Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2009, 15:10
Vivian.
Vivian. is offline
Ja, ik ben even benieuwd.
Zijn er hier nog meer homo's, potten of biseksuelen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2009, 17:36
Verwijderd
Ik weet niet wat je precies van plan bent, maar volgens mij zit je op het verkeerde forum. Beter ga je naar Contact Gezocht.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 18:45
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
ik ben a seksueel.
mogen die zich hier ook melden?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 20:46
Verwijderd
Als je me op een andere manier aanspreekt dan 'pot' ben ik je lesbo!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 21:32
Verwijderd
Die zullen er vast wel zijn.

En nu?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 21:44
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
ik ben het












































niet
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 09:44
Vivian.
Vivian. is offline
Ik zoek ten eerste geen contact.
Ten tweede ben ik gewoon benieuwd of er hier meer zijn, gezien de grootte van het forum.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 09:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gezien de grootte van het forum, kun je daar wel vanuit gaan, ja
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 10:06
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Lekker beledigend met je 'potten'.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 11:33
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Lekker beledigend met je 'potten'.
Lesbo's noemen elkaar pot en homo's hebben het over nichten.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:34
Vivian.
Vivian. is offline
Wat bovenstaande zegt. Ik heb geen problemen met het woord pot. Plus dat ik het persoonlijk beter vind klinken dan lesbienne. Ik ben zelf hartstikke gay/lesbisch/pot/hoejehetooknoemen wilt, waarom zou ik mezelf beledigen?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 14:23
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Lesbo's noemen elkaar pot en homo's hebben het over nichten.
Niet allemaal. En ik heb echt een hekel aan discussies over terminologie, maar juist daarom vind ik dat je beter voor iets neutralers kan kiezen. Het hele woord 'pot' staat me buitengewoon tegen en ik zou mezelf nooit zo noemen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 14:26
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
het valt me op dat er alleen meisjes/vrouwen voor uitkomen dat ze homo zijn
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 15:16
Vivian.
Vivian. is offline
Maar ik noem mezelf wel zo. Vogelvrij, jij zou jezelf lesbienne noemen?
En JasperJD, er komen zeker ook wel jongens voor uit. Maar tijdens de puberteit (wat de gemiddelde leeftijd op dit forum ong. zou zijn? 16/17?) komen meisjes er sneller voor uit. Zij worden er dan ook veel minder snel mee gepest. Ik krijg slechts dingen te horen als 'twee meisjes, dan kan je toch geen seks hebben?' of 'geil!'. Heel zelden wordt er echt gescholden. Terwijl mensen het bij jongens toch als iets smerigs of onnatuurlijks zien. Dan komen er al snel 'kankerhomo!' en 'kontneuker' etc. Ik gok zo dat dit de grootste reden is, dat het lijkt dat er meer lesbiennes (zo naar wens? ) zijn dan homo's.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 15:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
het valt me op dat er alleen meisjes/vrouwen voor uitkomen dat ze homo zijn

