Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 18:06
lake bodom
lake bodom is offline
hey ik heb nu dus bijna een maand met mun vriendje..maar zijn ex vind hem nog leuk volgens mij, en ik las zijn berichtjes op zun mobiel. mocht eigelijk niet van hem. maarja
ik las dus een smsje van die exvriendin, echt van die slijmsmsjes, van slaap lekker, en dikke kus ... en allemaal dat soort dinge.
maar kvraag me af of hij ook dat soort dingen naar haar stuurt. ik ken haar niet.. en kweet ook niet wat voor contact ze hebben...
enk word altijd zo snel jaloers..
wat denken jullie dervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 18:09
RoXeN
RoXeN is offline
je moet er niet zo bang voor zijn, mijn exvriend heeft/had ook nog steeds een hele goede band met z'n exvriendin, maar dat wil niet zeggen dat hij vreemdgaat. mijn exvriend kreeg ook van zulke smsjes en het is niet leuk om te lezen, maar je moet hem vertrouwen en als je hem niet vertrouwd kun je geen goeie relatie met hem krijgen. Ken je z'n ex? misschien kun je haar vragen of ze hem nog leuk vind. Of vragen of ze wil stoppen met zulke smsjes omdat jij nu met hem hebt. Maar je moet je vriend echt vertrouwen, het is niet zijn schuld dat ze smsjes stuurt! SUCCES
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 16:37
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Vraag het hem. Ik persoonlijk zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend zulke smsjes van een ex nota bene zou krijgen. Ik vind het ook een beetje raar dat je zn smsjes niet mag lezen, maar dat kan ook aan mij liggen.
__________________
Liberté - Égalité - Fraternité
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 16:42
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
das best irri dat ze m nog luek vindt, maar daars niks aan te doen... Zo lang je vriend jou alleen leuk vind is t toch goed?

Dit probleem heb ik nou niet... Ik ben nl mn vriend zn eerste echte vriendin... dus ja...
Maar toen t met mij en mn ex uitging hadden we ook nog vaak van die lieve smsjes naar elkaar gestuurd, ookal had ik een vriend... Maar dat is gelukkig gauw over gegaan. En mn vriend vond dat natuurlijk ook niet zo leuk, maar hij vertrouwde me wel enzo.... Dus ja...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vind hij mij leuk?
katnisseverdeen
11 29-04-2013 11:46
Liefde & Relatie Vind hij me leuk?:$
xwebelieve
7 10-12-2012 20:02
Liefde & Relatie Vind ze me leuk heeft ze interesse?
pimeeftink
61 09-07-2012 02:47
Liefde & Relatie Zij wil uit met "vriend" Wat moet ik doen?
Verwijderd
53 18-02-2004 20:15
Liefde & Relatie mijn vriend was verliefd op een ander...(en zij op hem)
Kuona
7 28-09-2003 19:28
Liefde & Relatie Zijn vriendin laat hem "vreemdgaan" met mij
AngelaSchmits
10 02-06-2003 13:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.