Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 14:46
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ja die zijn er ook

Wat gaan jullie doen?
Wat hebben jullie gedaan?

blablabla
__________________
Freak me baby
Advertentie
Oud 26-03-2004, 14:59
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Vriendin van me wil een examenfeest geven....met nog een andere vriendin van me samen en maybe ook ik er nog bij

Maar wat we precies gaan doen...geen idee
Oud 26-03-2004, 14:59
Verwijderd
Ik ga geen feest houden. Heb al van veel klasgenoten gehoord over feestjes. Sommigen gaan t ook voor de uitslag houden, zodat ze iedereen kunnen uitnodigen, want mocht je toch gezakt zijn, dan staat je hoofd niet zo naar feestjes..
Oud 26-03-2004, 15:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Er zijn flink wat mensen in m'n klas tijdens de examens jarig. Die gaan na de uitslag - mits ze geslaagd zijn - grote feesten geven om zowel hun verjaardag als het slagen te vieren.
Ik zelf zal ook wel een feest geven, denk ik.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-03-2004, 15:46
Saiorse.TK
Avatar van Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
'Als het feestje maar geslaagd is...'

naar Loesje
__________________
Leven Is Een Meervoud Van Lef...
Oud 26-03-2004, 15:48
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
ik kijk wel

ga zelfs niets geven, en heb nog niets gehoord over plannen
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 26-03-2004, 15:54
Angel
Avatar van Angel
Angel is offline
Ik ga een feest geven in mn achtertuin samen met wat vriendinnen, veel mensen uitnodigen, bbq, muziek, drank..
Oud 26-03-2004, 15:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
rodina schreef op 26-03-2004 @ 15:46:
Wat hebben jullie gedaan?
Ik ben, voor het eerst in mijn leven, stomdronken geworden. De volgende dag was er een meeting, dus ik heb weer een heerlijke indruk gemaakt die dag, met een vette kater.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 26-03-2004, 16:21
Verwijderd
ik ga zelf geen feest geven, van andere heb ik niks gehoord. en als mensen uit me klas ik gan doen zal ik én niet uitgenodigt worden én ik zal niet willen gaan. misschien gaat mn vriendin (niet uit mn klas) dr verjaardag en examenfeest te gelijk geven dan zal ik waarschijnlijk wel gaan (als ik uitgenodigt word)
Oud 26-03-2004, 16:23
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 26-03-2004 @ 16:59:
Ik ben, voor het eerst in mijn leven, stomdronken geworden. De volgende dag was er een meeting, dus ik heb weer een heerlijke indruk gemaakt die dag, met een vette kater.


Ik heb mezelf ook meerdere malen stomdronken gezopen op zulke feestjes.
En of ik ga feesten zie ik dan wel weer
__________________
Topickiller
Oud 26-03-2004, 17:16
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Toen ik slaagde voor de HAVO in 2002, heb ik geen eindexamenfuif gegeven en ben ik ook niet naar eindexamenfuiven van andere mensen toegegaan. Waarom? Tja, geen zin in.

Dit jaar zal wel hetzelfde verlopen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 26-03-2004, 17:24
ejah
ejah is offline
Ik weet nog niet wat ik ga doen, ben net voor de examens jarig en erna vertrek ik voor 11 maanden naar het buiteland. Dus er vallen drie feestjes te vieren en ik hou van feesten dus jhet liefst alledrie apart, maar ja....wat ga ik doen. Geen idee
__________________
Let there be peace and sunshine all over the world!!
Oud 26-03-2004, 17:39
Myris
Avatar van Myris
Myris is offline
Ik ben midden in de examenweek jarig, dat wordt al een groot feest als mijn examens zijn afgelopen.
En we organiseren ook met een aantal man een examenfeest voor alle examenkandidaten op VWO.
__________________
No trees were killed in the creation of this message. However, many electrons were terrible inconvenienced.
Oud 26-03-2004, 18:36
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
Als je een 'toegangsbewijs' van 15 euro koopt, kun je op het door een examenfeestcomissie georganiseerd feest onbeperkt drinken tot je er bij neer valt.
Oud 26-03-2004, 21:56
Chris
Avatar van Chris
Chris is offline
Ik ga misschien een examenfeest houden samen met 2 andere vrienden van me Ardash, Kawe.

