Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2007, 11:17
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Iemand hier ervaring mee? Ik wil nl onze kat laten chippen en deze is het goedkoopste uit de omgeving, zo te zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2007, 16:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Geen ervaring mee, maar over het algemeen zijn de grotere dierenklinieken veilig genoeg om je dier bijvoorbeeld te laten chippen hoor. Tenminste daar is mijn ervaring wel naar.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 16:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Grote dierenkliniek en volgens mij een van de weinigen die ook aan alternatieve geneeswijzen doen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 19:04
Verwijderd
Mh, er werkt een arts die ons hondje nogal onnodig pijn heeft gedaan met de behandeling omdat ze ontzettend aan het prutsen was. Dat is eigenlijk de enige ervaring die ik met hen heb....
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 23:29
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-02-2007 @ 20:04 :
Mh, er werkt een arts die ons hondje nogal onnodig pijn heeft gedaan met de behandeling omdat ze ontzettend aan het prutsen was. Dat is eigenlijk de enige ervaring die ik met hen heb....

Denk je dat het een soort eenmalig foutje was of dat de arts echt onprofessioneel was? Want hij is inmiddels gechipt en dat ging prima, maar ik wil haar misschien ook nog laten steriliseren en dat moet natuurlijk wel goed gaan.
T is btw een meisje.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 23:55
Verwijderd
Citaat:
drukknoopje schreef op 05-02-2007 @ 00:29 :
Denk je dat het een soort eenmalig foutje was of dat de arts echt onprofessioneel was? Want hij is inmiddels gechipt en dat ging prima, maar ik wil haar misschien ook nog laten steriliseren en dat moet natuurlijk wel goed gaan.
T is btw een meisje.
Ik weet het niet, maar ik denk dat de arts in kwestie gewoon nog niet echt ervaren was. Ze was nog vrij jong. Het was een vervangende dierenarts, omdat het 's ochtends vroeg in het weekend was, dus ik kom er verder nooit. Volgens mij hebben ze in deze buurt geen slechte naam, iig.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 11:34
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-02-2007 @ 00:55 :
Ik weet het niet, maar ik denk dat de arts in kwestie gewoon nog niet echt ervaren was. Ze was nog vrij jong. Het was een vervangende dierenarts, omdat het 's ochtends vroeg in het weekend was, dus ik kom er verder nooit. Volgens mij hebben ze in deze buurt geen slechte naam, iig.
Oké, bedankt.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 13:14
Verwijderd
ik ga altijd naar een bepaalde dierenkliniek omdat dat gewoon dichtbij is en de man die erg werkt erg aardig is (ik wilde mn ratje in laten slapen, maar had geen geld en geen tijd, toen heeft ie dat gratis in zijn pauze gedaan, een andere keer kwam ik om 10 uur 's avonds omdat mn kat bloed plaste en toen hoefde ik ook niets te betalen)
maar daar schijnt dus ook iemand te hebben gewerkt die een keer twee kittens een ontwormingskuur heeft geinjecteerd (die oraal moest worden ingenomen). kittens overleden... maar dat was niet mijn ervaring dus daar hecht ik niet te veel waarde aan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.