Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2003, 16:21
Verwijderd
Ik krijg geen pop-up meer met het bericht dat ik een nieuw privébericht heb gekregen terwijl ik dat eerst wel kreeg.

Ik heb dat bij m'n opties wel aangevinkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2003, 23:43
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Ufke schreef op 28-04-2003 @ 17:21:
Ik krijg geen pop-up meer met het bericht dat ik een nieuw privébericht heb gekregen terwijl ik dat eerst wel kreeg.

Ik heb dat bij m'n opties wel aangevinkt.
nieuwe browser?

Mja ik kan wel veel in je profiel zien, maar of je vinkjes goed staan kan ik helaas niet zien... Ik zou er toch nog een keertje extra naar kijken
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 09:35
Verwijderd
geen nieuwe browser, geen nieuwe dingen geïntalleerd, alles is hetzelfde, ook staat de optie gewoon aangevinkt
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:45
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Pop-up stopper geïnstalleerd?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:51
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 15:45
Verwijderd
Misschien een beheerder die het weet?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 11:11
Verwijderd
goede service hier zeg
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 11:35
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Ufke schreef op 02-05-2003 @ 12:11:
goede service hier zeg
Als het bij iedereen wel werkt, en jij gebruikt ook gewoon IE, dan is het toch wel logisch dat het aan jou PC ligt?! En heeft het helemaal niets met dit forum te maken.
Bovenstaande antwoorden zijn "standaard" antwoorden en meer zal je niet kunnen krijgen. Wij kunnen toch onmogelijk jou PC kennen?
Daarbij, reactie van een Beheerder ga je weinig aan hebben. Simon kent ongeveer niets van PC's, en Jon reageerd maar in weinig topics.
Als je toch vindt dat het S.com zijn fout is, dan stuur een PM naar Jon, of mail gewoon.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 12:41
Verwijderd
ik ken meer mensen die er last van hebben en aangezien ik helemaal niks heb geïnstalleerd de afgelopen tijd en het ineens van de ene op de andere dag niet meer werkt ging ik er van uit dat het aan het forum zou liggen maar ik zal jon wel pm'en
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 12:45
Verwijderd
Andijvie PM'de:

Ik PM het jou maar eventjes, aangezien ik op M&M niet in de topic kan posten; ik krijg ze ook niet langer. Voorheen altijd wel, heb helemaal níets veranderd (gebruik gewoon IE6) en nu krijg ik ze niet meer... terwijl de optie gewoon op 'ja' staat....
Dus post maar dat het niet aan jouw pc ligt, maar aan het forum

Groetjes,
Andrea
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef op 29-04-2003 @ 11:45:
Pop-up stopper geïnstalleerd?
Idd, misschien wel zonder dat je het weet.

Een optie in jou IE van javascript zou ook kunnen. Dat je dat dus uitgeschakeld heb.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:34
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Af en toe heb ik er ook last van, af en toe ook weer niet, allemaal zeer vreemd

Volgens mij weer 'n streek van 't Al Quaeda-netwerk
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:48
Verwijderd
Ik heb het ook soms dat ik geen pop-up krijg.. meestal doet ie het wel gewoon, maar soms ook weer niet..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:48
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Ufke schreef op 02-05-2003 @ 13:45:
Andijvie PM'de:

Ik PM het jou maar eventjes, aangezien ik op M&M niet in de topic kan posten; ik krijg ze ook niet langer. Voorheen altijd wel, heb helemaal níets veranderd (gebruik gewoon IE6) en nu krijg ik ze niet meer... terwijl de optie gewoon op 'ja' staat....
Dus post maar dat het niet aan jouw pc ligt, maar aan het forum

Groetjes,
Andrea
En tóch ligt het aan jouw eigen PC. Af en toe klik je zo snel door dat de pop-up achter het internet venster verdwijnt. Je ziet de pop-up dan niet meer.

Dit probleem ligt in dit geval níet serverside maar toch echt cliëntside. Ik krijg altijd pop-ups met alle browsers. (Mozilla, Netsnape, Opera, MSIE).
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef op 02-05-2003 @ 15:48:
En tóch ligt het aan jouw eigen PC. Af en toe klik je zo snel door dat de pop-up achter het internet venster verdwijnt. Je ziet de pop-up dan niet meer.

Dit probleem ligt in dit geval níet serverside maar toch echt cliëntside. Ik krijg altijd pop-ups met alle browsers. (Mozilla, Netsnape, Opera, MSIE).
Ik heb geen pop-up killer, klik nooit snel (omdat ik altijd op de hoofdpagina check of ik berichten heb, die heb ik dan vaak ook, maar geen pop-up).. En eerst kreeg ik ze wél, een dag later (zónder dat er íets van m'n instelling veranderd waren) kreeg ik ze ineens níet meer.... Ik heb net nog al m'n cookies etc verwijderd, alles opgeschoond maar nog steeds krijg ik geen pop-up bij nieuwe berichten...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 17:31
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Mij viel het op dat ik geen pop-up kreeg als ik mijn inbox geopend (maar nog niet ververst) op een van mijn IE schermen had.
Zolang als ik de inbox 'geopend' had kreeg ik geen pop-up.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 05:02
Verwijderd
De pop-up komt alleen als je de pagina volledig laat 'uitladen'. Als je te vroeg op een link klikt of op Stop drukt, komt hij niet. Dat geldt iig voor IE6.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
wuppie schreef op 03-05-2003 @ 06:02:
De pop-up komt alleen als je de pagina volledig laat 'uitladen'. Als je te vroeg op een link klikt of op Stop drukt, komt hij niet. Dat geldt iig voor IE6.
'k Laat hem ook altijd helemaal uitladen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2003, 14:39
Verwijderd
Ik heb ook geen last van dit probleem, alleen dat komt misschien omdat ik nooit pm'etjes krijg...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 18:15
Loesje86
Avatar van Loesje86
Loesje86 is offline
heeeey.. ik vroeg me af hoe je forumbaas kunt worden?? hoe zijn jullie bij elkaar gebracht? of hier zo forumbaas geworden? mij lijkt het ook wel wat... of is dat niet voor iedereen weggelegd?? antwoordje graag?? kuzz LoesjuH!
__________________
** wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... **
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 18:17
Loesje86
Avatar van Loesje86
Loesje86 is offline
__________________
** wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... **
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 18:17
Loesje86
Avatar van Loesje86
Loesje86 is offline
sorry denk dat laatste maar ff weg van mij.... had een nieuw topic moeten worden... beetje fout gegaan... sorry!
__________________
** wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... **
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.