Wat er precies de bedoeling is, weten we alleen nog niet.

Opzich wel handig, aangezien het over maar een maand of 2 is
__________________
oranje
Oud 26-03-2004, 22:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga denk ik (als ik slaag) mijn examenfeest en verjaardagsfeest ter ere van mijn 18e verjaardag gelijk vieren maar het hoe en het wat daar ben ik nog niet overuit. Eerst maar eens slagen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-03-2004, 03:50
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Angel schreef op 26-03-2004 @ 16:54:
Ik ga een feest geven in mn achtertuin samen met wat vriendinnen, veel mensen uitnodigen, bbq, muziek, drank..
Zoiets heb ik vorig jaar ook gedaan Maar dan zonder BBQ.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 27-03-2004, 18:12
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Kdenk dat ik dit jaar ook wel ga, ja. Ik zit niet int examenjaar, maar je kunt altijd wel aan kaartjes komen
Meestal zijnt wel leuke feestjes...
Ads door Google
Oud 27-03-2004, 21:30
ironflower
ironflower is offline
Ik geef wss met mijn zusje een feest
We huren een cafe af, en nodigen dan gewoon vrienden, klasgenoten ect ect uit. En je krijgt dan een paar consumpties gratis.

Een grote groep jongens gaat ook een feest geven, bij iemand die een grote boerderij schuur heeft....volgens mij wordt dat echt een mega zuipfestijn..
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 30-03-2004, 09:22
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
GROOT FEEST: eindelijk van t hele gezeik af man Whoeiii .... t wordt een sjiek tuinfeest: muziek, drank, koud bufet (klinkt ruig maar beetje normaal wel) veeeeel familie, vrienden, geeen stoelen, gezelligheid, leuk leuk leuk....ik heb daar veeeeeel meer zin in dan die stomme examens...maken jullie je ook zo gek voor zo n examen?! pfff
Oud 31-03-2004, 11:04
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Ik geef geen feest, ga ook niet naar feestjes toe denk, heb er niet zoveel zin in.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 01-04-2004, 16:48
Verwijderd
Ik ga zeer waarschijnlijk samen met 2 vrienden van een examen-/verjaardagsfeest geven. We zijn alledrie jarig in het weekend voor de examens (22 en 23 mei), dus we gaan na de uitslag wel een groot feest geven
Oud 01-04-2004, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Baracuda schreef op 26-03-2004 @ 19:36 :
Als je een 'toegangsbewijs' van 15 euro koopt, kun je op het door een examenfeestcomissie georganiseerd feest onbeperkt drinken tot je er bij neer valt.
IId, bij ons hebben ze een 'disco' afgehuurd. Wordt wel geinig denk ik. Na het feest kan ik direct door de kranten bezorgen (ben bang dat er heel wat mensen gratis een krant krijgen en ook heel wat mensen op hun krant kunnen blijven wachten).
Oud 01-04-2004, 21:06
the tourist
the tourist is offline
Ik ben vlak voor de examens jarig, dus misschien ga ik wel een slaag en verjaardagsfeest ineen geven (als ik slaag dan). Maar eigenlijk heb ik er geen zin. Feestjes van anderen vind ik wel leuk, maar ik heb geen zin om er zelf een te regelen
Oud 02-04-2004, 20:31
Veenbes
Avatar van Veenbes
Veenbes is offline
Het wordt waarschijnlijk een tuinfeest, hopelijk op een mooie zomeravond en het is misschien het handigst om het samen met iemand anders te geven. Heb eigenlijk geen idee wat anderen doen... hoor er niet zo veel over, komt nog wel .
__________________
Wat eenzaam leeft is levend dood.
Advertentie
Oud 03-04-2004, 14:06
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
wij (we doen met 4 mensen examen in de buurt) gaan waarschijnlijk een heel groot feest geven op het plein voor iedereen in de buurt en wie er verder willen komen. maar dan moet we wel allemaal (!) slagen
__________________
nooit meer
Oud 03-04-2004, 20:06
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Ik doe tegelijk met mijn broertje examen, en als we allebei slagen, geven mijn ouders een groot feest voor de familie. Verder heb ik drie vriendinnen die rond die tijd jarig zijn, dus die geven twee dagen na de uitslag een groot feest. Ook komt er waarschijnlijk nog een examen/afscheidsfeest van een vriendin die gaat emigreren, die woont nu op een boerderij, dus ruimte zat. En verder zie ik het wel.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Oud 16-04-2004, 13:05
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Waarschijnlijk wel.. komt wel goed.. Maar wij moete ook nog afscheidsgeintje verzinne van school.. Want normaal deden ze dat altijd op de laatste schooldag maar dat hadden ze dit jaar verboden.. Who cares? zal je denke.. Maar anders gaat het gala nie door.. Dus we doen het paar dage na exame
Oud 15-05-2004, 15:23
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Ik ga een hippiefeest geven (iedereen moet dus verkleed als hippie)
Maar zijn jullie het nu nog niet aan het organiseren dan??
Ik persoonlijk zit met de volgende dingen:
- Ik wil het waarschijnlijk op een woensdag doen, maar het nadeel is dan natuurlijk dat we niet tot diep in de nacht door kunnen omdat mijn buurtbewoners slapen.. Maar in het weekend kan niet want: het eerste weekend na examens geeft al iemand wat.. het tweede weekend kunnen toevallig veel mensen niet.. het derde weekend is er iets te doen bij mij in de stad..
Het is dus een dik dillemma..
- Hoeveel mensen nodigen jullie uit? Ik een stuk of 30 denk ik..
- Gaan jullie iedereen uitnodigingen sturen??
- Moeten jullie het zelf betalen?
- Waar doen jullie het?