er zijn ook wel mannelijke forummers, ik weet er iig 2

maar zo ver verdiep ik me daar ook niet ik
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 16:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Maar ik noem mezelf wel zo. Vogelvrij, jij zou jezelf lesbienne noemen?
En JasperJD, er komen zeker ook wel jongens voor uit. Maar tijdens de puberteit (wat de gemiddelde leeftijd op dit forum ong. zou zijn? 16/17?) komen meisjes er sneller voor uit. Zij worden er dan ook veel minder snel mee gepest. Ik krijg slechts dingen te horen als 'twee meisjes, dan kan je toch geen seks hebben?' of 'geil!'. Heel zelden wordt er echt gescholden. Terwijl mensen het bij jongens toch als iets smerigs of onnatuurlijks zien. Dan komen er al snel 'kankerhomo!' en 'kontneuker' etc. Ik gok zo dat dit de grootste reden is, dat het lijkt dat er meer lesbiennes (zo naar wens? ) zijn dan homo's.
Tsja, dat mag je natuurlijk ook helemaal zelf weten En ik zou zeggen dat ik lesbisch ben, lesbienne klinkt meteen weer alsof je niets meer bent dan dat...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 16:11
Verwijderd
Citaat:
En JasperJD, er komen zeker ook wel jongens voor uit. Maar tijdens de puberteit (wat de gemiddelde leeftijd op dit forum ong. zou zijn? 16/17?)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 16:34
Vivian.
Vivian. is offline
En ben je werkelijk lesbisch?
Ik vind pot juist veel meer klinken als 'dit is maar een onbelangrijk klein deel'. Plus dat het wat zelfspot door laat schemeren, ook niks mis mee lijkt me.
Haha zijn er ergens statistieken waar de gemiddelde leeftijd in staat? Het zou mooi zijn als ik werkelijk goed kon gokken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-07-2009, 17:12
Verwijderd
Ik ben lesbisch en ik vind pot te denigrerend klinken om mezelf of iemand anders zo te noemen.
Overigens ben ik 19.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 18:07
Verwijderd
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd zo rond de 20 ligt hier.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 18:15
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Citaat:
Tsja, dat mag je natuurlijk ook helemaal zelf weten En ik zou zeggen dat ik lesbisch ben, lesbienne klinkt meteen weer alsof je niets meer bent dan dat...
Had jij trouwens niet eerst ook een vriend? Of vergis ik nu heel erg?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 18:30
Verwijderd
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij heeft Vogelvrij hier nergens aangegeven dat ze lesbisch is. Ze geeft alleen maar aan dat ze een hekel heeft aan het woord 'pot' en ik ben het daarmee eens. Pot of nicht.. klinkt te denigrerend.

Beetje respect mag ook wel.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 19:25
Vivian.
Vivian. is offline
Relax mensen, ik heb voldoende zelfrespect Het is slechts dat ik het niet denigrerend vind. Ik zou er pas een probleem mee hebben als er 'vieze' of iets in die richting voor staat. Mijn vrienden noemen mij ook gewoon pot, m.a.w. 'hee pot!' etc. Maar ik noem ze dan ook mijn emo, of mijn barbie. Zelfspot is ook erg fijn.
Maar Kydnav, ik zal je met respect lesbienne/lesbisch noemen
En Siorin, das stimmt. Daarom vroeg ik het ook.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 20:48
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Het hangt denk ik ook een beetje af van je ervaringen met die woorden, zeg maar. Ik heb er ook een hekel aan als mensen mij pot noemen, maar dat is vooral omdat ooit eens iemand (op vrij onaardige/ aanvallende toon) aan mij vroeg "ben jij pot?!". Nu is dat op zich nog niet zo heel erg, maar het was gewoon een vreselijk stom mens en sowieso was het op dat moment nog echt zo erg mijn eigen ding, had het ook nog nauwelijks mensen verteld en dan komt er zo'n vraag.. Maar ik denk dat als mij dat toen niet zo was gevraagd ik nu ook minder moeite met dat woord zou hebben.

Edit: Lesbienne vind ik ook een akelig woord trouwens. Pfff.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 21:03
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Niet allemaal. En ik heb echt een hekel aan discussies over terminologie, maar juist daarom vind ik dat je beter voor iets neutralers kan kiezen. Het hele woord 'pot' staat me buitengewoon tegen en ik zou mezelf nooit zo noemen.
Citaat:
Tsja, dat mag je natuurlijk ook helemaal zelf weten En ik zou zeggen dat ik lesbisch ben, lesbienne klinkt meteen weer alsof je niets meer bent dan dat...
Citaat:
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij heeft Vogelvrij hier nergens aangegeven dat ze lesbisch is.
Ik denk dat uit deze opmerkingen zeer goed is op te maken dat vogelvrij lesbisch is. En zo niet, dan moet ze wat beter nuanceren

Raar dat sommigen pot denigrerend vinden, het komt oorspronkelijk van een scheldwoord (lollepot), maar sinds de 80's is het juist een soort van geuzennaam. En ik denk dat meer dan90% van de mensen niet eens weet dat het van een scheldwoord komt, dus de associatie daarmee is er ook niet zo snel.

