderd
Toen ik havo examen moest doen 2 jaar geleden, was ik als de dood om het na te kijken op het internet, ik heb dat dus ook niet gedaan op het vak economie na. Uiteindelijk ben ik blij dat ik het niet gedaan heb.
Oud 06-04-2008, 18:24
Nyawa
Ik heb ze aan het eind van de examenperiode nagekeken. Nou ja, en tussendoor een paar omdat ik me niet kon bedwingen .
Oud 07-04-2008, 00:18
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik had vorig jaar wel wiskunde nagekeken. Ik had een 8,5 nodig voor een 9 afgerond, en ik had - hoe ik had nagekeken - precies een 8,5. Dus daar was ik nog wel een beetje zenuwachtig voor. (Dat was ook het eerste wat ik zei toen ik hoorde dat ik geslaagd was "Je bent geslaagd, gefeliciteerd" "Dank u, en weet u misschien ook wat m'n wiskundecijfer is?" ;x )
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 09-04-2008, 03:43
Verwijderd
Ik had er een paar wel nagekeken en een paar niet. Ik vond het niet zo boeiend eigenlijk. Ik kon al niet meer zakken zo ongeveer en of ik cum laude zou slagen kon ik toch niet bepalen aan de hand van de punten die ik uit die antwoordmodellen kreeg.
Oud 09-04-2008, 10:17
Verwijderd
Ik heb het wel gedaan en had voor elk examen twee cijfers; een minimum en een maximum. Uiteindelijk klopte het allemaal wel redelijk, het zat er altijd een beetje tussenin. Ik geloof dat het maar bij 1 vak boven mijn eigen berekende maximum uit kwam, dus ik wist al vrij goed waar ik aan toe was. Niets kwam onder m'n minimum uit.
Ads door Google
Oud 09-04-2008, 14:24
Pygmalion
Avatar van Pygmalion
Pygmalion is offline
Ik heb (ondertussen alweer 3 jaar geleden) eindexamen gedaan op het havo en ik heb alle examens nagekeken. Ik heb het wel zo nagekeken dat ik de strengst mogelijke normering voor mezelf nam zodat het alleen maar mee kon vallen. Voor mij was dit echt fijn, ik wist na al mijn examens meteen dat ik geslaagd zou zijn!

Ik kan me nog herinneren dat je soms je kladblaadjes moest inleveren tijdens het examen en dus heel erg lang moest wachten tot je ze weer terugkreeg (half uur na het examen, ivm dyslectie scholieren die extra tijd krijgen). Dus je bent er wel veel tijd mee kwijt om op je antwoorden te wachten. Maar dit is waarschijnlijk bij iedere school anders.
Oud 09-04-2008, 17:48
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
ik heb (5 jaar geleden) al me examens bekeken van een deel had ik me antwoorden ook opgeschreven. Ik stond er wel redelijk goed voor en was steeds zekerder van me zaak. Alleen de dag van de uitslag werd ik heeeeel onzeker Maar ikk had het id gewoon gehaald.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 10-04-2008, 12:59
Shock Value<3
Avatar van Shock Value<3
Shock Value<3 is offline
Ik denk dat je het toch niet kan laten! En als je denkt dat je het goed hebt gedaan dan zou ik het idd wel gewoon doen!
__________________
Rauw Dauw
Oud 10-04-2008, 13:03
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik denk dat ik wel gewoon ga kijken.Dan kan ik ten minste een beetje inschatten hoe ik het gedaan heb, ipv 2 weken me ontzettend zenuwachtig te maken. Heb alleen geen flauw idee of je je kladblaadje mee mag nemen met je antwoorden ofzow..?
Oud 11-04-2008, 11:26
polichinelle
Avatar van polichinelle
polichinelle is offline
Ik heb bij mijn eindexamens wel alles nagekeken. Uiteindelijk dacht ik een herkansing voor frans, geschiedenis of wiskunde te hebben, maar dit bleek duits of wiskunde te zijn.
__________________
i was everything you wanted until i quit
Oud 12-04-2008, 18:40
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb het wel gedaan en had voor elk examen twee cijfers; een minimum en een maximum. Uiteindelijk klopte het allemaal wel redelijk, het zat er altijd een beetje tussenin. Ik geloof dat het maar bij 1 vak boven mijn eigen berekende maximum uit kwam, dus ik wist al vrij goed waar ik aan toe was. Niets kwam onder m'n minimum uit.
dit ^
__________________
Tsja
Oud 13-04-2008, 12:22
Crimson
Crimson is offline
Ik had het wel gedaan, maar mijn cijfers waren uiteindelijk veel hoger dan ik dacht: kwam omdat er best wel veel nog goed wordt gerekend buiten het antwoordmodel. Dus ik dacht dat ik het net gehaald had, maar ik had het wel ruimer dan dat gehaald.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Enquête Mediawijsheid
So0ofje
8 30-11-2009 20:27
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie (vwo) examen CKV2
Verwijderd
38 08-04-2008 23:00
Software & Hardware Firefox vs Internet Explorer Probleem
Reniform
2 31-12-2006 20:14
HAVO M en O
Alpha_Omega
37 21-05-2006 17:37
Software & Hardware beveiliging van CD afhalen
Verwijderd
19 25-07-2005 01:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.