En beantwoord dit vooral.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 15-05-2004, 16:06
ASR
ASR is offline
geef em pas begin juli in de tuin. komen heel veel mensen (is de bedoeling -> iig meer dan 250). moet gewoon een groot (zuip)feest worden als aflsuiter van 2 feestweken..

- Hoeveel mensen nodigen jullie uit?
Stuk of 250, maar in principe zijn de mensen diek een beetje ken al welkom.
- Gaan jullie iedereen uitnodigingen sturen??
Nee, iedereen krijgt et wel te horen via-via
- Moeten jullie het zelf betalen?
Nee, volgens mij niet
- Waar doen jullie het?
in de tuin dus, djtje erbij, partytent etc. bar met wat 'personeel' zodat et nog een beetje ordelijk verloopt
__________________
hoereeh
Oud 15-05-2004, 18:36
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 15-05-2004 @ 16:23 :
Ik ga een hippiefeest geven (iedereen moet dus verkleed als hippie)
Maar zijn jullie het nu nog niet aan het organiseren dan??
Ik persoonlijk zit met de volgende dingen:
- Ik wil het waarschijnlijk op een woensdag doen, maar het nadeel is dan natuurlijk dat we niet tot diep in de nacht door kunnen omdat mijn buurtbewoners slapen.. Maar in het weekend kan niet want: het eerste weekend na examens geeft al iemand wat.. het tweede weekend kunnen toevallig veel mensen niet.. het derde weekend is er iets te doen bij mij in de stad..
Het is dus een dik dillemma..
- Hoeveel mensen nodigen jullie uit? Ik een stuk of 30 denk ik..
- Gaan jullie iedereen uitnodigingen sturen??
- Moeten jullie het zelf betalen?
- Waar doen jullie het?