Hoezo vinden jullie het dan denigrerend?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2009, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat uit deze opmerkingen zeer goed is op te maken dat vogelvrij lesbisch is. En zo niet, dan moet ze wat beter nuanceren
"Ik zou mezelf ook geen pot noemen, als ik lesbisch was."
Ik denk dat ze het op die manier bedoelde.
Maar zoals ik al zei: Ik kan het mis hebben.

Citaat:
Raar dat sommigen pot denigrerend vinden, het komt oorspronkelijk van een scheldwoord (lollepot), maar sinds de 80's is het juist een soort van geuzennaam. En ik denk dat meer dan90% van de mensen niet eens weet dat het van een scheldwoord komt, dus de associatie daarmee is er ook niet zo snel.

Hoezo vinden jullie het dan denigrerend?
Het is een beetje net zoals als:

Meisje, meid, dame, vrouw vs. wijf, mens, trut, chick, etc. Er ligt gewoon een negatieve ondertoon in. Maar dit is vrij persoonlijk, blijkt wel.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 22:06
Verwijderd
Vogelvrij heeft een vriendin, daar heeft ze nooit een geheim van gemaakt

Ik vind pot overigens ook denigrerend klinken. Alleen al het feit dat er een woord voor is. Ik kan niks bedenken bij mezelf als hetero waarmee ik het kan vergelijken. Ja misschien 'wijf' voor vrouw, dat gebruik ik heel af en toe maar dan ook op een beetje denigrerende manier, 'ik ben ook zo'n wijf' als ik jankerig loop te zeiken ofzo. Maar goed, iedereen ervaart dat anders, en misschien zou ik het niet zo vinden klinken als ik zelf lesbisch was.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 22:50
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Ik zie het probleem niet zo goed, en ik merk ook in mijn omgeving dat niemand in mijn omgeving er een probleem van maakt. Mijn vrienden en vriendinnen die homo/lesbisch zijn moet ik echt op 4 handen tellen (ik heb iig meer homo dan hetero vrienden), en de meisjes vinden het prima om pot genoemd te worden. Het hangt er gewoon vanaf wie en hoe je het zegt.
Leuk topic trouwens, ik heb me ook al best vaak afgevraagd hoe het zat met het homo gehalte hier.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 23:28
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
De trut, een soort gaybar/club, geeft iedere zondag een feest onder de naam "potten en flikker-disco". Ik denk dat een groot deel, misschien niet de meerderheid, van alle homo's en lesbo's echt geen moeite hebben met het woord pot of nicht. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Misschien is het woord nicht meer geaccepteerd dan pot. En misschien mogen alleen homo's of lesbo's elkaar wel pot of nicht noemen, maar is dit soort taalgebruik van hetero's minder geaccepteerd.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 23:31
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Je bedoelt zoals zwarte alleen neger tegen elkaar mogen zeggen
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 09:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
En ik denk dat meer dan90% van de mensen niet eens weet dat het van een scheldwoord komt, dus de associatie daarmee is er ook niet zo snel.

Hoezo vinden jullie het dan denigrerend?
Misschien omdat minstens 90% van de mensen op middelbare scholen het nog steeds als scheldwoord gebruikt? Die associatie is er natuurlijk wel degelijk. En ja, er zijn ook meisjes die het zelf gebruiken en dat is prima, maar tegelijkertijd vaak een verdedigingsmechanisme: als ik mezelf pot noem, kan het me ook niet kwetsen als anderen dat doen.


En jeetje, hele discussie over mij hier, maar ik heb inderdaad een vriendin
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 10:07
Vivian.
Vivian. is offline
Laat ik even voorop stellen dat het zeker geen verdedigingsmechanisme is voor mij. Op mijn middelbare school ben ik het enige meisje dat echt uit de kast is. En zo heel af en toe zijn daar rare reacties op, maar de meeste mensen zijn het gewend of ze vinden het normaal. Wat het eigenlijk ook is. Wel zijn er meisjes waarvan ik het weet, maar die er niet voor uitkomen. Ik heb overigens ook geen problemen wat betreft de tolerantie van hetero's die mij pot noemen, dit doen mijn vrienden ook. En ik blijf erbij dat zelfspot heel belangrijk is.
Zelf vind ik mijn geaardheid ook maar een heel klein deel van mij. Daarom voel ik ook niet de behoefte gay uit te gaan of allemaal gay vrienden te hebben. Dat wilde ik ook nog even kwijt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 10:45
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Als je me op een andere manier aanspreekt dan 'pot' ben ik je lesbo!
deksel?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 10:46
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Maar ik noem mezelf wel zo. Vogelvrij, jij zou jezelf lesbienne noemen?
En JasperJD, er komen zeker ook wel jongens voor uit. Maar tijdens de puberteit (wat de gemiddelde leeftijd op dit forum ong. zou zijn? 16/17?)
Het is misschien een scholierenforum maar de gemiddelde leeftijd ligt inmiddels rond de 20, afhankelijk van het subforum waarop je je bevindt. Mensen zijn blijven hangen.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 11:00
Vivian.
Vivian. is offline
Ah, dat verklaart. Ik ging bij mijn gemiddelde af op het feit dat dit een scholierenforum is.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 12:36
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ah, dat verklaart. Ik ging bij mijn gemiddelde af op het feit dat dit een scholierenforum is.
De meesten waren ook scholieren toen ze hier kwamen, 4 - 9 jaar geleden, hoewel sommigen ook al in de 20 waren toen ze zich aanmeldden.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2009, 17:59
Verwijderd
Citaat:
De meesten waren ook scholieren toen ze hier kwamen, 4 - 9 jaar geleden, hoewel sommigen ook al in de 20 waren toen ze zich aanmeldden.
Yes, dit klopt. Ik heb me ongeveer 8.5 jaar geleden aangemeld, weliswaar onder een andere naam; dit is mijn derde gebruikersnaam. Ik houd wel van een beetje privacy. Maar er zijn heel veel mensen die hier al jaren zijn, sommigen hebben ook hun naam veranderd. Anyway, het gemiddelde ligt inderdaad een stuk hoger, denk wel ergens in de 20.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 18:27
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Potten zijn toch ook gewoon homo's. Ik snap niet waarom daar nou een speciale benaming voor nodig is.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 18:35
Verwijderd
Een wijf is toch ook een vrouw? Ik snap niet waarom daar nou een speciale benaming voor nodig is.

Zoals ik al zei is het apparently heel persoonlijk, maar ik zou inderdaad mezelf nooit pot noemen, en zou waarschijnlijk ook beledigd zijn als iemand mij zo noemt. Het heeft in mijn oren gewoon een negatieve ondertoon, iets denigrerends.

Sowieso als iemand een lesbisch meisje wil uitschelden, zul je altijd 'vuile pot' horen (bijvoorbeeld) en nooit 'vuile lesbienne'. Niet dat lesbienne nou mijn favoriete woord is, but you catch my drift.

Net zoals je nooit 'kutvrouw' hoort, maar wel 'kutwijf'. Misschien ben ik wel een zeikerd, haha, maar ik hoor toch écht wel een verschil tussen "Zij is pot" en "Zij is lesbisch".