En beantwoord dit vooral.
Ik ga niet echt heel veel organiseren ofzo. Als je er te veel over na denkt dan gaat het sowieso fout, want het gaat altijd anders dan je denkt. Ik weet wel ongeveer wie ik wil uitnodigen (alleen mensen die ik echt mag, stuk of 30 dus ook). Ik ga geen uitnodigingen sturen, beetje te formeel, ik stuur wel een mailtje naar de mensen die ik niet persoonlijk meer spreek en de rest vertel ik het zelf wel. Ik was van plan mensen te vragen zelf iets van eten en drank mee te nemen (soort American party dus), dat scheelt heel erg in de kosten. Wel zelf even wat dingen kopen voor de krenten, maar meestal komt iedereen toch met te veel aanzetten en heb je over...
Ik wil het feest in onze tuin geven, en in de woonkamer voor de koukleumen/mensen die een goed gesprek willen voeren. Ik moet het feest wel in het weekend geven omdat ik ook mensen van verder weg wil vragen, en de buren moeten maar een nachtje wat minder goed slapen
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 15-05-2004, 20:41
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Er zijn inmiddels al 2 examenfeesten georganiseerd door vrienden, 4 juni en 11 juni. Waar veel drank en goede muziek aanwezig zal zijn
Oud 16-05-2004, 12:20
Yokozuna
Yokozuna is offline
Bij ons organiseren we per groepje (5 man gemiddeld) gewoon 1 examenfeest, is gewoon makkelijker. Dan huren we een café af of houden we het bij iemand met genoeg ruimte (grote stal bijvoorbeeld).

Citaat:
- Hoeveel mensen nodigen jullie uit?
Stuk of 100.
- Gaan jullie iedereen uitnodigingen sturen??
Via mail lijst.
- Moeten jullie het zelf betalen?
Café afhuren betalen we zelf, krijgen dan deel van de winst terug als korting, bier betalen de gasten gewoon zelf.
- Waar doen jullie het?
Café / bij iemand met genoeg ruimte, zijn we nog niet uit

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 12:26.
Oud 16-05-2004, 16:21
Verwijderd
ik ben jarig met mijn laatste examen en heb al een feest dat via school ging gehad. Dat vind ik wel genoeg feestjes achterelkaar.

maar als iemand toch een feestje geeft, ga ik er wel heen
Oud 16-05-2004, 16:54
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
waarschijnlijk gewoon bij mij thuis zitten met kratten bier en weet ik het wat en slap ouwehoeren

tis alleen voor me vrienden dan, en niet voor de klas waar ik in zit....., en waarschijnlijk houden die vrienden ook wel examenfeesten dus er komen er denk ik wel zat
Oud 17-05-2004, 12:57
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
feeste in de kantine van de zaak...
Ads door Google
Oud 18-05-2004, 17:37
xxwentjuhxx
Avatar van xxwentjuhxx
xxwentjuhxx is offline
wij gaan naar het strand
en dan lekker barbyQen en groot vuur make
__________________
if you don´t make fun it´s you´re own fault
Oud 18-05-2004, 18:48
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Bij ons stelt het allemaal niks voor.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Oud 02-06-2004, 18:27
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
koel dat iedereen mijn vraagjes heeft beantwoord
ik hoef nog maar 1 examen morgen en dan ga ik flink feesten. maar dan ook egt flink.
ik heb trouwens tot nu toe 3 examenfeestjes waaronder 1 van mezelf. ik heb het uiteindelijk samen met een vriendin geregeld want das praktischer qua geld, en ik ga idd ook ff aan wat mensen vragen of ze wat mee willen nemen. en verder komt der een band! (ja, ben ik trots op) en die kost lekker niets want het zijn vrienden.
zucht.. ik heb zin erin.. nu gvd eerst nog frans..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 02-06-2004, 18:33
Verwijderd
op de dag dat ik hoor dat ik geslaagd ben, mag iedereen die wil komen, en dan flikkeren we van alles op de barbecue, dus dat is mijn feest. hartstikke gezellig, weinig moeilijkdoenerij, gewoon gezellig.
Oud 02-06-2004, 18:39
cup a soup
cup a soup is offline
kep op et moment persoonlijk feessie in mn kamer! sta helemaal uit mn dak te gaan