Ik ben ook zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 18:44
Vivian.
Vivian. is offline
Zullen we de hele kan je een lesbienne wel pot noemen en andersom, denigrerende werkingen, etc discussie dan maar achterwege laten?
Mijn oorspronkelijke vraag was immers of er hier meer mensen waren die niet heteroseksueel zijn (is dit niet keurig verwoord?! ).
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 19:03
Verwijderd
Deze discussie gaat ook nergens over.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 19:16
Vivian.
Vivian. is offline
Beetje last van pms schatje?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 19:18
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
En terug ontopic gaan, is ook niet echt mogelijk.


Ik vind 'pot' trouwens ook een stom woord. Het klinkt zo suf en ik stel me er tuinbroeken en kort geknipte kapsels bij voor. Net zoals ik me bij 'nicht' ook een bepaald soort homoseksuele man voorstel. Ik zal die woorden dan ook alleen in een context gebruiken waarbij ik een bepaald stereotype wil aanduiden, niet als synoniem voor homo of lesbienne.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 19:32
Vivian.
Vivian. is offline
Zal ik eens ontopic gaan dan?

Ik ben lesbisch. Hoi, dat maakt al 1, plus wat anderen die in dit topic hebben gepost.
En ik heb mijn eigen stijl, ik ga deze niet definieren als mannelijk of vrouwelijk.

Oordeelt u zelf maar:
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 19:40
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Zal ik eens ontopic gaan dan?

Ik ben lesbisch. Hoi, dat maakt al 1, plus wat anderen die in dit topic hebben gepost.
En ik heb mijn eigen stijl, ik ga deze niet definieren als mannelijk of vrouwelijk.

Oordeelt u zelf maar:
[afbeelding]
Is dat een tulband?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 20:35
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ghehe.

Ik zie een pot als een meer mannelijke vrouw en een nicht als een wat/veel vrouwelijker man. Zo gebruik ik het ook als ik de homo's in mijn vriendenkring plaag.

Ik heb geen moeite met het zoenen van een kerel, maar zie mezelf wel als hetero.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 20:49
Vivian.
Vivian. is offline
Maar natuurlijk is dat een tulband!

Het is mijn hoedje.

En Changshan, dat is behoorlijk open-minded! Fijn dat er ook hetero's zijn die er zo over denken, een vriend van mij is net zo. En eigenlijk, ik ook. Want ik zoen ook wel eens jongens.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 21:10
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Zal ik eens ontopic gaan dan?

Ik ben lesbisch. Hoi, dat maakt al 1, plus wat anderen die in dit topic hebben gepost.
En ik heb mijn eigen stijl, ik ga deze niet definieren als mannelijk of vrouwelijk.

Oordeelt u zelf maar:
[afbeelding]
Hoi, ik ben ook homo en ik zie er vrouwelijk uit. Heb nu alleen geen foto van mezelf.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Zullen we de hele kan je een lesbienne wel pot noemen en andersom, denigrerende werkingen, etc discussie dan maar achterwege laten?
Mijn oorspronkelijke vraag was immers of er hier meer mensen waren die niet heteroseksueel zijn (is dit niet keurig verwoord?! ).
Ja, maar dit is een discussie forum. Als dit topic alléén maar bestemd is voor de vraag "Zijn hier andere homo's, lesbiennes of bi's?", dan krijg je geen discussie. Dan krijg je mensen die "Ja", "Nee", of "Ja ik." zeggen.. en dan?

Een discussie is wel prettig vind ik.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Zal ik eens ontopic gaan dan?

Ik ben lesbisch. Hoi, dat maakt al 1, plus wat anderen die in dit topic hebben gepost.
En ik heb mijn eigen stijl, ik ga deze niet definieren als mannelijk of vrouwelijk.

Oordeelt u zelf maar:
[afbeelding]
Zo loop ik er anders ook vaak bij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie gay of niet.
Verwijderd
3 14-01-2013 23:06
Liefde & Relatie Gay en een probleem met jongen!
sistje
5 09-10-2010 20:33
Muziek Gay
Verwijderd
103 08-07-2004 16:11
Verhalen & Gedichten Our roadies are gay (18+)
Ulfheðin
22 14-07-2002 01:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.