en ja.. volgende week aantal feesten, wordt wel helemaal leuk!
__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Oud 03-06-2004, 10:13
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
tuinfeest met fakkels lampionnen en vuurkorven, big-ass feest want iedereen die ik ken moet komen
verder nog iets voor familie en buren enzo.
__________________
look back and laugh
Oud 03-06-2004, 11:43
youneman
youneman is offline
Vanaaf Moulin Rouge stijl... erm.. bah!
Maruh tgaat om het feest en niet om de stijl dus dat wordt gewoon super
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 03-06-2004, 14:45
MAGIC-MAN
Avatar van MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 03-06-2004 @ 11:13 :
tuinfeest met fakkels lampionnen en vuurkorven, big-ass feest want iedereen die ik ken moet komen
verder nog iets voor familie en buren enzo.
Jaaa hier idem.....die drank gaat behoorlijk in de papieren lopen.....
__________________
Als de wereld een appel is........dan is de school een rotte plek
Oud 03-06-2004, 16:46
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
vanavond waarschijnlijk onverwacht een feestje op het strand
__________________
Don't worry, be happy
Oud 03-06-2004, 16:47
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 03-06-2004 @ 17:46 :
vanavond waarschijnlijk onverwacht een feestje op het strand
je hebt energie teveel
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Oud 03-06-2004, 18:30
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
als ik geslaagd ben een bbq.
met tiental lui.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 03-06-2004, 20:52
Gordijn
Gordijn is offline
Mm.
Iemand wil met mij een examenfeest gaan houden, maar zij heeft allemaal van die trutten als vriendin, dus dat lijkt me niks.

Een feest op het strand lijkt me heel geschikt idd. Maar het gaat daar nog druk worden, want ik geloof dat heel mn klas dat gaat doen. Het is natuurlijk ook een erg fijne plaats. Het strand.
Mits we niet ( zoals wel eerder) weggestuurd worden door The Police, met hun gezeik over Het Kampvuur. Poewee. Erg gevaarlijke omgeving ook, allemaal zand en water enzo.
__________________
OLEE
Oud 03-06-2004, 20:58
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
In ieder geval 2, vast nog wel meer en in 'groepsverband' en niet door een iemand georganiseerd. Telt dat ook?
Volgende week is thema vast feest iets met kleuren, dus ik moet in het roze.
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Oud 03-06-2004, 23:03
weird/kirsten
weird/kirsten is offline
Ik weet niet wat ik doe ik ben de 25ste jarig dus das best een relaxe datum om een feest te geven maar aangezien ik vorig jaar ook al een feest heb gegeven weet ik niet of ik er weer zin in heb. Waarschijnlijk nodig ik gewoon een aantal mensen stuk of 15 niet te veel, uit in het bos om te zuipen/blowen en chillen. Maar misschien ook niet
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine o==========<()BWPPPPPWWABBBWBSAAI #1015
Verwijderd
500 21-06-2010 15:00
De Kantine Sa en Ay saaiden saai, Sa saaide en Ay aaide #1009
Verwijderd
500 16-06-2010 20:37
Eindexamens 2005 Examenfeestje
Elmoo
12 21-06-2005 17:21
Lifestyle Wat voor een nuttige dingen heb jij vandaag gedaan??
Hagel
500 20-07-2004 18:36
Muziek vergunning voor spelen op tuinfeest????
b-z
8 12-06-2003 11:20
De Kantine Wat is het eerste wat je gaat doen.......
Mr.Oizo
51 13-06-2002 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.